Jump to content

Passat B6 - G28 Speed Sensor no signal...


Nick.
 Share

Postare recomandată

Salutare,

  Zilele trecute dupa un drum de aprox 40 km dupa ce am plecat de la un semafor si am dar a 2-a a inceput sa "tuseasca motorul" rau de tot, parca nu mai avea motorina. Intr-adevar eram cu motorina pe golite dar cum am avut norocul sa am o benzinarie la cca 30 m am mai dus-o pana acolo si am facut un plin. Cand sa plec, cucu, nu mai pornea. Am tinut cheia mai mult, am apasat si pedala de acceleratie si a pornit pana la urma, tine relanti-ul si daca o piscam mai tare nu sew mai infigea, max 3500 rpm. In fine, am ajuns acasa, am pus diagnoza pe masina si eroare de speed sensor G28, no signal... Eroarea este intermitenta, am inghitit galusca si am schimbat senzorul, am verificat cablajul, am 5V pe firele 1 si 3, iar cel din mijloc (violet) l-am masurat pana in ecu si e ok, n ue intrerupt. Tot aceeasi eroare am, speed sensor no signal, tot asa porneste, la 10 sec, e limitata in 3500 rpm. Am incercat s-o pornesc si fara mufa de la G28 si tot aceleasi simptome are (era si normal). Inca nu i-am desfacut capacul dar as vrea sa vad ca tare imi e ca a facut vreun condens... Ma gandeam sa-mi iau un BDM100 in speranta ca poate daca l-as reflash-ui l-oi rezolva dar nu stiu, nu am incercat niciodata dar sunt pasionat de electronica si de regula incerc sa-mi rezolv singur problemele dar acum se pare ca ECU ala face pe desteptul... Poate cineva sa ma ajute sa verific ECU? L-am decuplat de pe masina.

L.E.: In bord se aprinde K29 intermitent ("filamentul" de la bujii)

Mersi!

Modificat de Nick.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai cablajul cu un ap de masura.Pe poz ohmetru vezi sa ai o valoare cat mai apropiata de 0(adica sa ai continuitate) intre ecu si senzor.

Apooi verifici intre fiecare fir al senzorului si masa/plus sa nu ai continuitate..apoi treci la desfacere ecu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
7 hours ago, Nick. said:

Salutare,

  Zilele trecute dupa un drum de aprox 40 km dupa ce am plecat de la un semafor si am dar a 2-a a inceput sa "tuseasca motorul" rau de tot, parca nu mai avea motorina. Intr-adevar eram cu motorina pe golite dar cum am avut norocul sa am o benzinarie la cca 30 m am mai dus-o pana acolo si am facut un plin. Cand sa plec, cucu, nu mai pornea. Am tinut cheia mai mult, am apasat si pedala de acceleratie si a pornit pana la urma, tine relanti-ul si daca o piscam mai tare nu sew mai infigea, max 3500 rpm. In fine, am ajuns acasa, am pus diagnoza pe masina si eroare de speed sensor G28, no signal... Eroarea este intermitenta, am inghitit galusca si am schimbat senzorul, am verificat cablajul, am 5V pe firele 1 si 3, iar cel din mijloc (violet) l-am masurat pana in ecu si e ok, n ue intrerupt. Tot aceeasi eroare am, speed sensor no signal, tot asa porneste, la 10 sec, e limitata in 3500 rpm. Am incercat s-o pornesc si fara mufa de la G28 si tot aceleasi simptome are (era si normal). Inca nu i-am desfacut capacul dar as vrea sa vad ca tare imi e ca a facut vreun condens... Ma gandeam sa-mi iau un BDM100 in speranta ca poate daca l-as reflash-ui l-oi rezolva dar nu stiu, nu am incercat niciodata dar sunt pasionat de electronica si de regula incerc sa-mi rezolv singur problemele dar acum se pare ca ECU ala face pe desteptul... Poate cineva sa ma ajute sa verific ECU? L-am decuplat de pe masina.

L.E.: In bord se aprinde K29 intermitent ("filamentul" de la bujii)

Mersi!

dar senzorul...ai incercat si cu altul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut treaba asta, mai putin sa verific firele intre ele, adica intre - si violet (semnal) si + si violet dar mai mult ca sigur nu sunt pe scurt. Voi verifica.

Ar mai fi o problema: prima data cand am facut diagnoza pe langa codul de la speed sensor G28 am mai avut si o duda la G70 (senzorul de MAF)

Mai exact:

000258 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
P0102 - 000 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255

Freeze Frame:
RPM: 1092 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Duty Cycle: 64.7 %
Bin. Bits: 00001111
Mass Air / Rev.: 365.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Aceasta eroare dupa ce am sters-o nu a mai aparut.

Insa tot apare eroarea de mai jos si se aprinde intermitent K29 in bord:

000802 - Engine Speed Sensor (G28) 
               P0322 - 000 - No Signal

Readiness: 0 0 0 0 1

Cum spuneam si in postul initial, senzorul G28 este ok, l-am masurat, cablajul este ok, l-am masurat, totusi trebuie sa mai masor sa nu fie scurt intre fire.

Mi-e teama sa nu fie senzorul de MAF sau cel de MAP...

11 minutes ago, F l o r i n said:

dar senzorul...ai incercat si cu altul ?

Da Florin, am schimbat si senzorul, unul nou nout si tot oha... :(

Cum am scris si mai sus imi aparuse la prima diagnoza duda cu G70 (MAF sensor) si ma gandeam sa-l curat.

Oricum, chiar daca scot mufa de la MAF tot nimic adica masina se comparta nici mai bine nici mai rau (poate si de aceea a aparut eroarea pe diagnoza ca am scos mufa de la MAF...)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, de acolo a aparut eroarea, pt ca ai deconectat mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am facut o diagnoza asta seara si am intrat la engine -> Advanced Measuring iar acolo i-am selectat senzorul G28 care e perfect funtional iar senzorul de la axa cu came (camshaft sensor parca) 0 rpm si ramane indiferent de cat de mult accelerez. Cred ca e destul de clar de unde e.

Acum vreau sa ma asigur ca ma uit si scot ce trebuie. Senzorul de viteza de la axa cu came se afla sub capacul de la distributie?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul g40 e sub axa cu came...ar trebui sa ai eroare pe g40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, ionut10a said:

senzorul g40 e sub axa cu came...ar trebui sa ai eroare pe g40

Exact asta ar trebui sa fie, insa de ce am 0 rpm la masuratoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am observat, ulterior urmatoarea duda la EGR (pe computerul de bord imi arata ceva de Recirculation Workshop...)

Pe engine -> readiness am:

Exhaust Gas Recirculation: Failed or Incomplete

Normal, am incercat sa vad ce e cu EGR-ul, l-am desfacut (are fff mult ulei curs, e plin...) in fine, l-am curatat luna (si egr si clapeta), le-am pus la loc si tot asa.

O singura eroare: 000802 - Engine Speed Sensor (G28) 
               P0322 - 000 - No Signal

(Aceeasi bineinteles.)

Senzorii G28 si G40 de la axa cu came, schimbati, cablajele verificate pana in ECU, totul este perfect.

Insa cand am scos mufa de la EGR nici o schimbare, nici o eroare, aceeasi buba, K29 (filamentul de la bujii - galben) palpaia in bord, si invarte cca 15 secunde dupa care pleaca, K29 continua sa palpaie, cu pedala la full, max. 3500rpm, mai mult nu se duce.

Am facut basic settings la EGR, cred ca e ceva ciudat la relanti, in idle scrie ca trb sa stea intre 200mg si 280mg, la mine sta in 7,7mg (EGR spec)... (poze atasate)

Dupa aia am intrat la measuring blocks la EGR: EGR spec. 240mg tot la idle (200-280mg) deci nu inteleg nimic...

La basic settings EGR spec este de 7,7mg la relanti iar la measuring blocks este de 240mg... 

De asemenea e ciudat ca si EGR duty cycle este de 95,5% si inainte de curatare EGR si dupa...

Intrebarea este daca o fi EGR-ul blocat/stricat? Sau poate ca nu lucreaza din alta cauza? Senzor MAF sau MAP?

Ca paranteza am gasit aceleasi simptome la un tip cu un Touran TDI si la fel, aceeasi eroare (G28), a schimbat si el senzorul G28 si tot degeaba iar pana la urma a schimbat senzorul MAP si gata, victorie!

Voi ce credeti? Nu stiu ce sa-i mai fac... M-a innebunit de tot...

Mersi!

 

IMG_20180505_143900817.jpg

IMG_20180505_171530298.jpg

IMG_20180505_171541054.jpg

IMG_20180505_171739181.jpg

IMG_20180505_171745783.jpg

IMG_20180505_171751141.jpg

IMG_20180505_172221330.jpg

IMG_20180505_172235751.jpg

IMG_20180505_172242846.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, Nick. said:

La basic settings EGR spec este de 7,7mg la relanti iar la measuring blocks este de 240mg...

eu cred ca le incurci...pot sa ti zic ca egr ul e bun la tine,face ciclul inchis-deschis...se poate verifica si foarte usor

cat aveai relantiul inainte?924 e mare...la fel si consumul

 

senzorul MAP da eroare,il poti verifica pe gr 10 cu contactul pus...trebuie sa citeasca cat pres atm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, ionut10a said:

eu cred ca le incurci...pot sa ti zic ca egr ul e bun la tine,face ciclul inchis-deschis...se poate verifica si foarte usor

cat aveai relantiul inainte?924 e mare...la fel si consumul

 

senzorul MAP da eroare,il poti verifica pe gr 10 cu contactul pus...trebuie sa citeasca cat pres atm

Din pacate nu stiu cat aveam relanti-ul pana sa se intample duda dar cred ca tot pe-acolo, sau 800 si ceva...

Am facut masurarea pe gr 10 si am asa:

Cu motor oprit: Atmospheric pressure: 989,4 mbar

Cu motor pornit: Atmospheric pressure: 999,6 mbar oricat de mult gaz as da...

Am atasat si doua poze.

Sa fie MAP-ul dus?

 

 

IMG_20180505_222047880.jpg

IMG_20180505_222144343.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa nu sa se modifice presiunea atmosferica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Sa inteleg ca e ok acea valoare a MAP-ului si deci senzorul este perfect functional?

Modificat de Nick.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca da . LOG-ul in mers cum arata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,map e bun...posteaza gr4 sa vad cum e pusa distributia

oricum nu are treaba cu senzotul g28

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, ionut10a said:

da,map e bun...posteaza gr4 sa vad cum e pusa distributia

Am pus pozele: si cu ea pornita si oprita (dar nu cred ca are vreo importanta ref la torsion value)

 

 

IMG_20180505_231751464.jpg

IMG_20180505_231827301.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti au controlat daca e pusa bine distributia la service?

 

ai 0 la torsion value.la fel de bine poti fi in afara plajei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, ionut10a said:

ti au controlat daca e pusa bine distributia la service?

 

ai 0 la torsion value.la fel de bine poti fi in afara plajei

Distributia e facuta acum 3 ani la 77000 km. De atunci nimeni nu a umblat la ea. Acum am 90000 km. Putin. Eu plec destul de tare dupa loc, ciudat ca mi s-a intamplat dupa ce am plecat tare de pe loc si cand am dat a 2-a a inceput sa dea in nas rau de tot si a aparut duda asta la pornire, pana atunci se comporta perfect normal. E posibil sa fi sarit de la punct distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi o cauza,de aici relantiul si consumul mare...cand ai eroare pe g28 si g40 prima data se controleaza distributia...fa o poza la pinionul axei cu came sa vedem unde sunt alea 3 suruburi de 13

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Era bine pusa la punct. Oricum trebuia sa-i fac distributia si i-am facut-o dar tot asa face... Probabil ca e ECU... Alta varianta nu mai am...

E cineva care ma poate ajuta cu o inspectie la ECU? Inca este sigilat. :)

Astept un PM. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Am si o problema cu un Passat B6 2.o TDI 140CP, CBAB, in sensul ca de ceva vreme a inceput tot mai des sa nu mai porneasca la prima cheie. Mai precis porneste si se opreste imediat, iau contactul, dau la automat si dupa 2-3 incercari porneste. Mentionez ca nu s-a oprit niciodata in timp ce stateam la semafor cum au patit alti colegi, iar dupa ce porneste merge fara nici un fel de problema. Problema cu pornitul apare si cand e motorul rece si cand este cald si nu intotdeauna. Am facut o scanare si rezultatul este urmatorul:

Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QD    HW: 03L 907 309 
   Component: R4 2,0L EDC G000AG  3733  
   Revision: 13H02---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 84224 666 403848
   VCID: 77FD0D5706389FA6A59-8022

1 Fault Found:
000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
               P0016 - 000 - Incorrect Correlation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 27
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 253599 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2039.14.05
                    Time: 19:15:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 1173 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.86 V
                    Idle Stabilization: -3.1°KW
                    RPM: 365 /min
                    (no units): 33.0

Readiness: 0 0 0 0 0 

Am citit pe forum si m-ar interesa, daca poate cineva sa imi spuna, daca trebuie sa schimb senzorii sau trebuie verificata distributia.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e pe curea..stiu ca la cele pe lant apare incorect corelation cand se intinde lantul..aici doar sa fie sarita..un dinte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la cele pe curea apare problema asta, când e pusa aiurea. Chiar azi am avut un CBAB =2.0tdi cr, cu acesta eroare stocata

Dacă era de senzor, nu avea eroarea de necorelare între cei doi senzori

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!