Jump to content

Audi A4 B8 allroad -a 3-a "masina"


arazvan2002

Postare recomandată

Dupa aproape 3 ani jumatate cu B5 1.9tdi quattro la care am lucrat si tot modificat, am petrecut alti 5 ani cu B6 1.9tdi quattro pe care l-am modificat si upgradat de la 131 la aproximativ 220cp, cu turbina GTB2056VL de Volvo, intercooler frontal, injectoare ARL, EGR off si downpipe, ambreiaj custom de la Atix (spre final, din 2-3 incercari), cutie+diferential mai lungi de 2.5 AKE si resoftare facuta de mine.

Ma ocup si cu resoftare la VAG-uri euro3 si 4 diesel Bosch.

M-am despartit cu greu de ea cand incepea sa mearga din ce in ce mai bine si tocmai ii schimbasem chiulasa, tacheti, axa, suruburi de ARL, etc dar pe de alta parte am prins si destula experienta software si mecanica sa imi dau seama ce si unde am gresit pe parcurs.

Cat timp lucram la B6 sa gasesc o chiulasa in stare  f buna, am zis ca poate e vremea sa trec la ceva mai nou si aveam de mult timp in minte A4 allroad, care impaca cumva mai multe cerinte: A4 avant Quattro manuala, sa fie inalta dar nu barca, sa arate si bine in acelasi timp, motor de 2L si preferabil de 170cp din fabrica daca tot a fost diesel. Benzinar nu prea am gasit si daca gaseam nu eram sigur ca am pe cineva care sa schimbe pistoane si segmenti la motorul ala cu problem cu consumul de ulei.

Am gasit-o pe aceasta si dupa ceva peripetii cu negocierea am luat-o. Eram deja incantat de interior, culoare, chiar daca avea ceva zgarieturi pe care urmeaza sa le rectific impreuna cu vopsirea ornamentelor si partilor inferioare ale barilor in culoarea masinii.

Chiar si asa am mai facut cateva mici upgrade-uri, volan de B9 S-line tesit cu modul, frane Brembo fata de Q5 facelift si niste pedale RS-like din China.

Ca dotari ar fi cam asa:
2.0tdi CAHA 170cp
cutie manuala quattro
Faruri cu xenon
stopuri LED (+ lampi LED OEM la numar)
Geamuri laterale si luneta privacy + folie fata
jante 18" pentru vara originale
jante 17 RC de iarna (vreau sa le schimb cu cele de A5 in 5 spite)
carlig remorca OEM
interior S-line cu piele si alcantara cu incalzire fata si reglaje manuala
Volan sport 3 spite (pe viitor vreau de A5 tesit)
ceasuri cu display color
Cruise control
MMI 3G HIGH
Bluetooth (din pacate doar pentru apeluri)
Plafon negru (sunt maxim in cantat de el, mi-am dorit si pe B6)
pachet lumini interioare (reglaje grile, lumini picioare, manere usi etc, ambientale)
HI-Beam assist
Senzori ploaie si lumina
Oglinda cu autodimming
Clima pe 3 zone (a fost criteriu aproape eliminatoriu)

Mai departe atasez cateva poze cu trecutul si prezentul ca “o poza face cat o mie de cuvinte”.

DSC_0132_zps0a5b5939.JPG

InkedWhatsApp Image 2018-03-02 at 10.26.16 AM_LI.jpg

InkedIMAG0322_LI.jpg

Inkedindex_LI.jpg

etrieri1.jpg

etrieri2.jpg

IMAG0345.jpg

IMAG0376.jpg

Modificat de arazvan2002
Link către comentariu

Frumoasa povestea, bravo! Dar sper ca bandourile vrei sa le vopsesti negru mat, nu in culoarea masinii, nu?! :) 

Modificat de Rave
Link către comentariu

Eu m-am gandit sa le fac in culoarea caroseriei, cam cum e la unele C6-uri allroad. Am si gasit poze cu una deja vopsita asa si mi-a venit ideea.

876638115_4_1080x720_audi-a4-allroad-bang-olufsen-quattro-20-tdi-1-wl-salon-polska-osobowe.jpg

870652195_2_1080x720_okazja-salon-pl-aso-nowy-silnik-niski-przebieg-dodaj-zdjecia.jpg

Modificat de arazvan2002
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos.

Legat de bandouri si eu sunt de parere ca negru mat este culoarea corecta. Parca nu mai este allroad cu ele vopsite in culoarea masinii.

Spor.

Link către comentariu
Malin C. Melinte

Multi km fara probleme !

Sunt de aceeasi parere,vopsite in culoarea masinii parca nu e mai este allroad.

Link către comentariu

Frumoasa masina, sa ai parte de ea! Si mie mi se pare ca impaca mai multe cerinte. In schimb bandourile clar doar negre le poti face, de departe e varianta "castigatoare". 

Link către comentariu

Multumesc baieti.  Ideea cu vopsirea in culoarea caroseriei a ornamentelor, pe langa pozele gasite in configuratia asta si una vazuta pe strada, au venit de la faptul ca prima bucata de evazare  e turnata in fusta barei si pe fata si pe spate. Fustele chiar le vreau in culoarea caroseriei. O sa mai caut poate gasesc poze sa imi dau seama cum ar veni cu negru pe ornamente.

PS: din pacate, asta e echiparea de iarna pt sezonul asta fiindca jantele astea le-am primit cu masina.

Pentru ca in viitor vreau sa fac si o resoftare si ambreiajul nu e in cea mai buna stare (cred ca volant?), as vrea sa iau unul nou si sa mai intaresc putin placa si sa fac discul mai bun. Are cineva experiente pozitive pentru platforma asta B8? Eu am avut experiente neplacute cu ATIX racing si am tocat bani aiurea pe manopere la B6.

InkedDSC_1140_LI.jpg

Link către comentariu

Frumos AllRoad-ul,sa il stapanesti sanatos!!

L-ai cumparat din tara??cat a fost??

Mersi

Link către comentariu
  • 2 months later...

Pretul e irelevant, oricum peste pretul pietei, dar pe langa pretul de pe mobile.de pentru ceva asemanator.

L-am luat din tara, unde a avut un singur proprietar care a luat masina din Germania.

De la inceput am simtit ca masina e cam lenesa, mai ales ca eram obisnuit cu B6-le care avea peste 200cp si chiar se infigea cand aveai nevoie, asa ca imi doream o resoftare. Intrucat nu aveam sculele necesare sa imi fac singur (generatia asta de ECU are protectie la tuning pe OBD, merge doar cu scule scumpe si originale pe OBD),  am asteptat momentul potrivit si mi-am facut un cadou de Craciun, o resoftare la Completechip Bucuresti. Ii urmaresc de ceva timp activitatea lui Dragos Stacescu , are si dyno 4x4 si am mers la el. Am dorit ca toate sistemele sa functioneze ca mai inainte, am pastrat si softul "diesel gate" si pe baza lui s-a dezvoltat apoi, dar si EGR si DPF. Mi-a promis inca de la inceput in jur de 200cp si 440Nm, valori care au fost depasite cu 1% pe dyno. Si valorile initiale au fost foarte bune, ceva de genul 174cp si 370Nm. (am inteles ca la VAG e o regula sa iasa valori mai mari). Deci, daca isi facea cineva probleme ca softul diesel gate iti scade performantele, am demonstrat cu dyno ca asta nu se intampla. In rezervor aveam 50ml metabond si 200ml 2T MOL dynamic sprint. Am ales sa pastrez DPF pentru ca altfel saltul nu era f mare la putere ,15-20cp, nu merita sa renunta la el, mai ales ca nu am probleme.

Inainte de asta facusem si o revizie cu Valvoline SYNPOWER XL-III C3 5W-30. Am mai folosit Valvoline Synpower MST C3 si la B6 si am fost multumit.

In sfarsit am scapat si de lumanarile de la numar si am pus lampi cu LED originale de facelift.

Inca de cand am luat-o facea ambreiajul (cred) figuri ca dupa ce se incalzeste putin pleaca in suturi de pe loc asa ca strang bani de un kit complet. Dar cuplul de acum il tine ok, nu patineaza sau ceva.

Dyno allroad.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru resiftare!

Ca o parere personala, nu m-as atinge in veci de bandouri, contrastul pe care il acum este unic, o face atat de speciala, este un Allroad adevarat.

Spor!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!