Jump to content

Recomandare placute frana Golf 5


4abc
 Share

Postare recomandată

Poti pune ce firma vrei tu, depinde de ce finante ai, si ce vrei sa ceri de la acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca vreau sa pun ceva mai de calitate. Adica nu vreau sa pun niste discuri si sa se ovalizeze dupa cateva mii de km(bine asta cred ca depinde si de stilul de mers).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma am achizitionat discuri de frana spate Textar(Pro) acoperite cu un strat protector+placute de frana Textar. Pe discuri scrie made in Germany, foarte multumit si de pret = 180lei setul. O sa revin dupa cateva sute de km cu impresii despre franele mele. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomanda ATE , fabricate in Germania . Fara scartaieli sau alte probleme.Sunt putin mai scumpe dar merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat si eu placutele pe spate, la 82000KM, cu unele Ferodo (la fel ca cele deja existente pe masina).

Va sfatuiesc sa faceti schimbul placutelor de pe spate personal doar daca aveti o presa speciala, necesara etrierilor ce includ mecanismul franei de mana. Acea presa am vazut ca in timp ce impinge pistonul inapoi il si invarte, probabil exista un fel de filet in interior ce poate fi rupt daca doar se preseaza.

Drive safe,

Nik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina placute TRW, discuri Zimmerman si lichid de frana FERODO si pana acum, cam vreo 10.000 km, vad ca se impaca foarte bine, eficienta buna, fara scartait deranjant, configuratie optima.Bafta maxima si drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Va sfatuiesc sa faceti schimbul placutelor de pe spate personal doar daca aveti o presa speciala, necesara etrierilor ce includ mecanismul franei de mana. (...)

Intradevar sunt cam greu de schimbat fara presa. Daca totusi vreti sa o faceti, o solutie improvizata este sa incercati in 2: unul roteste cu o cheie de flex pistonul in sensul acelor de ceasornit, iar al doilea impinge pistonul cu ceva (eu am facut-o cu un burgiu lung).

Cel putin asa mi le-am schimbat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!ce placute imi recomandati si mie pt golfuletul meu 5?ATE SUNT BUNE?discurile sa fie de aceiasi firma ca placutele?asa e normal,sau sa fie si alta firma?multumesc frumos!nu prea stau nici cu banii pe roze....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATE , TRW , TEXTAR asta e ordinea...xxxxxxxxx

Modificat de dudu
Pastreaza discutiile de acest gen pentru aria dedicata sau privat. Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

tocmai am schimbat si eu placutele, 70 mii km, cele pe fata mai aveau putin, sub 1/4, cele pe spate mai aveau destul, aproape jumatate, dar le-am schimbat pe toate sa-mi iau de o grija

am primit placute ATE, cele originale de cine sunt facute? aveti idee? placutele noi vor tine lafel de mult ca cele originale? ajungeam la 80 mii lejer daca le tineam pana sa se aprinda becul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat placutele originale ale masinii la 102k km...acum am pus ferodo premier,202 fata,145 spatele.sper sa tina macar 50k km.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi s-a aprins martorul in bord pentru schimbat placute frana. Am fost la un service, mi-au spus ca cele de pe spate mai tin asa ca am cumparat doar pe fata. O sa le schimb si pe spate peste vreo luna.

placute fata TRW - 116 RON

manopera schimbat placute - 28 RON

lichid de frana COMMA (DOT 4) - 15 RON (de la service ca nu am fost pregatit)

manopera schimbat lichid de frana - 30 RON

Parerea mea este ca...daca tot schimbi placutele...se poate schimba si lichidul de frana, nu e costisitoare alegerea. :offtopic:

Modificat de harap09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Masina mea are 64 000 km. Nu am schimbat niciodata placutele si nici nu stau toata ziua cu piciorul pe frana, mai ales ca eu conduc in afara localitatii, pe drumuri pe care deja le cunosc bine si folosesc mai mult frana de motor. De vreo doua saptamani mi-a aparut un scartait la franele fata, chiar inainte ca masina sa se opreasca de tot (la franare usoara, cam cu una-doua secunde inainte de oprire). Martorul de uzura nu s-a aprins. Nu ma pricep bine la mecanica, de aceea va intreb: oare li se apropie sfarsitul sau este o alta cauza a scartaitului?

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tinem cont de nr de km parcursi de tine cam trebuie sa te pregatesti de placute . In general nu este bine sa astepti sa se aprinda martorul , pentru a proteja garniturile si cilindru de franare de la etrier. Zgomotul auzit poate avea mai multe cauze . Parerea mea este ca trebuie sa mergi la un service autorizat pt o scurta constatare . Cu sistemul de franare nu este de glumit.

T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca le schimbi mai devreme fara sa se fi aprins martorul, cum consideri ca ai protejat garniturile si cilindrii de pe masina?

Doar nu au pus garnituri pentru pistonase cu cursa mai scurta; sunt cele care a considerat fabricantul ca sunt necesare...

Iar aprinderea martorului in bord nu cred ca ar trebui privita cu frica, de parca ar fi o defectiune, e doar o instiintare. Ce-i drept, nu toate masinile au senzor de uzura pentru placute, dar g5 parca are pe toate modelele.

Personal, nici nu tin cont de martor, nu il astept sa se aprinda, ci pur si simplu o data la jumatate de an, cand trec de la rotile de vara la cele de iarna, pun sublerul si micrometrul pe placute si pe discuri si mi le verific. In felul asta nu sunt nevoit sa dau cu presupusul. Stiu cata carne aveau de noi, stiu care e minimul acceptat si masor nivelul actual. :)

Nu exclud varianta sa nu fii (am scris cu un singur "i", dar forumul stie mai multa gramatica decat mine si imi da peste mana, asa ca ma dau batut sa mai editez postul) inteles eu bine mesajul tau, shakalu. De aceea te rog sa imi dai detalii suplimentare daca e cazul, despre acea schimbare inainte de aprinderea martorului, pentru protejarea garniturilor si cilindrilor. Merci!

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut adyp!

Nu am facut trimitere la martor ca fiind o defectiune sau ceva ce sa induca o stare de panica. Spun ca este bine sa verifici periodic , ceea ce tu si faci. Cel putin teoretic , o uzura avansata la placute nu face decat sa mareasca cursa pistonului de la etrier . De asemenea pt a tine placuta apropiata de disc pistonul trebuie sa stea iesit din locasul sau . Sigur ca exista acea garnitura de protectie care zicem ca este dintr-un cauciuc de o buna calitate si protejeaza. In plus franarea nu mai este aceeasi sau cu acelasi randament cand placuta este uzata .

Avem in vedere ca producatorul german a stabilt foarte bine, din punct de vedere tehnic, momentul aprinderii senzorului ceea ce ofera o garantie si o siguranta.

Totusi tehnologia poate sa ofere si surprize.

Sincer era doar un punct de vedere .

T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aia te-am si intrebat.

Acum am inteles ce vrei sa spui si sunt de acord cu tine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor,

Ce parere aveti despre placutele de frana Bosch?

Azi am schimbat si eu primul set de placute la 53400km si am pus Bosch

Din fabrica masina avea placute FERODO de care pot sa zic ca am fost foarte multumit

Sper sa fie si acestea ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa te orientezi spre ceva mai bun - ATE, Textar .... nu o sa iti para rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A folosit / foloseste cineva combinatia, discuri fata Brembo Max si placete ATE Ceramic ?

Impresii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi k se gasesc si placute BREMBO..si sunt destul de ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit / foloseste cineva combinatia, discuri fata Brembo Max si placete ATE Ceramic ?

Impresii ?

iti propun sa folosesti discuri ATE POwer si placute ATE ceramic....eu am aceasta combinatia pe masina si sunt foarte multumit....franeaza mult mai bine masina si pot spune ca am incins foarte tare aceste discuri si nu s-au ovalizat,....legat de BREMBO max mai multi comercianti nu mi-au garantat calitatea lor si personal cred ca ATE POWER este peste BREMBO MAX....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am nevoie de ceva info despre ce marci de palcute de frana sa pun.De la mecanicul meu am ceva preturi:ATE=234 ron; DELFI=185 ron; TRV=124 ron. Preturile sunt pentru 2 roti. Mi-a spus ca si el si-a pus TRV pe renault-ul lui si este multumit de raportul calitate/pret.

Voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog sa-mi spuneti daca Inaltimea si latimea placutelor sunt standard, sau sunt in functie de anul de fabricatie, sau alte date a masini.

Un mecanic m-a bagat in ceata cu aceste date.

Multumesc GABIVVX pentru info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!