Jump to content

galerie de admisie


valinuta
 Share

Postare recomandată

Cei de la BMW s-au desteptat si au rezolvat problema! Chiar daca se rup,nu mai ajung in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, cosminwon said:

Ideea era sa elimini clapetele din galerie ptr ca se intampla sa se desprinda de pe ax si sa fie trase in motor,facand pagube. Treaba asta se intampla mai ales la cele cu galeria de aluminiu(cbab).

NU trebuie eliminat nimic.

NU se desprinde nimic ,nici macar la CBAB (3- 400.000 km )

Am curatat/reparat/inlocuit suficient de multe incat pot sa-ti dau semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie exista acest risc. De accea producătorul le-au facut sa genereze erori, cand incep sa aibe uzura. Teoretic vorbind. La bmw au existat foarte multe cazuri, deoarece folosesc acesta solutie de foarte mult timp, înaintea VAG, cautati discutiile pe Google 

 

https://www.redosolutions.com/2019/01/14/281/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am lasat masina pt revizie si mecanicul a chemat un tip cu diagnoza care cica se pricepe la interpretari. A zis ca imi anuleaza clapeta. Este posibil asa ceva? Sau nu am inteles bine? Ce rost mai are sa fie montată pe masina atunci? I-am spus telefonic ca am auzit ca se poate monta blocator. A zis ca laimi motor euro 5 nu se poate monta. Voi cu experienta mai mare ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate. Nu anula clapeta,  asta inseamna sa resofteze ecu motor, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se monteaza destul de usor blocatorul indiferent de codul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, F l o r i n said:

Se poate. Nu anula clapeta,  asta inseamna sa resofteze ecu motor, etc

Acum am aflat ce a facut. A rescris softul. Zice ca merge si trage bine. Nu este ok ce a facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...faci rescriere pt stage 1, etc..pt clapete, e ca si cum ascunzi mizeria sub pres

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stage 1 mi-a facut? Ce e bine ce e rau? Ce sa fac? Treaba este facuta. Cum ma afecteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu ti-a facut stage 1. Exact....treba e facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit ieri cu mesterul. A anulat clapeta, a zis ca nu afecteaza. Poate cineva sa imi explice daca este asa sau nu?

Voi avea probleme? Ce probleme pot aparea?

Pacat ca nu am baieti priceputi ca voi in Timisoara. Sunt greu de gasit.

Modificat de LoliSor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta nu e degeaba pe masina...are si ea un rol. Optimezeaza flux aer admis in cilindrii, etc. Acum, nu mai are importanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca lucrurile se invart mai mult in partea de emisii, greu de spus cu exactitate care este impactul real al unei astfel de modificari. Cert este ca rolul clapetelor este de a crea un efect vartej (mai ales la turatii joase) al aerului la intrarea in cilindru pentru a imbunatati procesul de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajuta la omogenizarea amestecului si un proces de ardere complet. Teoretic, scade consumul si scad emisiile. Acum motorul primeste feed-back de pe evacuare la ce scoate si stie sa compenseze amestecul in mod dinamic dar cat de bine o poate face si sa ramana la aceasi parametrii, depinde de la caz la caz.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sunt atat de importante clapetele daca din 2011 le-au eliminat? Sincer,eu le-as anula din soft,dupa care as schimba galeria cu una fara clapete(daca ar fi compatibila) sau as scoate tot din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor din genreatia asta (EA189) nu are clapetele mai exact ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele de 2.0 cr puse pe Vw incepand cu anul 2011. Nu cunosc codul zis de tine dar fii sigur ca nu au inventat roata la urmatoarele motoare cr. Din contra,eu zic ca le perfectioneaza in timp asa ca au ajuns la concluzia ca pot renunta la clapete.

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand, daca au renuntat la clapete, nu inseamna ca asta a fost singura modificare fata de generatiile anterioare. Cel mai probabil au gasit o alta metoda sa faca acelasi lucru pe care il faceau clapetele, dar asta nu inseamna ca daca tu scoti clapetele la motorul tau cu clapete este la fel ca un motor construit din fabrica fara clapete. In general inginerii care proiecteaza aceste moatare nu sunt chiar dobitoci cum isi imagineaza multi si nu pun piese in plus asa de dragul amorului, mai ales astea legate de controlul emisiilor. 

 

Dar m-am uiat la motoarele CFFA,CFFB, CFGB,CLLA, CFGC, asa numitele EA189 Gen II si au acele clapete ca si prima generatie. La clapete s-a renuntat la EA288 care reprezinta o noua generatia de motoare, fundamental diferite fata de EA189. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde te uiti tu dar CFGC & Co ,  nu are clapete , chiulasa este modificata de asa natura incat sa nu fie nevoie de clapete idem la actionarea supapelor.

Modificat de BadGrandpa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ochiometric mi s-au parut la fel chiuloasele! Nu am dat jos galerie fara clapete ca sa vad daca difera gaurile in chiulasa,ptr ca altceva nu are ce sa difere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BadGrandpa Da, cred ca ai dreptate ... greseala mea. Oricum ideea de baza ramane, mai sunt si alte modificari pe langa disparitia clapetelor din admisie.

 

LE: Pot fi chiar si diferente la nivel de soft care sunt greu de determinat. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, in primul rand imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, dar am rasfoit cele 51 de pagini si nu am gasit ceva concret legat de problema mea, plus ca nu am putut posta in sectiunea Passat B6, nu era valid.

Trecand la subiect, a mai intampinat cineva problema asta? Passat B6, 2006, motor 2.0 TDI BMP 140 cp DSG6.
Se aude un fasait, doar in sarcina(in acelerare) in partea stanga. Am verificat toate furtunele, nimic, am schimbat egr, turbina e in parametri, masina trage bine. Am scos pana la urma compartimentul de la filtrul de aer cu tot traseul pana la turbo si am constatat ca pe admisie SUFLA PUTIN AER, REPET, SUFLA.. ce e ciudat, daca scot furtunul de la intercooler, nu mai sufla deloc. Are cineva idee ce ar putea fi, nu vreau sa omor turbina din cauza asta si am ramas fara idei, stie cineva? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut!la passat b6 bmr se poate pune acest opritor?Am această eroare 2015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!