Jump to content

VW Passat B7


Muale

Postare recomandată

Varianta precedenta celei din link. Diferența e de miros. 

După asta am folosit o pasta de polish de 2500.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru ca am primit niște praf din Sahara, am zis ca e cazul sa-I pun gând rău. 

IMG_20190427_211619-01-523x783.thumb.jpeg.6026b712066b7cd859b9e7964f4edf14.jpeg

După prespălare și spălare și curățarea și ungerea balamalelor

PhotoGrid_1556371155085-960x960.thumb.jpg.1d61b20fa13235a951dd4ce42accfc3e.jpg

Am șters mașina și arata cam asa

IMG_20190427_144349-792x609-01-792x609.jpeg.f8e0d939de0fd2f936a142f5c2c57e35.jpeg

Destul de bine, nu? 

Nu. 

A urmat Collinite 845 întins cu orbitala (am scăpat de consum mare de ceara și febra musculara) 

IMG_20190427_150328-792x594.jpg.d5af008c6941cadf95b84d454e7db270.jpg

Și Carpro Pearl pe anvelope

[image not found] 

Asa ca aștept ploaia asa

IMG_20190427_173439-792x594.jpg.741fa348b7bdf1d0d1026bbd3f59904f.jpg

P. S. Am schimbat și filtrul de aer. Destul de curat. 

IMG_20190426_194733-864x1152.thumb.jpg.29f1cb2ad3d0c11931612cd0ad2507e1.jpg

 

Să sărbătoriți frumos! 

Link către comentariu

Felicitari. Arata f bine, pregatita de sarbatoare. Paste fericit.

Link către comentariu

Salut, ce solutie ai folosit in zona balamalelor?

Am in vizor și eu zona aia.

Ps: chiar dacă pragul ala e murdar :)

Link către comentariu

De obicei merge cu un degresant. 

Eu am folosit Supermafrasol și aparatul cu abur+o pensula. Apoi clătit cu apa, evident. Nu erau foarte murdare. 

La final gresat cu Lubrimax (trebuie sa cumpăr niște vaselina bună) și Carpro Pearl pe burduful de cauciuc. 

Link către comentariu

IMG-20190502-WA0044-800x450.jpg.5025f711a647ffb2be6d3a6ba3a6eaa9.jpg

Am fost plecat într-o plimbare prin tara, 1400 km. 4 persoane și bagaje. 

Consum mediu 5.5 %

Cum plecasem cu mașina curata, am prins niște ploi. 

IMG_20190430_113541-01-1135x1523.thumb.jpeg.08a6c03e2efd0f0d7d76e838eed4f3b2.jpeg

IMG_20190430_113523-01-1135x851.thumb.jpeg.1213a0543bf77de1b7844f91b27afb3d.jpeg

IMG_20190501_133454-01-1135x710.thumb.jpeg.ebec3088182a3ad36392f93b982f51e2.jpeg

IMG_20190502_192435-01-1843x1336.thumb.jpeg.2face33a8896abf1367dfaf2057cefbd.jpeg

Sunt mulțumit de consum /autonomie. 

Uneori ar fi mers ceva mai multa putere, în depășiri. 

IMG_20190505_121736-921x402.thumb.jpg.742e6dce2fdb6f78450d443954dfc0ec.jpg

Acum trebuie din nou o spălare interior-exterior :)

Link către comentariu
1 hour ago, Muale said:

 

Am fost plecat într-o plimbare prin tara, 1400 km. 4 persoane și bagaje. 

 

Uneori ar fi mers ceva mai multa putere, în depășiri. 

Ai vorbit cu cei din Brasov pentru plusul de putere?

Link către comentariu

1.100km range?! Si eu ma bucuram ca imi arata masina ieri 470km range dupa plin... ?‍♂️

Link către comentariu

@CristianH am vorbit dar nu am oprit la ei.

@Rave vorbești de Renault? Eu am 70l rezervor și range exprimat la consum extraurban. De când am întrat în București a scăzut deja. 

Link către comentariu

Da, de el. Si eu bag doar 40l de cand se aprinde becul la plin... ?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am curățat clapeta de aer/accelerație (nu știu exact cum se numește). 

După cum vedeți, era f murdara. 

PhotoGrid_1558195471153.thumb.jpg.9a0889c7fc3d93ba0376493a1d1cf01b.jpg

PhotoGrid_1558195326691.thumb.jpg.3b380716c961189110f4092d5ced4d55.jpg

PhotoGrid_1558195534631.thumb.jpg.09eee0ccf158b0690b9b125502cafa8e.jpg

Din cauza depunerilor nu închidea bine și aveam un tremurat al motorului la oprire. 

După curățare, motorul se oprește foarte lin, la prima oprire am avut un zâmbet pe fata :)

 

Treaba ciudata, am comparat clapeta mea cu cea a lui @detinator și a mea era mai murdara, deși mașina lui are 60mii km in plus. 

Probabil mersul în România vs Germania și-a spus cuvântul... 

Link către comentariu
identitate78

Poti detalia procedura? Ceva adaptari sunt necesare dupa?

Merci.

Link către comentariu

Ar fi trebuit sa intorci si teava de la egr care intra in galeria de admisie. 

Link către comentariu

@identitate78 Ca pași de lucru:

Se demontează "sorbul" de aer din dreapta (țeavă și carcasa de pe tragger. Se demontează 3 șuruburi T30 de pe corpul clapete și unul hex10 de pe suportul jojei de ulei. Se scoate mufa clapete.

Se coate furtunul de sub clapeta (2 coliere). 

Pt curățare am folosit un spray dedicat de la Liqui Molly, un spray de frâne și o periuța de dinți. Ah, și multa răbdare... 

La final, adaptare. Din ce am auzit I se da comanda sa facă 2 curse compete și tine câteva sec la capete sa vadă poziția. 

Deși nu vad cum s-ar deregla ceva, dar am făcut și adaptarea. 

@bysus țeava aia am curățat-o in trecut, sa întorc gaura prin care întra aerul, sa nu intre direct în ea? De ce? 

Link către comentariu

Ptr ca sa nu mai bage gazele direct in clapeta. E vb de repozitionarea acelui "degetar" ptr dirijare flux.

Posibil sa trebuiasca indreptate acele ghidaje de pozitionare-ca sa il poti monta in alta pozitie.

Link către comentariu

Toate gazele de recirculare se duc in clapeta si o murdaresc. Se scoate acea teava, se intoarce la 180 grade, se polizeaza langa prinderea opusa ca sa o poti monta. 

Modificat de bysus
Link către comentariu

De ce vw nu a pus gaura aia a țevii invers? E vorba de noxe aici? 

Sa polizez, nu ma bag... 

Link către comentariu

Tocmai ca este o solutie data de fabrica, dupa ce a vazut ce se intampla in viata reala cu acea clapeta. 

Link către comentariu

A, da? 

Hmm atunci se schimba povestea, mi ai dat curaj. 

O sa ma interesez ce presupune modificarea. Șurubelnița și flex, am. 

Ma ajutați va rog cu un cod pt acea țeavă sau denumirea ei oficiala? 

Vreau sa vad cum e descrisa procedura, oficial, sa nu fac ceva aiurea. 

Link către comentariu

Nu ai ce sa gresesti Valy. Se repozitioneaza dupa eliminarea ghidajului.

Link către comentariu

Acum gaura e spre clapeta. Trebuie întoarsă 180grade? Ce se întâmplă, gazele se duc tot e traseu doar ca ies "pe după colt"? 

O sa mai citesc, nu am înțeles exact cum funcționează acolo. 

Link către comentariu

Gaura va fi spre galeria de admisie. Gazele de evacuare nu vor mai fi directionate spre clapeta.

Link către comentariu

Posibil sa topeasca galeria .

Ai un TPI in privinta asta ?

 

 

Link către comentariu

Am cerut, aștept vesti... 

Decât suscita aia, nu mai bine blocat cu totul? Când vad ce mizerie face in motor egr asta și singurul scop este sa bage fum înapoi la ardere. 

Deși, fără egr, dpf se umple mai repede, nu? 

Link către comentariu

Anularea nu aduce nimic pozitiv ,o curatare la 12/24 luni e suficienta

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!