Jump to content

Probleme indicator / senzor ulei Golf V / Jetta


b97dmt
 Share

Postare recomandată

Salut !

La un Golf V , e normal ca atunci cand uleiul se afla pe joja in zona hasurata dar in partea de jos , sa se aprinda indicatorul ulei pe BC (cel de culoare galbena ). :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este normal...scrie in carte..Acolo zice ca poti completa insa nu ar fi strict necesar...asta cand se aprinde..daca e peste zona hasurata insa nu e la maxim nu se aprinde!

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Este normal sa nu se stinga becul galben de nivel ulei si sa nu dispara mesajul "oelstand pruefen" dupa ce complectezi cu ulei ? .... trebuie resetat ceva ? sau se stinge cu timpul :D ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cat ai completat. Incearca sa parchezi masina in seara asta pe un loc drept si verifica dupa ce se raceste motorul, sau maine dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am complectat cu 500 ml ulei. si uleiul este acuma pana la zona hasurata superioara a jojei. am fost si pana la service ca masina este in garantie. au fost foarte draguti s-au uitat la problema si au zis ca necesita o investigare. Au pogramat-o la un test saptamana viitoare ... dar ma roade ideea masina are 19.000 km ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...Foarte nasol, avand in vedere ca e noua masina... Consumul de ulei este foarte bun daca doar atat ai completat in 19 k, dar treaba cu martorul ramasa aprins nu e prea placuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit de 3 ori pana acum sa se aprinda martorul de ulei ( cel galben ) impreuna cu mesajul check oil level. Prima data m-am speriat, se intampla cu cateva zile inainte de programarea pentru revizia de 1 an. Am verificat nivelul si era in intervalul normal, poate in parte inferioara a zonei hasurate insa nimic anormal. Am intrebat la service cand am facut revizia si au zis ca nu e nimic grav daca se aprinde martorul galben, trebuie doar ridicata capota si scos joja dupa care introdusa la loc si dispare, insa atentie, daca se aprinde si cel rosu trebuie oprit motorul imediat.

Si mi s-a mai intamplat cand am facut excursie pe Transfagarasan acum 2 saptamani. Am observat ca daca merg mult in turatii mari, asociate cu schimbari mari de temperatura (10 grade) se aprinde martorul. Dar daca ridic capota si verific joja martorul dispare fara probleme, in oras nu am probleme doar la drum lung, eventual dupa o repriza de autostrada cu 3000rot/min .

L.E. Precizez ca masina in acest moment are putin sub 19000km.

Modificat de TanneBerger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta au incercat si cei de la service au deschis si inchis capota de mai multe ori si au scos si bagat joja. Au banuit initial senzor capota deschisa dar pe bord apare capota deschisa, asa ca ramane senzorul nivel defect ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adb80 Poate nu e de defect. Doar ca nu se stinge imediat cateodata. Cati km ai facut de cand ai completat cu ulei? Este posibil sa se stinga singur dupa ce mai mergi cateva zeci de km.

Offtopic

"Au banuit initial senzor capota deschisa" Da se pare ca prostia este generalizata la specialistii de la service-urile. Pentru orice chestie mai ciudata care se intampla pe la motor dau vina pe senzorul de la capota. Mi s-a intamplat si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat de la frig. s-a stins dupa 6 sile si aproximativ 100 km, cu o zi inainte de programarea la service. am fost totusi la reprezentanta si au zis ca nu are nimic si ca probabil este de la senzorul de capota, dar ca nici acesta nu prezinta acuma disfunctionalitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit o chestie similara anul trecut cand dupa ce mi s a aprins becul am completat cu cca 0.3 l (atat cat aveam in flacon la mine). desi am verificat joja dupa ce am completat si asta arata ca nivelul e in zona ok, becul nu s a stins. pe moment m am gandit ca ar mai trebui sa completez, dar s a stins la cateva zeci de km.

we tracut mi a povestit acelasi lucru un coleg de munca ce are GV, a patit o pe autostrada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema am intalnit-o eu astazi, mergand cu masina in jur de 500 km la temperaturi de la -1 la -8 grade tot imi aparea Check Oil Level, mai opream mai scoteam joja, isi revenea. Mergeam cativa km iara aparea. Am verificat uleiul, este exact cat trebuie. O sa vad maine dimineata daca-mi apare sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am primit si eu avertizarea cu check oil level dupa 10.000 km de la revizie. Am oprit motorul si verificat nivel ulei. Era la minim. Am completat cu restul de jumate litru ramas de la revizie si si-a revenit, adica s-a stins martorul si nivelul uleiului pe joja este cu 4-5 mm mai sus.Cred ca este normal sa "mamance" ulei din moment ce e motor diesel si are 134.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asta acum 2 zile, la 6700km mi-a aparut becul galben si check oil level. Am mers asa o zi cu masina pana am gasit 1L de ulei Castrol Edge turbo diesel (foarte greu de gasit).

Am completat treptat cate putin si desi pe joja inepuse se nu se mai observe in ce zona e deoarece era toata manjita becul tot nu se stingea. Am ajuns sa completez cu 750ml pana s-a stins.

Cred ca e ok deoarece la 10000km motorul ar trebui sa consume cam 1L. Un fel de trabant :) bagi carburant, bagi si ulei

Modificat de iLL One
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adb80 "am fost totusi la reprezentanta si au zis ca nu are nimic si ca probabil este de la senzorul de capota" Din nou nu pot sa ma abtin: Ce legatura are senzorul "nivel ulei scazut" cu senzorul de la capota?! Raspuns: Nici una.( dupa parerea mea). Dar dupa parerea geniilor de la reprezentanta respectiva ar avea.

@ DR florinel "Cred ca este normal sa "mamance" ulei din moment ce e motor diesel si are 134.000 km." Este foarte normal. Un motor Diesel, cel putin produs de VW, consuma ulei chiar daca are doar 15.000 km. Pentru motoarele VW diesel faptul ca se consuma ulei( in cantitati diferite de la caz la caz) intre revizii este declarat mai mult o calitate decat un defect. ( nu stiu sa explic de ce , poate ne lumineaza cineva mai abilitat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat treptat cate putin si desi pe joja inepuse se nu se mai observe in ce zona e deoarece era toata manjita

OT: joja se sterge dupa fiecare masurare de nivel, altfel poti sa adaugi mult si bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adb80 "am fost totusi la reprezentanta si au zis ca nu are nimic si ca probabil este de la senzorul de capota" Din nou nu pot sa ma abtin: Ce legatura are senzorul "nivel ulei scazut" cu senzorul de la capota?! Raspuns: Nici una.( dupa parerea mea). Dar dupa parerea geniilor de la reprezentanta respectiva ar avea.

Eu am avut aceeasi problema si sa stii ca poate fi legatura...in momentul in care iti scade nivelul de ulei se aprinde martorul in bord ( lucru care mi s-a intamplat si mie), am deschis capota am complectat cu ulei, inchis capota (normal martorul ar trebui sa se stinga), dar nu s-a intamplat lucrul acesta. Eu initial am crezut ca mai trebuie ulei si am mai pus...pana am verificat joja si am vazut ca era maxim ulei...martorul tot nu se stinsese. In final am vazut un fir care era dezlipit la acel senzor de la capota, l-am lipit...si surpriza....martorul s-a stins!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ WooZie

Normal ca am sers joja...am considerat ca nu trebuie sa descriu chiar asa de amanuntit toata treaba, fiind ceva de la sine inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai zis ca era manjita nu eu, de aici am dedus ca nu ai sters-o daca zici ca nu se mai vedea nivelul....la asa exprimare ce vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Azi mi-a aparut si mie pe bord indicatorul de ulei si mesajul : "Check oil level!" Am desfacut capota si m-am uitat la joja si nivelul era pe zona mare hasurata, pe la jumatate, adica in zona B. Cu alte cuvinte, destul de mult peste zona C unde zice ca trebuie sa completezi cu ulei neaparat. Masina era parcata in panta, insa o panta destul de lina. O sa verific maine nivelul ca am parcat-o pe o zona orizontala.

Tocmai venisem dupa un drum facut pe autostrada, mers 130 km/h in treapta 6 ~ 2800 rot/min adica. Asa merg mereu pe autostrada, si o fac saptamanal aproape (A1). Mi se pare ciudat oricum sa se fi aprins tinand cont ca nivelul uleiului este la jumatatea zonei B.

Daca trebuie sa completez, cu ce trebuie sa completez? Vorbim de 1.4 TSI 122.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi de dimineata, dupa ce am parcat masina pe teren orizontal si imi arata mai putin decat aseara cand am primit avertizarea (era usor in panta si de-asta mi-a aratat mai mult). Atasez o poza cu nivelul uleiului. Este in zona B pe la sfert. Conform manual, dupa cum am zis, nu este necesar sa completez. Masina a venit cu uleiul peste jumatatea zonei B, pe la 2/3 din ea aproape. Nu mai retin exact.

Ce imi indicati - completez sau nu?

Masina are ~12130 km si nu a ajuns inca la prima revizie. E adevarat ca are ulei special pentru rodaj sau nu?

post-32523-1242120928_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie cand mi-a indicat check oil... am evitat sa mai turez motorul (atunci se imprastie mai mult ulei pe peretii motorului si pompa de ulei risca sa traga in gol), am oprit la primul magazin si am luat ulei. Nu e bine sa mergi cu uleiul pe Low.. e pacat de motor. Mai ales la drumuri lungi unde mai ajungi la 3000 rpm..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, dar nu stiu cu ce sa completez, pentru ca nu stiu daca are ulei special de rodaj cum am tot auzit pe forum si la diversa lume, si daca e ok sa pun ce gasesc in comert (si recomanda producatorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

In primul rand se poate pleca de la site-ul http://www.oilmag.ro , cum de altfel te-am sfatuit si pe mess :icon_confused:

Este un site destul de complet si de ok.

Dupa cate se vede si pe site se recomanda norma 502.00 si 505.01 dar si Longlife 503.01 si 504.00.

La revizie la mine s-a pus Longlife 507.00 si 504.00 adica asta.

Acum alegea iti apartine :D

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea e urmatoarea: azi am deschis capota sa verific uleiul si mi s-a parut ciudat cand am vazut o pata de ulei care se scurgea dinspre busonul unde se baga acesta, cu toate ca busonul parea bine pus. Am verificat joja si pare sa fie la limita, insa in bord nu mi-a aparut nimic. Masina are in jur de 90000km. Mentionez ca masina e fabricata in 2006 si joja nu are nicio zona hasurata, asa cum am vazut ca se scrie mai sus, are acea indoitura ca la cele clasice. Am desfacut busonul si am pornit motorul. Facand acest lucru, am vazut ca sareau picaturi mici de ulei in afara(nu parea sa fie cu spume). E normal acest lucru? Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!