Jump to content

Trapa / Catalizator / Motor


David
 Share

Postare recomandată

1. Daca imping cu mana in trapa cand merg pe piatra cubica sau gropi nu se mai aude aproape nici un zdranganit in masina, in rest e teroare. Trapa e modelul ala care intra inauntru sau poate fi inclinata daca rotesti invers de maner.

Ea are niste bureti care s-au tocit si e tabla pe tabla acum. As desface trapa sa lipesc iar burete. A mai desfacut cineva o astfel de trapa? Cat de greu poate sa fie ? O mana de ajutor ?

2. As vrea sa imi scot si eu catalizatorul. Unde as putea face si eu acest lucru ?

3. Motorul sta la relanti la 1000 ture. Cateodata sta si la 950 dar mai rar. Ceea ce ma deranjeaza cel mai tare e ca daca accelerez si iau piciorul de pe acceleratie, turometrul scade undeva la 300 ture, iar apoi se stabilizeaza la 1000/950. Mi s-a spus ca trebuie sa-i curat ceva de la distribuitorul de benzina (am k-jetronic), dar imi e frica sa nu stric mai rau. A mai facut cineva asta (xanu ???? ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine trapa doar intra in plafon. nu se ridica daca dau invers de manivela aia.

la demontare, cu trapa bagata in plafonul mashinii (deschisa), scotzi toate shuruburile de la shine si apoi iese afara cu totul. tre sa demontezi si manivela din interior. la montare e o tehnica... bagi trapa la locul ei, ii prinzi shinele, pui manivela provizoriu cat sa potzi invarti de ea ca sa inchizi trapa. invartzi de manivela ca si cum ai inchide trapa dar o sa se opreasca undeva si nu se inchide de tot. scotzi manivela si apoi impingi trapa cu mana ca sa se inchida. apoi potzi sa montezi manivela definitiv. ar trebui sa functioneze normal.

io am patzit ca dupa ce am montat-o nu se mai inchidea complet si m-am chinuit putzin pana mi-am dat seama. oricum nu fortza in manivela daca ai probleme dinastea. se intampla asha din cauza ca la demontare se mishca shufa aia si "sare de la punct".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Buretele de la trapa il poti inlocui cu silicon (cred).

2. Catalizatorul il poti inlocui cu o bucata de teava speciala pe care o gasesti la magazine, dar inainte de asta vezi unde ai sonda lambda pentru a nu avea probleme de pornire si de mers dupa ce scoti catalizatorul.

3. Aici nu te pot ajuta, sorry am diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cand ploua foarte tare intra apa pe la trapa. M-am uitat si am vazut ca e buretele ala de desupra cam larg. Se poate inlocui sau trebuie sa ma gandesc la o alta "inginerie"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai zis de linkul asta pt. curatat distribuitorul de benzina:

http://www.vintagewatercooleds.com/tech/Te...SMAF/cismaf.htm

fii atent sa nu strici ceva pe acolo :unsure:

mai curatza si regulatorul de presiune ca si ala se poate "infunda".

eu am avut aceeasi problema la fostul scirocco 16v, dar l-am vandut asa cum era, fara sa rezolv problema.

la noul scirocco merge foarte bine... dar am injectoare noi, filtru benzina nou, capul distribuitor si regulatorul curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am avut si eu probleme la relanti mai ales cind era motorul rece si m-am dus la mine in oras la o firma care are analizator de gaze aproape nou , eu am lut motorul de pe un mk2 adus de dincolo si am zis ca nu a umblat nimeni acolo dar cind am puso pe aparat CO era 9,54 si el trebuie sa fie intre 0,5 si 1,5 , am ublat la surubul din filtru de aer cu imbus de 3 si am misorat CO la 0,9 fara sa ii fac amestecul sarac . Acum sta la 1000 si a scazut si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@imparatul, nu cred ca buretele este problema.Poate ai vreun furtun (din cele 4) infundat. Eu stiu ca buretele nu opreste apa, deci nu asta e cauza.

@hd80gti: la mine cand e rece, nu am probleme! totul se petrece cand motorul incepe sa se incalzeasca.Suspectez sonda lambda ca ea isi intra in functii dupa ce se incalzeste motorul. Ideea e ca nu se prea baga nimeni sa vada ce este. si culmea: nici macar pe bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au rezolvat cam toate problemele:

Am retapitat tot interiorul si cu ocazia asta am facut acelasi lucru si la trapa si nu mai zdrangane deloc. (la mine era pb cu zdranganitul, nu cu intratul apei in masina)

In ceea ce priveste catalizatorul, am avut surprinderea ca era deja scos (mai precis sitele ceramice din el)

La motor, am umblat pe la imbusul de 3 si pe la amestec si acum sta la relanti, dar trebuie dusa la un nene cu mai multe scule decat surubelnite si imbusuri. Eu m-am chinuit foarte mult cu scosul capacelului ala de aluminiu care vine pe imbus. Nenea in cauza se numeste Dan si am auzit numai cuvinte de lauda la adresa lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt plafon, a iesit foarte bine......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!