Jump to content

masina lovita, am nevoie de un sfat...


eur
 Share

Postare recomandată

Fratilor, ajutor! I-am dat plodului masina - octavia 1 - o data sa mearga singur (carnet de cateva luni, cam 500 de km vechime doar cu insotitor) si a facut-o varza:

lovita frontal in partea dreapta intr-un parapet de beton, bara e intreaga (nesparta) doar zgariata, deplasata cativa milimetri in interior, airbaguri sarite, in rest nimic zgariat sau indoit la suprafata. Problema e alta: s-a descentrat fata cu totul cu aprox 5 cm in lateral spre stanga.Mentionez ca rotile sunt aliniate corect, am verificat diagonalele si corespund, doar compartimentul motor e paralelogram

asiguratorul ar vrea sa dea dauna totala, si nu stiu ce sa fac: sa o repar sau sa accept dauna totala si sa iau alta, cu pierderea financiara de rigoare? Daca o repar, mai fac masina din ea?

Modificat de eur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce valoare ai asigurat masina si ce fransiza ai pt dauna totala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu, dar ma strange un ciorap, rau!

e asigurata pentru aprox 36000 ron, nu stiu valoarea exacta in acest moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu caroseria e usor de aliniat (doar sa dai de un meserias bun care vrea sa faca treaba); Riscul este in cazuri de genul asta sa apara la sfirsit o problema imposibil de detectat la constatare.

Dau un exemplu: un audi a fost reparat la 200-300 euro sub dauna totala. dupa ce a fost masina gata si a dat sa iasa din service a crapat ceva inauntru la cutia de viteze (cutie de viteze noua ~ 4000 euro); Ghici cine a platit cutia noua?

Cutia fusese verificata preliminar si parea OK (in sarcina la terminarea reparatiei s-a rupt) Nici un service nu poate sa-ti garanteze ce va descoperi ulterior demontarii.

Sfatul meu

1. cauta un service cu manopera / piese mai ieftine la care reparatia sa fie cu 2-3000 euro sub SA (sa fie marja pt. ce ar putea sa apara la demontare).

2. Solicita diferenta de bani de la asigurare si pastreaza epava (in 99% din cazuri o poti vinde cu o suma mai mare decit valoarea fransizei) De cele mai multe ori soc. de asigurare aburesc clientii sa le lase epava ca le mai dau 1000-2000 euro in plus. Si ei vand epava ulterior la 4000-6000 euro.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fransiza nu e mai mare de 20% (ceea ce e deja mult), atunci poti recupera destui bani pt o alta masina. Totusi, la ce dealer Skoda ai carte service? Le-ai cerut o parere in privinta rezultatelor dupa repararea masinii? Daca dupa reparatie o vinzi si nu iei mai mult decat pretul oferit acum de asigurator, e pacat sa-ti mai bati capul...asta doar daca ar reusi sa rezolve problema descentrarii compartimentului motor, lucru dificil daca s-a deformat platforma. O investigatie atenta poate raspunde la aceasta intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E lovita de doua zile si de atunci merg cu ea asa, am facut deja vreo 200 km, nu se simte nici o problema mecanica sau de vibratii de caroserie, nici la gropi nici la viteza.

Service-ul il fac la Avia, dar abia pe 3 mai sunt programat la constatare, sa-mi faca devizul estimativ de reparatie si voi vedea atunci care e situatia exacta, dar pana atunci voiam sa invat cat de cat lectia, sa nu ma abureasca cu povesti.

Modificat de eur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are deja aproape 5 ani, peste 100.000 km, e diesel, in curand (daca ai inlocuit deja kit-ul de distributie la 90.000km) posibil sa apara (nu obligatoriu) probleme la pompa injectie, schimbat tambure, etc.

Ma gandesc ca ar fi indicat sa te degrevezi de aceste posibile batai de cap...in fct de constatarea celor de la Avia (totusi, de ce nu incerci la Brady, poate te primesc pt constatare mai devreme de 3 mai) eu as alege s-o vand, si-a trait perioada de viata cea mai buna. Hai sa vedem si concluzia expertizei...inainte de a da un verdict. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate, multumesc pentru sfaturi. Cum am spus mai sus, deocamdata nu am bani de diferenta pentru una noua, si veche nu mai vreau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dauna totala ..iar daca mai vrei sa mai suplimentezi bugetul sigur se gasesc doritori de ceva piese neesentiale ce se pot schimaba ( o turbina etc...). Nu e prea frumos dar daca se poate , de ce nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul in care se merge cu masina nu cred ca se pune problema de dauna totala. Daca vrei sa te programezi repede incearca la PBV (din cite stiu eu programeaza la 3 zile deoarece au deschis de putin timp si nu sunt inca aglomerati)

Informatii contact:

Porsche Bucuresti Vest 1

Sos de Centura nr. 41

077040 Chiajna, lfov

Telefon: 203 12 12

Fax: 203 12 13

Daca mai poti astepta si/sau cunosti pe cineva la avia atunci mergi pe mina lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la Avia, macar ii cunosc, si de buni si de rai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cine esti asigurat in primul rand??

Daca esti asigurat la Generali intreabai de General Services care sunt meseriasi baietii si foarte rapizi. In privinta epavei la ce ai tu eu zic ca poate fii reparata, asa ca atentie la neatentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are deja aproape 5 ani, peste 100.000 km, e diesel, in curand (daca ai inlocuit deja kit-ul de distributie la 90.000km) posibil sa apara (nu obligatoriu) probleme la pompa injectie, schimbat tambure, etc.

Tamburele tin 200.000 km lejer in conditii normale, pompa de injectie cel putin pe atat... Nu sunt exemple deloc bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca o repari o sa pierzi multi bani la revanzare.

Cine o va cumpara sigur va vedea ca a fost lovita serios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu pui niste imagini cu masina sa ne putem face o parere?

Cu dauna totala sunt doua aspecte:

-vezi exact cat iti da Tiriac in cazul in care masina (epava) iti ramane tie si in cazul in care le ramane lor.

-in functie de banii pe care ii primesti, vei putea decide daca sa iei epava pt tine pt a o repara sau de a o vinde tu pe bucati sau intreaga. S-ar putea in acest fel sa iesi mai bine decat lasandu-le masina tiriac-ilor... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta unui cunoscut al meu, mai bine iesea daca pastra epava in contrapardida celor 20%.

Daca service-ul pt care optezi iti garanteaza ca va iesii bine lucrarea si ca nu vor fi diferente in comportamentul masinii, atunci incearca reparatia. Daca nu, mai bine nu te lega la cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tamburele tin 200.000 km lejer in conditii normale, pompa de injectie cel putin pe atat... Nu sunt exemple deloc bune.

Nu am afirmat contrariul, am spus doar ca este posibil, iar in privinta pompei de injectie stiu destule cazuri sub 150.000km. Din pacate!

Din experienta unui cunoscut al meu, mai bine iesea daca pastra epava in contrapardida celor 20%.

Daca service-ul pt care optezi iti garanteaza ca va iesii bine lucrarea si ca nu vor fi diferente in comportamentul masinii, atunci incearca reparatia. Daca nu, mai bine nu te lega la cap.

Si eu te sfatuiesc acelasi lucru, din vanzarea prin dezmembrare castigi mult mai bine. Stiu, in caz ca te intereseaza asa ceva, o firma care se ocupa in mare parte cu vanzarea SH de piese provenite numai de la VAG, asa ca poti rezolva cu ea problema intregii epave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

pentru a finaliza thread-ul cu oarecare concluzii (mai bine mai tarziu decat niciodata):

Masina s-a reparat, la Avia, cu oarece aventuri.

M-au tinut o luna in service -tare incet se misca-, au realiniat-o bine, au vopsit-o bine, nu se vede diferenta de vopsea decat de un ochi experimentat, dar ca de obicei au lasat codite, mici dar multe si enervante:

- a trebuit sa revin de doua ori ca sa o termine de vopsit, ca imi lasasera o bucata de contraaripa doar in chit si muchea de la usa sofer unde frecase de aripa la metal gol;

-coaja fata (bara, aripi, capota) puteau fi aliniate mai bine, dar asta e... nu mai pierd timpul pentru atata lucru

-aeroterma a devenit cam zgomotoasa - ori mi-au schimbat-o cu una mai veche ori au gresit ceva la montaj

MULTUMESC PE ACEASTA CALE DOMNULUI PETRINEL STANCIU, CARE INCEARCA DIN RASPUTERI SA II TREZEASCA LA REALITATE SI PE CEI DE LA TINICHIGERIE, PENTRU A FUNCTIONA "CEAS" CA SI CEI DE LA MECANICA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avia Militari sau Avia Pantelimon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl Petrinel Stanciu este director service la Avia Pantelimon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi ma bag cam tarziu in discutie...

Daca luai banii de la asigurare ( din cate am inteles vreo 360 milioane ) si ramaneai si cu masina ( dauna totala ) nu ieseai mai bine?

De obicei problema e ca asiguratorul NU VREA sa-ti dea dauna totala, mai ales cand problema nu prea se vede ( cum era in cazul tau ).

Am avut un Tico facut praf, am luat de la Asirom mai mult decat dadusem pe el si am ramas si cu epava pe care am luat 600Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!