Jump to content

Recomandare placute frana Golf 5


4abc
 Share

Postare recomandată

Stiu si eu daca or fi asa de bune, mai ales la rece? Una e cand esti pe strada, alta e cand te afli pe circuit...

 

Si ca sa revin la subiect, am schimbat si eu placutele de pe spate azi si m-a bufnit rasul: disc TRW, etrier TRW, placutele... eticheta de TRW cu cod OEM pentru VW, dar backplateul avea stantat Ferodo pe el... No comment! Vecinu', n-aveti cumva o cana de zahar sa-mi imprumutati si mie? :D

 

Eh, noi sa fim sanatosi! Am pus placute ATE normale si ramane de vazut cum s-or comporta.

Placutele vechi mai aveau cam 4 mm de carne, fata de cei 11 cat are una noua, iar discul s-a subtiat cu aproape 1 mm in 58.000 km (inca unul si pe urma le schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce aduc in plus placutele ATE ceramic ar fi durata mai mare de viata, frane mai silentioase si jantele care nu aduna praf. Atat. Ele costa cam de doua ori mai mult decat cele simple.

adyp2003: ATE ceramic sunt doar cu numele asa si nu au treaba cu circuitul si nici macar cu un condus sportiv. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Merci pentru info! :) Eu le confundam cu cele pe baza de carbon.

 

Am gasit confirmarea pe site-ul producatorului:

"Is ATE Ceramic a high-performance brake pad?

ATE
Ceramic is not a high-performance brake pad. It is designed for normal
driving. Ceramic brake pads should not be confused with those made of
carbon fiber (reinforced silicon carbide), which are used together with
ceramic composite brake disks in high-end sports cars and luxury cars.

Ceramic
friction materials consist of ceramic fibers, fillers, binding agents
and mild abrasives, among other substances. Their typical
characteristics are light lining material, low noise in braking, low
wear and low dust generation."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ... am nevoie de o parere, cred ca a venit vremea sa schimb placutele pe spate, voi ce ziceti!?

Stiu ca fotografiile nu sunt de calitate , dar barem sa va faceti o impresie ...

post-48653-0-19477600-1371452276_thumb.j

post-48653-0-04147800-1371452285_thumb.j

post-48653-0-45054400-1371452291_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, eu am placutele originale , am cumparat masina din germania cu 2000 km, mentionez ca am 127000 km si nu am schimbat placutele, acum mi s-a aprins martorul la bord dar a disparut, la fiecare revizie am intrebat daca trebuie schimbate placutele si mecanicul imi zicea ca nu e nevoie, pe site am vazut ca maximul de km la care s-au schimbat placutele era de aproximativ 65-70000, eu am ajuns la 127000 si numai acum s-a aprins martorul dar a si disparut, va rog sa va dati cu parerea ce trebuie sa fac, va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-le pe toate 4. 

In plus verifica si discurile. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc frumos, daca cumva stii unde pot gasi o carte de reparatii pt golf 5 sa invat sa schimb si eu cate ceva la ea ca m-am saturat sa tot dau bani pe manopere, inca o data iti multumesc si multa sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am acelasi fasait pe spate si placutele sunt cele oem,dar nu mi'am facut probleme.se aud doar la viteza mica,

 

 

exact!se aude cand masina e aproape sa se opreasca. dar e mai mult decat un fasait. nu stiu cum sa il descriu mai bn de atat. cred ca pana la urma o sa inlocuiesc placutele desi ar mai avea 'viata'. sa vad daca asta e problema. (duritatea lor)

 

... ieri am schimbat placutele spate si acel fasait a disparut! Am pus ATE si au costat 115 ron. Intr-adevar erau la limita vietii deci era necesar. Deci problema rezolvata si cu acel  "fasait" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Desi masina franeaza excelent, urmeaza sa-i fac revizia si ma gandesc sa-i schimb si discurile+placutele de frane. Placutele sunt ca si noi, insa discurile sunt la limita si m-am gandit sa profit de ocazia cu revizia si sa le schimb.

Aveti ceva recomandari? M-am interesat de niste preturi pentru discuri+placute ATE:

  • disc frana fata ate 169x2
  • disc frana spate ate 125.00x2
  • placute frana fata 148.00
  • placute frana spate 109.00

Asta ar insemna in jur de 850 de lei doar piesele. Ce vroiam sa va intreb este daca se justifica pretul pentru niste frane "stage 2". Nu am codul la piesele astea, dar presupun ca sunt cele standard. Au vreun haz cele cu santuri, precum ATE Power Disc, se justifica diferenta de pret? Chiar ofera un plus de performanta de luat in considerare sau mai bine stau flexat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat de cateva mii de km placutele atat fata cat si spate cu ATE. Pe fata am si discuri noi.

Au un scartait enervant dupa franari mai energice. Practic scartaie la cald. Prind la fel, nu simt fade, dar dupa un condus mai sportiv incep sa scartaie de foarte sus.

De ce oare?

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat placutele fata-spate cu Ate Ceramic si m-au costat 500 de lei.

Si ale mele scartaie cateodata la cald...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am inca probleme, alea trw scartaiau pe fata. Dar faptul ca sunt asa curate e imi place la nebunie.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Am un golf 5 1.4 (80cp), an 2006, numar identificare WVWZZZ1KZ7W088689. Astazi s-a aprins martorul la bord pentru placute, cam dupa 55-60.000 km(am 114000 km). In toamna reprezentantul local VW face gratuit o revizie, unde mi se spune ca placutele sunt uzate, facandu-mi o o oferta de cca.250 ron pentru placute fata si 215 pentru spate(piese varianta "eco"), fara manopera. Va rog ajutati-ma cu o varianta mai buna(pret si calitate) pentru ca mi se par scumpi. Apoi as merge la un magazin auto cu propunerea voastra si apoi la un mecanic bun si cred ca as fi in avantaj. Eu m-am uitat la ATE dar vad mai multe variante, lasand la o parte pe cele ceramice. Multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brembo.Eu cu Brembo am avut frana perfecta.

Nu achizitiona gama ECO pentru ca nu sunt produse calitative si in marea majoritate a cazurilor sunt Valeo gama facute in India sau placute AF dar cu pretul destul de mare.

post-64586-0-48122400-1390296284_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

vreau sa schimb placutele de frana la vw golf V 1.4 16 V 59kw dar nu stiu cum sa le aleg. am vazut k au diferite dimensiuni , cu sau fara indicator de uzura etc. ma puteti ajuta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cele de pe fata au senzor de uzura.Identificarea se poate face dupa seria de sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ziceti de placutele Ferodo [DS] Performance, pt un G5 2.0tdi 16v (BKD)?

Discurile sunt stock (ATE)

 

Franarea "la rece" va fi la fel / mai buna / mai slaba decat placutele normale/stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

...doar daca vrei discuri noi in max 10.000 km...

DS2500 sunt racing, mult mai abrazive decat cele de strada iar pe discuri stock clar nu renteaza

 

Pentru strada, chiar si avand 194 (?!) de cai (banuiesc stage 2 sau 2+), fara update pt discuri, gasesti variante mai bune insa, din punctul meu de vedere, upgrade-ul intregului sistem de franare (>=312) fata este abordarea corecta 

 

Detalii interesante

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca mai bine intretii corespunzator sistemul inainte sa te gandesti la upgrade. Diferenta intre 312 si 288 (avand fix aceleasi placute) e foarte mica, am comparat rezultatele la franare la ITP. Diferenta se simte la fading, ceea ce se intampla o data la 60.000km sa zicem (in cazul meu).

Prin urmare, mai bine schimbi lichidul de frana la 2 ani cum spune cartea si placutele la 30-40.000km, decat sa faci upgrade. Upgrade la frane nu inseamna ca dupa 40.000km nu vor trebui schimbate din nou placutele...

Iar raspunsul strict la intrebarea ta, ar fi ori sa iei placutele OEM, ori sa faci upgradeul complet. Asa cum a zis si dudu, placutele alea pe discurile OEM ies din discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am si eu aceeasi problema ca @snowroll

Vreau sa schimb discurile + placutele de frana la masina din semnatura

Ma intereseaza firma ATE, iar placutele cu senzor de uzura + discuri ventilate (habar n-am cum sunt cele de pe masina sau ce marime). 

numar identificare:  WVWZZZ1KZ7P060340

daca se poate preturile pentru cele 4 discuri si cele 4 placute si pretul manoperei?
Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un vw jetta 2008, 1.6MPI, 101 CP, 31000 KM rulati. Ma intereseaza si pe mine cam dupa cati km cu aprox.(in medie un mers normal) se schimba placutele de frana. Din postiturile anterioare am vazut 60000-70000 Km, cineva zicea ca are 120000 parca. In wek-end schimb rotile de iarna cu cele de vara si ma voi uita si la placute. Intreb deoarece, in ultima perioada dupa stat cateva zile pe dreapta si plecat cu ea, la primele franari se aude un zgomot de la roti (am vazut din posturile anterioare ca acest lucru ar fi normal - rugina). E normal ca zgomotul sa apara si dupa o zi - doua de stat pe loc ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wvwzzz: te pot contrazice. Eu de cand am luat masina am fost dezamagit de modul in care frana. Dupa upgrade la franele de gti ( aceleasi placute dar discuri mai mari) pot spune cu siguranta ca e cu totul alta mancare de peste. Franarea este mai eficienta, distanta este mai scurta si intradevar poti pune mai mult de 2 frane mai sanatoase. 

 

@ nicu: Intervalul variaza enorm, in functie de stilul fiecaruia de condus. Eu spre exemplu schimb placutele de regula la 25-30k km. Cel mai bine le verifici, vezi cata "carne" mai au pe ele si decizi daca e cazul sau nu sa le schimbi. Iar referitor la zgmot ar fi trebuit sa dispara dupa cativa km, dar ai grija ca poate a intrat vreo pietricica si in cazul asta s-ar putea sa schimbi si discul daca nu o depistezi la timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta nu are cum sa fie mai scurta, chiar si cu frana spate de gti. Vezi pe topicul lui fusco de upgrade de frane.

Mai ales ca discurile de 312 sunt mai mari si mai grele creste inertia, iar in rotatie greutatea lor si implicit diferenta de kg dintre 288 si 312 se multiplica de 4 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima frana poate dar la a doua sau a treia cu siguranta. Chiar cred ca dupa atata timp pot sa am o parere cat de cat pertinenta. Am citit topicul lui fusco. In fine, asta e parerea mea, nu trebuie luata de buna insa clar nu e un efect placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!