Jump to content

Recomandare placute frana Golf 5


4abc
 Share

Postare recomandată

31 RZV vezi ca si cei de la Ferodo au mai multe calitati la placutele fabricate pt acelasi cod. De ex TAR,FSL,FDB si FQT, asta ar fi si ordinea calitatii lor ultima varianta fiind pt cei mai sportivi indre voi fiind o generatie nou Ferodo Termo Quiet ce merg imperecheate doar cu dinscuri pe baza de ceramica sau cu carbon. FDB urile sunt o calitate oarecum peste medie la Ferodo,FSL sunt placute moi,deci se duc repede dar nu uzeaza discul de franare iar cele din urma TAR sunt placute tare ce puse pe discuri moi vor duce la o uzare prematura a cestora din urma....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata mai merg ... oricum ar trebui sa schimb si discurile ... si ma gandeam ca la urmatoruul schimb de placute sa schimb si discurile .., ma gandeam la ceva sport ..:icon_thumleft: am gasit la un pret bunisor EBC si ATE... ar mai fi si ZIMMERMANN in schimb un mecanic mi-a zis ca sunt cam proaste...

EBC-Ultimax.jpg

90_1_b.JPGturbogroove-425x425.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e.ZIMMERMANN nu sunt prea stralucite.Un constructor de sisteme de franare renumit e in Italia.BREMBO.ce au discuri cu un continut inalt de carbon si perforate.Brembo fiind prim echipator la multe masini cu un temperament sportiv>DAR CALITATEA SE PLATESTE IN PLUS>ATE este prim echipator pe VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca brembo sunt foarte bune ... dar sunt si foarte scumpe .. un set de discuri brembo sport ..:-s scump tare ...

ebc am gasit la 67 euro bucata pe fata si ate la 100 euro setu ..ceva de genu .. si de asta incerc sa ma orientez la astea 2 .. despre ate am auzit ca sunt bunisoare .. despre ebc nu stiu mare lucru ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi indicat sa le schimbi cat mai repede. Odata auns la sezor, nu mai ai de mers multi km

@ceetah: la fel s-au uzat si la mine pe spate.

Dupa ce ajung la senzor mai poti merge lejer 1000 de km.Mie mi s-a aprins becul in vara,eram aproape de Karlsruhe in Germania.Am citit in carte imediat ca nu stiam ce este(n-am inteles ,ca e scris in nemteste),am completat lichid de frana,dar nimic.Am oprit la service vw,m-am inteles tare greu cu ei in engleza,pana la urma mi-au aratat la roata.Ca sa le schimb la ei ma costa 190 de euro,dar erau ocupati.Asa ca am plecat,si dai si dai si am mai facut 1980 de km pana acasa si nu am avut probleme.Am mai umblat vreo 200 de km pe la noi si am mers sa le schimb;surpriza.......tot mai aveau ceva ferodou pe ele!Am pus tot placute cu senzor,care m-au costat 320 ron si 30 manopera...jumate fata de nemti!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata cred ca o se te contrazic ca poti merge lejer inca 1000 de km dupa ce marorul in bord de la placute ti s-a aprins.Depinde f mult de genul de conducere al celui din spatele volanului cat si de compozitia materialului de franre.Daca ai placute mai moi si un gen mai agresiv sau sportiv in condus o sa ti se uzeze ffffff repede, iar in zona sau adancimea de actiune a senzoruli mai sunt si asa zise prinderi ale materialului de franare de partea metalica a placutei si vei ajunge sa iti schimbi prematur discurile.Cel mai indicat este ca din cand in cand sa aruncam o privire la placute.Ele sunt indicate in jur de 40-60k km in functie de stilul de condus iar pe spate e aproape o regula ca la 2 schimburi de placute pe fata sa se schime si un rand pe spate avand o viata de 100-140k km.

Bafta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Dupa parerea mea astea-s "romanisme"... fratilor, placutele alea sunt facute ca atunci cand iti ajunge la fir si inchide circuitul sa fie schimbate!

Stiu ca e perceptia noastra ca toata lumea ne fura dar mai aveti incredere si in niste ani de cercetare

E firesc daca se aprinde martorul sa iti permita sa ajungi la destinatie... iti permit sa mai mergi ceva timp (nu cred ca e o valoare fixa/determinata) insa risti sa distrugi discurile sau, mai rau, sa nu-ti lucreze calumea si sa te trezesti cu masina-n sant... toate astea pt ce???!! 1000km din 50.000 (durata lor teoretica de viata) inseamna 2%... 2%!!!

Intrebarea mea: merita?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa tina fratilor 50.000 un set de placute ?:D la mine mai mult de 15.000 niciodata ..:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pe spate avand o viata de 100-140k km...

stii pe cineva care a mers 140k km cu un set de placute pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii pe cineva care a mers 140k km cu un set de placute pe spate?

Am avut clienti ce au schimbat placutele pe spate la 120k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A un prieten care a schimbat placute pe fata la 75k km iar alea pe spate pe la 120k km. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens infecte? :rolleyes:

Foarte dure.Daca inainte de astea am folosit ferodo sau ate si nu am avut niciodata probleme cu franele , mai exact cu temperatura la care discurile ar fi ajuns din cauza placutelor, la lucas pot foarte usor, chiar nerezonabil de usor, sa inrosesc discul.Prima data cand mi s-a intamplat am zis ca o sa ia foc masina.Cu prima ocazie cand timpul imi permite le schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fabriCa vw este echipat cu textar(bineinteles ca la reprezentanta ai sa vezi scris pe ambalaj VW)....dar placute la fel de bune si scumpe sunt si ATE, TRW(LUCAS),REMSA ,PAGID.....si cam atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fabriCa vw este echipat cu textar(bineinteles ca la reprezentanta ai sa vezi scris pe ambalaj VW)....dar placute la fel de bune si scumpe sunt si ATE, TRW(LUCAS),REMSA ,PAGID.....si cam atat

Scuze ca te contrazic, dar VW este echipat din fabrica cu placute de frana ATE pe puntea fata avand si etrier ATE-TEVES, iar pe spate sistemul de franare este LUCAS,deic placute TRW. TOT pt VW LUCAS mai este prim montator pentru cilindrul de frana si servo frana,pompa servo directie,caseta directie si cam la toate modelele avem centuri de siguranta marca LUCAS chiar daca nu scrie(am fost la un curs de specializare la uzinele TRW), iar sa termin cu placutele de frana REMSA reprezinta o varianta buna de calitate, dar putin cam moi....LUCAS fiind intr-adevar placute dure....nu recomand sa le folositi pe puntea fata aveti la dispozitie ATE ,TEXTAR, FERODO,DELPHI,BOSCH iar ca si o calilate inferioara pe un buget de criza ar fi LPR,SIMER,ROADHOUSE sau TRUST

Drumuri bune baieti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti poze cu niste etiere vopsite rosi la golf, vreau sa ma duc sa le vopsesc si eu ,am golfu negru si nu stiu daca dau bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nowar

cam care ar fi legatura cu topicul de fata: Placute de frana, marci si preturi????

Ai un ultim avertisment pentru postari la intamplare!

Foloseste functia Search!

In Tuning si alte modificari, respectiv aici, ai 21 de pagini despre vopsit etriere, poze, sfaturi si pareri... Rog mai multa atentie

Iar aici ai un exemplu despre cum arata pe negru - insa tine cont ca tu ai etrieri mai mici

END OFFTOPIC!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mica problema .. de dimineata dupa ce am plecat cu masina si in mod normal a trebuit sa si franez mi s-a aprins martorul din bord cu "Check Brake Pad" acu problema ar fi urmatoarea... placutele pe fata le-am schimbat in decembrie.. am mers de atunci max 6000 de km... cam asa zic eu ... 5000. iar pe spate parca nu sunt senzori ... chiar nu mai tin minte daca placutele de pe spate au senzori ... m-am uitat eu asa putin prin gaurelele de la jante si par cam duse placutele pe spate ...

nush ce sa fac acum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descoperit care era problema:)

s-a rupt mufa de la senzorul de la placute:|

acum problemele ar fi urmatoarele ... se poate schimba doar firul care vine pentru senz de placute? din cate am observat firul respectiv vine impreuna cu senzorul de abs si firul de senzorul de autoleveling la xenoane:| sunt unite cumva ...

a mai avut cineva problema asta?:-s

Modificat de 31RZV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31RZV, de unde s-a rupt firul? Daca s-a rupt la capatul de la placute, ma tem ca va trebui sa iti iei alte placute, pentru ca dupa cum arata, ma indoiesc de posibilitatea schimbarii firului. Ai atasat poze cu plautele mele de pe fata.

Daca s-a rupt din partea opusa placutei... nu stiu ce sa iti zic. Poti sa pui o poza? Dar sa mutam discutia pe alt topic destinat placutelor, ca sa nu poluam topicul asta. Mersi

Presupun ca e vorba de placutele fata, nu? Din cate stiu, nu exista senzor pe spate.

post-29385-1233620223_thumb.jpg

post-29385-1233620247_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pentru a schimba placutele de frana spate trebuie ceva presa speciala???(nu am gasit nicaieri scris despre asta si am cautat).o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema si sper sa nu fiu off-topic.

La revizia de 45 000km am schimbat placutele de frana fata. Toate bune si frumoase. Franele tin bine, dar de pe la 51 000km au inceput sa scartie urat de tot. Parca ar fi un Oltcit(daca stiti cum faceau). Mi se pare ca sunetul vine in special de la roata din dreapta. Nu scartaie tot timpul, din cand in cand si numai atunci cand pun frana foarte usor. Stie cineva cum pot scapa de acest sunet enervant?

Modificat de garceaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce placute de frana ai pus?(ma refer la producator)! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Originale VW. Nu cred ca mai am cutiile ca sa vad exact ce marca sunt. In factura m-am uitat si nu scrie nimic de marca. Scrie doar placute de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e ciudat :offtopic:

Eu am pus 2 seturi pana acum (am 125k) si am pus originale cu toate ca sunt mai scumpe tocmai pentru ca ma temeam de cele AFM ca vor scartai (sunt mai dure unele,altele sunt mai moi).

Presupun ca ai o problema la discuri (sunt uzate inegal)...ar fi buna o constatare(nu sunt sigur insa e singura ipoteza care ar fi valabila)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PaulBogdan:

da, iti trebuie o presa speciala. Eu m-am chinuit vreo 3 ore cu unelte specifice si vazand ca nu am sanse de reusita am intrebat un cunoscut la un service. Mi-a imprumutat presa respectiva si in 20 min le-am schimbat. Ideea e ca trebuie sa apesi si sa invarti in acelasi timp. Totusi daca reusesti cu altceva sa invarti si sa apesi in acelasi timp, atunci nu mai ai nevoie de presa respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!