Jump to content

Sunet ciudat curea accesorii A4 B 8.5


Ener2k
 Share

Postare recomandată

Salut. De ceva vreme am observat un sunet ciudat ca un scârțâit după pornirea motorului (motor rece) la ralanti. Dupa ce se încălzește motorul sunetul dispare. Sunetul pare a veni din zona curelei de accesorii/role/întinzător. 

Ieri am inspectat vizual cureaua de accesorii și se pare că are porțiuni unde este secționată pe lățime. 

E clar că va trebui să înlocuiesc cureaua, dar ce piesă ar putea fi vinovată pentru sunet? Și oare piesa care produce sunetul să fie vinovată și pt deteriorarea curelei sau care ar putea fi cauza? Atașez fotografii și video. 

Am programare pt sambata la service, însă îmi sta pe creier, mai ales că în perioada asta sunt nevoit sa folosesc mașina și mi-e teamă să nu cedeze cureaua.

Mulțumesc! 

 

https://youtu.be/ZqDbZeuPqFs

IMG_20180726_012602.jpg

IMG_20180726_012551.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola intinzatoare trebuie inlocuita odata cu acea curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa stai linistit schimba si rola de alternator, in caz ca nu ai schimbat-o pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate @olteanu82

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă mulțumesc! Nu am schimbat nicio piesă în zona aceea. Am înțeles că e destul de complicat de intervenit acolo, majoritatea spun ca trebuie data jos întreaga parte din față (faruri, bară, tragger etc). Totuși pe un alt forum cineva zicea că se poate și fără a demonta fața complet. Cât de adevărat este? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut cat spatiu este. Sunt sanse sa nu prea fie loc si intr-adevar sa trebuiasca demontata fata complet....dar cele deschise mai sus sunt obligatoriu de schimbat. Cati km are masina si ce an e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai a implinit 160k (din verificările la reprezentanță par a fi reali) E din 2014. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, e bine sa le inlocuiesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce da mecanicul curea jos ar fi bine sa verifice rolele,fuliile sa nu ai joc, ce are joc se inlocuieste.Ma mir ca nu a cedat pana acum,ai avut un mare noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să verific sâmbătă. Abia aștept să o rezolv. Din pacate între timp trebuie să fac un drum de ~ 150 km. Nu o să mai folosesc mașina până la plecare. Programarea am făcut-o la un service de la destinație ca să nu trebuiască să mă întorc cu problema nerezolvată. Credeți că e vreo problemă dacă mai merg ~150 km cu mașina în starea asta? Ar trebui să merg mai încet cu mașina sau nu are relevanță? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Ener2k said:

Vă mulțumesc! Nu am schimbat nicio piesă în zona aceea. Am înțeles că e destul de complicat de intervenit acolo, majoritatea spun ca trebuie data jos întreaga parte din față (faruri, bară, tragger etc). Totuși pe un alt forum cineva zicea că se poate și fără a demonta fața complet. Cât de adevărat este? 

Pe partea de transmisie e foarte usor de inlocuit ce ai acolo. In maxim o ora ar trebuie sa fie gata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E complicat pentru că nu este spațiu. De aceea majoritatea spun că trebuie desfacută toată fața mașinii. Altfel, piesele se înlocuiesc destul de ușor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Am găsit un mecanic priceput cu degete de pianist care a reușit să înlocuiască toate piesele fără să dea fața jos.

Piese înlocuite: curea de accesorii (producător Continental), rola de ghidare, rola de la întinzător, fulia de la alternator (producător Ina). Piesele înlocuite aveau aceiași producători. 

Rola de la intinzator pe Ina vine doar împreună cu întinzatorul. 

Acum nu mai scârțâie nimic. Totul ok. Mulțumesc tututor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ti-a demontat alternatorul de pe masina? Intreb pt ca daca nu ti la dat jos, nu ti.a schimbat nici intinzatorul, ci doar rola de pe intinzator :)

pt siguranta ta, ai schimbat tot, dar era suficient doar fulia alternatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!