Jump to content

'18 Kodiaq Laser White


Marius82

Postare recomandată

Eu ma refeream la minusuri la comentariul meu :)) Dar imi place ca esti foarte obiectiv

Link către comentariu

Am scris si cateva plusuri pentru ca nu am scris mai nimic pana acum. Si da, s-a vorbit la greu despre jante :biggrin: m-am focusat eu prea tare pe ele. Sorry

Modificat de Marius82
Link către comentariu

acum am vazut topicul... f frumoasa masina... sa te poarte cu placere! ?

Link către comentariu

Led "pauăr" :P

Faza scurta ...

5aa02d6ec9af7_thumbnail1.thumb.jpg.6b66131c24c2f8039c9dac514415f673.jpg

Faza lunga ...

5aa02d71ad9ef_thumbnail3.thumb.jpg.69ec07ac4894d976a2b06c6e2d9f40c7.jpg

Isi merita fiecare banut.

 

Link către comentariu

Asteptam poze relevante pe asfalt ud. Ca de altfel, si farurile xenon bat foarte bine daca ai asfalt uscat sau macar drum marcat bine cu vopsea de care trebuie. 

Link către comentariu

@Emy D vor veni si alea dar te asigur ca bat foarte bine.

Modificat de Marius82
Link către comentariu
2 hours ago, Emy D said:

Asteptam poze relevante pe asfalt ud...sau macar drum marcat bine cu vopsea de care trebuie. 

Daca drumul e marcat corespunzator lasi Acc+Lane Asisst+Front Assist+Traffic Jam sa conduca si nu mai ai treaba cu farurile ?

Link către comentariu

Nu am LA si nici TJ si chiar daca le-as avea, nu m-as lasa in seama lor.

Link către comentariu

LA din experienta iti spun ca e super ok. Nu stiu cum e la Skoda, dar la VW sunt 2 niveluri: primul nivel e pasiv, doar cand te apropii de marcaj iti corecteaza singur, in timp ce al doilea nivel, cel activ, iti corecteaza constant pozitia masinii pe banda si te tine cat mai pe centru. Pe autostrada mai ales mi se pare mult mai odihnitor cu LA vs fara.

Link către comentariu

La fel este si la Skoda, poti bifa si optiunea sa te tina centrat pe banda.
Pe autostrada LA & FA sunt super ok si reduc destul de mult oboseala dupa drumuri lungi insa pe drumurile nationale nu este recomandat sa te increzi prea mult in ele. Am intalnit situatii cand FA mi-a pus frana cand faceam o depasire in conditiile in care pe cealalta banda destul de aproape de axul drumului era un tir. Asta se intampla pe E81, drumul acela expres cu o banda si jumatate, daca incerci depasiri la mustata avand o alta masina pe celalalt sens e posibil sa ai surprize si daca esti mai slab de inger ....

Referitor la LA, daca te infigi cu viteza mai mare in curbe mai stranse, chiar daca marcajul este impecabil, ai sansa sa o iei pe "aratura" daca lasi LA-ul sa conduca. Am constatat asta de nenumarate ori. Cu siguranta sunt limitari ale sistemului in schimb este bine sa-l ai activat chiar pe drumurile nationale, nu sa te bazezi pe el ci sa simti acel feedback in volan, poate ajuta in situatii in care esti mai putin atent.

 

Link către comentariu

Unde mai este placerea de a conduce daca ne lasam pe mana atator sisteme?

O mica paranteza, eram pe centura si zic sa incerc acc sa vad cum merge. Am ramas uimit de modul cum functioneaza, incetinea/accelera frumos fata de masina din fata pana in momentul in care m-am apropiat de un giratoriu.

Eu pe B1, masina din fata tot pe B1 oprise la giratoriu. Aveam o distanta de cateva sute de metri fata de masina din fata, aveam in jur de 70-80km/h parca, ma tot apropiam iar sistemul nu schita nimic.

Am bagat piciorul in frana. Ma trecusera niste calduri.

Cred ca din cauza ca masina era oprita, sistemul ar fi "vazut-o" mai tarziu si intr-un final si-ar fi facut treaba dar nu m-a lasat mintea sa astept sa vad cum reactioneaza.

Modificat de Marius82
Link către comentariu

ACC nu functioneaza pentru obstacolele stationare, este specificat si in manual, cu alte cuvinte l-ai fi facut armonica daca te bazai pe ACC :)

Modificat de aureliandan
Link către comentariu

In locul ACC'ului cred totusi ca ar fi intervenit Front Assist'ul, acesta are si el setari de sensibilitate, daca retin bine, eu l'am pus la minim, pentru a avea interventii doar cand e strict necesar, dar chiar si asa mi'a franat o data, scurt, desi nu era nevoie

Link către comentariu

FA mi-a franat usor o singura data in oras, plus o atentionare, in rest, oha, parca doarme, nu prea ii inteleg gandirea. Am tot citit in carte despre cum lucreaza dar in realitate, nimic, ma mai apropii de masini si nimic.

Link către comentariu

Cand o sa am timp vreau sa fac testul asta cu o cutie de carton. FA posibil sa reactioneze diferit si in functie de viteza, eu toate avertizarile insa le'am primit in oras, viteze legale

 

Link către comentariu

@andrei0241 si eu ma tot gandeam la testul asta pana sa vina masina, apoi am uitat de el :biggrin:

@Emy D pana vine ploaia :P, iti mai arat astea ...

- faza scurta:

rsz_20180308_183526.thumb.jpg.d806c9a12ae53feab77ddf3f9f462bc3.jpg

- faza lunga:

rsz_20180308_183542.thumb.jpg.7484bafa963be5081c1801dc1a95f15e.jpg

Link către comentariu

Sunt conditii diferite de indeplinit pentru avertizarea distantei si pentru preavertizare si franare automata si difera si in functie de vehiculul celalalt daca e stationar sau in miscare.

Limitele pentru toate cazurile sunt detaliate la paginile 255-257 din manual.

Mergea inca o poza si cu proiectoarele ?

Modificat de yanq
Link către comentariu

Poate la Kodiaq or fi altfel farurile, insa la Ateca mi se par cam slabe pe extraurban, mai ales daca nu mai e nimic pe marginile drumului, simt nevoia fazei lungi, insa n'o pot folosi tot timpul. Partea buna e ca nu sunt nevoit sa merg prea des pe intuneric

Link către comentariu

@yanq ma enerva tel si am uitat sa fac si cu proiectoarele.

Si pe ceata de acum cateva zile trebuia sa fac, bateau super bine.

Si Air Care, ca tot am pomenit de el mai sus ...

rsz_20180308_182034.thumb.jpg.e94bdb7ff808a65052e1a24f8df0f71c.jpg

rsz_20180308_182054.thumb.jpg.6b60b354525160bae96a175b1b6d4a0c.jpg

Partea naspa e ca nu ramane activat, dupa fiecare oprire a motorului se dezactiveaza.

Modificat de Marius82
Link către comentariu

Ma tot mananca sa scot inscriptionarea modelului de pe hayon si suportul numarului.

                                                           asa?                                                            sau                                                       asa?

kdq.thumb.jpg.88f78f17ec4ce453b5a9e8468575263b.jpg

Link către comentariu

In cazul in care nu cumva ti-e frica sa nu uiti ce fel de masina, motor si tractiune ai... go for it! :)) 

Link către comentariu

Parca "epilata" arata mai ciudat, in primul rand cred ca e de la suportul de numar

Link către comentariu

@Rave :biggrin: o sa-mi notez pe o fituica si o pun bine.

@andrei0241 am vazut astazi un Golf 6 alb fara suport numar si cu marginea neagra a numarului facuta cu alb, arata intr-un mare fel. Cred ca arata ciudat si din cauza ca e mult rosu in numarul asta rosu :))

Si se necesita si asa ceva:

kdq-znk-blk-rr.jpg.56cc14749f264d753382cb0c3565451b.jpg

Modificat de Marius82
Link către comentariu

Nu m-am lasat si am jumulit-o.

rsz_20180309_210220.thumb.jpg.cdfe0840ac897d63bbd133132370c582.jpg

Pe 23 aprilie avem infatisare la drpciv pentru inmatriculare apoi as incerca prinderea cu banda dublu adeziva a numerelor noi.

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!