Jump to content

VW Passat B7


Muale

Postare recomandată

se pare ca am scapat.

ori erau de la ce am schimbat ori in urma demontarii alta piesa s-a asezat mai bine :D

eu nu aveam nimic la denivelari

Link către comentariu

Fiind o directie electrica, daca se intervine la geometria rotilor fata, de regula inainte de reglare "se invata" calculatorul de directie care este punctul de 0 (sau se verifica ca volanul fixat perfect pentru drept inainte indica pe VCDS - 0gr. deviatie).

 

Daca nu se face aceasta etapa este posibil ca dupa ce se realizeaza geometria, desi corecta, masina sa "traga"intr-o parte sau alta pentru ca calculatorul de directie tinde sa duca automat volanul in punctul de 0, iar daca acesta era deviat, masina o sa traga intr-o parte sau alta.

Link către comentariu

Geometria s-a făcut clasic, volanul blocat pe 0 la ochi. 

Nu știam ce spui, înțeleg mai puțin treaba cu "calculatorul duce automat volanul în poziția 0".

Link către comentariu

Revenirea volanului in pozitia de mers inainte din bracare se face prin geometria suspensiei, insa in apropierea punctului de 0 este ajutat de motorul servodirectiei, unitatea de control a directiei actioneaza motorul din caseta pana senzorul G85 (parca) indica ca a ajuns in punctul 0, pentru mers inainte.

Link către comentariu
  • 2 months later...

140.000 km

Schimb ulei +filtre

IMG_20220402_144035_copy_2000x900.thumb.jpg.1d636af1099375374708a01cf98287ec.jpg

Spălat rapid motorul

IMG_20220402_165446_copy_2304x1037.thumb.jpg.1dc9f30a5e4122dc2f0f3eaba0c88fc1.jpg

IMG_20220402_172557_copy_2304x1037.thumb.jpg.bcd90420e7df6a61c32936a594835fdc.jpg

Schimb anvelope iarna-vara

Link către comentariu

ba da.

si cand spal masina pe afara mi-e frica sa nu sara vopseaua daca este vreo ciobitura si intra jetul acolo.

si cand merg pe autostrada pe ploaie si apa intra prin grilajul din fata. :P

Link către comentariu

Depinde cât de murdar este. 

O spuma activa și 2-3 perii au fost suficiente pt curățare. 

La final Mafra Diamantplast pulverizat și sters. 

In cazul de fata era prăfuit și avea puțin ulei curs: câteva picături de ulei vechi când am scos filtrul și câteva de ulei nou când am turnat. 

Link către comentariu
On 06.04.2022 at 13:40, Nelsson a scris:

Nu iti este teama de spalat motorul ? sa nu se strice ceva 

Toate mufele din compartimentul motor sunt cu garnituri inclusiv in jurul firelor unde intra in mufa dar si intre mufa mama si cea tata. Asadar, daca nu esti gheorghe si dai cu jetul cu 400 bari peste mufe, nici un stres. Am spalat o gramada de motoare pana acum, nu au nici cea mai mica problema daca nu insisti ca gheorghe pe la mufe. 
Mai problematice sunt cele fara izolatii ca oxideaza contactele in timp. 
:)

Modificat de Emy D
Link către comentariu
  • 4 months later...

Am reușit sa schimb amortizoarele de la portbagaj. 

Daca era break, transpiram mult mai puțin. 

IMG_20220806_144242_copy_1600x720.jpg

IMG-20220806-WA0008_copy_864x1536.jpeg

Link către comentariu

Atata de desfacut pt 2 amortizoare? Pfff...

Apropos: ce-i cu matele alea pe acolo? 

Link către comentariu

ioi... nu mai scurtezi din ele? Sau le-ai lasat lungi sa se poata plimba sub-ul prin portbagaj? 

:))

 

Link către comentariu

nu m-am gandit sa tai din ele, trebuie re-mufate si nu e ok.

nu ma deranjeaza, ele stau intre subwoofer si bancheta, nu se vad.

Link către comentariu
On 5/3/2018 at 11:00 AM, Muale said:

Am găsit timp zilele astea și m-am ocupat de interior. Urmează sa fac și un tratament cu ozon in interior. 

IMG_20180428_101404-1152x864.thumb.jpg.4629445b058e0f390a56e9848c718ffd.jpgIMG_20180428_161200-864x1152.thumb.jpg.735758a71bef1ebeaefb87e2e3883bc0.jpgIMG_20180428_115310-864x1152.thumb.jpg.5f2ee61c716fca4542a3e96dc0a86b3d.jpg

Aseară am lăsat mașina la PBV pentru reparație AC (schimb compresor, uscător și spălat instalație). 

 

Ce solutie ai folost pentru curatarea stalpului din poza? Multumesc

Link către comentariu

2018, parca a fost ieri :P

(probabil) Mehrzweckreiniger de la Koch Chemie

Link către comentariu

Ce am mai transpirat si eu la schimbarea telescoapelor. Primul peste o ora, al doilea 15 minute... Sunt curios cum se vor comporta la iarna. Acum, sunt super.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Aveam un zgomot. 

Motorul se misca puțin cam mult după spusele altora, eu nu ma pricep. 

Treaba e ca zgomotul pare ca nu a dispărut. 

Când plec de pe loc doar, la turații mai mari în mers nu se aude. 

Link către comentariu

La Golful 4 pe care l-am avut am schimbat tot tamponul la motor și nu s-a rezolvat. Apoi am fost la alt mecanic care mi-a schimbat 2 piese (suporți sau tampon), veneau una sus și una jos și după schimbarea acestora nu am mai avut zgomote.

Link către comentariu

trebuie sa fac verificari, suspectez rola alternator.

probabil cu stetoscop o pot identifica :P

Link către comentariu

Cel mai simplu mod de-a identifica zgomot de rolă e sa iei un furtun, de preferat nu foarte lung si il folosesti pe post de stetoscop. Asta doar daca nu ai acces la un stetoscop.

Link către comentariu

o sa incerc si asa.

furtun, ce diametru? il bag in ureche sau mai gros sa capteze zgomotul?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!