Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

la Golf 4 nu ai cum sa o scoti afara, din cauza ramei de plastic pe care vine fixata.

 

mufa - cu un pic de chin, o poti scoate fara sa scoti unitatea de pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,sper sa nu stresez.

Am vorbit cu un electrician si el spune ca e improbabil sa fie din cauza blocului de comanda ci din cauza firelor,ceea ce nu suna bine..

Am observat ca daca apas pe recilrculare aer se aprinde si se aude un zgomot in torpedou scurt ca un motoras,ceea ce inseamna ca primeste comanda,schimba cu ceva situatia?

Pana la urma o sa cumpar un bloc sh si incerc,sper sa fie asta rezolvarea pt ca nu imi surade ideea demontarii bordului sa verifice firul ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele alea de 2.5 sectiunr nu prea au cum sa cedeze. cel mai des cedeaza comutatorul de trepte de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,sper sa nu stresez.

Am vorbit cu un electrician si el spune ca e improbabil sa fie din cauza blocului de comanda ci din cauza firelor,ceea ce nu suna bine..

Am observat ca daca apas pe recilrculare aer se aprinde si se aude un zgomot in torpedou scurt ca un motoras,ceea ce inseamna ca primeste comanda,schimba cu ceva situatia?

Pana la urma o sa cumpar un bloc sh si incerc,sper sa fie asta rezolvarea pt ca nu imi surade ideea demontarii bordului sa verifice firul ..

Am inlocuit cateva pana acum....deci nu e imposibil. Daca verifici ce ti-am spus, o sa gasesti problema...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema,erau butoanele,asa cum ati spus.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La multi ani ! De 2 zile face ambreiajul compresorului un zgomot urit(zornaie ca pompa la dacie)si are tendinta de a cupla.Am AC,cind e cuplat dispare zgomotul si reapare dupa un timp daca e off.Am dat cu sprei de frine nu am avut wd 40 poate era mai bun,sint ceva ferodouri in el ? Invirtit cu mina se simte ca agata,freaca putin.Oare il mai pot pacalii pina in primavara cind vreu sa il reincarc ?Asta vara schimbat bobina,reincarcat totul ok,cred ca l-am si cam maltratat porniri/opriri foarte dese-baga prea frig pe treapta 1.Am gasit compresor complet sh la 200 lei nu ar fi mult,nu ? Sanatate si tot ce va doriti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare. 

 

problema:

dau drumu la aer conditionat (climatronic) baga rece si merg ventilatoarele 1 minut.. dupa care baga aer cald si ventilatoarele fac doar zgomot... 

inchid aerul.. vine un suflu de aer rece cateva secunde apoi iese prin ventilatoare aer cald (incetisor si fara sa faca niciun zgomot)

 

deci daca vreau aer rece trebuie sa-l inchid si apoi deschid din minut in minut :)

 

ce sa fie doctore ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza ce spune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor..am urmatoarea problema:

Acum un an nu mai mergea AC,in ce sens:apasam butonul de ac si nimic aer rece dar nici compresorul nu cupla,acum o saptaman ma hotarasc sa bag freon..am bagat,aveam aer rece ,compresorul cupla,pana acum 2,zile cand dau drumu si ..nimic..compresoru cupleaza dar aer rece lipsa...cine ma poate ajuta cu un sfat....mentionez k sub torpedeo se aude un fisait

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai pierdut mare pare din freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa merg din nou la service unde am pus freon si sa vdm pe unde pierde.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

doar un hint micut, ca am fost si eu patit cu AC-ul.

 

Am Seat Ibiza III, 2002, si intr-o dupa-amiaza ma lasase AC-ul. M-am dus la o diagnoza, si baietii mi-au zis ca nu am freon in instalatie. Am facut test sa vad daca cupleaza compresorul, si nimica. M-a trimis la electrician.

M-am dus la electrician, a facut acesta niste teste cu masa, si ceva mufe pe acolo, si a reusit sa porneasca ventilatoarele pentru AC. Concluzie: releu de sub far, care face sa cupleze ventilatoare era stricat.

M-am dus la niste rude in suceava sa vada si ei care e treaba. Releul era bun. Problema era de panoul de la baterie: siguranta nu mai facea contact cu panoul, si din cauza asta nu mai mergea AC-ul. Dupa ce mi-au schimbat panoul de la baterie, si alte chestii pentru care ma dusesem la ei, AC-ul a racit ca inainte. Nici vorba de pierdut freon pe undeva, sau alte "balarii" pe care meseriasi mi le-au zis.

Deci un hint: daca va pricepeti, incercati voi sa verificati din acel post de la Al_bundy, toate chestii ce tin de sigurante. Daca nu, e bine sa mergeti prin cunostiinte/relatii/ sau sa vb cu cineva care poate stie sa va indrume spre un electrician bun. Nu de alta, dar sa nu va puna sa schimbati nu stiu cate piese, si pana la urma "Evrika"... era doar o siguranta.

 

Am invatat mutle din patania asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri sa vad pe unde am pierdut freonul...cica pe la garniturile de la cupla aceea care intra in bord..cik 50 ron ma costa dar au zis ca trb sa schimb si supapa pe unde intra freonul k nu mai tine bila de etansare alti bani..alta distractie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

 

Am si eu o problema cu AC-ul dupa cum urmeaza:

- mi-am incarcat recent instalatia cu freon, a fost verificata presiunea si ce mai trebuie pe acolo si este totul ok.

- daca apas pe butonul de AC ventilatoarele nu imi pornesc, defapt imi pornesc doar cand motorul este rece implicit si apa. Cand temperatura apei imi creste catre 90 grade, ventilatoarele nu imi mai cupleaza si nu mai baga aer rece.

 

Stiti cam ce ar putea fi? Nu inteleg de ce merge doar cu motorul rece ... chiar daca cuplez si decuplez ac-ul de mai multe ori acesta functioneaza .... pana cand temperatura apei incepe sa creasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla ventilul de laminare la un g4 diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut toate verificarile descrise de mine in topicul dedicat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat. Se mai numeste si Valva de expansiune si este in partea dreapta la intrarea tevilor de la ac in habitaclu.

Trecand peste asta sa va descriu si eu problema mea. Cam de vreo 2 saptamani am observat ca nu mai baga aer rece cand pornesc clima. Am mers la un service, s-a extras freonul ramas, facut vid, bagat substanta de contrast, s-a completat cu freon pana la cantitatea necesara 750 grame (toata treaba a facut-o un aparat special) Compresorul cupleaza la pornirea Climei pe LO, Baga aer rece circa 2 minute dupa care baga aer cald. Dupa cateva zile m-am intors la service si s-a verificat din nou toate cele descrise mai sus. Freon nu a pierdut deloc tot 750grame era in instalatie, ventilatoarele pornesc pe treapta mica atunci cand pornesc aerul pe LO, conducta din aluminiu pe care circula freonul de langa habitaclu se raceste cam 2 minute dupa pornirea ac, dupa care  revine la temperatura normala.Azi am observat ca daca pornesc aerul cu masina stand pe loc baga putin la inceput dupa care nu mai baga deloc aer rece, daca plec cu masina la  drum si ai dau un pic de viteza in afara localitatii, incepe sa bage aer rece dar nu suficient.

Daca puteti sa ma ajutati cu o parare. Ce trebuie sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si presiunea din circuit. Pe circuitul de joasa presiune este de 1,3 mpa adica vreo 13 bari

Si pe cel de inalta era de 0,6 mpa - 6 bari si ceva. Mecanicul a zis ca e posibil sa fie de la valva de expansiune.

O parere ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica un radiator din dezmembrari sa nu aibe fisuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy: Da, am verificat releul si este ok. Am vazut ca a mai avut un coleg de pe forum aceeasi problema si zicea ca a schimbat un senzor care are doua fire si care se afla pe circuitul de racire cu apa, doar ca nu stiu la care se refera. Stii cumva la ce senzor se refera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele mai vechi aveau un senzor care, daca apa este peste 105 grade nu mai cupleaza ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva unde este localizat acest senzor?

Modificat de Son of Sound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema cu AC-ul la relanti si la viteze mici cand compresorul cupleaza si decupleaza la fiecare 30 de secunde. La viteze mari 50+ merge continuu sau cel putin asa pare. Azi cautand cauza, si cu ajutorul colegului @GOLFISTUL am observat ca la relanti se invarte doar ventilatorul mic, de clima. Cel mare nu, Din ce am citit pe topicul de diagnoza si din discutiile de aici inteleg ca J293 s-ar comporta corect, intrerupand la relanti compresorul datorita presiunii prea mari cauzata de nefunctionarea ventilatorului mare.

 

Intrebarea ar fi: cine comanda ventilatorul mare? unde pot masura usor daca am tensiune pe ventilatorul principal? pe langa J293 parca mai exista si un switch care, in functie de temperatura, activeaza ventilatorul pe o anumita viteza. pe asta pe unde-l gasesc? daca exista :)

 

thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

englishprof2000

La mine s.a rezolvat prin schimbarea ventilatorului mare, care nu mai functiona. Cand porneam AC.ul se auzea si un huruit puternic ce patrundea prin bord. Ventilatoarele le probezi scotand mufele de alimentare situate in dreapta jos a radiatorului ( cum te uiti la motor ) si conectandu.le direct la o baterie.

PS: Compresorul funcționează continuu acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!