Jump to content

VW Golf IV 1.9 ALH STAGE 2+


Panduroaica

Postare recomandată

Salut tuturor, sunt Robert si ca intamplare nu prea fericita am avut dauna totala (un Ford Focus MK1), in urma caruia am ales sa o repar in regie proprie :D. Am luat banii, am ramas cu cazanul, l-am vandut si o ruda apropiata tocmai ce vindea al sau golf IV, deoarece i se marise familia si voia sa opteze pentru ceva break. Am dat o tura cu el ... m-a uimit ? Am zis ... gata ... asta e momentul in care ma trec pe diesel :D  (avand fordul benzinar). Asta s-a intamplat acum 3-4 luni.

VW GOLF IV

 MOTOR: 1.9 TDI

COD MOTOR : ALH

CULOARE : GALBEN (de atunci si porecla Bumblebee )

 

Masina nu este stock (asta m-a si atras mai mult). Cel de la care am luat-o era foarte pasionat de masini si investea foarte mult in ele.

Ca si upgrade-uri :

- Injectoare 2.7

- Intercooler mai mare

- Turbina hibrid 2.7

- STAGE 2+

Masina are undeva la 190-200 cp (nu am masurat pe dyno) si 400Nm cuplu.

Cu internele actuale mai merge un soft pana la 300cp, dar sunt limitat de ambreiaj+volant si cel mai probabil trebuie interne forjate. Momentan imi ajunge, dar cine stie ... pe viitor ?

Pe exterior nu are nimic foarte special, doar capota mata. Mai am de retusat cateva urme de rugina de la aripa/prag fata.

Folii omologate LUMAR

Interiorul este textil, AC, geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, sistem audio+SUBW Alpine

Va trebui sa imi cumpar niste jante pe 17" (Santa Monica sau Long Beach), deoarece momentan am de tabla.

Suspensia este sport fixa, destul de rigida si masina sta foarte foarte bine pe sosea si pe curbe.

Consider ca am facut o alegere inteleapta si sa fie cu noroc :D 

 

42566738_2362506980430215_2694885648011100160_o.jpg

Link către comentariu

sleeper.

Golf 4 semichel, galben taxi, cu jante de tabla, care fuge de rupe, imi place :)

Pana la alte briz-briz-uri - frane, in caz ca le mai ai pe cele stock de alh.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Mda. Am uitat sa spun ca am discuri zimermann aerisite si placute ate, dar dimensiunea discurilor este stock. Franeaza destul de bine. Inca nu m-am incolacit de nimic, avand in vedere ca i-am dat bordul peste cap ?

Link către comentariu
  • 7 months later...

Salutare tuturor, 

Am mai revenit cu aceasta poza dupa ceva timp.

I-am cumparat Santa Monica 17" pana la urma. :) 

Am refacut pragurile, am vopsit-o, i-am luat discuri perforate si pe spate, i-am pastrat doar betele de la planetare si am schimbat tot, am facut distributia, consumabile etc. si tehnic este perfect functionala.

As dori sa va intreb daca cineva a pus galeria de evacuare de pe ARL pe ALH si daca trebuie flansa de adaptare sau este plug and play ?

Vreau sa ii fac evacuare teava cap coada pe 76mm inox si daca las galeria mea micuta nu am nimic de castigat :D 

Daca si-a mai facut cineva upgrade-uri mai masive pe ALH as dori sa imi scrie ce probleme a intampinat si cam ce a schimbat ca sa ajunga la xxx cp. 

Momentan vreau sa o duc de la 190-200 cp in 240-300cp. 

Astept pareri si indrumari :) Multumesc

WhatsApp Image 2019-07-08 at 12.01.40.jpeg

WhatsApp Image 2019-07-08 at 12.10.33.jpeg

Link către comentariu

Pentru 240-300cp iti trebuie pe langa evacuarea pe care ai de gand sa o faci, alte injectoare, alta turbina, ambreiaj intarit/alta cutie (in 6 trepte). Asta daca intercoolerul pe care il ai e destul de mare ?. Daca vrei sa faci cele de mai sus, nu mai lua alta galerie de evacuare, turbina pe care o pui o iei cu tot cu galerie. 

Frane de 312mm neaparat! Nici 288 nu cred ca sunt ale tale pe fata... 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

eu sunt curios ce injectoare de 2.7 ai pe masina...

pompa de alh automat am eu de vanzare daca esti interesat :Driver:

Link către comentariu

Multumesc pentru raspunsuri. Am mai discutat si cu alte persoane si m-am razgandit ... Din cate am inteles blocul de ALH peste 230 cp crapa 100% ... asa ca o las exact cum este acum :) O sa ma mai gandesc in legatura cu evacuarea, deoarece finala este cam mancata. Drumuri bune :D 

Link către comentariu

Varianta simpla, iei bloc de ARL cu biele și pistoane și păstrezi restul de la tine!!!... Dar la 240 îți trebuie și alte duze, turbina de 2.7 (gtb1756vk), evacuare, intercooler... Deci ai serios de munca și bani!! :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!