Jump to content

Polo GTI


sir1andrew

Postare recomandată

Buna ziua, 

Am primit acceptul de la leasing, drept urmare voi fi al doilea posesor de Polo GTI din Romania( mi s-a spus ca a mai fost livrat unul in Timisoara inaintea acestuia) 

Masina este preconfigurata, aflata in stock-ul celor din Timisoara. 

  • Este rosie, are jantele pe 17 inch, iar ca dotari optionale: 

-Crusie Control Adaptiv ( DESTUL DE UTIL) 

-Camera marsarier ( SEMI INUTIL) 

-Pachet Iarna ( UTILE scaunele incalizte si cam atat) 

-Car net + Apple Car Play, Android Auto, 2 muse USB + Incarcare Wireless ( COMPLET INUTIL)

-Climatronic pe 2 zone ( pot trai si cu robinetii de la aerul conditionat manual, oricum RUSINE VW ca in secolul 21 inca aveti aer conditionat manual la o masina destul de scumpa pentru ce ofera) 

( nu am inclus dotarile standard, dar pot enumera cateva - Volan piele cu padele si butoane,  sensori Parcare Fata spate, stopuri LED si cateva mici chestii irrelevante - tapiteria specifica, ornamente bord rosii, plafon inchis la culoare, pedalier de aluminiu, etc...) 

  • Ce mi-as fi dort pe masina 

- faruri full LED (100% UTILE,  de data asta RUSINE persoanei care a configurat-o, bine ca a pus incarcare wireless dar a lasat-o cu halogene...)

-Keyless Entry/Go(  UTIL, prefer sa schimb un buton in masina peste ani decat sa schimb o telecomanda de la cat am uzat-o)

-Suspenisa Adaptiva ( in anglia o ofera standard pentru ca au drumuri nasoale, exact ca noi)

 

 

Din pacate masina este slab configurata, dar asta se observa si in pret , aprox 23.000 EUR cu tot cu TVA. 

Voi incerca sa postez aici tot ce cred despre masina, inclusiv poze, jurnal de drum, cum se comporta. 

Sunt posesor de Polo 2012, tot DSG, doar ca 1.2 TSI 105cp. In mare stiu cu ce se mananca acest model de VW, de aceea am optat tot pentru Polo. 

Am cateva intrebari, pe care le voi adresa aici, pentru posesorii de Polo GTI mai vechi (chiar daca este alt motor) sau chiar modelul acesta.

1. Trebuie sa ii fac rodajul? La polo-ul 1.2 TSI mi s-a spus din Dealership ca nu trebuie, acesta fiind masina sport, cred ca ar trebui. 

2. Cam cu ce consum o sa ma confrunt? ( asta daca merg linistit, oricum celalalt polo haleste in oras 11-12 la mers mai indraznet) 

3. Daca merg tare cu ea, trebuie sa ii mai completez cu ulei din cand in cand?

4. Merita sa ii pun Michelin PS4 sau sa o las cu cauciucuirle stoc ( de care habar nu am de care sunt, ar trebui totusi sa fie cauciucuri sport...)

 

Va multumesc frumos!

Modificat de sir1andrew
Link către comentariu

Felicitari pentru masina ! Dupa ce o iei poti deschide topic in sectiunea Masina Mea.

Si mie imi place foarte mult noul Polo, iar GTI-ul arata foarte bine.

1. Da, va trebui sa ii faci "rodajul" min 1500 Km, adica sa nu abuzezi de acceleratie si viteza.

2. Nu stim, esti al doilea dupa cum singur zici :) . Probabil ca 12+ in Bucuresti, functie de trafic.

3. Nu ai de unde sa stii dinainte. Probabil ca ceva normal, gen max 0.5-1L / 10.000 Km. 

4. Depinde de tine si de buget. Eu clar as ramane pe varinata cu care vine. Daca vrei PS4, mai bine astepti si iei jante 18" + anvelope vara noi si pe cele de 17" la tii pentru iarna.

 

Link către comentariu

Multumesc frumos pentru sfaturi! Revin cu Update-uri, poate fac rost de poze cu masina pe viu, de la reprezentanta. Formalitatile mai dureaza, nu am ales sa colaborez cu Porsche Finance, drept urmare pana se fac facturi, pana se platesc, pana se inmatriculeaza masina, va mai dura. Sper eu, nu mai mult de o saptamana.

Modificat de NuCeTaNu
Nu e necesar sa dai quote mesajului anterior.
Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie! Se mai livreaza unul rosu in Bucuresti peste maxim 10 zile. Deci suntem trei ;)

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie!

2.0TSI pe Polo cred ca misca masina grozav.

7 hours ago, sir1andrew said:

1. Trebuie sa ii fac rodajul?

Da. 1500km mers linistit cum zice in manual. (nu depasesti 3/4 din turatia maxima si fara WOT)

7 hours ago, sir1andrew said:

2. Cam cu ce consum o sa ma confrunt?

Depinde de regimul de mers. Fiind al doilea Polo GTI din Romania, nu prea are cine sa-ti dea un raspuns clar aici; poate totusi ma insel si primul proprietar de Polo GTI din Romania e pe aici. (offtopic, cred ca reclama asta cu Seinfeld merge ca o manusa acum)

7 hours ago, sir1andrew said:

3. Daca merg tare cu ea, trebuie sa ii mai completez cu ulei din cand in cand?

Depinde. Eu am mers perfect normal cu 1.8 TSI CDAA si dupa 45.000km cerea cam 1l de ulei la 3500-4000km. 

Cu 2.0TSI-ul actual merg mult mai tare, am pana acum 16.000km si uleiul e la maxim.

7 hours ago, sir1andrew said:

4. Merita sa ii pun Michelin PS4 sau sa o las cu cauciucuirle stoc

Vezi totusi cu ce anvelope vine.

In cazul meu atat Octavia 1.8TSI cat si Golf GTI 2.0TSI au venit cu Bridgestone Potenza si nu-mi plac. Daca pe Octavia le-am schimbat prematur ca ma deranja zgomotul de rulaj, pe GTI profit de orice ocazie sa le uzez cat mai repede ca sa scap de ele.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Cred ca o sa fie chinuitor sa merg 1500km modul bunicuță. Un fel de contact sexual protejat cu Durex Clasic, daca imi permiteti comparatia ?

Link către comentariu

Nu trebuie sa mergi in mod bunicuta, trebuie doar sa mergi normal. Nu e o tragedie.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Polo gti e chiar pocket rocket, usor si rapid. Faptul ca au renuntat la 1.4 tsi cu compresor si turbina si au trecut la 2.0 tsi (contrat celorlalti producatori care tot micsoreaza motoarele, cum ar fi noul fiest st cu 1.5 in 3 cilindri...) e un mare plus, mai ales dpdv al fiabilitatii. 

Nu pari prea incantat de cum e configurata masina, de ce nu te-ai orientat catre o comanda noua?

On 16.06.2018 at 21:02, sir1andrew a scris:

1. Trebuie sa ii fac rodajul? La polo-ul 1.2 TSI mi s-a spus din Dealership ca nu trebuie, acesta fiind masina sport, cred ca ar trebui. 

 

On 16.06.2018 at 21:02, sir1andrew a scris:

3. Daca merg tare cu ea, trebuie sa ii mai completez cu ulei din cand in cand?

Astea doua sunt legate. Ii faci rodajul cum trebuie, ai grija de ea cat e noua si o sa aibe si ea grija de tine mai incolo. II dai in gura din primi 10 km si atunci fii sigur ca o sa manance si ulei. 

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie. Am vazut cateva review-uri cu aceasta masinuta si m-a impresionat. Ai un follow de la mine.

 

Sincer nu cred ca esti al 2 lea pentru ca eu stiu un polo gti cu numar de ilfov (achizitionat de la pbv2 cred).

Link către comentariu
Razvan Constantin

Frumosa foc, am un vecin care are una pe negru, arata bestial.

@sir1andrew dar de ce nu ai configurat-o tu de la 0? Nu inteleg..2 luni asteptare...dar merita, simti ca e masina ta. Si eu am asteptat 2 luni si mi-am facut configuratia cum am vrut eu. Vad zeci de passat-uri B8 in traficul din Italia, dar nici macar una nu are culoare ca a mea ? :blah_: . In fine, drumuri bune iti doresc sa o folosesti sanatos!

Link către comentariu

Nu am configurat-o deoarece voiam o masina cat mai repede posibil. Aceasta va ajunge masina mamei mele intr-un an doi, cand isi va schimba ea masina, iar eu voi upgrada la alteva ( poate Golf GTI). Initial trebuia sa imi iau GTI Performance, dar nu am primit aprobarea de la leasing pe suma aceea, sarea de 35.000 de euro, si am zis sa imi iau ceva repede sa am cu ce ma deplasa. Intr-adevar, nu sunt multumit de configuratia actuala, mai ales ca lipsesc chestii care nu se pot schimba atat de usor, mai ales ca piesele de Polo nu sunt chiar asa la indemana ( comparativ cu piese de Golf Mk7 de exemplu). 

Daca o configuram eu, sarea de 25.000 Euro, si din nou asta insemna o rata mai mare, poate chiar sa nu imi accepte leasingul din nou, deoarece si aici a durat destul de mult pana sa isi dea acceptul firma . Singura dotare cu adevarat suparatoare care nu e bifata reprezinta Farurile cu LED. fara restul pot trai linistit.

 

Posibil sa mai fie GTI-uri, @alexs_, asa mi-a spus omul de la VW TImisoara. Daca el ma minte pe mine, cu parere de rau va mint si eu pe voi.

Nu pot atasa pozele deoarece depasesc dimensiunea de 1.95 MB

Modificat de sir1andrew
Link către comentariu

Redimensioneaza pozele in paint la 30% si o sa poti sa le urci pe forum fara probleme si vor fi si clare.

Link către comentariu
în urmă cu 2 ore, mihai.onu94 a scris:

Sa o stapanesti sanatos! Polo gti e chiar pocket rocket, usor si rapid. Faptul ca au renuntat la 1.4 tsi cu compresor si turbina si au trecut la 2.0 tsi (contrat celorlalti producatori care tot micsoreaza motoarele, cum ar fi noul fiest st cu 1.5 in 3 cilindri...) e un mare plus, mai ales dpdv al fiabilitatii. 

Dupa acel 1.4 pe GTI-ul generatia trecuta, au introdus un 1.8 TSI pe facelift. Nu era rau nici 1.8-ul. 

Intr-adevar, ma uitam si catre Fiesta ST , dar 1.5 l , 3 cilindri... si cutie manuala...Singurul motiv pentru care am ales Polo in detrimentul altor compacte sport, este calitatea.

Jurnalistii auto spun ca Fiesta ST este mult mai fun to drive, Polo-ul este mult mai matur. Nu ma deranjeaza ca e putin mai matura, oricum nu o sa ma dau tare pe drumuri publice cu ea(poate o sa o scap pe anumite drumuri, stiu cum mergeam cu polo-ul vechi:)) ) 

 Am avut polo, stiu cat de inchegat este, stiu ca si acum nu troncane nu are greieri cu toate ca am tras de ea foarte mult si am bagat-o prin tot felul de drumuri neasfaltate. 

2 minute în urmă, mihai.onu94 a scris:

Redimensioneaza pozele in paint la 30% si o sa poti sa le urci pe forum fara probleme si vor fi si clare.

Folosesc macOS, dar totusi, Paint nu a murit acum multi ani?:))

Modificat de sir1andrew
Link către comentariu

Uitasem de 1.8 tsi de pe facelift, dar tot nu era o varianta ok fiindca era cuplat cu dsg7, cu manuala era ok. 

In schimb, 2.0 tsi e deja un motor trecut de prima tinerete si toate bolile copilariei i-au fost rezolvate, la fel si dsg6 care duce mult si bine. Sa nu mai zic ca ambele au un potential imens de tuning.

Link către comentariu

Exact. 2.0 TSI e uns cu toate alifiile:)) 

Referitor la DSG 7, ( am aceasta cutie pe Polo-ul celalalt) nu rezista cuplului de 300 si ceva NM. Mie mi s-a parut o cutie excelenta, schimba repede si precis, rar avea momente in care sa nu stie ce sa faca, kikdown fantastic. Singura problema a reprezentat-o ambreajul uscat, care la 30.000 de KM a fost schimbat deoarece s-a macinat. Prefer de 1 milion de ori un ambreiaj umed, mai ales dupa ce am patit cu aceasta. ( cei de la Constanta au dat ambreajul acesta ca defect de fabrica, un bug al cutiei de viteze, si am schimbat ambreajul gratuit, noroc cu ei) 

 si da, m-am gandit si la potentialul de Tuning. pot scoate si 500 de CP daca ma chinui putin:))

VA PREZINT, ZÄ POLONIK ghe - te - i 

IMG_1464.JPG

IMG_1463.JPG

IMG_1460.JPG

IMG_1459.JPG

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
  • loghy a deschis acest topic

Domnilor, revin dupa aproape 500 km facuti cu masina. Mai tineti minte ca va spuneam ca nu are aia, aia, aia? (dotari)

M-am urcat in ea, i-am dar cheie, am plecat la drum, si am uitat complet si de farurile cu led, si de active info display, si de orice marunțis costisitor. Masina este excelenta. Este dragoste la prima vedere, si simt ca doar pe forumul acesta voi fi pe deplin inteles de catre oameni. 

Este primul meu hot hatch, dar simt ca am facut cea mai buna alegere. 

Se aude bine, trage bine, dar CAT SE BINE SE ȚINE PE ASFALT!

M am distrat puțin cu ea pe Transfagarasan, pe ploaie, cu ASR-ul activat, iar diferentialul electronic nici nu cred ca a muncit prea mult. 

Pe langa faptul ca fuge, si fuge rau, este un pachet complet. Confortabila, rafinata, si da foarte mult senzatia de premium prin lumini, tehnologii si (unele) materiale.

Sunt indragostit. Sunt indragostit si subiectiv referitor la aceasta masina, pentru ca nu m-am asteptat nici macar o secunda sa imi placa atat de mult din primul moment in care m-am urcat in ea. Va atasez poze facute la Bâlea. C518D383-1EAE-4DD7-8D90-B44993929711.thumb.jpeg.db115882405c771242eacc186b1b0b30.jpeg

87159D92-8397-415E-897F-FE2A89DB5D64.jpeg

605E3464-B2A2-4CBF-9225-6B9B4F5C8182.jpeg

1E26D97F-4E54-433E-BB7F-39BDA6830583.jpeg

Link către comentariu

Pe acesti 500 de km a consumat 8, ceea ce e ok, tinand cont de 160 km de autostrada mers constant cu XXXkm/h, niste depasiri si mers putin mai sprinten pe virajele de pe Transfagarasan. Ma bucur din ce in ce mai mult ca jantele sunt pe 17 si nu 18 pentru ca nu imi contract involuntar muschii fesieri la fiecare dâmb si groapa. 

Pe autostrada la viteze de croaziera este silențioasa, cred ca din cauza faptului ca vine cu Michelin Primacy 3. 

Materialele sunt de calitate, in afara de plasticul de pe uși care e de toata jena. Scaunele mi se par perfecte, au si putin reglaj lombar, ceea ce e un punct in plus. Incarcarea wireless este din nou, degeaba, dar mai am prieteni cu telefoane cu acessta tehnologie. 

Camera de marsarier este o gluma proasta din pacate  Grafica de camera VGA Nokia 6111. Compenseaza senzorii in schimb. 

 

Se aude bine. Foarte bine. In Sport bagă sunet artificial in boxe, dar “pop pop pops-urile” din evacuare sunt reale si foarte funny. Intr-adevar, este putin cam matura pentru un Hot Hatch, dar prefer sa fie matura si sa se puna fix pe trasa pe care i-o impun eu, decat sa se ridice in 3 roți ca o Fiesa ST. Si din nou fac referire la diferential, care efectiv tine masina pe trasă ca pe un kart. 

Suspensia e un compromis bun. nu stiu cum, dar pe drum normal este putin rigida, nimic deranjant (pentru mine), iar pe viraje este perfecta. Am mers tare (legal) si cu un Scirocco cu suspensia adaptiva, si sincer, nu am simtit nevoia de o setare mai rigidaa cat m-am dat pe Transfagarasan. Posibil ca pe drum uscat va fi alta situatia. 

Este plina de LED-uri la interior, ceea ce ii ofera un aer aparte. Ledurile albe sunt discrete si elegante. Spatiul din portbagaj... e un Polo, 340 litri. 

Ceea ce am sesizat (fiind proprietar de Polo generatia trecuta) este ca fiecare centimetru in plus din spatiul jnterior conteaza. Este maricica inauntru, si o face sa para aerisita. Nu am avut senzatia ca sunt intr-o masina mica deloc. 

 

Modificat de loghy
Link către comentariu

Ma bucur ca iti place, este intr-adevar foarte reusit noul Polo. Si am observat si live ca ii sta foarte bine pe rosu, chiar si o motorizare normala, GTI-ul da si mai bine. 

Intr-adevar, din cat am mai citit/vazut si eu, pare ca spatiul interior+portbagaj este un mare plus acum, desi nici modelele anterioare nu stateau foarte rau la interior pentru clasa lor.

Asteptam mai multe poze si impresii pe masura ce va imprieteniti si mai bine :)

 

Link către comentariu

Din pozele facute in dealership, parea culoarea foarte normala. Dar in realitate, ii sta perfect in roșu. Mai ales ca are elementele gloss black, adica praguri, eleron, pe la spoilerul fața.

Link către comentariu

Are 200CP si 320 nm deci are ori ceva cutie de noua generatie ori dsg6.  cutia cu probleme e dsg7 ambreiaje uscate si este pusa pe masini cu un cuplu maxim de 250nm. El vand peste e imposibil sa aiba dsg7. 

 

Iti inteleg entuziasmul, ai condus precaut ca turatii pe Transfagarasan? parca ai perioada de rodaj.

Link către comentariu

Sa ai parte de ea. Bine ca nu ai dat si inscriptia GTI de pe grila. Am vazut-o live inainte sa apuci sa o ridici. Intr-adevar rosu arata bine pe un GTI

 

Link către comentariu

@alexs_ da, este ambreiaj umed. exact, cel uscat nu tine atat cuplu.

@deenman da, am mers potolit, 4000 maximum, si nu am tras de ea. mai mult pe coborare am fortat virajele in sport sa vad ce face diferentialul electronic. E interesant cu esp on, pentru ca nu taie din gaz sau infraneaza masina. Pe ESP Sport, se schimba treaba. grip maxim, si o lasa putin mai “loose”. nu stiu sa explic in termeni tehnici, pe scurt, senzatie de aproape KART. sa nu uit ca ploua aproape torential pe Transfagarasan. 

@Golf TDI i-a rugat pe cei de la Vw Timisoara sa imi scoata si sigla de pe față, si din pacate are un loc in care se prinde, se observa ca pe acea portiune din grila față trebuie sa intre ceva. drept urmare am pus la loc inscriptia GTI. Le-as fi scos pe toate, e o chestie de gust pur subiectiva, si mie chiar nu mi plac badge-urile. Sunt adeptul clean look. 

 

Revin cu impresii dupa prima mie de km.

Timisoara - Brasov- Bucuresti - Constanta - Tulcea. Urmeaza weekendul acesta Tulcea- Bucuresti - Brasov (ca sa termin cu acest rodaj diabolic)

Am inceput sa o conduc mai sprinten.

Evacuarea este perfecta, pentru ca e suficient de “galagioasa” incat sa nu deranjeze, dar este suficient de “silentioasa” incat sa imi puna un zambet pe față de fiecare data cand retrogradez si finala face “popcorn” (detest acest termen, dar nu stiu altul). Masina se tine excelent pe viraje in sport.

In Eco, e periculoasa, pentru ca chiar daca pui cutia in Sport/Manual, diferentialul este inert, iar azi pe ploaie intr-o curba m-am dus drept, pentru ca ma obisnuisem deja sa ma puna diferentialul pe trasă. Nu fortasem masina, pur si simplu a trebuit sa depasesc (erau doua benzi pe sens, nu depsesc aiurea in curba) si am tras de volan stiind deja ce poate masina pe ploaie. 

Pe autostrada am luat o curba cu XXX km/h si la 0.5 G forta, nici nu a dat semne de rupere a aderentei. (era uscat). 

Farurile o mizerie completa, schimb becurile cu ceva mai de doamne ajuta cat mai repede posibil. 

Ma pregateam sa spun ca am scapat-o “putin” pe o autostrada fara limita de viteza din Germania dar am citit regulile forumului , si nu am voie sa postez viteze. Oricum, la viteze mari, e super confortabila si inauntru bine antifonată. Suprinzator pentru jantele de 17. Motorul se aude dar in eco NU MAI BAGA SUNET IN BOXE (inca o mizerie dar se practica si la case mai mari , vezi M GMBH) 

Consum (incepe drama) : in jur de 8 la drum lung, in Bucuresti in trafic, nu am calculat, dar 50 de km cu un sfert de rezervor???. Papă doar Max Motion de 100, deci imi goleste buzunarele rapid.

8 in afara tinand cont ca am parcurs 400 de km de autostrada la XXXkm/h, mi se pare decent. In oras , cu toate modurile Eco active, consuma ingrijorator de mult. 

Adaptive Cruise Control- cine nu a bifat optiunea asta pe masina dar a avut bani sa si-o puna, si merge mult cu ea, mai ales in Romania, este fundamental PROST. DN1 bara la bara, Autostrada, orice drum unde gasesti un om care merge legal, apesi un buton si doar ții de covrig. Este absolut perfecta aceasta optiune. (argumentez imediat ) - Am auzit cum ca in Romania multi nu folosesc Cruise Controlul clasic pentru ca fluctueaza vitezele, se mai baga un “baiețash” intre tine si masina din față, tu fiind regulamentar la distanta in spatele lui, mai franeaza unul brusc, etc etc etc. Dar totul se schimba cand masina face ce face si cel din fața ta. Este genial, acessta impreuna cu farurile cu led nu vor lipsi de pe nicio alta masina pe care o voi avea . sunt dispus sa astept si jumatate de an pentru dotarile acestea doua. Pot sa ma lipsesc de orice altceva. 

 

Overall : incep sa o iubesc din ce in ce mai mult, pe interior are doar leduri albe , inclusiv becul de la oglinda din parasolar, are un aspect absolut demențial inauntru, chiar si făra Active Info Display. Sincer, pentru cei 22 de ani ai mei, si pentru faptul ca in masina voi fi maxim eu cu prietena mea si bagaje decente, si pentru faptul ca a costat 23.000 de euro si are dotari suficiente si satisfacatoare (IN AFARA DE FARURILE LED, suntem in 2018, WTF?!?!?) o consider masina perfecta pentru un tânăr cu ceva experienta la volan (in jur de 60.000 km in 4 ani de permis), si pentru un incepator in ceea ce priveste Hot Hatch-urile si lumea masinilor sport. Dar mai ales, e perfecta pentru mine. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Update la 2000 km, masina a iesit din rodaj. 

Cu un ochi rad, cu unul ...lacrimez (nu e asa mare drama)

De ce râd: LAUNCH CONTROL - SPECTACULOS. Mi-am adus aminte intr-o seara de aceasta functie inca neexploatata a masinii, si i-am facut 5 launch control-uri. Nu ma satur de asa ceva. E fantastic cum pleaca masina. 

 

De ce lacrimez: 

1. DSG6 este putin indecisa, schimba destul de brutal cand nu stie ce sa faca sau cand e dusa putin peste 6000rpm, in oras se simte cel mai tare nehotararea aceasta, si doar in Normal sau Sport cand e calcată pe coadă. In ECO e smooth si la locul ei.

2. Avand 2.0 benzina pe o caroserie asa mititca, motorul se incinge repede si ramane mult timp

in temperatura, si din pacate parbrizul se abureste aproape nonstop. Cel mai deranjant este pe ploaie sau in conditii de umiditate. Efectiv stau cu Max AC pe parbriz incontinuu. 

 

In rest, aceeasi bestie setoasa care face băiețasi “musculosi” cu “pisicuțe tunate”

Am observat ca se uita mai mult femeile la ea decat barbatii?  Se uita si zambesc

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!