Jump to content

Jucaria mea - Passat cc 2.0 tsi


dadutzu85

Postare recomandată

Salutari!!!

A venit timpul sa va prezint si eu jucaria mea. Este vorba de un Passat CC negru din 2009, 2.0 tsi CAWB 200 cp tiptronic6. Masina am cumparat-o de la un prieten bun in mai 2016 la 135.000 de km, in prezent avand cam 195.000 de km. Masina a fost cumparata de prietenul meu de noua din reprezentanta VW din Pitesti, toate reviziile fiind facute doar la aceasta reprezentanta.
Cele mai importante optiuni ar fi:
- faruri bixenon cu afs
- suspensie dcc
- senzori parcare fata spate
- park assist (face singura parcarea laterala cu spatele)
- scaune sport electrice, incalzite, piele neagra
- kessy
- lane assist
- rns 510
- jante vara 18, iarna 17

Dupa ce am inceput sa ma inteleg mai bine cu jucaria am inceput si sa o modific putin:
- colantata albastru mat cu negru mat
- chip tuning (power box) la race chip germania
- tuning al pedalei de acceleratie XLR tot la race chip
- filtru de aer sport pipercross
- blow off valve forge
- discuri de frana ventilate si perforate zimmerman fata, spate cu placute ate ceramice
- arcuri eibach pro kitt
- distantiere 20 fata, spate
- ceasuri suplimentare raid hp night flight, presiune turbo, presiune ulei si temperatura ulei
- lichid de frana racing motul rbf660 (pe cel normal l-am fiert)
- ulei motul 300v power 5w40
- cauciucuri semi slick federal ss595
- subwoofer edge edp122sple6 - 1500 w rms legat la un amp pioner gm d9601

Pana la sfarsitul anului vreau sa trec putin mai sus cu puterea, adica piesele de pe audi s3 (turbo, injectoare, pompa benzina, intercooler si ce mai trebuie)

 

20160612_184536.jpg

20171119_195235.jpg

20180407_103226.jpg

20180321_124827.jpg

FB_IMG_1523044588670.jpg

20180320_114730.jpg

20180407_103115.jpg

FB_IMG_1523044585126.jpg

20180204_131507.jpg

FB_IMG_1523044582002.jpg

20171126_134638.jpg

20180407_104208.jpg

20180407_103239.jpg

20170209_115747.jpg

20180324_132043.jpg

20170128_143801.jpg

20180324_183146.jpg

20161029_141733.jpg

20180324_192604.jpg

20170326_164133.jpg

20170321_184722.jpg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Cum e cutia tiptronic fata de cea dsg?

Link către comentariu

Sal,

big like dc tu ai dat amortizorul jos...respect pt cei care se apuca de asa ceva..pt ca e ceva de munca...in schimb n-am inteles de ai desfacut bieleta antiruliu  in partea de jos unde accesu' e mult mai greu fata de prinderea de sus? Bv tie..de masina n-am ce sa zic...nici nu stiu care e culoare adevarata...negru??sau albastru?? dar faptul ca te-ai apucat de ea denota un pic de curaj...ceea ce e laudabil...filtru sport, race chip, climatronic subwoofer, practic full cu piele.

 

drumuri bune

Link către comentariu
acum o oră, mihai.onu94 a scris:

Sa o stapanesti sanatos! Cum e cutia tiptronic fata de cea dsg?

Multumesc!!! Din ce stiu eu cutia tiptronic are convertizor de cuplu pe cand cea dsg este ca o cutie manuala asisatata electronic. 

acum o oră, radu81 a scris:

Sal,

big like dc tu ai dat amortizorul jos...respect pt cei care se apuca de asa ceva..pt ca e ceva de munca...in schimb n-am inteles de ai desfacut bieleta antiruliu  in partea de jos unde accesu' e mult mai greu fata de prinderea de sus? Bv tie..de masina n-am ce sa zic...nici nu stiu care e culoare adevarata...negru??sau albastru?? dar faptul ca te-ai apucat de ea denota un pic de curaj...ceea ce e laudabil...filtru sport, race chip, climatronic subwoofer, practic full cu piele.

 

drumuri bune

Multumesc! Imi place sa imi bag nasul in fiare de mic copil, dar nu cunosc mecanica foarte bine. Am un prieten foarte bun care e mecanic si la treburile serioase las masina pe mana lui. Dar la ce consider ca sunt in stare ma apuc singur. Chiar mi e drag cand iese ceva din mana mea. Legat de bieleta asa am considerat ca e mai ok. Am mesterit ca sa schimb arcurile si discurile de la 9 dimineata pana la 11 noaptea. Probabil ca un mecanic priceput termina in cateva ore. Culoarea originala este negru si anul trecut prin septembrie i am schimbat culoare in albastru, culoarea mea preferata. Colantarea a fost facuta la un servis de profil din Brasov

Drumuri bune!

acum o oră, blordc a scris:

Frumos CC, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Multumesc la fel!!!

Link către comentariu

Tiptronic - convertizor de cuplu, mai lenta, teoretic mai fiabila.

DSG - dublu ambreiaj, mult mai rapida, mai putin fiabila. 

Nu am stiut ca s-a pus tiptronic pe acest model. Am citit pe net si am vazut ca intradevar prin anii 2008, veneau cu tiptronic.

Legat de modificari, gasesti solutii mult mai ok decat filtrul ala Pipercross si racechip...

Sa o stapanesti sanatos! :-)

Link către comentariu

Stiu ca gasesc, a fost ceva de inceput sa zic asa. Oricum sunt multumit de ele. Anul asta o sa pun piesele de pe s3 si automat o sa trebuiasca resoftare nu mai pot merge cu power box.

Multumesc!!!

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
7 hours ago, dadutzu85 said:

Pana la sfarsitul anului vreau sa trec putin mai sus cu puterea, adica piesele de pe audi s3 (turbo, injectoare, pompa benzina, intercooler si ce mai trebuie)

Pai vezi ce S3 e TFSI (EA113) si a ta e TSI (EA888), deci injectoarele si pompa de benzina sunt no-go :)
S-o stapanesti sanatos!

Modificat de Edy E
Link către comentariu
7 minute în urmă, deenman a scris:

Cat ulei consuma dansa? estimativ?

Cand am luat o 2 schimburi am bagat castrol edge 5w 30, ce se bagase in ea pana sa o cumpar eu si manca 1 l la 3000 de km. Nici nu trebuia sa i mai fac schimbul, aveam mereu ulei proaspat in ea. Exagerat de mult. Apoi am trecut pe motul 300 v 5w40 si acum mananca cam 1.5l la 15.000 de km. Sunt foarte multumit de uleiul asta, din toate punctele de vedere

18 minute în urmă, Edy E a scris:

Pai vezi ce S3 e TFSI (EA113) si a ta e TSI (EA888), deci injectoarele si pompa de benzina sunt no-go :)
S-o stapanesti sanatos!

Multumesc de info! O sa vad la momentul oportun ce si cum. Sunt f multe variante de upgrade pt motorul asta. O sa am de unde alege

Link către comentariu

Upgrade pt pompa de inalte nu exista pt motorul asta, am un prieten cu un Scirocco TSI care e in aceeasi situatie. Peste 380(?)cp scosi dintr-un K04 nu prea poti trece. Sunt tare curios cum rezista tiptronic la asemenea upgrade-uri.

Link către comentariu

Frumos exemplar si motor in acelasi timp. Sa o porti cu placere. Te rog spune-mi si mie de la ce e martorul incercut in poza??

20180407_103239.jpg.4ea9a4769a09a012637783d7a7594b86.jpg

Link către comentariu
în urmă cu 6 ore, Jorjel a scris:

Frumos exemplar si motor in acelasi timp. Sa o porti cu placere. Te rog spune-mi si mie de la ce e martorul incercut in poza??

20180407_103239.jpg.4ea9a4769a09a012637783d7a7594b86.jpg

Multumesc!!

Exact cum a scris colegul mai sus, luminile de zi

în urmă cu 7 ore, Edy E a scris:

Upgrade pt pompa de inalte nu exista pt motorul asta, am un prieten cu un Scirocco TSI care e in aceeasi situatie. Peste 380(?)cp scosi dintr-un K04 nu prea poti trece. Sunt tare curios cum rezista tiptronic la asemenea upgrade-uri.

Imi sunt deajuns 380 cp. Ce am mai citit pe alte forumuri ar tine peste 500 cp. 

Link către comentariu
în urmă cu 20 ore, dadutzu85 a scris:

Multumesc!!! Din ce stiu eu cutia tiptronic are convertizor de cuplu pe cand cea dsg este ca o cutie manuala asisatata electronic. 

Stiu ca tiptronic-ul e cu convertizor, dar eram curios cum se simte la condus, daca schimba lin, rapid, daca ai avut probleme cu ea in comparatie cu un dsg, si mai ales cum va rezista la planurile pe care le ai.

Legat de modificarile pe care vrei sa le faci, nu te arunca spre sute de cai si gaseste un echilibru intre putere si manevrabilitate, mai ales ca mergi destul de mult cu masina si trebuie sa fie si fiabila. Ca sunt 300, 400 sau 500 de cai, masina e tot tractiune fata si vei avea probleme de aderenta, asa ca mai degraba mai putini si folosibili mai des, iar de diferenta de bani te poti orienta catre un set performant de coilovers care sa te ajute pe curbe si in orice alta situatie. Succes!

Link către comentariu

Nu stiu ce sa zic ca si comparatie cu dsg. Singura masina cu dsg pe care am condus o, a fost un golf 5 diesel cativa km. Eu sunt multumit, mi se pare destul de rapida in S. In D are mici intarzieri dar are schimbari line. In modul manual imi place cel mai mult cand ii dau mai tare si mi se pare chiar ok. Probleme nu am avut deloc cu ea. Ulei si filtru la 60.000 de km. Am inseles ca sunt mult mai rezistente la tavaleala si mai fiabile decat dsg.

Legat de modificari nu vreau mai mult de 330 - 350 de cai. Dar o sa vad la momentul respectiv ce si cum. Nu m am interesat foarte mult pe acest subiect. 

Ieri mi a dat un prieten o idee. Acum nu stiu daca este posibil dar poate imi spuneti voi. El zice ca se poate. Sa iau din dezmembrari tot ce trebuie pt a o transforma in integrala de pe un CC r36. S a uitat el pe sub masina si cutia ar avea gaura pt cardan si locuri pt ce mai trebuie, grup brate planetare etc (nu ma pricep)

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu

Teoretic se poate, sunt si pe yt clipuri cu unii care au facut asta, insa trebuie sa vezi cat esti dispus sa investesti. Incepe sa te uiti prin etka sa vezi daca exista diferente la caroserie intre fwd si 4motion, pt ca daca incepi sa tai din caroserie deja devine prea complicat si poate chiar nesigur si nu cred ca mai merita. Sistemul haldex nu cred ca trebuie sa fie neaparat de pe r36 (care e raritate), dar ar fi cel mai bine sa gasesti o masina donatoare intreaga de pe care sa iei tot ce ai nevoie, sa nu iei din diferite parti si dupa sa nu fie complet compatibile. Din cate stiu eu, cutie tiptronic mai gasesti pe tiguan in combinatia cu 4motion, si poti sa te orientezi pe acolo ce si cum.

Eu as lua in calcul si varianta cu un lsd daca nu iese cu 4motion. :D 

Link către comentariu
lambda_dryver

Din pacate, pe CC, nu exista 4Motion pe 2.0 benzina... Doar pe diesel sau pe VR6. Exista pachete complete de 4Motion, fara cutie, la aprox. 1000,-euro, de pe masini cu putini km. Pretul scade dupa ce iti mai recuperezi din investitie in urma vanzarii pieselor tale. Este adevarat ca nu este ieftin retrofit-ul, dar la ce puteri vrei tu sa ajungi, FWD-ul o sa fie depasit la plecarile de pe loc. Nu mai vorbim ca masina este lunga si te-ar ajuta si in abordarea virajelor.

O alta chestie de avut in vedere este si faptul ca franele vor fi sub-dimensionate pentru puterea finala, doar daca nu vrei sa o faci de drag unde orice kilogram scutit este de ajutor si ai spatiu suficient pentru oprire :)).

Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si spor la retrofit-uri / modificari! :Driver:

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!