Jump to content

galerie de admisie


valinuta
 Share

Postare recomandată

Durere mare de creieri cu aceasta eroare p2015! Am facut următoarele:

- curatat clapeta acceleratie;

- curatat galerie admisie (toata);

- schimbat motoras.

Toate facute si nu au ajutat la eliminarea acelei erori!

Intrebarea este: sa ma axez pe o galerie noua sau trebuie sa calibrez clapetele din vcds din moment ce acum este curata bec?

 

Clapetele par sa fie aranjate ok…

F5DCDCF0-D11A-4427-90B4-E23F50DB3A1E.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca actualizai semnatura,nu mai intrebam.

Galerie noua+motoras nou sau pe cea a masinii montezi limitatorul ptr tipul galeriei..metalica parca e la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este galerie din aluminiu…motorasul isi face treaba (din moment ce am pus nou si tot facea figuri)…ramane varianta cu galeria. Cred ca o sa incerc sa pun galerie noua si las motorasul vechi (sa vad cum se manifesta). Nu stiam daca trebuie facuta vreo adaptare la clapete din softul masinii (si daca da, cum pot face asta)…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolvi doar cu motoras nou. Este uzura si in galerie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Mi-a reaparut si mie eroare P2015, asta dupa ce anul trecut cand a aparut prima oara, am rezolvat-o cu adaptorul respectiv. 
 

Dar de cateva zile am iar eroarea, adaptorul este inca montat si desi sterg eroarea, reapare dupa cativa km parcursi.

 

Vreo idee ce poate sa fie acum? 
Multumesc.

 

P.S. Masina este un Passat B6 din 2008, cod motor CBAB.

 

 

812A837B-414A-4500-94B2-D9619ED0B8DA.thumb.jpeg.f151a0de1db37eccaa759ca5c4f8a4cb.jpeg

Modificat de teozuzu20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema, desfa si remonteaza limitatorul. vezi unde nu-i convine, la capatul superior sau inferior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.Am pus vcds la un mecanic pt ca aveam probleme cu dpf si martor bujii si check engine aprinse.Mi a gasit mai multe erori(minore legate de altceva) dar mi a zis sa le rezolv pe astea sa isi poata face regenerare dpf.ul ca este infundat.Masina trage greu.E un passat b6 cbab 2.0 140cp.Mi a zis ca trebuie schimbata galeria de admisie cu motoras si clapeta de admisie.El a zis ca e vreo 1800 galeria,dar eu le gasesc pe net la vreo 5-600 lei galeriile si cica noi sunt.Imi puteti da voi niste linkuri exact cu acele piese la pretul corect?Clapeta de admisie e acelasi lucru cu clapeta de acceleratie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile si poate scapi doar cu limitator,fara inlocuire galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu mi-a trecut prin minte sa i cer erorile,doar mi a zis ce erori are,baiatul se pricepe lucreaza doar cu vag de multi ani a rezolvat mai multi prieteni

Sa le iau noi sau merita sa ma risc la mana a2 a curatate? Cat e una noua ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea daca vrei sa te ajutam.

Altfel, doar vorbe.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu poze de la problema mea

Simptome:pornire mai greoaie,scuturat la oprire,fara putere,dupa un drum mai lung dupa repornire are putere mai multa pana la 3000 si ceva de ture dupa ii taie puterea,dupa repornire iar are putere.Sunt aprinse in bord spira,check engine si dpf.Mi s a zis sa schimb galeria de admisie s clapeta de admisie ca sa faca regenerare la dpf.Voi ce ziceti.Poate fi si de la geometria variabila la turbina pentru acea lipsa de putere?vad ca dpf.ul e incarcat 39 %

Screenshot_20211019_115256_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20211019_115312_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20211019_115319_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20211019_115323_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, yoloyo said:

Poate fi si de la geometria variabila la turbina pentru acea lipsa de putere?

la erorile care le ai, nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce ma sfatuiti sa fac? sa schimb galeria si clapeta noi sa isi faca regenerare sau curat si dpf sa fac treaba treaba? ieri am mers cu ea daca schimbam pana in 2200 ture avea putere,treceam mai mult se plafona ma intrecea si bicicleta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

remediat problemele mecanice, verificat nivel umplere dpf, facut o regenerare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/2/2021 at 10:14 AM, Al Bundy said:

Aceeasi problema, desfa si remonteaza limitatorul. vezi unde nu-i convine, la capatul superior sau inferior.

 

Salut. Desi a trecut ceva timp, abia astazi am apucat sa demontez limitatorul. Nu am gasit nimic ciudat la el, nimic rupt. L-am montat la loc, am sters eroare si desigur, ca dupa o repornire a motorului, a reaparut.
Ce varianta imi mai ramane? Doar schimbarea piesei cu totul?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i un BS, vezi in blocurile de masura ce valori raporteaza clapeta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok ceea ce am atasat? Ajuta la ceva valorile? 

BF84FC9E-EC3A-4F7A-BEC8-95FC20A1069B.png

FBCE972D-863A-45EF-8B9C-B097766E274D.jpeg

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca acest limitator este lucrat la cotele corecte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limitatorul l-am cumparat anul trecut, prin luna Mai si a functionat fara probleme, adica fara eroare in bord pana in luna August anul acesta, cand am postat prima oara aici.

A fost cumparat de pe eroarep2015.ro

 

Sa inteleg ca valorile nu sunt ceea ce trebuie? Care este urmatorul pas din punctul acesta? Un alt limitator, sau schimbata piesa pe care este montat limitatorul?


Thanks.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea au treaba cu problema ta.Vezi in MB grup 121 ce valori ai. Eventual repozitioneaza limitatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi prin MB? Eu am un tester prin Wifi, pe telefon si folosesc aplicatia Car Scanner.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Detin un Passat B6 2.0 CBAB 2010 si in urma unei vizite la service pentru schimbul de ulei si filtre + termostat (cutie manuala) au fost curatate si EGR, Clapeta acceleratie si galeria de admisie. Problema apare la vreo 80 de km parcursi dupa toata operatiunea asta ... martor "check engine". Pana aici am simtit o usoara pierdere de putere fata de cum tragea masina inainte iar dupa aparitia martorului parca si-a revenit. Tot la accelerare se poate auzi si un suierat fin. Luni voi merge din nou la service dar as vrea sa aud niste pareri despre ce s-ar fi putut intampla si aici. Exista riscul sa fi tras turbina ceva "mizerie" ramasa? Daca da, cam cat de grav ar fi? Multumesc anticipat!

 

Edit: Mentionez ca s-a montat preventiv si limitatorul pentru celebra eroare P2015.

Modificat de Rares.Duminica
Mentiune importanta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!