Jump to content

Recomandare placute frana Golf 5


4abc
 Share

Postare recomandată

Filehost....e plin de virusi.Ai grija ca ne omori calculatoarele. :lol:

post-64586-0-54411800-1350377701_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile asa cum apar ele in poza sunt beton si nu necesita inlocuire.

Sa nu mai faci prostia sa mergi cu placutele la maxim de uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Din cate am vazut pe aici, ATE ar fi foarte bune. Ma ajutati si pe mine, va rog de ce model am nevoie pentru masina din semnatura: WVWZZZ1KZ8P129027?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K0698151F pe fata = Ate 13.0460-7117.2 lei 190

1K0698451J pe spate = Ate 13.0460-2894.2 lei 150

Cam astea sunt preturile corecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru informarea voastra, va pot spune ca sunt intermediar pentru livrarea placutelor metalice din care se fabrica placutele de frana (vin din China), pentru o firma din Romania, TMD Friction Resita, care fabrica placute marcile Texstar, Pagid, Mintex si altele cred, deci probabil aceste placute sunt la fel ca si calitate si sunt fabricate in Romania. Practic la noi se lipeste doar materialul de frictiune. Tata are placute Mintex la un Opel de vreo 4 ani si pot spune ca e multumit de ele, nu fac zgomot. Mintex cred ca sunt cele mai ieftine dintre cele 3 marci pe care le-am enumerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare!

 

Am fost astazi la revizie si mi-au spus ca ar trebui sa schimb discurile de frana (fata si spate). Ma puteti ajuta si pe mine cu ceva coduri OEM si ATE? 

VIN masina: WVWZZZ1KZ8P129027.

 

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24.0122-0210.1 ATE/fata

24.0110-0277.1 ATE/spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri cand am schimbat anvelopele de iarna cu cele de vara am observat ca placuta de frana din dreapta fata era mult mai uzata decat cea din stanga, cu toate cu au fost schimbate impreuna acum aprox. 2 ani.

Aveti idee care ar fi cauza pentru care nu s-au uzat in egala masura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rar placutele de frana sunt tocite toate 4 uniform si identic.Nu e problema,dar trebuie atentie ca una din placute sa nu ajunga la fier si aia pe care este montat senzorul de uzura sa nu fie buna si din cauza asta sa nu ai avertizarea de ,,placute uzate'' in bord.

Data viitoare la schimbarea placutelor sa iti curete culisele de etrier....operatia asta trebuie facuta odata cu schimbarea placutelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_magherca
Salut, baieti.

Am folosit functia search insa nu am gasit nimic destul de actual care sa ma ajute... Am un Golf V 2005.

Mi-a aparut martorul care imi indica schimbarea placutelor de frana, am urcat masina pe cric sa vad ce e de facut iar cele din fata sunt aproape de zero (trebuie schimbate urgent) iar cele de pe spate sunt si ele f uzate. Am fost pe la Elit si inca vreo 3 magazine de piese(prin Crangasi si Dr Taberei) si tot ce am gasit au fost placute pt fata in jur de 180-250RON (Bosch, Textar) iar pt spate in jur de 150RON.

Unde gasesc si eu mai ieftine? Ca am vazut si preturi mai mici vehiculate de voi. Cam cat ar trebui sa ma coste manopera? Ca s-au oferit niste baieti sa mi-o lucreze cu ciocanelul in spatele blocului dar ma gandesc sa incerc sa fac economie la alte chestii.... plus ca stiu ca trebuie folosita presa.

In al doilea rand, astazi la pornirea de pe loc a inceput sa se auda un sunet de parca aveam toba rupta si o taram pe asfalt... de parca scrijeleam asfaltul.. asa cloncanea. M-am oprit, nu atarna nimic. Nu avea de ce sa se auda asa. Putea sa fie din cauza problemei mele cu placutele? Ca ma gandesc ca nu avea de ce sa se auda asa urat. Si se auzea f tare. Dupa ce am pornit mai tare s-a oprit. Am urcat-o si pe rampa si nu am vazut nimic suspect pe dedesupt... (bine... la cat de acoperit e totul pe acolo nici nu sunt prea multe de vazut).

Va multumesc.

Referitor la zgomotul de "tabla tarata pe asfalt" dupa cateva luni de analiza din cele mai variate pdv, am constatat că e din cauza pietricelelor care ajung intre disc și tabla de protectie și asta cu precadere când ploua, sau acum iarna, de la sare și criblura antrenata de "slush".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este necesara schimbarea placutelor cand se pun discuri noi? Vreau sa trec la 312mm.

Momentan placutele au doar 22k km:

 

20130403111346.jpg
Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu necesara, este indicata. DAca nu le schimbi, pana se formeaza dupa discurile noi, o sa ai frane mai slabute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ the_ego: am trecut si eu la 312 de la 288 cu full ate insemnand discuri noi ate fata plus placute ate. Pe spate discurile sunt inca cele originale de 256 dar voi trece la 286 cat sunt cele de gti impreuna cu placutele ATE. Sincer, am un stil de mers destul de voinicesc si franele vechi erau cam depasite de situatie.

Insa adevarata valoarea a investitiei am simtit o pe autostradata cand un turc( tirist) s a gandit cand mai aveam vreo 150-200 de m pana la el sa se bage in depasire. Diferenta de viteza era undeva peste 90 km/h si crede ma ca in momentul ala m-am felicitat pentru decizia luata. :)))

Sau ar mai fi o varianta, mergi pe placute de calitate superioara, care se incalzesc mai greu dar cand ajung la temperatura de lucru schimba total eficienta franarii (combinate bineinteles cu lichid cu punct de fierbere ridicat si daca se poate niste furtunase metalice)



@ Al Bundy : tinand cont ca discurile sunt noi trebuie sa aiba grija cu franele primele 5-600 de km sa nu le ovalizeze.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai habar daca merg portetrierii de passat b6?

Eu trec la 312 din ratiuni de estetica si performanta. In plus investitia e una destul de mica. Ma gandeam la placute ebc greenstuff cu ebc usr sau Ate powerdisk.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as merge pe ate,daca as fi in locul tau...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Asa as zice si eu, Ate.

Sent from my Galaxy Note 2 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic franele de 312 de pe passat b6 sunt aceleasi cu cele de pe golf 5 gti/skoda octavia 2 rs samd. dar La G6 nu stiu daca au schimbat ceva la sist de franare...poate reuseste sa ne raspunda altcineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G6 este la fel. Din pacate se gasesc greu portetrieri.

 

Atunci voi merge pe Ate :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surprinzator pe spate arata mult mai rau si cea de pe stanga mi se pare ca a afectat si discul.
Primele doua poze sunt cu cea din stanga.post-78960-0-82503500-1365237910_thumb.jpost-78960-0-13477000-1365237943_thumb.jpost-78960-0-32567300-1365237988_thumb.j

Nu inteleg de ce are aspectul usor zdrelit.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Stii cine uzeaza excesiv franele spate? ESP-ul cand face corectii ciupeste frana pe una din roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi și să uzeze așa rău ESP-ul, discurile pe spate?

Și ale mele sunt foarte uzate pe spate dar am crezut că nu au fost schimbate niciodată, nu că ESP-ul ar fi vinovat.

Good to know. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta ideea cu ESP-ul. Insa eu nu cred ca am vazut mai mult de 10 ori martorul de ESP clipind in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Confirm si eu... Primul set de placute schimbat a fost pe spate...

Nu am o explicatie care sa ma multumeasca, cea cu ESPul pare plauzibila insa nu merg sportiv 100% decat destul de rar

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sunt acele crestaturi in disc?

20130408142057.jpg

Pe dreapta nu am observat, dar nici nu am dat jos roata ca sa analizez mai bine.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!