Jump to content

Oprirea motorului la frinare


Corsarul
 Share

Postare recomandată

Am o problema care ma siciie din ce in ce mai mult. De o vreme in coace tot mai des am o problema la condusul in oras unde e foarte aglomerat si se foloseste foarte des frina, de cite ori pun piciorul pe frina are tendinta sa se opreasca motorul sau chiar se opreste. Daca ii dau la cheie porneste usor dar cu o turatie f. mica si cu un mers neregulat dupa care daca o accelerez se stabilizeaza la 800rpm. Ma poate ajuta cineva? E de mers in service cu ea? Unde sa merg tinind cont ca e cutie hidramata si putini au cunostinte de astfel de cutii? :)

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai probleme cu furtunul de vacuum al franei sau chiar cu membrana acesteia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau de curatat si adaptat clapeta de acceleratie (if applicable)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau de curatat si adaptat clapeta de acceleratie (if applicable)

Si asta cum se face ca nu am facut-o nici o data.

La furtunul de la servo m-am uitat si nu se pare ca ar fi fisurat sau rupt, la membrana de la servo nu stiu cum as putea sa imi dau seama, se aude un fisiit ca la Dacie? :rolleyes: Poate am spus o prostie dar stiu cum se aude in habitaclu la Dacie daca e sparta membrana la servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Si asta cum se face ca nu am facut-o nici o data.

La furtunul de la servo m-am uitat si nu se pare ca ar fi fisurat sau rupt, la membrana de la servo nu stiu cum as putea sa imi dau seama, se aude un fisiit ca la Dacie? :emthup: Poate am spus o prostie dar stiu cum se aude in habitaclu la Dacie daca e sparta membrana la servo.

Scoate provizoriu furtunul de vacuum de preferat chiar din galeria de admisie si, in locul de unde ai scos acel furtun din galerie improvizeaza-i provizoriu un dop astfel sa fie perfect etans. Iesi la o proba si vezi cum se comporta, mai mult ca sigur ca membrana din servofrana este sparta, furtunul are pori sau alte probleme similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa faci acest lucru si cu ajutorul unui prieten. Roaga-l sa obtureze (stranga tare) furtunul de vacuum si apasa puternic frana, dupa care elibereaz-o. Daca variaza ralantiul este membrana. Daca mergi fara furtunul de vacuum AI MARE GRIJA, nu vei avea servofrana decat pentru cateva actionari ale pedalei

Apropo de membrane, exista vreun service care poate schimba DOAR membrana? Se poate inlocui aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Apropo de membrane, exista vreun service care poate schimba DOAR membrana? Se poate inlocui aceasta?

Nu-ti recomand acest lucru, este mult mai bine din toate punctele de vedere sa iei un servo second-hand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu un mecanic servofrina si nu e de vina asta. :blink:

Nu variaza turatia motorului. Sa fie vreo "supapa" de la cutie?(vezi semnatura)

Scoate provizoriu furtunul de vacuum de preferat chiar din galeria de admisie si, in locul de unde ai scos acel furtun din galerie improvizeaza-i provizoriu un dop astfel sa fie perfect etans. Iesi la o proba si vezi cum se comporta, mai mult ca sigur ca membrana din servofrana este sparta, furtunul are pori sau alte probleme similare.

Am facut si asta cu mecanicul si e mai rau mi se opreste motorul si in sarcina usoara (adica cu turometrul cam la 1.000-1.200rpm), merge groaznic aproape ca nu mai imi vine sa plec cu ea ca sa nu ramin in drum. :) :)

Scrie cumva service pe ea?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema am avut-o si eu, vezi in topicul Motorul nu merge rotund. Ce am facut eu a fost sa schimb clapeta de acceleratie si sa schimb benzina, am fost cu ea la service dar nu au gasit absolut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimanceacosmin
Am verificat cu un mecanic servofrina si nu e de vina asta. ;)

Nu variaza turatia motorului. Sa fie vreo "supapa" de la cutie?(vezi semnatura)

Am facut si asta cu mecanicul si e mai rau mi se opreste motorul si in sarcina usoara (adica cu turometrul cam la 1.000-1.200rpm), merge groaznic aproape ca nu mai imi vine sa plec cu ea ca sa nu ramin in drum. :P ;)

Scrie cumva service pe ea?? ;)

Salut! Din pacate ceva asemenator am avut si eu la Vento 1,8 CL. La mine s-a descoperit ca senzorul Hall nu functiona cum trebuie din cauza unu contcat impergect la injector. problema s-a rezolvat in service autorizat VW (la Rm. Valcea, insa, nu in Buc. pentru ca am ramas cu ea prin tara) si a costat 130 ron (incluzand si testul pe calculator). Eu zic ca este rezonabil, fata de posibilitatea de a ramane cu ea in drum si sa o tractezi pe o distanta mai mare pana la un service.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!