Jump to content

Probleme indicator / senzor ulei Golf V / Jetta


b97dmt
 Share

Postare recomandată

Din punctul meu de vedere mi se pare normal sa ai acea "lacrima de ulei" pe mansonul de caudiuc al busonului de ulei.Toate TDI urile PD am vazut ca au asa,pana si cele noi.Posibil la tine fie crapat undeva sau nu a fost pus cum trebuie.Iar lagat de joja,incearca sa mentii nivelul uleiului undeva la jumatatea acelei zone de nivel.Indiferent ca e hasurata sau nu la orice joja vei avea nivelele maxime si minime marcate.Practic asta e rolul ei,sa ne indice nivelul uleiului din baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspuns, acum sunt mai linistit. Totusi, e normal sa sara picaturi mici de ulei in afara cand busonul nu este pus si motorul este pornit? M-am uitat bine si nu pare a face spume...am inteles ca daca ar face spume sunt semne ca motorul e cam "obosit".

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste FastReply sau AddReply! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aproximativ 5-6000km dupa ce fac schimbul de ulei se aprinde martorul de nivel completez cate putin pana ajunge la nivel si apoi la prima cheie se stinge fara promleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

imi cer scuze ca intervin pe acesti topic cu o intrebare

e normal sa mi se zica la service "nivelul uleiului era la minim si nu puteam sa mergem asa cu ea" tinand cont de urmatoarele 2 lucruri :

- am facut schimbul de ulei (tot la ei) acum 2 luni, cca 2500 km facuti de-atunci si pana azi

- nu mi se aprindea martorul de ulei

... ?

eu m-am dus pt o problema .. si ei s-au gandit ca n-ar fi rau sa-mi puna un litru de ulei, fara sa ma intrebe fara nimic .. acum dai si plateste

ca sa fiu totusi ontopic: indicatorul acela cam la cati litri ramasi se aprinde ?

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei se completeaza cam 500-700g de ulei cand se aprinde indicatorul!

Ramane sa calculezi tu cat iti ramane in baie pentru ca nu stiu cat ulei intra la tine la 2.0 TFSI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu ii pui asa mult de-odata.Sunt suficiente cateva sute de grame 100-250 grame pentru a se stinge martorul in bord.Daca pui 700 si masina nu are nevoie decat de 200 grame ce faci cu excesul de jumatate de litru?Risti sa strici catalizatorul si simeringurile.

Putina atentie si totul e OK pentru a ajunge la nivel.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba-mi spuneti mie ... spuneti-le celor de la PBN...cine stie cat ulei aveam si cat mi-au pus, ei zic ca aveam sub limita si ca mi-au pus 1 litru .. dar mai poti sa crezi ceva ? nu m-as mira sa nu-mi fi pus cat treb nici acu 2 luni ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina luata de noua din reprezentanta:

7000KM s-a aprins martorul galben (check oil level) am completat cu ~500ml

14000Km prima revizie

19000Km s-a aprins martorul galben (check oil level) am completat cu ~300ml

22000Km iar s-a aprins martorul galben compltat cu ~300ml

24000km iar s-a aprins martorul, completat cu ~300ml

e normal sa pape asa mult ulei?

plus ca la pornirea de pe loc, turat pana la 1500 rpm scoate un fum negru si gros.

la relanti tot asa.. daca o turez in 1800-2200 rpm scoate fum negru...

Masina e 1.9TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa va impartasesc si eu din problemele mele cu uleiul. am motor de 2 litri care toata lumea stie ca papa. condus mai in viteza completez cu 500 ml la fiecare 3000 km. o singura data am lasat sa se aprinda martorul de ulei si atunci nu am turat motorul pana la prima oprire unde am completat. din ce stiu si va rog sa imi confirmati este ca nu e bine sa amesteci 2 tipuri de ulei in baie si e bine sa mergi pana la prima revizie pe acelasi ulei.

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi producatori diferiti, atata timp cat uleiul cu care complectezi respecta indicatiile VW, ar trebui sa fie OK!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rotterro .. e cam ciudat ca ti se aprinde martorul asa de des la asa putini km rulati intre 'completari'... poate ca ar trebui sa investighezi ceva mai atent problema

@gbrgeorge ..unii 'specialisti' spun ca nu e nici o pb atata timp cat cele 2 uleiuri au aceleasi specificatii (proprietati) ..dar recomanda sa folosesti acelasi tip de ulei ..cel mai bine ..cand faci schimbul de ulei...ia cu 1l in plus sa il ai sa il tii in portbagaj pentru 'completare'

Azi mi s'a aprins si mie martorul de ulei...am completat cam cu 250ml...am facut apoape 11.000km de la ultimul schimb si am completat pana acum cu 600ml. E in limite rezonabile, cred eu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aprinde becul de ulei in mers si motorul este cald nu ai cum sa vezi exact nivelul uleiului pe joja. trebuie sa astepti minim 2-3 ore cu motorul oprit si apoi se vede exact ce si cum.

iar daca se verifica nivelul uleiului macar o data pe saptamana, nu are cum sa se intample asa ceva pe drum doar daca doamne fereste spargi baia de ulei sau masina a fost utilizata necorespunzator si se consuma uleiul la greu.

altfel nu are voie sa scada uleiul de la un schimb la altul, e cel mai bun semn pentru oricine ca motorul este in regula.

daca toata ziua trebuie sa completezi cu ulei si se tot aprinde becul nu e de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din pacate a trebuit sa merg din Prelungirea Ghencea pina la Aeroportul Henri Coanda azi dimineata, la ora 6, cam 50 minute pe drum, ca sa nu piarda nevasta-mea avionu. Cu indicatorul de "Check Oil Level" de cand am pornit masina. Nu am turat-o mai deloc, am mers in coloana de pe centura aprox 70% din traseu.

Cum am debarcat-o, am oprit in benzinaria PetromV inainte de intrarea in Otopeni, si am luat de acolo uleiul cu specificatia VW 507 00 pe care l-am mai cumparat de vreo 3 ori pina acum.

Mentionez ca masina e luata in Nov 2008, am 12300 km cu ea, si cand voi termina bidonasul respectiv, voi ajunge la al 3-lea bidon (parca au un litru astea??) fara sa ajung la prima revizie. E adevarat, ca dupa 7-8000 de km am inceput s-o cam ard asa nitel pe dansa, s-o vad ce-i poate pielea...

Deja stiu, cand o sa ma duc la prima revizie o sa le spun baetilor sa-mi puna cel putin 2 litri intr-un recipient in portbagaj, pentru ca am inteles ca 2.0 TDI-ul papa ultei. Dar totusi, chiar asa de mult? Mi se pare putin exagerat 3 litri pina in revizia de 15 000!!

Am vazut ca s-a mai raspuns si mai sus, dar poate ne spune cineva sigur daca are sau nu o problema faptul ca nu am completat uleiul cand motorul era rece? Ulei am pus exact cum scrie in carte, dar 100% nu era identic cu cel din motor, masina fiind noua... Pentru ca daca ar fi o problema, prefer sa-mi fac SUBITO o programare la revizie, chiar cu 3000 km mai devreme, sa-mi schimb in totalitate uleiul din motor, sa nu-mi bat joc de motor. Nu scoate fum negru, nu nimic. Dar de fiecare data am completat cu motorul mai mult decat fierbinte... deoarece mi s-a aprins indicatorul numai si numai in momente nepotrivite.

Multumesc anticipat cunoscatorilor pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a spus de mai multe ori pe acest forum si se va mai spune urmatorul lucru: Motoarele TDI de la VW, mai ales tehnologie pompe duse, au fost gandite sa consume ulei pentru a functiona normal si eficient. Deci este absolut normal sa consume ulei intre schimburi. Cantitatea completata depinde de la masina la masina si de la sofer la sofer.

Atentie! Nu inseamna acelasi lucru ca la masinile care "papa" ulei pentru ca au probleme la motor. Eu nu cred ca vreunul dintre voi are probleme cu motorul.

Aceste motoare TDI PD sunt unele dintre cele mai fiabile motoare.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai pus norma vw 507 ca are dpf sau ca nu ai gasit altul cu 50501? se poate cumpara si uleiul cu care vine masina din fabrica de la porsche, este un bidon pe care scrie vw si norma respectiva, dar este la fel de ok si cu castrol norma potrivita tipul de motor. asta deoarece fabrica merge cu castrol la ca furnizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ca io n-am DPF, dar asa scrie la mine in carte. vw 507 00 sau vw 506 01 pentru motorul fara DPF. Problema e ca nu e Castrol, e produs (sau se distribuie doar sub numele) chiar de grupul OMV (sper sa nu se considere ca am facut reclama :coffee_lol: ), dar are exact specificatiile de mai sus.

Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Eu am un Golf V 1.9 TDI 105 Cp si s-a aprind becul de la ulei. Am completat, dar becul nu s-a stins.

Nivelul pe joja este aproape de maxim. De la ce naiba o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele din urma s-a stins. Am completat pana aproape de maxim si s-a stins a doua zi.

Poate au ceva programat sa se stinga dupa o anumita perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 8000 de la revizie se aprinde si la mine. ii pun 300-400 gr si se stinge. problema e cu gazele. daca scot busonul de ulei in timp ce motorul e pornit ies f multe gaze. e normal? va rog sa-mi spuneti daca e la fel si la voi sau tre sa merg la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decu: aceeasi problema o am si eu, motorul scoate gaze cand ii scot busonul, e normal? din cate am auzit eu gazele astea ar fi un semn al uzurii..? eu pierd ulei pe langa buson, gasesc mereu ulei in mansonul ala din jurul busonului, cred ca trebuie sa schimb busonul.

astept si eu pareri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca busonul are niste urechi in care se prinde. incearca sa le mai indoi putin astfel incat sa fie mai strans. cati km are masina ta? a mea are numai 30 000, deci nu e normal sa fie uzat motorul. poate ne lamureste cineva in problema asta ...

Te rog sa nu mai dai Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply.

Multumesc.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un Golf 5 GTI din 2005.Masina are 68000 de mii de km si astazi mi s-a aprins martorul de la ulei tinand cont ca mai am 2000 de km si trebuie sa efectuez revizia.Am mai completat cu ulei la 65000 de mii cu aprox 300 de ml.Intrebarea este urmatoarea: este normal sa completez cu ulei asa des? Eu pana acum am bagat numai Castrol edge 5w-30 si nu stiu mi se pare un pic ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele de 2 litrii sunt proiectate de asa natura ca ptr o mai buna fiabilitate sa "pape" ulei. nu stiu daca e valabil si ptr motoarele pe benzina, dar ptr diesel e sigur. si eu completez cam cu 300 ml la 2000 - 2500 km. depinde si cat de tare mergi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog ramaneti OnTopic!

Subiectul acestuia nu este consumul de ulei ci eventuale probleme aparute cu sonda/indicatorul avertizare nivel ulei

Multumesc!

Pentru a incheia discutia:

post-3944-1251706379_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la indicatorul de ulei din bord, dupa ce s-a aprins si mi-a indicat faptul ca uleiul pe joja a scazut sub minim, am completat si a ramas aprins. nu mi-am dat seama de ce nu se stinge desi era la nivelul maxim. am mers cu masina asa si dupa vreo 20 km s-a stins singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!