Jump to content

Probleme indicator / senzor ulei Golf V / Jetta


b97dmt
 Share

Postare recomandată

e simplu cu uleiul la vw. cand se aprinde becul se verifica joja si daca este sub minim/in jur de minim se completeaza cu 100 ml si se inchide capota.martorul din bord se stinge.se stinge in mod normal si daca nu completezi deloc doar prin simpla ridicare si inchidere a capotei. dar se reaprinde la urmatoarea pornire pentru ca nu ati rezolvat problema. daca uleiul este in zona hasurata, sau pana la refuz nu se aprinde niciodata martorul de ulei. numai ca uleiul nu are voie sa depaseasca limita maxima daca iti pasa de masina. daca nivelul este ok si becul nu se stinge este o problema cu senzorul si trebuie mers la service.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

As avea si eu o intrebare in legatura cu nivelul uleiului.De cateva zile am schimbat uleiul.Am luat scutul jos si l-am golit pe dedesubt,deci nu incape indoiala ca ar fi ramas ceva in motor.am pus uleiul nou,fix 4,3 litri cat scrie in cartea tehnica si am lasat cateva minute sa se aseze dupa care am verificat nivelul.Problema e ca mi se pare ca e cam mult.Adica e cu apropae un centimetru mai sus decat maximul zonei A.Am citit ca e problema daca ai prea mult ulei in motor,se poate strica catalizatorul.Problema e ca daca ma uit mai atent pe joja se vede un marcaj cam pe unde am facut si semnul in poza atasata,exact pana acolo fiind si uleiul in momentul de fata(4,3 litri).

post-25170-1259422893_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat,in carte scrie 4,3 litri,dar eu stiu ca intotdeauna la service mi-au pus 3,8 litri de ulei.Eu cred ca este prea mult 4,3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danootz: foarte rau ai facut, uleiul se pune treptat (ultima parte) verificand din cand in cand joja ...

3,8 intra si la mine, chiar daca am 2.0 benzina

tu, conform pozei atasate, ai muuuult prea mult acum. trebuie sa ai in zona hasurata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreadfull:Ciudata chestie mai ales ca am vazut ca la 2,0 litri benzina intra chiar mai mult 4,6 litri(carte tehnica).In carte scrie"Ulei motor si inlocuire filtru".Oare in cantitatea specificata se include si volumul filtrului ca eu nu-i mai inteleg pe nemtii astia pe care toata lumea ii lauda ca ar fi"exacti".In fine,in dimineata asta o sa iau iarasi scutul jos si o sa golesc vreo 500 de ml si sa verific asa.Problema care ma arde pe mine acum e alta.Masina am adus-o eu din Germania,second.La inceput am facut schimbul de ulei la un service dar am renuntat pentru ca nu imi place ideea sa-mi fie scos uleiul cu presiune pe la joja.Am obsesia ca nu l-ar scoate in modul asta pe tot si ar ramane ceva ulei vechi.Asa ca de trei schimburi incoace am inceput sa il dau eu jos pe un canal dupa metoda clasica.Primul schimb l-am facut eu si am pus tot asa 4,3l.Dupa aprox 8000 de km mi s-a dus turbo am du-so la un service s-a schimbat de catre mecanic turbo si bineinteles filtre si ulei.Asta a fost al doilea schimb.Si acum l-am schimbat iarasi eu,tot asa 4,3 litri,dar de data asta am verificat pe joja si am vazut diferenta de nivel.Intrebarea este:se poate sa se fi dus turbo din cauza ca la primul schimb de ulei m-am dus cu prea mult in motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii foarte importanta cantitatea de ulei...dai tot la fel ii si ce tip de ulei ai bagat in motor!

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Un prieten a cumparat acum 3 zile un Golf 5 1.6 FSI din 2004.Imediat cum a cumparat-o a schimbat uleiul si a pus ulei Castrol 5W30.

Problema a aparut astazi cand dupa ce a mers cu masina prin zapezi, in timpul mersului s-a aprins martorul de ulei de culoare rosie , a palpait de 3-4 ori si s-a stins.A oprit motorul , a repornit-o iar pe loc martorul nu se aprinde.Cand incepe sa se miste se aprinde si martorul.

Am pus-o pe tester si nu are niciun fel de eroare legata de senzorul de temperatura, nivel , calitate ulei insa in measuring blocks apare Presiune ulei<2 min.

Sa fie de la pompa de ulei si sa nu dea eroare?

Astept niste sfaturi daca ati avut probleme similare.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmatoarea problema cu verificarea uleiului...cred ca este peste maxim,pun si o poza ca sa ma exemplific.Pe de alta parte parca si cam miroase a benzina,am facut si testul cu sugativa si la fel o sa pun o poza.Va rog sa va dati cu parerea si sa ma ajutati.

1.Care este zona de maxim la joja mea?

2.Cat de grav este daca este cu mult peste maxim?

3.Daca imi baga benzina in ulei care poate fi cauza?Cum o pot remedia?

Mai adaug si o poza de sub masina.La o verificare am vazut ca are o gaura pe undeva la baie de ulei zic eu.Pentru ce o fi facuto mesterii? Ce lucrari ascunde acea gaura? Precizez ca sunt in posesia masinii de 2 luni.

va multumesc...daca mi-ati raspunde ati fi de mare ajutor.va rog

post-83574-0-48411500-1296378151_thumb.j

post-83574-0-16307600-1296378158_thumb.j

post-83574-0-60316200-1296378166_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu e nimeni pe aici care sa aiba ceva cunostinte despre problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nivelul de ulei trebuie sa fie in zona aceea hasurata, daca depaseste zona hasurata este prea mult ulei in motor.

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, mi s-a aprins si mie martorul de nivel ulei scazut (cu o seara inainte am forjat masina vreo 3 ore prin oras) acela galben cu un sunet (doar 1 sunet) dupa 7000 de km de la revizie (acum am 88000 si precizez ca fac revizia cam la 12 mii si nu am completat niciodata cu ulei pentru ca nu a fost nevoie). Am completat cu 150 ml am verificat uleiul si era binisor, am mai mers 2-3 km si tot nu s-a stins ,am mai competat cu inca 200 ml, nivelul (la cald) era acum la jumatatea zonei hasurate ,dar tot nu s-a stins martorul.Dupa vreo 5 km am oprit am mai adugat inca 400-450 ml si am verificat si era aproape de maxim.Am mai mers vreo 10 km si am verificat din nou si scazuse nivelul cam 3 mm pe joja.Am zis ca nu prea e bine , am fost la un service s-au uitat pe acolo la mufa de la senzorul de ulei au curatat-o si tot nu a mers.mi-au spus ca poate fi de martorul capotei dar eu nu am martor doar pt capota (ps am un golf 5 1.9 90 cp). S-au uitat sa vada dc am scurgeri pe la motor si am scurgerile cele clasice pe care le-am citit si in forum. Au pus masina pe tester si nu am nicio eroare la motor. Am plecat de la ei ,am ajuns acasa am mai verificat o data joja si pare sa scada din ce in ce mai mult nivelul. Cred ca o sa ma duc la reprezentanta sa vad ce are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a rezolvat. Mi s-a stins martorul de ulei scazut din bord,dupa ce am parcurs aproximativ 100 km pana in 2000 r/min.Nivelul pe joja este ok spre maxim admisibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si senzorii mai mint uneori, stiu pe cineva care a stricat un motor ca se tot baza numai pe senzori. este bine de verificat din cand in cand si vizual ca sa stai linistit. de regula ECU se panicheaza imediat si aprinde preventiv cate un senzor in bord cum ii pare ei ceva suspect dar nu orice alarma din asta este si ceva super grav. uneori completezi si se stinge dupa ceva timp, cand isi face el iar verificarea, alteori numai deschizi capota si deja se stinge martorul pentru ca apoi sa se aprinda iar.cat timp este nivelul de ulei pe zona hasurata a jojei nu sunt probleme chiar daca este aprins martorul galben in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Probleme: din start va spun ca de ceva timp am senzorul de nivel/temperatura defect, probabil din cauza unor scurgeri de ulei, am verificat si senzorul este cu ulei. Am zis ca ce mare lucru am mana si ochi pot verifica singur, mai ales ca acest senzor costa ceva. Bun...asta cred ca de anul trecut, de cava vreme masina nu mai trage, scoate fum, consuma tot chestii de acestea urate la un tdi. Dupa mai multe servisuri si verificari, constatari mai mult sau mai putin reala(injectoare,turbo,ax cu came,egr...toate astea) imi zice unu azi ca e din cauza senzorului. Adica masina se pune in avarie, si nu functioneaza la parametrii...tocmai din cauza senzorului defect. Ce ziceti, a mai patit cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scurt si la subiect...mersi al bundy, dar ce e atunci...nu mai suport...chiar nu sunt mecanici...repet am 165000,injectoare perfecte :) , intre 0 si +,-1,turbo nu e, egr???...nu are putere,scoate fum,consuma cam 7,nu trage mai ales la urcare apara un tremurat si nu trage...va rog...din pacate nu pot posta nici o scanare cu VAG pt nu gasesc aici(ES) si am fost la vreo 5 service-uri, ultimul mi-a zis asta...la reprezentanta vw mi-a zis ca poate fi arborele cu came,trebuie desfacut motorul... :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine mergi la un mecanic bun decat la un service. :) gaseste un meserias in motoare diesel, ca sunt destui care se pricep, care au timp, rabdare si stiinta, sa desfaca pe rand sa testeze daca nu stiu din prima, sa verifice si se rezolva. important intai sa vezi daca sunt erori la scanare si mai ales cum arata un log in mers, sa vezi cine nu lucreaza in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mersi...dupa cum am mai spus momentan sunt in spania cu masina si am fost la cativa si nu prea...la vw mi-au zis ca poate fi arborele cu came, trebuie desfacut capacul, ca aceasta problema apare la motoarele acestea dupa mai multi km, sunt aceeleasi motoare ca si pe seat toledo,ziceau ei si ca asta apare, dar daca las masina pe mana lor ma ustura de bani 1000-2000e si de banii astia cumpar motor...pana la urma trebuie sa fac un scan in mers, de fapt am facut unul dar nu a vrut sau nu a putut sa mi-l salveze si sa mi-l trimita pe vreun mail, o zis ca nu se poate :somnmare: creca trebuie sa insist la el si asa cred ca cineva mar putea ajuta mai bine aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

acum am rezolvat o problema asemanatoare.. mi sa aprins check oil level.. am adaugat ulei, nu foarte mult cat sa fie la nivel..nu s-a stins.. am dat uleiul jos am scos senzorul de nivel l-am spalat, am aranjat tot la loc..mi sa parut uleiul cam gros si l-am schimbat..am pornit..degeaba operatia asta..tot statea aprins.cand mi-a sarit in ochi ca pe computer nu imi aparea capota deschisa, ea fiind deschisa..am dat jos contactul si din cauza gerului era blocat. are o membrana ca o garnitura si se rupsese si ramasese blocat contactul.. a mers desfacut i-am scos membrana aia si acum este ok tot..deci contactul de la capota are masa comuna cu senzorul de la nivelul de ulei.. si inca ceva senzorul de la temp exterioara are masa comuna cu senzorul de la nivel benzina..succes !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm gresesti faza cu masele comune. CA sa se stingaa avertizarea de nivel scazut, calc masinii trebuie sa vada capota deschisa.

Adevarat cu senzorul de temp exterioara, cel de nivel lichid spalat parbriz si nivel combustibil, masa este trimisa de ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
TheBlackBird

Salutari,

Confirm eu faza cu intrerupatorul de la capota, am avut aceasi problema, martor nivel ulei aprins, am pus ulei si tot nu se stingea.

Dupa ce am citit pe forum m-am dus la masina si binenteles ca intrerupatorul de la capota nu mai functiona, cand deschizi capota el inchide circuitul, cand capota e inchisa circuitul e deschis.

Am vazut intrebari de genu "ce legatura are intrerupatorul de la capota cu senzorul de nivel de ulei" , din cate imi dau eu seama asta e o kestie de siguranta, adica, odata declansat senzorul de nivel mic de ulei, calculatorul nu il stinge pana cand nu vede ca s-a deschis capota, altfel nu intelege de unde a aparut mai mult ulei la motor si nu stinge martorul.

La mine am rezolvat la inceput suntand temporar cu un fir pini din mufa de la acest intrerupator, o gasiti in dreapta farului din stanga (cum te uiti la motor), firul de la ea se uneste in firele ce vin la far.

Dupa aia am schimbat intreruparotul, codul meu era 1K0 953 236 B care a fost inlocuit in 2009 cu 6R0 953 236 care arata asa http://imageshack.us...motore.jpg/sr=1

Sa spuneti daca nu va descurcati si vreti poze.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema e una simpla mi-a scuzut uleiul la minim si s-a aprins martorul check oil si pe display imi afisaza mesajul de verificare la fiecare pornire. Am completat circa 400 ml neatingand pe joja zona de maxim. Problema e ca nu-mi mai dispare mesajul de verificare si nu se stinge becul galben de la ulei. Ce pot sa fac sa resetez cumva eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai completeaza ulei..pana pe joja arata ca ai ulei peste jumate sa zic..dar nici prea mult :dry: pui vag-u pe ea..si stergi eroarea..daca.tot arata..poate sa fie senzorul..care ti-l arata pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva probleme la senzorul de la capota? cand ridici capota iti arata pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca chiar ai ulei la nivel normal, scoate siguranta de la ceasurile de bord pentru cateva secunde si apoi pune-o la loc. Trebuie sa se fi sters eroarea cu uleiul.

Cu vag-ul nu cred ca ai ce eroare sa stergi nu cred ca se memoreaza daca a ajuns la minim vreo eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!