Jump to content

galerie de admisie


valinuta
 Share

Postare recomandată

Ce eroare ai? Nu se monteaza preventiv acel limitator, ci doar daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul mi-a aparut aseara. Fiind weekend, trebuie sa astept pana luni sa aflu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Martorul check engine a disparut de la sine dupa vreo 30 de km. Am pus astazi diagnoza si am urmatoarele: P2004, P2006, P2015, P2279.

Avand in vedere ca martorul s-a stins si nu pot sa-mi mai dau seama daca masina trage la fel ca inainte nu s-a mai desfacut nimic. Mecanicul mi-a recomandat sa mai asteptam.

In perioada sarbatorilor urmeaza sa fac niste drumuri mai lungi, departe de mecanic, care ar fi riscurile circuland asa? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Rares.Duminica said:

Revin cu noutati. Martorul check engine a disparut de la sine dupa vreo 30 de km. Am pus astazi diagnoza si am urmatoarele: P2004, P2006, P2015, P2279.

Avand in vedere ca martorul s-a stins si nu pot sa-mi mai dau seama daca masina trage la fel ca inainte nu s-a mai desfacut nimic. Mecanicul mi-a recomandat sa mai asteptam.

In perioada sarbatorilor urmeaza sa fac niste drumuri mai lungi, departe de mecanic, care ar fi riscurile circuland asa? Multumesc anticipat!

Posteaza erorile complete, nu doar codurile, ca sa vedem exact ce probleme ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut.

Am pus opritor la motoras la cbab, eroarea anterioara p2015 semnal neplauzibil eroarea actuala p2004- blocat deschis.

Daca sterg eroarea si dau setare de baza, face cursa de cateva ori apoi se opreste, voltajul la pozitie scade pana la 0.60v,face acele 2-3 curse dupa care apare din nou eroarea la final.

Galeria si clapetele sunt curatate. Ma gandesc oare scade prea mult voltajul 0,6 sau am si motorasul dus?

Multumesc.
 

20221017_183559.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca limitatorul e ok...si e montat corect, ai motorasul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc totusi sa pun un opritor intern in motoras sa am ca valoare minima 0.75v, si apoi vad daca e nevoie de motoras. Nu am chef sa dau din nou galeria jos dar sunt 100% sigur ca e montat corect.
Am facut la un prieten ca in link si a mers bine.

https://tutoriale-auto.ro/eroare-p2015-limitator-motoras-v120-diy-vw-passat-b6/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am chinuit sa pun opritor in motoras, dar era prea mult, ca nu mai puteam face adaptare, nu mai stiu ca scria ceva doar in primele doua casute.

L-am dat jos pana la urma, am fortat cu o surubelnita pe cel de aluminiu montat anterior si acum arata 0.68v pe canalul 121 motor oprit si eroarea nu mai este.
Parca rontaie tare injectia cand o calc tare si urca in ture, am observat si la adaptare clapete parca se auzea putin, dupa o tura scurta hop si sonda lambda, semnal prea mare-amestec bogat.

Dar ce sa mai dupa ce a luat-o pe ulei cu turbina rupta, ulei de 30k+ in ea, ax pompa ulei aproape rotund, varful unei bujii inghitit de motor, ce sa mai mearga bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara domnilor! Passat B6 2010 CbAb - Am demontat weekend-ul trecut galeria de admisie, egr si clapeta de acceleratie pentru curatare si la remontarea acestora am pe tester eroarea P2015 - implaussible signal. Inainte de aceasta operatie de mentenanta masina nu avea nicio eroare pe tester. In bord este aprins martorul check engine. Masina sa comporta excelent, chiar trage mai bine dupa curatare ( am avut niste drumuri mai lungi sapt asta - vreo 700 km, masina s-a comportat perfect). La incercarea de calibrare a motorasului v157 din BS imi oscileaza voltajul intre 0,306V si 0,380V ceea ce ma duce cu gandul ca e motorasul defect. E posibila varianta asta, iar clapetele sa fi ramas blocate pe poziția deschis? 

 

Modificat de DragosPopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e defect motorasul, ci uzura din galeria a dus la iesirea din plaja lui normala de lucru, mai ales acum ca ai si curatat-o. Deci trebuie sa montezi un opritor ca sa ai voltaj minim 0,65-0,70 pe canalul 121.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc de raspuns. Dar chiar si asa, nu ar trebui in momentul adaptarii sa mearga de la 4V inapoi la 0,3V cat am eu? Sau din cauza ca e prea mica valoarea nu mai reuseste sa citeasca pozitia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub o anumita valoare nu mai se mișcă deloc, in tutorialul pus de mine parca scria 0,38v.

Dacă vrei încearcă sa-l ajuți pana la 0.7v cu o șurubelnițe apoi o sa vezi ca el se mișcă singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, ai avut dreptate. Motorasul merge. Am comandat astazi limitatorul, si saptamana viitoare o sa.l montez si sper sa scap de problema. Multumesc mult pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara,

 

Astazi Passatul meu B6 2.0 TDI CBBB a manifestat niste simptome ciudate. 

Dupa ce am pornit, la rece, a inceput periodic sa scuture foarte tare motorul, cam la 10-20 secunde. Nu e acel tremurat de regenerare de filtru, acum tremura super brutal. Am deschis repede capota, motorul se misca foarte tare atunci cand era acel impuls. Am dat capacul jos si am observat ca motorasul care acționează clapeta pt a opri motorul inchidea pt o fractiune de secunda si revenea pe deschis. Asta determina motorul sa tremure. Dupa ce s-a încălzit, parca a facut mai rar. 

Am facut un drum scurt asa. In mers nu am simtit nimic. La intoarcere, cand am ajuns acasa am stat putin in parcare la relanti si tot facea dar nu asa des ca atunci cand motorul a fost rece.

Am pus VCDS si nu este nici o eroare 😐

 

Aveti idee ce poate fi? Sa fie motorașul in sine problema, sau alti senzori care ii dau semnal sa inchida? Ati mai întâlni asta? Mentionez ca am acel limitator montat pentru eroarea p2015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul la clapeta shut off nu se vede cand actioneaza, poate ai vazut motorasul la clapetele din admisie daca mentionezi opritorul. In orice caz, nu cred ca actionarea clapetelor din galerie ar afecta in asa fel functionarea motorului, mai degraba egr sau injector sau altceva.

 

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu cred si oricum poti pune capat rapid ipotezei asteia. Scoti mufa de la motorasul pentru actionarea clapetelor din admisie cand mai face asa si observi rezultatul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la motorasul de galerie admisie ma refeream..scuze. Era destul de clar ca fix atunci cand inchidea, motorul tremura. Revenea rapid la pozitia deschis si motorul se oprea din tremurat. 

Acum, eu nu știu daca motorasul acela o fi luat-o razna sau altceva ii da acele impulsuri sa inchida brusc pt fracțiuni de secunda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi detalii. In dimineața aceasta am vrut sa pun in aplicare sfatul colegului @adrian001cu scosul mufei. Am filmat aici(click) cum motorasul care actioneaza clapeta admisiei inchide in socuri atunci cand motorul trepideaza.

Dupa ce am scos mufa insa, acele socuri nu au dispărut, au fost parca mai putin intense

 

Se pare deci ca inchiderea claptetei de catre motoras e doar un simptom al altor probleme.

 

In VCDS valorile injectoarelor arata bine si nu fluctueaza cand se întâmplă acele socuri.

 

Într-adevăr, in jurul EGR-ului s-a adunat multa mizerie, poate de acolo fie problema?

E ciudat totuși ca nu da nici o eroare.

 

De menționat ca nu se manifesta problema intr-una. Trec minute bune fara sa faca deloc, apoi o apuca o serie de socuri, apoi iarasi nimic...si tot asa.

 

Aveti alte idei legate de ce/cum sa mai verific? 

Sa fie oare o problema mecanica in motor?

PXL_20230116_080304593_exported_1663_1673859816281.jpg

PXL_20230116_080823973.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am montat limitatorul si acum mi-a ramas eroarea P2004 Intake manifold flap (bank1).

Cum pot rezolva aceasta eroare? Masina nu are niciun simptom si nici martori aprinsi (passat b6 2009 140cp CBAB). Multumesc

90E14AE3-98C9-4001-920A-D1F643E38241.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu e montat corect. Ai clapeta blocata pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi s-a aprins si martorul motor din cauza erorii P2006. 
Cum a spus spido, oare nu e montat corect? Dar daca ar fi montat corect, ce ar trebui sa mai verific? Multumesc.

 

L.e: pe canalul 121, am voltajul 3.952V

E421EFB6-4F77-4857-BEA9-9E7D79CFC7C0.jpeg

Modificat de Mihai-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 3.92v este tras complet. Nu e în regula. Mișcă de el, dacă ai galeria murdara poate s-a blocat închis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie umblat la limitator? La ce valoare trebuie sa il aduc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!