Jump to content

Pornire la a doua cheie, Passat B7


bunosft
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor,

Am dat pe searchuri si nu am gasti din pacate ceva asemanator asa ca incerc cu un topic nou. Rog moderatorii sa migreze sau contopeasca acest topic daca mai exista pe undeva.

Masina e un Passat variant, 2014, 2l TDI, start stop 6 trepte, cod motor CFFB, 170k KM.

Am patit de mai multe ori sa bag cheia, cu motor cald sau rece, si sa nu faca nimic electromotorul. Se aprind becurile in bord ca la carte dar electromotorul nu invarte, adica nu aud nici un zgomot . Scot cheia, o bag la loc si porneste frumos. A facut exact asa de mai multe ori, de fiecare data la a doua cheie. Nu se repeta una dupa alta, am mai patiti sa-l pot porni de 15 ori ok si a 16-a oara deja doar la a doua cheie.

Start-stopul functioneaza ok in circulatie, nu am patiti sa nu porneasca dupa ce oprea la rosu.

Am schimbat si bateria, am pus AGM varta de 70Ah dar inca nu am ajuns la service sa o programeze.

Mi-e cam frica sa ma duc cu ea la service cu problema asta, cat noroc am o sa mearga perfect cand va fi la ei...

 

Multumesc pentru raspuns si idei, o zi faina va doresc tuturor.

 

Cu respect,

B.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu pățesc la fel, însă nu mi-am făcut griji încă... de fiecare dată când nu pornește din prima am impresia că nu am apăsat eu destul de tare pe cheie... nu scot cheia de tot, doar o treaptă, apăsă la loc și o ia din a doua de fiecare data... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa log la turatie electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanismul culisant din "contact"e cauza. Cheia are cite un canal pe laterale. Fie dai cu WD40 pe acel canal fie pulverizezi cu simt in locasul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor si va multumesc pentru feedbackurile constructive.

De facut log nu pot ca nu am cu ce. Am fost la service cu ea ieri, legat la tester si nu are masina stocata nici o eroare. Clar ca la service a funcitonat brici, din 10 de 10 ori.

Exact la fel fac si eu ca si colegul nictonic dar la mine a inceput de vinerea trecuta sa mearga doar la a 3-a sau a 4-a cheie.

Cu WD nu am dat inca. Am comandat contactul nou, 330 RON dar va trebui sa-mi dau seama cum se schimba deoarece la service maine electricianul e in conced iar eu trebuie sa plec joi cu masina in Cehia. O sa desfac contactul vechi odata ce ala nou va functiona.

Aveti o idee cum se schimba ? Am mai mesterit destule masini, asa ca nu stau complet la 0 cu desfacutul componentelor de bord doar ca ar trebui sa stiu exact de unde am voie sa trag sa nu rup clemele.

Va multumesc din nou si o zi faina va doresc in continuare.

 

Cu respect,

 

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare daca scot casetofonul nu am access la soclul cheii? Tutorial cum se scoate HU am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am eu dreptate, il schimbi degeaba, incearca sa-l ungi si vezi daca merge. Am avut aceeasi problema si nu mi-a mai facut figuri de doi ani. Cind dadeam sa o pornesc era ca si cind nu as fi apasat ambreiajul, se aprindeau becurile din bord si atit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deja contactul nou. am sa incerc sa desfac pe la casetofon in weekend. Alte idei nu am.

Modificat de Boditza
Fara quote la postul imediat anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge pe la radio. Trebuie data jos placa de la bord, cea in care vine fixat contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu aveti un link la un tutorial pentru demontarea placii respective?

Ori sunt eu bou (mai mult ca sigur) sau nu stiu sa caut cu gugalul cum trebuie :( Eu gasesc doar varianta US unde rama casetofonului e impreuna cu dungile din jurul ceasului analog (US version nu are ceas analog dar noah, zona aia...)

 

Multumesc mult,

 

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari,

Nu a raspuns nimeni asa ca am dat drumul la operatiune azi urmand vechiul instinct ciobanesc, adica unde dai cu parul acolo sigur o sa doara. Inaramat cu seturi de torx si surubelnite de diferite dimensiuni bandajate atent cu banda izolatoare (sa nu zgariem ceva) am pornit la lupta dupa ce masina a stat la soare cam 4 ore. Nu uitati sa aveti si apa la voi ca muriti de sete la 50 de grade in masina....

Am scos contactul vechi, cel nou pus in locul ei si deocamdata totul merge bine. Nu am ramas cu suruburi in plus nici cu plasticuri rupte.

Cum am promis in posturile anterioare am belit contactul vechi. E un dispozitiv extrem de simplu fara nici o componenta electronica in ea. Cel mai complicat cirucuit e un led rosu + o rezistenta care ii limiteaza curentul. Mai are 3 switchuri gen cherry sau omron, des intalnite si la vestitele iale ale brandului VW care se duc cu cea mai mare placere cand e lumea mai draga. O ultima componenta ar fi bobina care citeste transponderul din cheie.

Ca sa dezmembrezi tot ansamblul trebuie sa dai jos capacul superior al ei, pe care e trecut si codul OEM, si apoi scoti 3 suruburi torx 9. Decositoresti cele doua picioare de la bobiba daca vrei sa scoti placa electronica (PCB).

Se poate repara usor schimband cele 3 switchuri, pentru acesta doar PCB-ul trebuie dat jos care e prins cu aceleasi suruburi, 2 buc torx  sub capacul superior. Partea mecanica nu merita desfacut daca functioneaza cum trebuie. La mine au sarit cateva piese prin toata camera dar le-am gasit si dupa vreo 15 minute de chin si suspans am reusit sa le montez la loc cum trebuie.

Inafara de switchuri nu are ce sa se strice in ea, doar daca fortezi PCB-ul si rupi firele de la bobina.

Pentru @alin_irimia

Nu faci nimic daca ungi partea mecanica. Switchurile sunt sus si izolate de partea meacanica. Doar daca impingi mecanismul de fixare a cheii ianuntru ai access limitat la switchul din fata, apoi mai ai doua switchuri in spate, acolo nu ai sanse. Plus ca switchurile sunt dotate cu mansete de guma sa nu intre praful si umezeala in ele. Deci cam degeaba dai cu Wd40 sau alte minuni. Chiar daca cumva reusesti sa bagi ceva acolo o sa curga jos nu sus unde e problema...La tine probabil ai avut noroc sau in cazul tau ai probleme mecanice la dracovenia asta de piesa.

Lipituri crepate nu am gasit, de masurat switchurile nu le-am masurat. Le cunosc deja bine de la restul masinilor pe care le-am avut, stiu ca se duc des oriunde ar fi ele folosite.

Respecte,

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la asta m-am referit, la partea mecanică. Cert e că nu am mai avut probleme de atunci, probabil e o culisă care preia cheia cînd o apeși și ea acționează switchurile. Bine că ai reușit să o schimbi fără pagube colaterale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!