Jump to content

VW POLO 9N3 GTI


andreii_george

Postare recomandată

Golf 5 GTI ? Golf 6 GTI ? Polo 6r GTI ? Fabia Mk2. RS ? Puțin indecis... oricum benzinar turbo minim 150 hp?

Da,da am vazut anuntul pe olx.. ma tot uit la el.. daca stii ce spun ?

Link către comentariu

Am scos ieri anuntul. Voiam sa vad ce alegeri ai, ca sa te ajut cu un sfat daca merita trecerea :) daca vrei ne auzim pe watssup, am nr in profil ; cred ca suntem si vecini de cartier. Un Ed30 ar fi o alegere ideala din ce expui tu acolo. Nu as mai lua masini asa mici ; puntea spate face diferenta la mk5, la fel si tinuta de drum, cei 50cp in +, samd. Plus ca mk5 e confortabil si la drum lung, si e ok si in oras ca si daily. Au si preturi foarte ok pe piata SH ; singura problema ar fi norma euro ; dar un mk6 GTI nu as lua in niciun caz din cauza pretului ( ~ 11-12+k din 2010 ). 

Link către comentariu

Eu as mai tine de 1.8t-ul ala care are fiabilitate mult peste ce este acum ca benzina turbo la grupul vag., bine nu vorbesc de ultimele motoare de la 2018 încoace... 

150cp pe greutatea lui polo ar trebui sa tragă foarte bine, dacă ii mai faci un soft spre 180cp ar fi și mai bine. 

Am și eu tot 1.8t de 150cp dar pe un seat exeo care are aprox 1400kg și sunt relativ mulțumit de cum trage(bine, dar întotdeauna e loc de mai mult!)  

Link către comentariu

@kef_petry oscilez așa între vânzare si păstrare..

Încerc să-mi dau seama încă dacă mai merită având în vedere că este 2007 și are probleme estetice de vopsea... nu știu încă dacă să mă “înham” la o vopsire integrală.. în fine cel mai probabil la mine o să rămână. Cât despre fiabilitate.. da pot spune ca îmi pare rău că nu au continuat cu 1.8t’u ăsta clasic fie el transversal fie orizontal, am un prieten cu passat 1.8t din 2003 cu 0 probleme și o are din 2009.. deci da mult peste ce este acum sau ce a fost in perioda 2008-2015.

Trage bine și acum cu 150hp, e surpriza multor mașini bavareze pe stradă.. nu e chiar ușoară in talon are aprox 1300kg.

Dacă o păstrez, probabil urmează o intermediară, un soft, o admisie sport, eibach springs, forge 007, mă gândesc și la un intercooler si ceva furtune de silicon.. 

Decizii, deciziii?

Link către comentariu

Eu masina de la VAG as lua 2015+ sau deloc. Adica nu as da 1.9 tdi din generatiile vechi sau 1.8T pe 2.0 tdi / 2.0 tfsi. Cu o investitie corespunzatoare, polonicul poate fi o masina distractiva. Tine cont si ca ai 123.000 km :) si daca iei alta din 2008-2011 nu inseamna ca scapi de problemele estetice pe care le ai la a ta. Ba chiar poti sa ai surpriza sa ai si mai multe tehnice.

 

p.s : ne mai vedem la un schimb de experiente dupa ce faci upgradeurile. La ~ 200 cp o sa fie fun rau :D

Link către comentariu

@bgd_b92 are aproape 135.000 a făcut aprox 10.000 de km in 3 ani și 3 revizii ? deci mai mult stă decât să meargă.

În orice caz mersi pentru păreri, lista e făcută, finanțele să vină :))

Link către comentariu

La o supă cu polonicele:

1x GTI 150 HP

1x GTI CUP 1xx HP

1x GTI 2xx HP

 

8CAEB85F-D4DC-41EE-9794-C8C6608F6D4A.jpeg

0A258A63-F783-4E90-95AF-DCBB7CFC5E43.jpeg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Cârlig OFF :icon_cheesygrin: & anulat soundaktoru sau sunetul fals cu un furtun Forge.

F7716431-B4EE-4C84-B295-66282C1C9249.jpeg

3075B5DF-73EC-47D4-85C3-E73B6AAB0320.jpeg

Modificat de andreii_george
Link către comentariu
andreii_george

Up: 137.500 km si a primit polonicul al 2-lea set de distributie si bujii din viata lui. Set complet Gates si Ngk. ( Gates avea si pe origine fiind kit oem)

Cf cartii de service anterior la 82.000km prima distributie si bujii in 2012 in reprezentanta.

Cureaua nu arata asa rau dupa 8 ani, dar bujiile erau coapte la propriu. Ca prima impresie (poate e placebo) acum relatiul sta intre 720-760 inainte de schimb undeva la 700-780 si consumul acum la 0.7 constant, inainte la 0.8 oscila.

Urmeaza schimbul valvei pcv scapa ulei pe un furtun(deocamdata am curatat si urmaresc depunerile in caz ca mai apar).

 

DF9AE2E0-65EC-4418-9E9F-90AD7FADFD6F.jpeg

59C25975-F93B-423E-A97B-9E3D9BD3BF9B.jpeg

859F8EC5-ED74-46B1-AEAE-369E44364080.jpeg

Link către comentariu
  • 3 months later...
andreii_george

Update : 140.000.

Am facut upgrade la arcurile eibach pro kit si amortizoare/flanse/rulmenti noi SACHS (la fel ca pe OEM).

Schimbarea e facuta de 2 saptamani si am reusit sa adun aprox 300 de km, ca o concluzie, polonezul se simte mult mai bine pe viraje si mai ales la franare. La fel si drop-ul a fost neasteptat de mare cel putin pe fata, inca astept sa se mai lase amortizoarele.

Cat despre amortizoarele vechi (erau cele originale SACHS din 2006).. erau in stare ok zgomotele gen bubuit/troncanit veneau de la flanse care mai aveau 1hp ?. M-am chinuit vreo 6 ore cu schimbatul lor.. pe spate a durat 1 ora.. restul de 5 la amortizorul de pe partea pasagerului cu planetara lunga cred.. era ruginit pe suport si a fost o adevarata bataie de cap ?.

 

 

82935508_576479416609170_7104699706550735018_n.jpg

83163344_885751278571589_2814611360812076722_n.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
andreii_george

Daca tot este sambata si am renuntat sa o vand, am facut urmatoarele:

1.Admisie custom DIY s-a potrivit la fix.. filtrul este Simota pe 76mm, pana se refac stocurile in tara la RAMAIR. Are un sunet ca de supapa, se aude un psssit..a crescut si consumu odata cu sunetu asta, nu ma mai satur de el.

2.Vopsit jantele DIY, polish,primer,vopsea, lac.

3.Vopsit sigla vw fata spate cu acelasi procedeu ca la jante.

4.Full gti look - grile proiectoare+centrala fagure.

Acum e un mic black mamba ?.

 

0643f566-4102-4ff2-a216-6f3eab057aef.thumb.jpg.c70a541e41459232bae35bf0c8742a8d.jpg

7a8d667c-1a73-4cc8-b7b2-3b1fa735fb11.jpg

81a01fd7-4d7a-486b-9540-44c98c8ca2f1.jpg

Modificat de andreii_george
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
andreii_george

Ieri a primit ulei nou. Am renuntat la Castrol si am trecut la Motul 8100 X-clean+ 5W30 sa vedem cum se comporta.

Am avut ocazia sa o conduc pe un drum virajat cu aer de munte si am incercat sa scot putin untul din motor si limitarile sasiului. Clar se simte multe mai bine cu arcurile Eibach Pro Kit si amortizoarele noi.

Admisia are un sunet de care nu ma mai satur ?.

Simte nevoia unui intercooler frontal mai ales la 35-40 de grade.. nu sustine o performanta liniara cand e condusa mai sportiv.

 

 

 

116157056_750000729146769_209429259679750004_n.jpg

116225518_272950240670359_584883536765570515_n.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
andreii_george

Masina a iesit la vanzare (deocamdata doar pe forum ) link

 

Aproape 3 ani de ownership in care am adunat 15.500 KM. Mult? Putin? S-a dovedit o masina fiabila si un compromis intre fun si mers normal.

Cu regret ca ne despartim insa am inceput sa-mi doresc altceva de la o masina (de data asta o sa fie Daily) nu doar weekend si drumuri lungi.

Daca este cineva interesat de masina, sunt disponibil in mesaj privat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina a fost vanduta.

Viitorul proprietar nu are cont pe forum.. se poate inchide topicul.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!