Jump to content

Golf3 CL- delcou ciudat- care se pricepe?


KRAKEN
 Share

Postare recomandată

Nu stiu cum e treaba acum.. sau cum e treaba p'aci. :scratch: .. nu sunt lamurit deplin ce si cum...

Vad ca dupa niste reply-uri care NU au legatura cu ce intreb eu, topicul (initial) s'a inchis.

FARA sa primesc un raspuns.

 

@Aerofan     NU se vede pe delcou nimic. Adica NU ai cum sa bagi okiu acolo.. Poate doar cu endoscop- da' dinala nu am.

--deci delcoul NU POATE FI SCOS. Este intepenit tare.

Motorul e trecut si in civ ,,fara serie''- deci e siiigur ca a fost schimbat..cu altceva.. nu stim cu ce tip. End of road.

 

for others-

Detalii suplimentare- copilu' e MECANIC AUTO la norauto. Eu repar la masini de prin...''90. Dinastea vechi.

Deci faza cu   ,,schimba capacu, fise, etc''  si ce mi se mai indica ma face sa cred ca suntem considerati, noi 2, tampiti.:eek: .. naibii.. nu suntem incepatori sau papagali...:argue:

 

Repet problema- NU se potriveste capac Beru, Bosh... Medger... Au cautat  colegii de la firma lui de le-a venit rau. Dupa coduri si paracoduri. Nu SE POTRIVESTE NIMIC.  Ori la pozitia de fixare, ori se potriveste la pozitie dar... e mai mic in diametru.:scratch:

 

Repet intrebarea principala- stie careva daca exista mai multe feluri/modele de delcou- cu capace diferite, pt motoarele de G3??

 

 

Mentionez ca am ,,recoltat'' delcou de pe un motor care arata la fel- dar pus pe un Vento. Este Bosch. Difera la toate alea! pozitia la lulea e alta..

 

Lat edit- nu mai sugerati sa schimb capacul ca am detaliat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destule topic-uri cu tema "delcou", puteai sa postezi acolo, chiar nu mai era nevoie de inca unul. Topicul ti-a fost inchis si ai primit link-uri unde sa postezi sau sa te informezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet-

intrebarea (simpla) este:

 

STIE CINEVA DACA EXISTA MAI MULTE FELURI DE DELCOU la G3?

ATAT si nimic mai mult.

Da sau ba.

Scurt si la obiect.:salut:

 

Ca info suplimentare am dat ca   -motorul NU are serie si delcoul NU poate fi scos sau sa se descopere cod sau altceva pe el.

Si ca s'au incercat alte modele de capace dar fara rezultat.:argue:

 

 

Am invatat la facultate (cu  aaaani in urma..) ca pentru ca sa capeti un raspuns precis nu trebuie sa pui intrebarea amestecata cu altele ci sa fie vizibila si simpla.

 

(lat edit- avand o anumita educatie, as prefera adresarea la persoana a doua din partea persoanelor care nu ma cunosc sau nu au (macar)  varsta mea... Pentru mine NU conteaza cine e la ,,butoane'' si buna crestere a acelora- referitor la modul de adresare-  cred ca ar trebui sa primeze)..e vorba de un MINIM respect, nu de ,,cine e sus la butoane si... ailalti.:eek:  '''

 

......................................................................................

 

 

lat.    lat.       edit- eu sunt invatat sa repar masina ramasa in drum, fara sa am scule de atelier speciale, carti cu coduri sau alte dracii... poate de aia ,,nu pricep'' indicatiile    ,,cauta codu' pe delcou si/sau pe motor''.. eu stiu ca trebuie sa rezolv treaba FARA sa am datele respective.

- ca idee- cati ati (reusit) sa mergeti cu masina avand ALT capac de delcou, care NU se potrivea deloc?? Eu am mers. Ca TREBUIA. sau CU O PLANETARA   ,, lipsa"-  scoasa din fuzeta SI BLOCATA?  

..poate ,,de aia'' nu ne intelegem noi aicea.

NU se face totul, sau orice ,,dupa codul de pe piesa''.. ca aia nu se mai numeste ,,mecanica'' ci doar... schimbare de piesa.. fara sa gandeasca nimeni.. ca se face in MOD mecanic.

 

Modificat de KRAKEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as incerca in primul rand sa identific motorul care este acum pe masina, dupa aia e usor de aflat ce delcou foloseste. Degeaba aflati cate tipuri de delcou sunt pe golf 3, daca e posibil ca motorul ala sa nu fie de golf 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum naibii sa pot identifica un motor fara nicio serie???

Si de ce altceva sa fie?? ca acelasi motor s'a montat p[e mai multe  modele- cum ziceam, am recoltat piese de pe un Vento.. arata la fel dar... alt delcou. Sunt curios cum o fi corpul de injectie. Bobina pare la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Vorbeste cu ala care a vandut Golf 3-ul si intreaba-l ce delcou a pus si cum l-a prins (cu sudura, cu poxipol, cu un surub ascuns, prin presare batut cu ciocanul). Daca nu a facut el asta ci un mecanic, intreaba-l care mecanic. Capacul poate nici nu este de la o masina VAG, poate fi de Fiat de ex. Tu trebuie sa scoti cumva delcoul cu totul si sa pui de care trebuie. Sau cauta pe google "capac delcou", pune "picture" si poate-l recunosti dupa mutra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..vanzatorul e si mai mos ca mine..are 80 de ani... :scratch:  nu mai stia nici cnd a facut schimburile de chestii la motor.. e ,,habarnist'', se bazeaza pe... ,,un mecanic bun''- care a pus ,,la hau'' un capac de... bosch, ce statea defazat.

El are masina de... zece ani.. sa incerc sa dau de propietarul de acu'... zece ani???:scratch:

Pana la urma, cu delcoiu in mana, au gasit la service, pe potriveala, un capac corespunzator. Nu, NU ala de pe masina, ci unul la fel.

Urmeaza ca sa incerc zilele astea sa dezghet piesa din pozitie. La cum am vazut masina... cred ca n'a mai umblat nimeni de ani buni. Omu' facea pe an doar.... o mie de km cu ea.. doua-trei drumuri pana la tzara.. Ce vrei.. 80 de ani..:argue:

..sa vedem ce facem ca... merge nasol.. trebuie sa ii mai dau avans la delcou.. daca a mers asa cu ea si era multumit... vaaai de capu' ei de masina..:tuktuk:

mai pun maine info despre capac si serie delcou ca.. nu sunt acasa, le aduce fi'miu. Asa o sa stie si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/4/2018 at 2:30 PM, KRAKEN said:

Pai cum naibii sa pot identifica un motor fara nicio serie???

 

Pune o imagine cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

motor fără serie am si eu dar codu e aex cînd ma m confruntat cu defectiuni am aflat că pe aex au fost folosite vreo 3 echipări la componente mă refer eu vă recomand să măsurati capacu original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite-l   !!!!!

COD CAPAC DELCOU (ce a cumparat baiatu")-  ce scrie pe cutie  x ref 026 905 207 A si sus,  V 10-  70- 0027 ..ce-o fi si aia...

20181003_142312.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

UPDATE

solicitare info-- daca NU am nicio serie la motor, si eu cred ca, mai mult ca sigur e schimbat, am dupa ce sa imi dau seama ce model este????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu in poza este un motor de 1.8 benzina. Sunt 2 variante, prima de 90 de cai (cod motor ABS sau oricare din urmatoarele: ADZ/ACC/ANP)  si a doua de 75 cai cod motor AAM/ANN. La ambele delcoul e identic. Ce vezi tu acolo peste capacul delcoului este o protectie din plastic care se demonteaza si apoi ajungi la cele 2 cleme de fixare a capacului. Delcoul este prins pe bloc cu o brida si un surub (10 sau 13, nu mai tin minte exact) de iesit trebuie sa iasa foarte usor dupa demontarea acelei bride.

Asta este prinderea

P1010006.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat prin topicul meu si am dat de o poză cu motorul. <uite unde gasesti seria si tipul motorului

SN850069-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/8/2019 at 1:51 AM, paul_ral said:

Am cautat prin topicul meu si am dat de o poză cu motorul. <uite unde gasesti seria si tipul motorului

 

Perfect!!! MULTUMESC!!

On 11/4/2018 at 3:06 PM, Ebi said:

   Vorbeste cu ala care a vandut Golf 3-ul si intreaba-l ce delcou a pus si cum l-a prins (cu sudura, cu poxipol, cu un surub ascuns, prin presare batut cu ciocanul). Daca nu a facut el asta ci un mecanic, intreaba-l care mecanic. Capacul poate nici nu este de la o masina VAG, poate fi de Fiat de ex. Tu trebuie sa scoti cumva delcoul cu totul si sa pui de care trebuie. Sau cauta pe google "capac delcou", pune "picture" si poate-l recunosti dupa mutra.

Am gasit capac, am pus, s'a miscat si delcoul... Functioneaza. Pare ca trebuie schimbat corpul de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Update... brusc si conform  Legilor lui Murphy, delcoul s'a oprit din functionare IN MERS.

Noaptea, departe de casa, frig, zona dubioasa.:banghead:

Am impins'o la noroc, pe dreapta si am plecat cu un taxiu.. era cam 12 noaptea.

Am revenit a doua zi cu toata instalatia de aprindere- delcou, capac, fise si bobina.

Am avut ALT FEL de delcou- Bosch... ala de pe masina era Valeo-deci diferit.

Alt fel de capac, alt fel de fise...

Am schimbat- zbarnaie acum! zboara masina!

Deci... de ce s'a oprit BRUSC din functionare delcoul???:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil ca senzorul hall sa fie dus. Trebuie desfăcut si văzut exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

vorbeste cu Bogdan Bus (Raducanu) din Brasov ,el se pricepe la delcouri cu senzori hall de golfuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 03.11.2018 at 20:24, KRAKEN a scris:

Nu stiu cum e treaba acum.. sau cum e treaba p'aci. :scratch: .. nu sunt lamurit deplin ce si cum...

Vad ca dupa niste reply-uri care NU au legatura cu ce intreb eu, topicul (initial) s'a inchis.

FARA sa primesc un raspuns.

 

@Aerofan     NU se vede pe delcou nimic. Adica NU ai cum sa bagi okiu acolo.. Poate doar cu endoscop- da' dinala nu am.

--deci delcoul NU POATE FI SCOS. Este intepenit tare.

Motorul e trecut si in civ ,,fara serie''- deci e siiigur ca a fost schimbat..cu altceva.. nu stim cu ce tip. End of road.

 

for others-

Detalii suplimentare- copilu' e MECANIC AUTO la norauto. Eu repar la masini de prin...''90. Dinastea vechi.

Deci faza cu   ,,schimba capacu, fise, etc''  si ce mi se mai indica ma face sa cred ca suntem considerati, noi 2, tampiti.:eek: .. naibii.. nu suntem incepatori sau papagali...:argue:

 

Repet problema- NU se potriveste capac Beru, Bosh... Medger... Au cautat  colegii de la firma lui de le-a venit rau. Dupa coduri si paracoduri. Nu SE POTRIVESTE NIMIC.  Ori la pozitia de fixare, ori se potriveste la pozitie dar... e mai mic in diametru.:scratch:

 

Repet intrebarea principala- stie careva daca exista mai multe feluri/modele de delcou- cu capace diferite, pt motoarele de G3??

 

 

Mentionez ca am ,,recoltat'' delcou de pe un motor care arata la fel- dar pus pe un Vento. Este Bosch. Difera la toate alea! pozitia la lulea e alta..

 

Lat edit- nu mai sugerati sa schimb capacul ca am detaliat mai sus.

salut cum se regleaza avansul la acest motor. Se mai gaseste delcou in remat sau dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.01.2019 at 20:30, KRAKEN a scris:

Am gasit capac, am pus, s'a miscat si delcoul... Functioneaza. Pare ca trebuie schimbat corpul de injectie.

Update: Am motor cod AEX 1,4 din 1995.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îţi trebuie un vagcom/vcds cu adaptor pentru OBD1 (trecere de la mufa cu 16 pini la mufa 2x2 pini)

AEX avans.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!