Jump to content

Golf 7.5 GTI PP


tudorsss

Postare recomandată

Felicitari de achizitie. Nu lasa aspectul suspensiei adaptive sa iti umbreasca din placerea condusului.

Inteleg ca era un element important totusi in decizie, dar nu prin asta se defineste un GTi. Cu precadere PP are acele frane mai mari, are diferential care face toti banii cand vine vorba de niste rute mai virajate.

Comparatia la confortul in oras se face cu alte hot hatch-uri, unde GTI-ul e chiar iertator fata de celelalte. E un daily foarte bun, poate cel mai echilibrat dintre hatch-urile de peste 200cp. Strict pentru oras, 1.0TSI TL cu roti 15" era un daily mai bun, foarte confortabil, da..dar care e distractia?

Ai mers si cu altele inainte de a lua GTI-ul? Ai facut macar test drive cu un GTI inainte de comanda?

Te vei obisnui cu suspensia si dupa rodaj, va fi acel factor de smiles per gallon care te va face sa uiti complet. Variantele de a vinde masina sau a lua in calcul o suspensie adaptiva KW cu multe 0-uri la pret, mi se par exagerari.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ce sa fac, asta e acuma, nu e capat de lume pana la urma. E intradevar exagerat sa vand masina numai pt ca nu are DCC. De apreciat si dealer-ul ca a venit cu solutii, din cate am inteles nu sunt singurul in aceasta situatie (confuzii in a alege optiunile). Va multumesc pentru sfaturile utile. Daca aveti vreunu dintre voi un Golf cu DCC si sunteti din Cluj, please hit me up, as vrea sa ne intalnim sa vad ce am pierdut.

Ultimul lucru ce il voi face legat de confort e sa verific presiunea rotilor, s-ar putea sa fie mai ridicata decat ar trebui. Iar apoi cand trebuie sa schimb anvelopele, ma voi orienta spre un set mai potrivit pentru mine.

Altfel, masina e grozava si imi gasesc cat mai multe motive sa dau o tura cu ea in fiecare zi. Imi place cum suna evacuarea cand o accelerez. Dupa o saptamana, am 800 km rulati. Abia astept sa-i termin rodajul. Ca si consum, nici nu stiu, vreo 12 momentan? Am comandat presurile de cauciuc de GTI; am sa trec sa vad si de folii, ce-i pun dupa ceramic coating.

 

7 hours ago, The_Ego said:

Ai mers si cu altele inainte de a lua GTI-ul? Ai facut macar test drive cu un GTI inainte de comanda?

Nu am avut ocazia, stiam ca Golf-ul e cel mai OK insa ca daily driver, de asta m-am si hotarat pe el. 

 

7 hours ago, The_Ego said:

a lua in calcul o suspensie adaptiva KW cu multe 0-uri la pret

Da, pai, nu a are rost sa ii pui KW momentan. Poate dupa ce iese din garantie. Oricum, KW o coboara si mai mult, ceea ce nu imi trebuie.

Apropo, eu de ce nu potda upvote sau like, la post-uri? 

Modificat de tudorsss
Link către comentariu

Salut,

Are cumva DSG legatura cu suspensia masinii, daca e comutat pe modul Sport?

Link către comentariu

Modul sport iti schimba doar directia si cum iti raspunde motorul daca nu ai dcc. Cutia schimba ceva mai sus, undeva pe la 3000, directia devine un pic mai rigida si raspunde mai bine.

Modificat de Doru266
Link către comentariu

Ai gresit cutia baiatul meu:biggrin:

Glumesc!Super tare masina:wub:,multi km si un top speed fara incidente!

Modificat de tgb97
Link către comentariu

Daa dai dsg'ul pe sport, nu cred ca e acelasi lucru cu modul sport din DMS. Din dsg o sa dai doar cutia pe sport, in timp ce in DMS, cum zicea Doru, mai modifici di alte acareturi.

Eu daca merg pe ECO si am suspensia pe confort, motorul+cutia in eco, directia pe normal, si ii dau cutia in S sa fac o depasire, restul raman la fel. Nici macar motorul nu trece pe sport, ca nu se activeaza soundaktor'ul ala ce il am.

Link către comentariu

Salut,

Va multumesc de raspunsuri. Imi spuneau cei de la reprezentata ca daca ai DSG si pui pe Confort se simte si la suspensie, nu prea imi venea sa cred. Pana una alta, au sosit presurile de cauciuc:

0bdUarw.jpg

Altfel, am tot asteptat sa se rezolve cu CIV ca sa o duc la inmatriculari, pana la urma a sosit. Iar pe 3 mai am programare la service deja, una dintre gurile de aurisire nu sulfa aer deloc; iar se pare ca motorul nu prea sta mereu la relantiu, se mai opreste de tot cand opresc si eu in trafic, chiar daca start-stop-ul e oprit si nu e masina bagata in viteza. Initial credeam doar ca e ciudat start-stop-ul la VW insa dupa am oprit start stop-ul si tot murea motorul.

Maine o duc la un ceramic coating, sper sa am timp sa fac un film cu before and after.

Deja ma apropiu de 1500 km, de abia astept sa termin rodajul.

Legat de folii pe geamuri, merita cele din carbon?

I-am mai conectat la priza din spate un telefon ce are rol de hotspot GSM, a fost mult mai ieftin decat stick-ul lor de net. Cu acest hot spot ma pot conecta la Car-Net, unde momentan am activ doar Guide & Inform Basic, insa vreau sa vad ce altceva s-ar mai merita?

Un ultim lucru, am gasit un HTC M8 pe OLX la 250 lei pe care am sa il folosesc la MirrorLink, pentru Waze. Pe el voi face si streaming la muzica, si telefonul va ramane in masina, va trebui sa ii gasesc un loc unde sa-l ascund pe undeva. Prin bluetooth voi putea primi apelurile de pe telefonul personal, nu credeam ca va functiona insa se pare ca m-am inselat.

Again, voi cum puteti da upvote sau downvote? Eu nu am optiunea asta pe forum?

Toate cele bune!

Link către comentariu

@tudorsss: cum adica se opreste motorul la ralanti cu SS oprit ? wtf ? :scratch:

Adica dupa ce calci ambreiajul si o scoti la punctul mort iti moare motorul ???

Link către comentariu

Tudor, modul confort e disponibil doar cu suspensia adaptiva, in rest ai doar 4: eco, normal, sport si individual

Link către comentariu

in loc de telefon nu mai bine un modem 3g?

telefonul va f*te repede bateria pt ca el face si alte chestii in afara de a da net.

folie pe geam, carbon? te referi la cele metalice (merita, blocheaza mai mult razele solare, e mai scumpa).

up/down vote o sa ai si tu cand acumulezi vechime.

Link către comentariu
2 hours ago, 75NOR said:

Adica dupa ce calci ambreiajul si o scoti la punctul mort iti moare motorul ???

Da, cam dupa ce se incalzeste motorul se mai intampla sa opresc in trafic si sa coboare turatiile sub 700 800 si ori se ineaca si se opreste ori isi revine; ca si cum as opri in trafic si as uita-o in viteza. Pana pe 3 mai ar trebui sa fac ceva probe video prin trafic, ma gandesc ca vor zice dealer-ul ca nu vor descoperi problema decat daca le arat o dovada. Am gasit pe net alt Golf GTI  cam cu aceiasi problema ca si la mine, insa sper sa nu fie asa de grav! :D


VWoA has agreed to cover warranty on my car 100% for the thrust washer failure, which introduced crankwalk of about 1/4". They are putting in a full new engine.

 

1 hour ago, Muale said:

telefonul va f*te repede bateria pt ca el face si alte chestii in afara de a da net.

folie pe geam, carbon? te referi la cele metalice (merita, blocheaza mai mult razele solare, e mai scumpa).

 

Priza din spate nu ofera curent cat timp motorul nu e pornit. Fata de un modem 3G, e mai util un telefon ca (daca nu sta masina cateva zile oprita) bateria telefonului va metine conexiunea de net pornita, deci cand pornesc masina nu mai trebuie sa astept sa se conecteze la net, ca si modemul 3G. Legat de folie, voi vedea atunci cand imi voi pune.

 

In rest, am observat ca pe MirrorLink nu ma lasa sa folosesc aplicatiile daca masina e in miscare, asa ca ramane doar Android Auto. Cam atat, am lasat-o azi dimineata la coating, sper ca in 2 zile sa o termine :) .

Toate cele bune!

Link către comentariu

Chiar si cu probele tale, vor trebui sa inregistreze ei, dar sa ai si tu. Daca face frecvent nu se pune problema sa nege.

E cam nasol sa fie asa ceva la un motor care totusi ar fi trebuit sa scape de bolile copilariei, discutam de al 5lea an de GTI pe MQB. Fingers crossed ca nu se lasa cu schimbari hardware majore.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@tudorsss: bai...nasol. Partea buna este ca fiind atat de early in exploatare - sub 1000km, sau cat ai tu - nu pot sa puna problema pe exploatare necorespunzatoare...

Trebuie sa faci presiuni sa se rezolve pe garantie

Link către comentariu

Aceasta exploatare necorespunzatoare cum o denumesc ei , mi se pare o mare magarie , adica cam degeaba avem garantie , daca vor pt orice problema iti pot spune ca nu ai "eploatat"" corect masina ..Pai de ce mai exista garantia , doar pt defecte de fabricatie ? Pe bune  , am mai avut masini noi de la alte marci si acolo nu exista acest termen , cum ca nu ai folosit tu cum trebuie masina , garantia e garantie  , orice defect ( in afara de consumabile gen placute de frana , uleiuri , filtre etc ) se repara pe garantie .

Link către comentariu

@Rafyrr: daca un client cumpara o masina noua si din secunda doi pune o caramida pe acceleratie, cutia la N si tine motorul la linia rosie, avand ca rezultat distrugerea motorului in 72h, de ce ar trebui garantia sa acopere genul asta de defect ? Exemplul meu e exacerbat intentionat, dar "exploatarea necorespunzatoare" e o sintagma care ar trebui sa acopere abuzurile intentionate/ cu rea vointa/ nestiinta, etc. La asta ma refeream.

Link către comentariu

Am inteles ce spui tu , @75NOR , eu ma refeream fix la cei de la vw , pt ca asa este stipulat si in conditiile de garantie , ei vor sa fie acoperiti , depinde de interpretare , daca vor pot sa iti dea cu flit din prima.

Link către comentariu

As zice ca urmeaza ceva mai mult de atat, altfe de ce ai pune masina pe capre doar ca sa schimbi rotile? :) Un cric ar fi suficient.

Link către comentariu

Dealerul ala are un sistem de sunet interesant acolo in spate.

Arata bine farurile pe Golf 7 FL. Imi plac mai mult farurile ca cele de pe non-FL. 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Sunt si dpdv tehnic un pas in fata. Au trecut si pe 7.5 la LED, comparativ cu bixenonul de pe 7 

Link către comentariu

Au si dezavantaje, nu se topeste gheata/zapada de pe faruri iarna. Faceam misto de tipul care mi-a pus folie pe faruri, a zis ca se fixeaza de la caldura farurilor, si i-am zis ca am led-uri pe tot farul, deci 0 caldura.

Modificat de deenman
Link către comentariu

nu iti dau dislike precum face votangiu' sef dar si led-urile se incalzesc...

Link către comentariu

Ca sa fac pe avocatul diavolului, nici de pe cele cu xenon nu se topeste prea multa zapada ?

Randamentul este similar intre xenon si led (2500 lumeni/35W) si mult mai bun fata de halogen (1500 lumeni/55W).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!