Jump to content

Apa de la ploaie in interior


leoandrei
 Share

Postare recomandată

Va multumesc pentru sfaturi. Pompa de ambreiaj este. Maine ma duc sa remediez problema. Daca e ceva deosebit, revin cu feedback.

O zi buna sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema (la ploi mai puternice) am apa pe pragurile spate, chederele de la usile spate sunt ude si ocazional apa de pe praguri se prelinge pe mocheta spate. Din cate observ apa curge undeva intre tabla si fetele usilor (cele din plastic).

O sa duc masina saptamana viitoare pentru o reperatie pe garantie si revin cu ce au remediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte clar ca etansarea dintre difuzor si fata de usa s-a distrus. Este foarte prost materialul- ca un burete care izoleaza difuzorul de fata de usa. Din pacate, probabil vor pune difuzoare noi, care in 2-3 ani vor pati la fel. Atunci vei rezolva tu, lipind difuzoarele cu un mastic. Daca vrei sa te convingi poti demonta foarte usor plasticul rosu reflectorizant de la baza usii, si cu o lanterna, te uiti prin gaura creata spre botul masinii, si vei vedea urmele lasate de apa cursa de sub difuzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca vor da doar mastic, nu cred ca schimba difuzoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...aflam in cateva zile; va spun dupa ce se rezolva.

Sincer nici eu nu cred ca schimba difuzoarele (avand in vedere ca ele functioneaza ok, deci nu a intrat apa in ele ? Mai repede rezolva cu mastic. Ii cunosc pe baietii de acolo si o sa ii rog sa imi detalieze cum au remediat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Fie ca ajungeti sa gasiti apa pe pragurile interioare spate, fie nu, mai repede sau mai tarziu tot va aparea problema asta cu apa in interior.

Cauza clara este acea garnitura de burete a difuzoarelor. Cat este cald, rezolvati problema pt ca este o treaba de maxim 1 ora si stati linistit in perioada urmatoare cu ploi sau la iarna.

Oricine cu Golf 7 va trece prin problema asta si inlocuirea difuzoarelor nu isi are sens, pt ca difuzoarele nu au nicio problema. 

Recent am rezolvat si eu cu "resigilarea" difuzoarelor spate, in conditiile in care la usa spate stanga deja incepeam sa descopar mici picaturi de apa pe prag, iar usa dreapta spate inca se mentinea curata. Insa la desfacerea difuzoarelor, acea garnitura de burete mult timp nu ar mai fi facut fata si am preferat sa nu fac remedierile astea iarna.

Demontat fetele de usi, demontat difuzoarele, curatat, mastic rezistent la umezeala, renituite difuzoarele si problema rezolvata. Cost pt materiale aproximativ 20 de lei (mastic + nituri) si mesterit 1 ora, lejer, fara graba. Dupa 2 zile, insistat cu jet la spalatorie bine de tot pe la usile spate, totul curat si uscat, adio apa in interior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LUFYproblema este ca au folosit nise nituri de tot ....tul foarte dure care odata stanse au fisurat rama difuzoarelor in cazul meu, unde a trebuit sa pun silicon pe margine ca sa rezolv problema dar de fapt trebuie sa inlocuiesc difuzoarele daca nu tine pacaleala mult timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa intra pe sus pe la chedere in usa, lipiti cu silicon negru la imbinari, cel de la baza geamului, la oglinda si jos la baza usii are un cheder, prin care se scurge apa din usa, dupa ploi puternice sau spalat masina, verificati si scurgeti dupa caz apa stransa in acel cheder ... Difuzoarele vor avea de suferit in timp, sunt din carton presat, ele rezista dar la un moment dat se vor strica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor, problema cu apa ce ajunge pe praguri este la usile spate. Nu vorbim de usile fata si de chederele de acolo si oglinzi si dat cu silicon sa lipesti nu stiu ce. Iar difuzoare din carton presat nu stiu zau unde ai vazut tu pe VW. 

 

In ceea ce priveste rama de plastic a difuzoarelor, eu ma declar norocos, nu am descoperit crapaturi deloc. Niturile de fabrica le-am desprins/gaurit foarte usor, iar in momentul in care am renituit difuzoarele, nu am crapat rama de plastic. 

 

Conteaza poate lotul de difuzoare ce s-au montat pe masina si calitatea plasticului folosit de acel producator cu care VW a avut/are contractul de furnizare a acestor piese. De exemplu, difuzoarele mele spate, pe eticheta lor de fabrica aparea scris "Made in Belgium". 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Am reusit sa duc si eu masina in service pentru ca incepe sa vina sezonul ploios :-)

 

Rezolvat pe garantie: inlocuit garniturile de la difuzoare (ambele usi spate, desi doar la una din ele gaseam apa mai serios; la cealalta era doar putin umed, dar asa cum ati spus si voi precis nu ar mai fi durat mult pana curgea apa si pe acolo). Din pacate nu mi=a facut poze sa le atasez aici... 

 

O intrebare: daca faci faza asta in regim propriu (am un prieten cu un G7 iesit din garantie), ai nevoie de seturile de suruburi care fixeaza capitonajul usii sau se refolosesc cele existente?

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setul de suruburi care fixeaza capitonajul usii ? Te referi la cele 2 suruburi, unul din maner si unul de sub zona cotierei ? Le poti desface si refolosi de 1 milion de ori. 

Probabil ca in reprezentanta, asa o fi regula, tot ce se da jos, trebuie inlocuit cu altceva nou, de N ori, nu conteaza :) Sa creasca devizul, ca leu cu leu se aduna.

Nu ai treaba cu suruburile, le poti refolosi la nesfarsit. Cat timp lucrezi cu simt de raspundere, nu ai ce strica. Nici suruburile sa le infiletezi gresit si sa belesti filetu, nici cleme de plastic sa le rupi, nici nimic. Rabdare si un pic de indemanare. In rest, poti demonta fetele de usi non stop, ca nu patesc nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca se refera la clipsurile de plastic care asa e,se mai rup dar se gasesc la bucata sau set de 10 bucati,Modelul asta de clipsuri e mai nou dar se potrivesc de la generatia anterioara de golf.La mine pe stanga am reusit sa le salvez pe toate dar pe dreapta s-au rupt doua insa aveam cumparate in prealabil.Daca le refolosesti pe cele vechi va trebui sa le aduci in pozitia initiala,vezi ca sunt construite din doua piese,cand miezul culiseaza va umfla partea exterioara astfel realizand retentia; e,va trebui impins miezul in pozitia initiala,te vei prinde la fata locului despre ce vorbesc ,adica sa arate ca in poza.Sa scoti lampa din josul panoului,acolo ai un clips care nu se trage de el,doar se invarte 90 grade cu surubelnita,te uiti cu lanterna si ai sa vezi despre ce e vorba.

IMG_20201011_145810.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

 

Pana la urma m-am intors la dealer, am discutat si mi-a facut si restul usilor tot pe garantie (mi-a dat cu mastic la celelalte 3 usi ca sa nu mai am treaba cu ele). A trebuit sa las masina vreo 3 zile ca sa o bage tot pe garantie. Au zis ca si la cealalta usa din spate curgea, iar la cea din stanga mi-au schimbat si boxa (acolo ploua cel mai tare, a intrat spuma se la spalatorie, etc). M-am bucurat ca au acceptat pe garantie (probabil ca stiu de problema) si nu mi-am mai batut eu capul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cei care aveti probleme cu apa in portbagaj, gasiti zona rotii de rezerva uda sau chederul de la marginea de jos a portbagajului ud, verificati furtunul de scurgere a apei ce face legatura prin hayon, intre emblema ce si deschide hayonul si marginea acestuia. Capatul de evacuare al furtunului se afla fix in drept cu yala deci vizual se poate inspecta foarte usor starea sa.

Este o problema foarte des intalnita. Acel furtun are o margine, un umar sa ii zicem, ce il fixeaza pe caroserie. Cu timpul acel umar se desprinde, furtunul nu mai sta la locul lui, iar apa adunata in spatele emblemei se scurge in hayon si de acolo isi face loc pe cheder, pe mocheta si tot asa, pana in zona rotii de rezerva.

Se inlocuieste simplu. Trebuie dat jos capitonajul hayonului si inlocuit furtunul si scapati de problema apei in portbagaj.

 

Codul piesei este: 510-827-861-A. Il gasiti la reprezentanta si costul sau este pana in 50 de lei. Inlocuirea nu dureaza mai mult de 15 minute.

 

Mai jos niste poze pt clarificare. Cam asa ajunge acel umar de cauciuc sa se macine si sa se desprinda iar furtunul automat se descentreaza de la orificiul dedicat si totodata poza cu piesa de inlocuire.

 

01.jpeg

011.jpg

02.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Un mic update legat de postarea mea de mai sus. Am recurs recent la inlocuirea acelui furtun, preventiv.

Nu aveam inca problema apei in portbagaj insa vazand ca umarul acela de cauciuc de la capatul furtunului lipsea si la mine, iar furtunul era usor deplasat, am facut operatiunea de inlocuire.

Cost 29 de lei, de la reprezentanta, piesa venita de pe o zi pe alta.

Timp de inlocuire 15-20 de minute. 

 

Sfat: desfaceti toate plasticele de pe hayon si incepeti cu cel din partea de sus, pe urma lateralele si pe urma "capacul" mare al hayonului. De ce ? Plasticele laterale au niste picioruse care intra in capitonajul mare. Daca desfaceti doar plasticul mare, riscati sa rupeti acele picioruse amintite, iar de pozitionat la loc, sa fie clemele si piciorusele acolo unde trebuie este extrem de greu. Pierdeti timpul si riscati ruperea diferitelor picioruse.

 

Daca desfaceti in ordinea corecta, pt ca si ornamentele pana la urma culca usor una peste alta fix in ordinea respectiva, o sa fie extrem de usor de demontat si montat la loc.

 

Tubul nou achizitionat este dintr-un material moale, un cauciuc de calitate. Este stiuta problema de catre VW, cu tubul acesta (mi-au confirmat si cei din reprezentanta) si de aceea, ca piesa de inlocuire, este un fel de update.

 

Tubul original este dintr-un plastic/cauciuc (probabil) la origine, transparent, care se intareste ca naiba. Si la mine era teapan de parca era din sticla. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor, am și eu o problema.Pe sub mocheta din dreapta șofer am apa strânsă, sti cineva cum pot sa scap de ea și care e problema de am apa acolo.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai apa? in partea dreapta (a partii stanga 🙂) sau mai in fata sub bord? Vezi (la o ploaie mai serioasa sau cand speli masina la un self service cu presiune) daca ai apa pe pragul respectiv - daca da atunci ai si tu problema de mai sus si trebuie demontata fata usii si inlocuit/pus mastic.

 

Daca ai apa in partea din fata (la picioare pasager, sub bord) poate ai infundat grilajul de scurgere de sub parbriz - trebuie demontate stergatoarele si curatat sub grilaj (la mine de exemplu era plin de frunzulite de tei 😞 

 

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

 

Apa in portbagaj (la Variant) cum ati rezolvat-o?

 

Cand spal masina (sau uneori la o ploaie mai puternica) se prelinge apa intre chederul spate superior si tabla de la luneta.

 

Merci!

1 apa portbagaj.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea demonta partea de plastic centrala de la capitonajul hayonului din zona de sus. Se desface simplu, doar tragi de ea cu grija. Nu cumva sa iti intre apa pe la al 3-lea stop de frana si atunci ti se prelinge printre tabla hayonului si acel ornament de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna,

Scriu acest mesaj aici intrucat nu am reusit sa ma edific asupra problemei mele nici dupa ce am citit multele postari de aici pe problemele infiltratiilor cu apa (nici nu stiam ca pot exista atatea).

Pe scurt, dupa ultima revizie si ultima vizita la spalatorie, am lasat masina in parcare nefolosita aprox. 3 sapt si cand am revenit am gasit apa baltind sub mocheta si bord dreapta fata. 
Am uscat si am lasat deschis sa vad de unde vine apa. La urmatoarea ploaie am

observat ca apa picura de undeva din fata bordului, dintr-o panza/material probabil cu rol antifonic sau izolare. Inclusiv filtrul de polen am observat ca e partial

umed. 
Am curatat (desi nu era obturat orificiul) sub stergatoare, sub acele grile de plastic, am turnat apa direct acolo, apa se scurge frumos pe langa roata si ajunge jos. 
Mi-a scapat ceva? 
Mai exista si alte orificii de scurgere in acea zona?

Am citit in unele postati despre niste orificii care se desfunda cu sarma, insa acestea de sub grilele de sub stergatoarele mele sunt mari, au diametru de 3-4cm...

Orice sfat mi-ar fi extrem de folositor

 

Multumesc frumos!

 

ps. In cazul in care postarea mea nu este unde trebuie, ma poate ajuta cineva (admin?) sa o postez unde trebuie. 
In urma acestei probleme am

fost nevoit sa imi fac si acest cont aici si sunt total nefamiliarizat cu forumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai parcat masina in rampa, posibil sa se fi scurs apa de ploaie prin orificiul prin care intra aer din exterior. Daca zici ca si filtrul de aer (polen) era ud, posibil sa se fi prelins apa prin tubulatura respectiva si a cura pana in zona de la pasagerul dreapta fata. 

Daca ai model cu trapa, curata scurgerile. 

E de urmarit cazul tau, in sensul in care pe viitor, la niste ploi sanatoase, si in functie de cum parchezi masina, daca iti mai intra sau nu apa prin zona respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Dețin un VW Golf 7 Variant, an fabricație 2016.

De o luna de zile am constatat ca intra apa în interior, pe la portiera spate dreapta, zona din mijloc, exact pe centrul pragului, când spăl masina sau dacă ma deplasez în timp ce ploua foarte tare.

Un mecanic mi-a spus ca trebuie înlocuit chederul de la caroserie asa ca am cumpărat unul original, OW VW, care a fost montat, nu de tinichigiu, ci de același  mecanic auto.

Ieri , după ce mi-am spălat masina, am observat un firicicel de apa, în interior, tot pe la portiera spate dreapta, insa la circa 15 cm distanta de vechiul loc.

Nu o fi  fost pus bine chederul?

Ce ar trebui sa fac?Care este soluția?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Dețin un VW Golf 7 Variant, an fabricație 2016.

De o luna de zile am constatat ca intra apa în interior, pe la portiera spate dreapta, zona din mijloc, exact pe centrul pragului, când spăl masina sau dacă ma deplasez în timp ce ploua foarte tare.

Un mecanic mi-a spus ca trebuie înlocuit chederul de la caroserie asa ca am cumpărat unul original, OW VW, care a fost montat, nu de tinichigiu, ci de același  mecanic auto.

Ieri , după ce mi-am spălat masina, am observat un firicicel de apa, în interior, tot pe la portiera spate dreapta, insa la circa 15 cm distanta de vechiul loc.

Nu o fi  fost pus bine chederul?

Ce ar trebui sa fac?Care este soluția?

 

Precizez ca înainte de inlocuirea chederului la caroserie, mecanicul auto a verificat canalul/canalele de scurgere de la portiera și a afirmat ca acestea nu sunt înfundate.

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la difuzoarele spate. Poti parcurge acest topic dedicat infiltrarii apei prin diferitele zone cu probleme ale Golf-ului 7 si vei gasi solutia. Chiar eu am descris cu ceva timp in urma aceeasi problema cu care m-am confruntat.

 

Trebuie demontate difuzoarele din usile spate si re-etansate, astfel incat sa nu mai ai problema apei pe praguri. 

 

Ai cumparat chederul fix degeaba si cel care ti-a sugerat acest lucru habar nu a avut de capul lui, fara suparare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lufy, nu te contrazic, pana la proba contrara.

Dacă este asa cum zici, am cheltuit degeaba banii pe cheder+manopera de montare.

Știam ca la VW Golf 7 poate fi ca și cauza:

1.infundarea canalelor de scurgere din portiera.

2.uzura chederului.

Chestia cu lipsa de etansare a difuzoarelor montate in portiera, nici prin cap nu mi-a trecut ca ar putea fi o legatura.

Am vorbit cu o alta persoana, tinichigiu de profesie iar omul zice ca doar în situația autoturismelor accidentate apar problemele cu apa infiltrate pe lângă difuzor.Masina mea nu a fost pana acum, lovita și sper, cel puțin cât va fi în proprietatea mea, nici sa nu fie.

Eu nu ma descurc sa fac ce zici tu  pentru ca nu am mai făcut asa ceva și nu vreau sa stric ceva.O sa apelez la un tinichigiu.

Ai cumva o filmare cu aceasta operațiune?Cum se realizează?

Dacă infiltrarea apei în interior, pe la portiere,este o problema specifica modelului VW Golf 7 , atunci ar trebui ca cei de la reprezentantele auto VW sa știe sa o remedieze.

Nu as mai apela la persoane care nu se pricep și datorita cărora cheltui inutil, bani.

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!