Jump to content

Recomandare placute frana Golf 5


4abc
 Share

Postare recomandată

Martorul din bord se aprinde in momentul cand circuitul se intrerupe..daca senzorul de placuta este rupt si intrerupt din cauza discului de frana care in momentul cand placutele sunt uzate in ''roade''putin cate putin.Poti face o incercare:scoate mufa de la senzorul placutei de frana si o sa vezi ca se aprinde senzorul in bord.Posibil ca fostul proprietar cand a achizitionat placutele de frana le-a luat gresit..fara senzor,si mecanicul a scos senzorul de la vechile placute si la lasat in mufa sau a legat cablajul lor daca era intrerupt,sau in momentul cand a montat placuta a iesit senzorul propriuzis din ea si nu la mai introdus in placuta si la prins pe suportul de mufa.Am vazut si eu senzor iesit din placuta,care atarna liber langa roata.De regula senzorul este lipit in orificiu cu o solutie speciala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mufa aia nu este legata de placuta(cablul de la placuta sa fie conectat de mufa care iese de la masina,ceea cu senzor), n-ar trebui sa apara martorul pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e un circuit continu.Daca scoti mufa,daca tai firul,daca zenzorul se ciuguleste...trebuie sa se aprinda martorul in bord.Acelasi martor se aprinde daca ramai fara lichid in rezervorul de lichid de frana sau daca scoti mufa de la vasul lichidului de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Cum stiu ce placute imi trebuie pe spate? Am gasit 2 modele de ATE care se potrivesc pe discul 1KD si anume: 13.0460-2894.2 si 13.0460-2887.2. Dimensiunile si forma sunt diferite:

Cod: 13.0460-2894.2..............Cod: 13.0460-2887.2

Grosime [mm] 17,4..................Grosime [mm] 17,1

Latime [mm] 87,5.....................Latime [mm] 105,3

Inaltime [mm] 52,9....................Inaltime [mm] 55,9

VIN: WVWZZZ1KZ5B041063

Modificat de Robert_VL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K0 698 451 J codul de original si ATE 13.0460-2894.2

Latime [mm] 87,5

Înaltime [mm] 52,9

Grosime [mm] 17,4

Contact indicator uzura fara contact avertizare uzura

Articol extins/Info extins 2 cu suruburi etrier

Sistem frânare Lucas / TRW

post-64586-0-89862000-1341394264_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi cumpar si eu un set de placute simer, pe spate, si vream sa stiu daca au acel scartait enervat.

Cum s-au cumportat la tine.

Am vazut ca postul este mai vechi, dar am zis sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au inceput sa scartaie si ale mele, am trw parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@madutzu22: Dupa cati km iti scartaie ??? ieri am schimbat si eu placutele pe spate, am avut ATE si am pus TRW. Nelamurirea mea este alta: amprenta pe disc lasata de ATE este mai mica fata de amprenta pe care o lasa TRW , credeti ca are vreo problema ???? Trebuie sa se toceasca uniform si va reveni la normal, zic eu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 20.000 km, scartaie pe spate una, nu stiu de ce.

Modificat de madutzu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rata,sunt cote diferite la materialul de frictiune(ferodoul placutelor)si dasta isi lasa alta amprenta.Spre exemplu Roadhouse face placute modelul respectiv care au material de frictiune pe toata suprafata suportului de fier.Nu e nici o problema ,o sa se pasuiasca.

post-64586-0-20564400-1341817541_thumb.j

post-64586-0-23516800-1341817547_thumb.j

post-64586-0-63628900-1341817557_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit eu ca difera amprenta dar deja le cumparasem, cu siguranta se vor aseza si TRW-urile............nu am stiut ca sunt placute cu amprente diferite dar nici vanzatorul nu m-a intrebat, ca poate imi destupa mintea, abia dupa ce le-am montat mi-am dat seama ca difera amprenta .......asadar ptr cei ce vor sa schimbe placutele spate , ATE are amprenta mai mica decat TRW, eu sunt patit dar vorba lui GABIVVX " Nu e nici o problema ,o sa se pasuiasca." :Driver: safe all !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

eu am avut pe spate TRW si le am schimbat la 75.000 km desi m ai mergeam iar acum am luat ATE .Dupa vreo 3000 km una imi scartaie f putin,numai ca am alta problema acum.Cd am facut ITP pe spate mi a zis ca roata dreapta spate infraneaza mai putin,adica 287 pct fata de 300 pct cat infraneaza stanga spate.Adevarul este ca si placutele schimbate erau mai bune pe dreapta spate decat pe stanga spate. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa refac aerisirea lor decat pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna sunt petre. am si eu o intrebare. ce parere aveti de placutele de frana REMSA, la un vw pasat variant 1.9 tdi. nu ma pricep la mecanica si am primit o oferta la 210 ron pe set,distribuitorul spune ca e o subgrupa de le ATE. va las o adresa de email , daca sunteti draguti sa ma ajutati. MULTUMESC. petre_anusca@yahoo.com.

Modificat de micro40
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .. ma gandesc si eu sa imi schimb placutele fata, si sunt intr-o dilema, am inteles de la magazin ca sunt 2 tipuri de placute pt. masina mea, un golf din 2005, cod BLF ... ceva cu niste zimti pe margine si unele drepte ... stiti care ar fi diferenta intre ele? .... Multumesc!

si inca o chestie .. dintre ATE, BOSCH,FERRODO si Remsa care ar fi mai ok .. clar ca si pretul e pe masura :) ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch scartie,Remsa sunt moi si eficienta la franare iti scade cum maxim 10%,Ate..sunt fara greseala,Ferodo am un set pe original cu care acum a venit clientul in brate ca vrea acceasi firma pe AF,Textar sunt placute foarte bune.Vezi ce placute ai avut pe masina si daca ai fost multumit de ele monteaza tot aceelasi fabricant.

post-64586-0-57644500-1342425699_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia in considerare si PAGID care sunt la fel cu TEXTAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis sa vedeti si voi cat sunt de uzate, mi-ar prinde bine niste pareri din partea voastra ... eu sunt la prima experienta de a schimba placutele ... am calculat pt. concediu un drum de c.c.a 2.000 km ... credeti ca ma mai tin placutele fata? am dat o fuga in parcare cu un ap. foto sa vedeti uzura ... ce ziceti? ma tin concediu planificat sau am toate sansele sa mi se aprinda martorul in bord !? ...

post-48653-0-31315800-1342436208_thumb.j

post-48653-0-65235800-1342436214_thumb.j

post-48653-0-74043200-1342436225_thumb.j

post-48653-0-95022000-1342436236_thumb.j

post-48653-0-92233500-1342436241_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Heeee..pai mai mergi mult si bine cu alea.Mimim 10.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mecanicul zicea ceva de 2-3 mii de km :D ... adevarul e ca nu conduc brutal cu frane bruste, numai cand e cazul ...

Modificat de davides
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu in poze,nici macar nu au ajuns la tesitura lor.Cand ajunge acolo sunt de schimbat de urgenta.La tine vad ca mai au carne babana pe ele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am schimbat placute + discuri fata spate (ATE toate). Cel putin prima impresie este ca am scapat de trepidatiile din timpul franarii usoare. Probabil discurile pe fata erau ovalizate. Placutele erau la 60% din "capacitate" dar totusi le-am schimbat. Nu-mi dau seama ce marca erau pentru ca nu se mai poate citi nimic pe spate - oricum nu cred ca erau ATE pentru ca cele de pe spate nu aveau tesitura aceea specifica ATE - erau drepte. Daca cineva le vrea sunt disponibile la Tm (pe gratis evident). Cred ca s-au tocit destul de putin tinand cont ca le-am folosit 42k km. Dupa schimb am facut si testul de frana la o statie ITP - http://imageshack.us...torifranare.jpg - iata si rezultatele. Omu de acolo mi-a zis ca sunt ok. Acum eu nu ma astept la miracole dupa 4km de rodaj dar parca totusi valorile sunt destul de mici. Ce parere aveti?

Modificat de Robert_VL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia dupa 100-200km o sa iti franeze la 100%din potential.Ca sa scapi mai rapid de efectul''frana ineficienta'' trebuie sa faci 10 frane puternice undeva unde ai posibilitatea.Eu asa am facut pt ca dupa schimbarea setului fata(placute +discuri) nu aveam frana aproape deloc.Am facut cateva franari excesive si sa rezolvat problema rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apoi s-o duci la spalatorie sa dea desteptii aia cu apa rece pe discuri :))

@devides ti-a spus perfect GABIVVX cand sa le schimbi....cand nu se mai vede tesitura aia, e momentul sa le inlocuiesti..altfel deja incep sa manance din disc...se intaresc deoarece au mai putin ferodo(u) si devin mai dure. Pe mine m-au tinut vreo 65k km, cele de pe spate fiind mult mai tocite decat cele de pe fata. Daca asteptam senzorul sa-mi zica ceva, ramaneam fara discuri pe spate:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti de info ... cred ca aleg sa le schimb dupa ce vin din concediu ... numai bine de intrat in iarna zic eu,daca le schimb prin septembrie .. le "tocesc" vreo 200-300 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!