Jump to content

Apa de la ploaie in interior


leoandrei
 Share

Postare recomandată

Schimba "persoana" cu care ai vorbit pentru ca este "pafarist"! 🙂

 

Eu am avut Golf 7.5 de nou, nici un accident, si la aproape 4 ani aveam exact ca tine: in stanga spate, pe mijlocul pragului era apa si daca curgea prea multa se prelingea pe covorasul de la picioarele pasagerului stanga spate!

 

Problema? Difuzoarele spate nu mai erau etanse - este ca un buretel intre difuzor si caroserie. Cu timpul, de la ciclurile caldura-frig se va "manca" acel buretel si incepe apa sa curga intre difuzor si caroserie in interiorul usii. Nu e nimic complicat, dar trebuie cineva care se pricepe:

- difuzoarele sunt prinse cu bolt-uri. Trebuie scula sa le scoti afara

- trebuie verificate difuzoarele daca nu au "luat apa"! La mine cel stanga murise si s-a schimbat pe garantie.

- situatia este cunoscuta de VW si mi-au remediat pe garantie toate difuzoarele (s-a montat un mastic care sa nu mai aiba aceeasi soarta ca buretelul din fabrica)

 

...cam asta e remedierea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un scurt video si destul de concludent din punctul meu de vedere, cu privire la problema apei ce se infiltreaza pe la difuzoarele spate:

 

 

Cum ti-a spus si colegul de forum mai sus, problema cu garnitura din burete la difuzoare este stiuta de VW. Este buletin de service pe problema asta si in anii cand un Golf 7 sau 7.5 era in garantie si intampinai situatia in discutie, te foloseai de garantie si se rezolva problema. 

 

Gandeste-te ca Golful 7 ca si generatie a aparut in 2013, iar faza cu difuzoarele spate a inceput sa fie stiuta deja dupa 2-3 ani, deci pana in facelift. A rezolvat VW problema la 7.5 ? A schimbat furnizorii de difuzoare sau sa solicite furnizorilor de difuzoare o modificare la acea garnitura ? Nu ! Pt ca si la Golf 7.5 a ramas problema. Si cum ti norocu pana la urma. Mai repede sau mai tarziu sau preventiv, tot ajungi sa ai de-a face cu situatia asta.

 

PS: daca nu vrei sa te legi la cap si vrei sa apelezi la un tinichigiu sa iti rezolve difuzoarele, sper ca nu o sa te duci la cel care ti-a spus ca doar daca a suferit masina accident, ajunge sa curga apa pe ici pe colo.  Ca dupa mine suna a fi carpaci. Adica de regula o usa in caz de accident se cam schimba cu totul daca e buba mare. Tocmai ca pe urma sa culce totul cum trebuie.

Da ma rog, era doar o paranteza, nu doresc deloc sa deviez prea mult de la subiectul topicului si solutiile de rezolvare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, mulțumesc frumos pentru opinii.Evident ca am renunțat atât la mecanicul care a afirmat ca trebuie înlocuit chederul cât și la tinichigiu cu care am vorbit ulterior.

Am vorbit acum, cu cineva de la reprezentanta VW de la mine din oraș.Mi s-a cerut seria sasiului ca sa verifice în baza de date a VW dacă sunt semnalate aceste probleme la VW Golf 7 și urmează sa fiu contactat.

Revin cu noutăți, când am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit azi, telefonic, la doua reprezentante VW si la reprezentanta Skoda care se ocupa si de VW-uri.

Le-am spus de problema mea  și ce ziceți voi, adica posibila solutie la aceasta problema.

Angajatii reprezentantelor cu care am vorbit nu au avut de a face cu asa ceva. Unul zicea ca a fost  o asemenea problema la trapa unui VW Passat.

La o reprezentanta VW, cineva de acolo mi-a spus ca ar exista o asemenea semnalare.La cealaltă, persoana care se ocupa de asemenea probleme, nu era disponibila.Nu am putut azi, stabili, când trebuie sa ajung la service.Ramane sa aflu mâine.

Dacă problema este cea indicata de voi, colegilor, mi s-a spus de către cei cu care am vorbit la telefon, ca soluția ar fi masticul, adica siliconul folosit la fixarea și etanșarea parbrizului, cealaltă soluție fiind inlocuirea difuzoarelor care ar costa peste 500 lei/bucata.

Ma întreb dacă ar fi ok, preventiv, sa se aplice  mastic/silicon și la celelalte portiere, ca să evit în viitor, apariția unei asemenea probleme sau este mai bine sa las asa și sa rezolv problema când apare.Va rog sa va exprimați opinia.

Doresc sa detin acest autoturism urmatorii ani asa ca as evita eventuale probleme care pot aparea insa nu as face nici ceva ce nu este indicat de facut.Daca este mai bine sa las asa cum sunt acum, portierele la care nu am probleme, asa as face.

Un prieten zicea ca buretele folosit pentru etansare, are și rol de amortizare a vibrațiilor emise de caroserie și portiera.Masticul/siliconul pe lângă etansare și lipire nu combate și propagarea vibrațiilor?

Va rog frumos sa va exprimați opiniile pentru care va mulțumesc frumos.

 

 

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a evita costul mare de inlocuire a difuzoarelor, mai ales cu elemente originale (sa ma ierte D-zeu da 500 de lei/difuzor e cam aiurea, mai ales ca difuzoarele astea de pe Golf 7 sunt niste petarde la calitate, in comparatie cu ce se punea pe Golf 6 sau 5), trebuie efectuata operatiunea prezentata si in clipul sugerat de mine. 

 

Adica demontate difuzoarele (cu mare grija, pt ca exista riscul sa se crape plasticul in jurul gaurilor de prindere, prindere care e cu nit-uri apropo). Apoi curatat acel burete/garnitura....ma rog, ce mai e ramas din el, ca oricum e copt si se macina foarte usor. Si bine-nteles, pusa solutie de etansare si montat difuzorul la loc.

 

Legat de solutia de etansare. Nu folositi silicon sanitar ! Nu tine mai mult de 1 an. Variatile de temperatura si vibratiile vor duce la cedarea acestuia. Patit eu la prima demontare a difuzoarelor. Si cum in acel moment chiar nu am avut posibilitatea sa pun altceva, iar usile imi curgeau grav (pur si simplu in decurs de cateva zile au cedat acele garnituri minune la difuzoare), am folosit silicon sanitar. In 8 luni s-a dus "reparatia" pe copca.

 

A doua oara am folosit pasta/silicon de etansare motor (adica ce se pune pe la chiulasa ca idee). E mai ieftin si usor de aplicat. Eu luasem un tub de genu de prin Dedeman, ceva produs polonez. 

Se poate folosi si mastic de parbriz, dar e mai scump un tub de genu, iar acel mastic trebuie incalzit si lucrat repede cu el. Deci e cam cu dus si intors.

 

Cert e ca de 2 ani nu mai am probleme deloc, de cand am facut operatiunea nr. 2, cu masticul potrivit amintit mai sus.

 

Deci remedierea problemei, pt a face treaba care sa tina, implica demontare, curatare, etansare si montare la loc. Daca numa se da cu mastic in jurul difuzorului in speranta ca nu o sa mai zamuie apa intre tabla si carcasa de plastic a difuzorului e pierdere de vreme. Cu timpul apa tot va curge. 

 

Uite, chiar recent am dezbatut aceeasi problema cu un coleg de forum, si am explicat si acolo ce am facut eu si ce am folosit la prinderea de exemplu la loc a difuzoarelor, ca sa nu ma mai chinui cu nituirea. 

 

 

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a spus ca se folosește mastic din ala folosit și la fixarea parbrizului.

Sa folosesc mastic la toate portierele, ca să evit probleme pe viitor sau doar la cea la care am acum problema?

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva la usile spate, chiar daca nu curge apa pe la ambele difuzoare. Mai repede sau mai tarziu tot ajungi sa remediezi pe ambele parti. 

Cat despre usile fata, doar daca vrei sa stai linistit sau sa zici ca s-a facut operatiunea si acolo. In mod normal, acolo nu apar probleme de infiltrare a apei la Golf 7. Posibil sa tina de pozitionarea boxelor pe usile fata si apa sa nu ajunga pe acolo asa usor. 

Cert este ca problema este cunoscuta strict la usile spate. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dimineață, ajung la service-ul auto.Revin mâine cu amănunte, pozitive , sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-a service s-a confirmat ce ați afirmat,Lufy și Xman_ghio.

La portiera cu problema, buretele-este ca o spuma poliuretanica, era măcinată vizibil, cu difuzorul montat pe portiera, în proporție de peste 70%. Deja era mucegai, pe o parte a membranei difuzorului care este funcțional.

S-a demontat difuzorul, curățat foarte bine de resturile materialului de etansare-burete/spuma izolant(solutia de etansare este aplicata in fabrica de robotii industriali)și s-a aplicat o banda cauciucata/siliconata, despre care mi s-a spus ca este foarte rezistenta la intemperii și etanșeaza foarte bine de apa.Am întrebat dacă nu ar trebui pus, preventiv, și mastic însă cei de la service a zis ca nu este nevoie deoarece este suficienta acea banda.

Preventiv, am procedat la fel, și la portiera stânga spate, unde buretele/spuma izolanta aplicata între difuzor si portiera, prezenta vizibil urme de degradare iar o parte a membranei difuzorului era afectata de mucegai.S-a eliminat mucegaiul, de peste tot.

S-a efectuat la final, inainte să se monteze componentele de plastic demontate de pe partea interioara a portierelor, o verificare a etanșării.Un angajat al service-ului, a stat în interior și a monitorizat interiorul celor doua portiere iar altul, a aplicat  jeturi de apa cu furtunul, pe caroserie, atât  pe plafon cât și portiere.Nu au observate infiltrari de apa în interior.

Nu am insistat și pe portierele din fata din moment ce acolo nu au fost semnalate probleme.

Maine voi merge la spălătorie și vad la final, dacă chiar este rezolvata  problema 

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca ai rezolvat problema si nu vei avea batai de cap. Practic apa care coboara pe geam si intra in interiorul usii pe la chederul acestuia (ma refer la bagheta ce sta la baza geamului pe exterior) cauzeaza aceasta problema de infiltratie. Apa curge in interiorul usii (in mod normal, ca la orice masina) si ajungea sa se prelinga si pe difuzor/in jurul difuzorului, iar de acolo isi gasea loc sa curga in masina. In principiu pe la baza difuzorului unde garnitura aia era deja macinata, pe la niturile de prindere, prin crapaturi ale carcasei difuzorului daca aceasta a crapat in momentul prinderii din fabrica etc etc. 

 

Si da, banda aia de cauciuc e la fel de buna. Am mai vazut pe forumuri straineze si solutia asta folosita de unii. E ceva mai curata si rezolvi treaba mai usor, nu mai pierzi vremea cu intins mastic. 

 

Si ca fapt divers...distractie cu difuzoarele si pe Golf 8 😂 Tot cu alea din spate. Tot asa lasa apa sa curga. Niciun remediu din partea VW.

Sunt pline forumurile straineze deja cu problema asta la Golf-urile 8. Dupa 1 an, 1 an jumate, cica si Golf-urile 8 sufera de "pisorceala" asta pe la difuzoare. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad mâine, după ce spăl masina, dacă chiar este rezolvata cu adevărat problema.Adica dacă a fost facuta etanșarea asa cum trebuie.Revin mâine cu detalii.

Este o totala bătaie de joc din partea VAG, sa perpetueze problema tehnica cauzata de acel adeziv de etansare/izolare, prezenta la toată seria VW Golf 7 și la VW Golf 8-poate și la versiunea facelift lansata în acest an.Pretul de achiziție al VW Golf 8 a crescut, în comparație cu Golful 7, insa calitatea de construcție a scăzut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spălat masina azi, personal, intens.Nu a mai intrat apa în interior, inclusiv pe la portiera spate dreapta care mi-a cauzat probleme.

 Lufy și Xman_ghio, va multumesc frumos pentru mesajele voastre care mi-au fost foarte utile.

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mare drag. Pana la urma traiasca forumul, deoarece fara el, nu ne-am putea ajuta reciproc sau impartasi diverse experiente, din care restul sa invete. 

 

In conditiile in care ai cumparat recent masina, ai putea sa verifici si furtunul de scurgere al siglei spate care iti deschide hayonul. Pe pagina 2 in acest topic o sa gasesti fix situatia cu care m-am confruntat eu (un post de prin decembrie 2020), situatie care din nou este foarte comuna.

In cazul meu, cand am luat masina actuala in 2020 (si avea deja 4 ani), acel furtun era deja belit si am descris la momentul respectiv (sunt si poze) cum identifici problema si ce este de facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo! Inseamna ca nu o sa mai apara probleme. Eu deja am 2 ani de la remediere si nu ploua/intra apa in masina.

 

De ce nu au remediat la Golf 8? Din motive de… costuri! Stai flexat ca si la Apple de exmplu: dai 1500-2000 euro pe un MacBook Pro si din cauza unui cip idiot de $2 trimite 13v in loc de 3v catre SSD. Au economisit $1-2 pe fiecare laptop ca nu au schimbat cip-ul ala, dar la milioane de cip-uri se aduna un profit frumusel. Asta e…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!