Jump to content

My little beast (GTI)


claude

Postare recomandată

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • claude

    40

  • bbm

    9

  • Bogdan_wrc

    7

  • c6t9

    5

Top Posters In This Topic

am admirat-o si eu mai demult cu fusco... la locatia "cu muzici" :D. frumoasa foooc!

ce poze.... hmmm :D

Link către comentariu

La naiba...puneti patratelu rosu ca sare CNA-ul pe noi :D

Super tare masina...si la mai multi cai

Apropo HU este Clarion DXZ938R.E super tare chiar daca citeste doar CD-uri.Am avut si eu pe fostul Golf dar l-am dat ca fraierul cu tot cu ea :D

Link către comentariu

Bravo nene. In sfarsit intri si tu in rand cu lumea cu HU ala. Dupa ce il pui ne vedem sa pun si eu urechea !

Link către comentariu

dami -as PALME !!

nu mai pune poze incomplete pe forum !!

adica sa dai si nr de tel ale fetelor / adresa ceva !! :)

nice car !!

intrebare de necunoscator: de ce sint difuzoarele alea de bas puse ..... intr o forma neobisnuita sa zic , asa tb sa fie? nu ti sare tabla de pe masina? intreb, scuze daca este intrebare low dar nu prea ma pricep la din astea

Link către comentariu

@fusco mersi ;)

@godoroja promit ca o sa vin si eu. cu tot cu fusco :(

@bbm Telefonul il dau pe PM. Se face selectie. :P Mersi pt aprecieri. Toate difuzoarele sunt puse cu cap. Nu sare nimic de pe masina.

Intr-o luna ma apuc de motor. Sper la minim 350 CP si ceva ponei :)

:P

Modificat de claude
Link către comentariu

350CP? Cat de fiabil mai e motorul daca folosesti caii astia des? Crezi ca va fi afectat mult pe termen lung? 350Cp din 2L mi se pare destul de mult.

(am vazut linkul cu 400CP din 2L.. insa mie aia mi se pare mai mult un show car.. e frumoasa si are 400CP, dar cam atat.. sau e mai mult)?

Pe scurt daca o faci la 350+ mai e o masina de zi cu zi?

Link către comentariu

nu a zis nimeni ca e masina de zi cu zi....deja arata cum arata...merge ca din fabrica.....este super....dar cand va avea si imbunatatirile de pana la 350 :) , atunci mai are cineva cuvinte?se va lua la tranta cu andrei-rs4 si....cam atat de pe forumul asta :o

felicitari claude

Link către comentariu
se va lua la tranta cu andrei-rs4 si....cam atat de pe forumul asta :)

sper sa fi surprins... intr-o buna zi. ca mai sunt masini cu potential... alte GTI, apar si S3 :o

oricum claude... succes pana la 350 de cai. sigur vrea si fusco sa te urmeze :o

Link către comentariu

Offtopic:Totusi ce eveniment era acolo..de isi aratau fetele acelea totul...?Este doar o curiozitate...ca de apreciat...se face totul la adevarata valoare!! :(

Nice blondy... :(

Modificat de Havoc
Link către comentariu
350CP? Cat de fiabil mai e motorul daca folosesti caii astia des? Crezi ca va fi afectat mult pe termen lung? 350Cp din 2L mi se pare destul de mult.

(am vazut linkul cu 400CP din 2L.. insa mie aia mi se pare mai mult un show car.. e frumoasa si are 400CP, dar cam atat.. sau e mai mult)?

Pe scurt daca o faci la 350+ mai e o masina de zi cu zi?

daca o sa fie in traditia VAG, motorul o sa fie foarte fiabil !! turbo mare + wastgate extern , FMIC, admisie, downpipe, injectoare cu debit marit, LSD, pompa de benzina cu debit marit sau chiar 2 pompe (depinde ce solutie alege tunerul) , suspensie, frine, kit ambreiaj + volant usurata..........am scapat ceva ?? poate pistoanele + biele vor trebui schimbate desi la cupra r rezista pina la 350 de cai; si da, la 350 de cai masina o sa poate fi utilizata zi de zi

PS: asa ceva costa doar piesele minim 10 000 euro iar manopera ...........

PS2: nici o sansa in fata unui RS4 fie si stock !!

XXX Erotic & Tuning Show . parca. oricum ceva d egenul asta.

eu am crezut ca aici pe forum sint prieteni care dau informatii din timp , inainte de un asemenea show nu dupa !! stam si ne uitam la poze precum liceenii pe revista bravo inainte de 90? nu e frumos !! :(

@bbm Toate difuzoarele sunt puse cu cap. Nu sare nimic de pe masina.

:(

man, eu te cred ca sint puse cu cap, eu intrebam ca un nepriceput in domeniu, de ce sint cu membrana inspre "tabla" ca sa zic asa si nu inspre portbagaj - asa cum am vazut la toti si prin reviste , adica daca ti a explicat cine le a instalat de ce se pun asa - doar ca sa invat si eu nu contest priceperea ta sau a celui care a facut instalarea

Link către comentariu
@fusco mersi :D

@godoroja promit ca o sa vin si eu. cu tot cu fusco :)

@bbm Telefonul il dau pe PM. Se face selectie. :D Mersi pt aprecieri. Toate difuzoarele sunt puse cu cap. Nu sare nimic de pe masina.

Intr-o luna ma apuc de motor. Sper la minim 350 CP si ceva ponei :D

:)

Stai mai linistit cu caiutzii aia...si 300 itzi ajung..ca dupa incepe sa devina foarte dificil sa ii pui jos :) ...si cu tractiunea asta fatza nu prea ai mari sanse de a face cine stie ce performantza....oricum succes,dar mai vorbim peste 3 - 4 luni dupa ce te apuci,sa vad daca mai ai acelasi avant :D

Link către comentariu

@Bogdan_wrc Apar multe masini sport. Adevarat! Parca marile concerne auto se bat in masini sport :blink: Nimeni nu se mai gandeste la consum...

@Havoc XXX Tuning "und" Sound Arad

@bbm knows :)

@-ZZ- Nu intentionez a prepara masina pt curse. E f. interesanta o cursa Pitesti - Sibiu. Cred ca aia 50 CP conteaza. E f. greu insa sa ajungi acolo. Visul il am. Sa vedem cat % o sa-l indeplinesc.

Link către comentariu

bine, ai dreptate, dar eu ma refeream cate vor aparea pe forum :) care sa concureze cu ce vei avea tu.

Link către comentariu
bine, ai dreptate, dar eu ma refeream cate vor aparea pe forum :) care sa concureze cu ce vei avea tu.

1.8 T :D .....daca nu vind masina pina in primavara, imi fac cu ochiul ori kitul de la muggianu (306 cp sau 330) ori ceva custom cu turbo ihi - 350 cp !! ca si in cazul lui claude, la masinile cu 2 roti motrice fata, nu poti face mare brinza la o *** cint ai linga tine un 4 * 4 dar in mers, dupa 80 - 100 km /h , masina inainteaza foarte tare si ai avantajul ca nu mai cari dupa tine kg in plus si nici nu "imparti" puterea motorului la 4 !! si credeti ma ca stiu de la cealalta cupra r avuta, masina inainteaza grav intre 100 si 260 !!

claude, bafta cu masina si daca mi permiti un sfat, sa mergi pe mina unui tuner consacrat - chiar daca aparent costa mai mult, la final vei iesi mai ieftin si mai multumit cu totul: stres, nervi, reusita, montaj, timp , fiabilitate, etc !! si sa nu excluzi varianta in care iti faci programare la un tuner de afara, mergi in concediu o saptamina, lasi masina la facut si te intorci cu ea in tara gata facuta & odihnit & happy

Link către comentariu

true..1.8T. mai avem unu' pe forum care sta sa vina kitul. cred ca de la APR.

masina inca lipseste de la aria Masina Mea, dar sper sa apara curand!

deci aveam dreptate. 350, nu e asa o limita sus.. :ceuameni: suna promitator.

Link către comentariu

Divizia nord-americana a Grupului Volkswagen nu putea ramane insensibila la

febra Salonului de Tuning de la Las Vegas . Dupa ce anul trecut a surprins

asistenta cu versiunile R-GT ale lui Touareg , Passat si Jetta, in acest an

avem de face cu una dintre cele mai interesante versiuni Golf construite

vreodata: Golf 5 R GTI.

Specialistii americani au profitat de experienta in domeniu a tunerilor de

la APR, care au dezvoltat un "big turbo kit" care permite extragerea a 375

de cai putere din motorul TFSI de 2.0 litri a lui GTi, adica aproape dublu

fata de cei 200 de cai ai versiunii de serie. In rest, tot ceea ce a fost

construit in jurul acestui supermotor este opera VW Design Center

California: fibra de carbon pentru caroserie, spoiler si o grila enorme in

partea frontala, elemente interne supersportive si pneuri 265/30 montate pe

jante de 19 inch.

Elaborarea motorului, realizata de specialistii de la APR, a fost realizata

prin inlocuirea completa a turbocompresorului, a intercoolerului si a

tuturor conductelor de aspiratie. Rezultatul este senzational: un motor

capabil sa scoata 375 de cai si 460 Nm cu benzina de 98 de octani (ajungand

chiar la 400 CP cand este utilizata benzina de 100 de octani) care duce

Golful R GTI in 4.8 secunde de la 0 la 100 km/h.

Nu se stie daca kitul exterior va fi disponibil in viitor in lista de

optionale ale modelului german, insa putem spera acest lucru avand in

vedere ca cele prezentate anul trecut la acelasi SEMA Show au intrat in

listele de preturi ale modelelor VW, cel putin in SUA

Link către comentariu

bbm ce-ai zice de-o intalnire? :)

Uite ryco..el si-a castigat intalnirea...si e si baiat hahahah :)

Modificat de claude
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!