Jump to content

Recomandare placute frana Golf 5


4abc
 Share

Postare recomandată

Mai baieti, este foarte simplu a determina care este cel mai bun: incaltati ambele masini cu aceleasi anvelope si hopa pe bancul de probe. Acolo solicitati celor care deservesc utilajul sa va monteze acel mic dispozitiv (care monitorizeaza forta aplicata pe pedala de frana) pe maneta de frana de mana si faceti acel test. Am scris bine ca pe frana de mana pentru ca daca il puneti pe pedala atunci micile diferente de servofrana si diferenta dintre conductele stoc si race va vor da masuratorile peste cap.

Have fun ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar lpr, pagid, valeo, bosch, febi, delphi, roadhoause, bendix, doar ca sunt mai ieftine, sunt cele cu care iti risti viata este distanta mare, nu crezi?

Pagid sunt fabricate in aceeasi fabrica cu textar , iar firma mama este TDM friction si vin echipare OEm la skoda, asa ca nu le baga in aceeasi oala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.

Cred ca ar fi bine ca moderatorii sa faca un poll, parca asa se zice, in care, se poate vota pentru diferiti producatori de placute frana.

Ar fi foarte util.

Cu multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca nu merita sa dai bani putini pe niste piese care o sa le folosesti zi de zi cel putin 50000 km . Probabil ca are dreptate dintr-o anumita privinta ODIN datorita faptului ca toate placute de frana au un material care se numeste popular ferodou. Eu sunt ferm convins ca ''ferodoul '' asta are compozitia diferita de la un producator la altul. Eu am ales Ferodo Premier si sunt foarte multumit de ele mai ales ca manopera a fost moca(munca mea) si nu pot spune ca merg ca mosii ci din potriva am dat frane de la 200km/h la 80 km/h chiar foarte rapid. Apropo de taiatul fetei de tir, nu totdeauna trebuie sa franezi si atat, pot spune la pe autostrada la 200km/h m-am trezit cu o sticla de suc aruncata dintr-un tir si puteam sa pun si mama lu' frana daca nu evitam. Asa ca sfatul meu e sa te gandesti bn ce piese folosesti pe o perioada indelungata. Nu trebuie sa pui ce am pus eu sau mai stiu e cine, ''frane de fitze'' dar sa te gandesti ca odata e ca niciodata.

regards,

Modificat de Jeunderscore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai mi-am ''achizitionat ''placute de frana brembo sa le imperechez cu discuri brembo maxx.120 lei setul de placute(in cutia de brembo sunt ate).40-50.000 km stau linistit..Ce rost are sa ma uit la 20-30 lei sa iau ceva mai ieftin? ;)

..

post-64586-0-80355400-1332161592_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am auzit si de placute ceramice care ar fi mai durabile, silentioase, nu degaja acea pulbere neagra care se depune pe jante. Dezavantajul ar fi eficienta mai slaba decat placute metalice. Recomandati asa ceva, cam care ar fi pretul lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ate si Ferodo..fac placute cu insertie ceramica.Nu pomenesc de Ebc.. Zimermane si alte nebunii.Sa dam exemplu la un G4, Ate ceramic 350 lei/Ate normale 190 lei, Ferodo ceramice sunt in jur de 500lei.Eu zik ca daca nu ai si discuri speciale e posibil sa iti uzeze discurile mai repede sau sa le incinga excesiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabivvx - pe fata trebuie frane cat mai bune, schimbate din timp, mai ales daca ai un comportament sportiv-agresiv la volan si termini repede discul si placuta, numai ca santurile alea din poza de pe discul tau nu stiu cat ajuta la franare. in schimb arata bine cu niste jante mai decupate asa.

:)

faine.sa te bucuri de ele.

eu am deja 70.000 cu niste ate pe fata si sunt inca ca si noi.

:)

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

gabivvx, depinde ce faci cu placutele. pt daily drive nu are sens sa iti iei ate ceramic pt ca o sa ai grip mic la rece. alea trebuie sa le incingi putin ca sa muste bine. eu am avut ebc redstuff si nu franau chiar ok la rece. acum, cu franele de R20 si placute stock, franele sunt incredibile. deci totul tine de cum/cand utilizezi franele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prospectez piata, poate upgradez 288 la 312 sau sa schimb discul + placutele actuale cu altele mai performante, eventual si mai usurele.

Cele oem au franat aproape ireprosabil, dar in cateva ocazii, desi era aderenta, am avut piciorul la podea si masina se tot ducea, a trebuit sa iau dreapta ca sa nu intru in cel din fata, nu avean nici viteza.

Chiar daca va creste riscul sa fiu lovit din spate, mi-l asum pentru o franare buna :D

De placute Pagid ce stiti? http://www.partshaus.com/brake-pads-front-3c0698151a-pagid.html

(sunt la ora intrebarilor exotice :)) )

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Iti trebuie portetrierii de GTI, atat. Nu stiu daca merita efortul, cred ca cel mai bine ar fi sa pui o pereche disc/placuta foarte buna si sa inlocuiesti furtunele cu unele metalice. Lichidul de frana evident Motul RBF660. In felul asta poti ramane cu jante de 15" iarna. Daca treci la 312 va trebui sa iei minim 16". Iar daca vrei sa ai intr-adevar frane mai bine treci direct la 345mm (R20/S3/Cupra) dar costurile sunt uriase pt ca trebuie sa schimbi tot, inclusiv etrierii.

Din experienta dupa ce am trecut de la 288 la 312 mi s-a parut ca am frane. Diferenta s-a vazut mai ales la utilizarea intensiva, franele 312 cu placute EBC RedStuff + furtune metalice + RBF660 au fost peste cele stock. Insa de cateva zile, de cand am trecut la 345mm, sunt pur si simplu fascinat de sistemul de franare. Vorba lui GTSport, noroc ca sunt dentist si pot sa-mi repar singur dintii daca musc din volan :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ondin,nu mi-am luat discurile respective ca sa imbunatatesc ceva.Se simte o diferenta la franare de 5-10%maxim..Pur si simplu le-am ''achizitionat''pt ca au fost la jumatate de pret,cam cat costa un set de discuri normale medii.Aveam ocazia sa iau ceva mai bun tot...dar nu le-am luat,pt ca nu am ce sa imbunatatesc,si nu am de ce.. la o masina de 80 cai. :lol: Am vazut un Audi S3 cu sistemul de franare modificat Ebc discuri si placute fata-spate,aratau intr-un mare fel.Nu am apucat sa stau de vorba bine cu proprietarul sa intreb despre franare.Poate e coleg cu noi de forum.Problema e alta si asta vreau sa subliniez,daca montezi ceva mai special pe masina..trebuie tinut cont si sistemul trebuie imperecheat discuri/placute de acelasi nivel.Am observat ca Brembo maxx se incalzesc foarte tare la franari repetate.La las o poza cu ce puteam sa achizitionez si inca un filmulet cu Brembo maxx.

post-64586-0-18769700-1332829844_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai pus punctul pe i, nu merg orice discuri cu orice placute, ideal este sa fie de acelasi producator, ca sa nu schimbi si discul odata cu placutele, unii producatorii au placutele mai dure ca discurile altora si de aici pot sa apara uzuri la combinatii fanteziste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi Punkreas :D. Am deja jante de 16" iarna si de aceea ma gandeam ca nu ar strica un upgrade la 312, mai ales ca vizual arata bine si vara, iar de performante nu mai spun.

Diferenta intre un sistem pe 312 stock si unul pe 288 cu EBC redstuff este sesizabila?

Ambele avand furtune metalice si Motul RBF 660

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Nu stiu, pe sistemul stock nu am facut modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare de bula si de la mine: la o masina cu o putere in jurul a 100-140 cai, folosita normal(uneori mers mai incet, alteori putin mai agresiv) au vreo influenta sesizabila furtunele metalice? Prin sesizabila ma refer daca se simte si merita investitia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Nu. Furtunele metalice te ajuta atunci cand folosesti frana intensiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi Punkreas :D. Am deja jante de 16" iarna si de aceea ma gandeam ca nu ar strica un upgrade la 312, mai ales ca vizual arata bine si vara, iar de performante nu mai spun.

Diferenta intre un sistem pe 312 stock si unul pe 288 cu EBC redstuff este sesizabila?

Ambele avand furtune metalice si Motul RBF 660

De la 288 la 312 cu aceleasi discuri si aceleasi placute plusul ii doar psihologic. Doar discul ii mai mare cu 24 mm in diametru, grosimea ii aceeasi, tipul de placute ii acelasi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

E adevarat ce zice si sebip. Placutele de frana sunt identice pt 288/312. Nu stiu cum se comporta portetrierii de 312 fata de cei pt 288, poate pun presiune mai mare pe placuta sau o distribuie altfel, habar n-am ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placuta are aceeasi suprafata de contact cu discul?

Ce am observat in seara asta, Beetle 2012 2.0TSi vine cu discuri fata de 288, ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placuta are aceeasi suprafata de contact cu discul?

...

Da!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, are aceeasi suprafata dar bratul pargiei rezultate este mai mare , si acei 24 mm conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru upgrade de la 288mm la 312mm ce imi trebuie concret?

Doar port-etrieri si discuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.cand mi-am luat anul trecut piesele pentru revizia de atunci mi-am comandat si un rand de placute frana fata-spate iar azi cand i le-am aratat la mecanic, deoarece se apropie momentul montarii lor, mi-a zis ca cele de pe spate nu se potrivesc la golf v( eu avand 1.4 80 cp), chiar daca pe cutia lor este si golf v inclus in lista.ma poate ajuta cineva cu niste informatii?multumesc

post-21441-0-78586200-1334698058_thumb.j

post-21441-0-23826200-1334698059_thumb.j

Modificat de pr_cata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!