Jump to content

The Great Black - Superb 2 L&K


DRaCu

Postare recomandată

@75NOR Nu am pus masca asta din cauza chestiei cu incalzirea motorului; am pus-o strict pentru a nu mai intra sare, pietris (ce se gaseste iarna la noi pe sosele) in radiator... motorul se incalzeste oleaca mai repede (cred) mai tb sa treaca putin timp ca sa fac o comparatie obiectiva.

Cat despre cald, da, in masina baga aer cald la 2-3 minute, exact asa am si eu setarile; eu ziceam de motor ca nu urca la 90 grade... am 18km de naveta si saptamana trecuta cand abia erau cateva grade cu minus motorul nu ajungea la 90 grade, abia-abia era la 70 grade cand ajungeam la destinatie... deci ceva are el.

Ierni in Brasov am si eu la activ, asta e a 3a masina pe care o conduc iarna in Bv, insa la niciuna nu pateam asa in trecut; chiar si la -20 grade reusea apa sa ajunga pe la 80-85 dar niciodata sa se chinuie sa urce la 70 la minus 5-6 grade afara.... cumva sa se fi blocat termostatul pe jumatate deschis/inchis ??  In fine, nu mai conteaza, o programez la "doctor" si o fac bine :)

Cu temperatura uleiului nu am treaba.

Link către comentariu

@DRaCu: ah, de looks e bun, dupa cum spuneam arata misto asa.

Daca ai naveta de 18km ceva nu e ok, ar trebui ca dupa 10km sa ai lichidul de racire in temperatura regim.

Ar trebui verificat. Ref la termostat, din ce stiam eu se poate bloca doar pe "inchis" sau "deschis", dar cel mai sigur - du-o la "doctor"

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intre timp "Marele Negru" a primit un tratament cu ozon si masca home-made pentru grila centrala de sub numar... nu ma asteptam sa iasa asa bine, insa este o mare "tufere" sa scoti grila respectiva... 

Ca si comparatie, grilele de langa proiectoare sunt "pline" din fabrica; nu se vede nici o diferenta.

Cat despre ozon, nu m-a dat pe spate insa s-a simtit ceva diferenta, un miros foarte puternic de "proaspat / curat" nu stiu cum sa explic; sincer sa fiu nici nu aveam mirosuri in masina inainte de operatiunea respectiva, am fost mai mult curios.

 

Urmeaza revizia si termostat nou.

Drumuri bune tuturor.

20181204_142152.jpg

20181209_134858.jpg

20181209_160116.jpg

Link către comentariu

E bun sistemul de la Focus cu grila inferioara care se inchide-deschide in functie temperatura apei .  

Dupa mine, e ok grila asta inferioara. Dar aia superioara eu o lasam  OEM. Asta actuala zici ca e din alt film (Knight Rider :)).

 

Link către comentariu

Heeei... imi placea serialul ala, vroiam si eu un Pontiac "cand o sa fiu mare"  :))

O sa fiu atent, la un drum mai lung, sa vad cam cat de tare se murdareste si daca o gasesc curata, cred ca o dau jos;  dar sa stii ca nu ii face nasul "borcanat", nu iese in afara liniei caroseriei

Link către comentariu

Mama....ce blindata pare pe fata! Și să înțeleg că la primăvară tu schimbi nu doar anvelope ci și grile?

Link către comentariu

@skodamen cand va veni din nou vremea calda, le dau jos, nu sunt permanente; chiar azi am facut un test, am dat jos masca cea mare din plastic, motorul ajunge la 90 grade (ceea ce nu se intampla pana acum) facand acelasi drum spre munca.

@sebip nu, nu am cumparat acea grila, nu mi se pare justificat pretul, plus ca aceea este strict pentru non FL;   la mine este o bucata de carton taiata la marele fix (cutter-plotter computerizat) si invelita in sac negru.... dureaza cam 30 secunde sa le dau jos pe amandoua, fara nici un fel de scule.

 

Raman, insa, cu temeri pentru radiatoare, mai ales dupa ce am vazut cata mizerie si in ce stare este cel de sub numar, asta in conditiile in care masina ruleaza pe soselele patriei de 2-3 luni.

Link către comentariu

Da, trebuie sa o urmaresti. Eu am tsi, si prima generatie se incalzeste mai greu. Am pus si eu ceva homemade pe jumatatea verticala a radiatorului si la drum intins chiar la minus 5 grade imi depasea apa 90 de grade. l-am dat jos, ca altadata poate nu il urmaresc sau altceva. Cred ca ar trebui sa te limitezi la una din doua solutii, sau la drum lung sa dai obligat una jos. Cred ca e mai sfant.

Link către comentariu

@DRaCu cati km faci pana la munca ? Mie imi incalzeste apa la 90 grade in primi 8 km ( caldura incepe sa bage mai devreme).  

Link către comentariu

@ciolib 18 km, am scris si mai sus, insa termostatul trebuie schimbat.

@skodamen comparam mere cu pere, benzina vs diesel, in cazul asta la tine e absolut normal sa se supraincalzeasca daca il tii acoperit.

Link către comentariu

Posibil ce spui, e de urmarit. Chiar sunt curios cum se va comporta la drumuri mai lungi de 30 km, la temperaturi intre 1-7 grade.

Modificat de skodamen
Link către comentariu

Gata și suportul pentru picior :) (timp necesar: 10 min; scule: șurubelnița plată și torx de 20 parcă)

20181211_155702.jpg

Link către comentariu

Dar totusi am sarit eu peste poveste, sau tot nu ai remediat/verificat termostatele? ca sunt doua.

 

De ce nu remediezi problema termostatului si apoi vezi cum functioneaza incalzirea motorului.  Da am citit, vrei protectie anti-jeg la raditoare.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Pai urmeaza, e programata la service; am observat de curand ca se apropia si revizia de ulei + filtre asa ca am zis sa le fac pe toate dintr-un foc.

Link către comentariu
13 hours ago, deenman said:

 Da am citit, vrei protectie anti-jeg la raditoare.

Paradoxal, din experienta mea, nu iarna sufera radiatoarele cel mai mult, ci vara. E chin mare sa desfaci "tapetarea" facuta de insecte/muste/etc, in timp ce in sezonul rece, de la mers mult pe ploaie si umiditate se curata. De acord, se murdareste aluminiul, isi schimba culoarea de la sare/zloata, dar se decolmateaza elementii/fagurii de mizeria "organica" stransa vara

Link către comentariu
  • 3 months later...

Ca tot a venit primavara, zic sa mai dezmortim topic-ul... marele negru a primit cado' o sesiune de desfundat scurgeri trapa.

 

Dupa ce am constatat ca furtunul nu era infundat in partea de sus, am mers "pe firul apei" si am dat jos roata si desfacut contra-aripa incercand sa gasesc celalalt capat (il arat cu degetul in poza).

Cu ocazia asta am observat ca VAG nu a renuntat la vechile metehne si inca pune pe masini niste chestii pe care eu le urasc din tot sufletul si anume bureti (insonorizant, cred) pe interiorul aripilor. De jos de la prag si pana sus sub parbriz am gasit ditamai buretele, era plin de apa, am desenat in poza ... plus cat noroi, frunze, etc am scos de acolo  ?

La fel si buretele pus in aripa fix la mijloc, deasupra rotii, si el plin de apa... oricum o sa mai desfac o data cand o fi vremea mai buna, sa ma uit mai bine sa vad daca a prins ceva rugina pe interior.

Sub burete am gasit un capac de plastic si abia in spatele lui am gasit capatul de jos al furtunului de scurgere.

La sfarsit am improvizat un lemn asa incat sa tina mocheta ridicata, am pus o aeroterma sa sufle aer caldut... job done; mi-am luat o super mare piatra de pe inima.

poza 1.png

poza_2.png

741125127_poza3.thumb.png.e6550d01c8d1ee0eef0924f85950213a.png

poza 4.png

poza_5.png

poza 6.png

Modificat de DRaCu
.
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!