Jump to content

Skoda Rapid - "TiSI"


emihai90

Postare recomandată

Cand am spus "ieftina de intretinut" am apreciat strict reviziile obligatorii din planul de service.

De altfel: placute de frana (fata-spate) la 185 lei sau  bielete si bucse bara stabilizatoare la 119 lei , nu imi par scumpe. Desigur estimarea aceasta e relativa.

Masina are totusi 4 ani, usor peste 50k km, care din aproximarea mea  aproximativ 40k km sunt exclusiv in trafic de capitala.

 

Modificat de emihai90
Link către comentariu

Curiozitate mea ar fi de ce ai luat tot TSI pe lant daca pe primul l-ai considerat un esec ?

Si mie mi se par mari cheltuielile pentru 40 k km , pe langa distributie aici ma refere la  amortizoare  scurse, bucse si  toate placutele etc

In rest..nu arata rau masina, chiar daca nu are dotari: ai putea sa iti pui relativ ieftin un volan cu comenzi pe el si faruri OE cu xenon (aici colegii cu te pot ajuta mai mult, dar din cate stiu eu sunt plug and play,  vezi ca mai e un topic cu un coleg care are una hatchback). 

Modificat de V A L I
Link către comentariu

TSI-ul de pe fosta mea Jetta a fost un caz exceptional. Cred ca vechiul proprietar nu a avut prea mare grija de masina sau a fost pacalit prin service-uri.

Am luat tot TSI, din mai multe motive, unul fiind ca am exclus categoric diesel (nu merg suficient de mult),  Skoda a fost verificata amanuntit la achizitie la AVIA si nu avut nici o problema, cei de acolo au insistat ca generatia asta de TSI a scapat de vechile problemele.(aici cumva ma simt ghinionist)

Nu regret achizitia, iar pe viitor (sper cat mai apropiat) voi inlocui rcd actual cu un 330G . Volan/faruri xenon nu sunt inca in lista de upgrade-uri, poate pe viitor.

 

 

Link către comentariu

Au insistat ca nu mai sunt probleme cu lantul pana ti-au vandut-o. Ca daca era asa, nu il mai schimbai acum.   

Faptul e consumat acum . Minim 50.000 km (teoretic) nu mai ai probleme pe partea asta.  

Link către comentariu

Foarte detaliata facuta prezentarea, felicitari. Insa cam multe cheltuieli in doar 40.000 km. De curiozitate fugi si fa un test de amortizoare undeva, desi par scurse/umezite, acestea s-ar putea sa nu aiba nimic. Am patit asta si eu, si un prieten, primind aceeasi recomandare de a schimba amortizoarele desi nu simteam nimic in neregula cu raspunsul masinii pe curbe, frana brusca etc. Am fost amandoi la un test de amortizoare si totul a iesit in regula.

Link către comentariu

Multumesc frumos!

Voi merge cu amortizoarele astea pana in primvara, atunci voi verifica vizual si eventual la test.

Nu ma grabesc cu ele, asa cum spui, totul pare ok, nu remarc o problema cu stabilitatea masinii.

 

Link către comentariu

Ei bine, dupa ce am povestit despre masina si comportamentul ei in general. Acum voi enumera modificarile minore aduse masinii.

-          inlocuit toate becurile din interior, nr inmatriculare si cele pentru marsarier cu unele tip LED

-          activat si montat o mufa AUX

-          montat pedalier aluminiu

-          activat staging(indicator_celebration)

-          becuri h15 halogen(china)+h7 halogen cu tenta alba(faza scurta s-a ars pe drum, am cumparat un set dintr-un hipermarket, cel mai mic pret din raft, cu gandul de a cauta si cumpara un set osram sau philips, dar si in ziua de azi pe masina am acel set de becuri care spre surprinderea mea fac lumina f buna)20180202_213852.thumb.jpg.29e2173d33d35a6e2fdf85db999d9697.jpg20180203_121217.thumb.jpg.03f4c703190a020db6f799c884c894ed.jpg20180418_074146.thumb.jpg.821eefe0a14dc98eed63bf0c47ed255b.jpg20181025_192427.thumb.jpg.527381b014dd7a2d5e703d9767777b0c.jpg

Am incercat diferite codari / activari de functii cu VCDS, dar a fara succes. Masina accepta setarea, dar fara efect.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

A venit si momentul pregatirilor de iarna.

Asa ca sambata trecuta etuziast si inarmat cu cele necesare (chei, cric, prezoane, perie de sarma, vasilina siliconica…inclusiv pastile pentru durerile de dupa :))) am demarat inlocuirea rotilor de vara cu cele de iarna la cele  2 masinii ale familiei, intre care si Skoda mea.

20181110_093203.thumb.jpg.bece98315acb2f7532d207d4854729f0.jpg20181110_094854.thumb.jpg.147d9c90c7cc66f697bba420dc732f77.jpg

Dupa efortul depus si schimbarea de look, am mers pentru a egaliza presiunea in roti (peste sezon le tin la 1.5-1.6 bari, am inteles ca ar fi presiunea optima de pastrare).

20181111_104916.thumb.jpg.1742a9909b34495c434c8d156c29ef2a.jpg

Duminica masina a facut o vizita la spalatorie.

Vara sau atunci cand temperaturile o permit, spal masina saptamanal. Acasa, in mod clasic, fara spuma activa doar manusa si detergent auto.

 

LE: Inca nu sunt hotarat daca sau ce model de capace sa aleg, cele  OE  fiind scumpe.

Modificat de emihai90
Link către comentariu

Ma gandesc ca ofera o protectie rulemntilor, desi in spatele capacelor se strange mizerie.

Link către comentariu
  • 1 year later...

Topicul se poate inchide, masina a plecat din familie.

Modificat de emihai90
Link către comentariu
  • Aerofan a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!