Jump to content

Pierderi de ulei de motor (Touareg 7P)


tavitara
 Share

Postare recomandată

Asta era in iulie

Apoi am mai mers vreo 2500 km in 6 saptamani extern si a scazut cu inca o unitate

La tine cat pierde ?

 

det.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Nu stie nimeni cat pierde, numai daca pune o tavita legata sub locul unde curge ulei. Uleiul poate scadea si pentru ca motorul consuma ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cand nu gasesti picatura de ulei sub masina

Se pare ca motorul asta consuma putin ulei , atata timp cat in conditiile in care picura ( deci nu e ok ) , nivelul ramane in limite corecte 1 an sau 12.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor, am o scurgere de ulei care provine de undeva de sus,se scurge pe langa role. Pare sa provina de undeva din partea drepta in interiorul V-ului...

Ati mai intalnit aceasta problema? exista o "boala" si pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

@tavitaraai hotarat sa remediezi problema sau a ramas tot asa? 

am avut putin timp liber si am zis sa mai citesc una alta despre masina, imi place sa fiu prevenitv, mi-am adus aminte de acest topic si am zis sa analizez putin subiectul pt. ca niciodata nu se stie cand ai nevoie :)

Am citit putin si pe un forum extern(https://www.clubtouareg.com/threads/touareg-oil-leak.230826/)iar baietii de pe acolo aduc aminte de ceva garnitura care se afla in spatele motorului, probabil la asta facea referire si colegul Fake in postul de pe prima pagina.

image.png.754d404332314cc6bab669965ff7e9a5.png

 

image.thumb.png.4094a76d8a2683f56a28c4d03b2e5bd7.png

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am facut nimic

Vor fi schimbate toate cand schimb distributia si se vor da jos motorul + cutia , dar inca nu e cazul

In ultimii 8500 km de la revizie a ramas o linie ( uneori apar si doua ) deasupra minimului nivelul de ulei

De revelion o sa completez pana la maxim , ca am lumina de la artificii

Dar la aceasta revizie au fost 7.7L de ulei fata de 8L cum a fost pus la reviziile anterioare

Si am prins si toata vara cu multa autostrada , revizia a fost parca in mai-iunie chiar inainte de vacanta

Deci pierderea de ulei e acolo , constanta dar mica

Cat o coada de furnica

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti in limitele admise, chiar sub, date de producator, dpmdv pierderile pe la semering sunt nesemnificative si chiar nu cred ca merita interventia.Eu unul mai mult m-as teme de ce se intampla dupa, stim cu toti cam ce mecanici exista pe "piata".

Din informatiile gasite unele persoane spun ca aceste scurgeri au reaparut dupa operatiune si chiar destul de repede, de oridinul 10-20k km.

 

 

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca scurgerea raportata de Tavitara nu este asa de mare , nu prea este de joaca cu problema asta , se poate agrava foarte repede daca e sa ne uitam si la colegii de pe alte forumuri.   Daca piesele montate sunt OE si este respectata procedura(inclusiv de timpii de asteptare din procedura)   ar trebui sa tina destul de mult .   Rreparatia nu este definitiva , deoarece acesta este un "defect de fabricatie" care nu este rezolvat doar prin schimbarea piesei .  Punerea unui simering nou cu productie dupa 2017+  ajuta la amanarea inevitabilului dar intr-adevar am citit si de cazuri in care a reaparut problema .  

Din ce citesc , vad ca problema este declansata de drumuri foarte lungi cu masina atunci cand motorul sta sub presiune si solicitare constanta.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta este si la alte modele din grupul VAG(A6,A7..).

Eu nu am gasit prea multe info "oficiale", pe langa asta vad ca o problema asemanatoare are si modelul anterior 7L.Nu cunosc personal pe cineva care a efectuat reparatia si a revenit problema, doar ce am citit, mare parte pe fb sunt cei care povestesc, de asemenea mentioneaza ca reparatia a fost facuta in reprezentanta, deci automat piese OEM.

Normala situatia nu poate fii numita dar nici de speriat, sa ne uitam putin si la motoarele PD care elimina pe la valva EGR vapori de ulei si nu reprezinta absolut nici o problema dpdv functionalitate in parametri..doar estetic.

Nu stiu daca si modelele dupa 2015 prezinta aceeasi problema dar mi s-ar parea absurd ca VW sa nu fii rezolvat acest lucru.

 

Oricum ar fi este bine sa mai discutam cate putin despre subiect pt ca sigur pe cineva o sa ajute, sa isi faca macar o parere.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost problema recunoscuta si remediata gratis la masinile cumparate si intretinute in reteaua VW

Masina mea a stat luni bune nemiscata in Germania , nu am idee daca asta a cauzat problema sau era o problema mai veche

Din consumul pe ultimii 10.000 km afisati cand am luat masina , a fost plimbata pe autostrata la viteze mari ( atunci am pierderile cele mai mari si eu )

Momentan mecanicul meu de la Nurvil , mi-a recomandat sa nu umblam pana nu e cazul sa schimbam si distributia ( nu ca ar fi un geniu - nu a procedat cum trebuie la schimbare saibe injectoare - dar merg pe mana lui )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric nu asta a fost cauza care a generat aceasta defectiune, spun asta pt ca nu esti numai tu sau cativa care au problema respectiva.Problema apare cand masina este utilizata, atunci cand motorul ruleaza si exista presiune care se exercita asupra garniturii....

 

Masina asta din ce am obs si eu are un consum mai mare de ulei in regim de autostrada, extraurban...la viteze mari.

 

Dpmdv inca odata spun, nu cosinder ca este o problema de ordin mecanic care sa afecteze grav cu ceva...estectic este urat si mai ales la o masina premium sa fie ceva "comun".

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca odata ce a inceput scurgerea  este  "loterie"   , sunt cazuri afara la care s-a rupt pur si simplu si au scos tot uleiul  in mers  -> aprins in bord bec de presiune ulei si oprit motor in mers..... 

 

Am o cunostinta care anul trecut a patit ceva similar , numai ca a avut un noroc enorm , in urma unui drum lung de peste 12 ore ( concediu) ,  a doua zi dimineata a gasit balta mare de ulei sub masina ,  caz fericit ca a cedat cand s-a relaxat in stationare   - KM in bord avea ~210.000 ceva de genul. ( nu mai stiu daca este CRCA sau CASA motorul lui) .  

 

Ma repet , este loterie si depinde de fiecare ce risc este dispus sa isi asume. 

 

  

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa pui un link unde ai gasit mai multe date, chiar mi-ar face placere sa aflu mai multe chiar daca nu am nevoie , niciodata nu se stie :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba teava de retur turbo. Poate nu s-au prins bine piesele din jur, de la vibratii se rupe teava si pierzi uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Doomy said:

 sunt cazuri afara la care s-a rupt pur si simplu si au scos tot uleiul  in mers

 Ce anume s-a rupt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine de stiut, am sa arunc si eu o privire pe acolo. Parca fuge cam repede uleiul asta (Liqui Moly TopTec 4200 LLIII, cutie aurie) in 8000Km s-au dus vreo 2 linii. Cu cel dinainte (Liqui Moly TopTec 4200 LLIII, cutie gri) nu a papat mai nimic in 15.000. Voi ce uleiuri mai folositi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza cum ai mers

Asa cum s-a spus , cand apesi pe acceleratie papa , cand mergi cuminte sau prin oras , aproape deloc

Cum scoti tancul pe autostrada cum ii vine pofta de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie turbo defect și sa arunce ulei in intercooler sau pe evacuare la turatii mari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitara Inelul de la simering nu mai era complet , cel care vine in carcasa ,  avea o deschizatura vizibila la  ochi  , a cedat  pur si simplu.  

 

Pentru documentare trebuie sa aveti putina rabdare , la colegii rusi pasionati de VW  veti gasi de toate .... cam orice problema documentata .  

Aici este un video despre problemele si scurgerile de ulei CRCA(SPECIFIC)   , despre simering incepe discutia la 21:30   , este detul de detaliat si arata toate punctele pe unde pierde acest motor uleiul : simering, vacum , injectoare....etc. 

 

 

Iar aici avem detaliata operatia pentru un Audi Q7 -  CRCA   aceiasi operatie numai ca acesta are in doua locuri pierderi de ulei. 

https://www.drive2.ru/b/471778175441961505/ 

 

De notat totusi ca in filmul de mai sus este procedura corecta de montare , cea in care se da motorul jos , in link cei de acolo lucreaza "romaneste" sau mai bine zis ruseste si fac totul pe masina , asta este o lucrare incorecta dpdv Elsa . 

 

Daca stati si analizati toate cazurile din perspectiva utilizatorilor , cam toti au probleme cu papatul de ulei la viteze de autostrada  , majoritatea dupa 150000 km manifesta problema .  Sunt prea multi factori care cauzeaza papatul de ulei.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun , multumesc de info

La mine sunt deja 250.000 km , e normal sa existe si asemenea probleme

Le voi rezolva pe viitor , fara discutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adidas00 2 liniute in 8k km inseamna absolut nimic, vorbim de ~200g, mie mi se pare absolut normal acest lucru, eu unul am mai mult consum in prima parte (pana in 6k km) si apoi vizibil mai putin, bine am facut doar 2 schimburi, primul cu Ravenol si acuma 1 sapt dupa 10k am baga Mobil 1 ESP.De noi masinile astea inregistreaza consumuri de 1 l intre schimburi, consum mentionat si in carte.Nu vreau sa dezvolt aici subiectul consum ulei pt. ca nu este topicul dedicat, putem continua in topicul dedicat.

 

@rafa6turbina, imi este greu sa cred ca uleiul aruncat daca exista ar ajunge fix sub cutia de transmisie(vezi poze la colegul tavitara), poate ai mai multe date si le impartasesti cu noi :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan.TMda, e perfect normal, nu m-am indoit de asta. Ziceam doar ca uleiul de l-am pus ultima oara dispare ceva mai repede fata de cel dinainte. Cel dinainte l-am schimbat eu cu mana mea si ultimul (cumparat de mine) l-am schimbat la VW Tess Brasov si nu-s sigur daca au facut vreo manevra sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Touareg 3.0TDI 262cp FL, MY18, cod motor banuiesc CVVA, mai prezinta aseamena pb cu pierderi/scurgeri ulei la simering dinspre cutie / arbore ( fata de motoarele vechi de 204/240/245cp ) ?

Cintind topicul, nu e foarte usor de schimbat/rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate tot prezinta , oricum nu este regula sa se manifeste la toate , sunt prea multi factori la mijloc.  Se poate verifica cu masina pe elevator daca are inceput de "vapori" la imbinare .  Am cunostinta cu model my 2017 cred ca are acum undeva la 90k km si primii vapori au fost identificati de la ~50k , nu a umblat la el inca  , consuma ulei in mod normal nimic neobisnuit, un alt indiciu este ca pe scanare a gasit si o eroare de "engine speed sensor - intermitent"  .....unde vreau sa bat ->  in unele cazuri se poate trai cu aceasta problema pana se agraveaza .....cand vine momentul de schimbat nimeni nu poate sa fie sigur.  

 

Usor nu este de schimbat (foarte mult de dezasamblat)  , necesita scula speciala de centrare pentru montaj asa ca nu peste tot poate fi facut. 

 

La modelul de 262 am citit mai multe semnalari de probleme cu scurgerea de ulei la garnitura de la capacul lantului decat la simering. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 10.12.2020 at 15:04, Bogdan.TM a scris:

@tavitaraai hotarat sa remediezi problema sau a ramas tot asa? 

am avut putin timp liber si am zis sa mai citesc una alta despre masina, imi place sa fiu prevenitv, mi-am adus aminte de acest topic si am zis sa analizez putin subiectul pt. ca niciodata nu se stie cand ai nevoie :)

Am citit putin si pe un forum extern(https://www.clubtouareg.com/threads/touareg-oil-leak.230826/)iar baietii de pe acolo aduc aminte de ceva garnitura care se afla in spatele motorului, probabil la asta facea referire si colegul Fake in postul de pe prima pagina.

image.png.754d404332314cc6bab669965ff7e9a5.png

 

image.thumb.png.4094a76d8a2683f56a28c4d03b2e5bd7.png

 

 

 

Salut. Se poate remedia si cu motorul pe masina? 

Se strange ulei in V-ul de la motor( am verificat dupa o recomandare ) si se spune ca ar fi de la partea aceasta de refulare turbo.

Daca ai informatii care ma pot ajuta, apreciez timpul acordat. 

O zi faina-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!