Jump to content

'18 Kodiaq Laser White


Marius82

Postare recomandată

Ma...da voi astia cu DSG nu aveti si frana de motor? Ca ai avea consum 0 si ai fi scos mult mai putin, nu doar 5.8% :)

 

Link către comentariu

Fiind pe coborare, mi se pare mai ok sa lasi masina sa "curga" cu motorul la ralanti.

Pantele sunt destul de mari, prinde viteza destul de mare si o tii doar din frana.

Cat despre consum, mai degraba este spre 0 pe liber.

@yanq, uite:

Untitled.thumb.jpg.f1721c18ec20fb2a3178480be562395f.jpg

Link către comentariu
21 minutes ago, Emy D said:

Ma...da voi astia cu DSG nu aveti si frana de motor? Ca ai avea consum 0 si ai fi scos mult mai putin, nu doar 5.8% :)

 

Nu. :)

 

Link către comentariu

Cu frana de motor ai viteza mai mica, dar consum 0. Ca bonus, nu-ti uzezi franele degeaba :) 

Link către comentariu

Parerea mea e ca este exact invers: 

La ralanti ai un consum de 0.8 l/h -care in mers...devine cam 2.3-4 l/100km. 

In frana de motor, injectia e 0 mg/str = 0 l/100km. Deci....e mai eficient asa. Verificat pe tester, facut log in mers in frana de motor, etc - Injectie 0 mg/str. 

Cand turatia ajunge aproape de ralanti, valoarea injectiei incepe din nou sa creasca atat cat e nevoie sa fie mentinut la ralanti  sau cat e cerut din pedala. 

In plus: avand frana de motor activa - nu uzezi foarte mult placutele de frana ca ai nevoie de o forta de franare mai mica.  

Citat:

Nu. 

Eu stiam ca parca e ceva frana de motor si la DSG. Nu am experienta cu ele, deci poate gresesc. :)

 

 

Link către comentariu

Nu contrazic testele dar deja facem farmacie :))

Nu m-am cramponat la 1-2-3L de motorina in + sau -, combinatia aleasa mi s-a parut confortabila si de aceea am mers cu ea.

Uzura placutelor este mai mare din start la DSG, asa ca nu mai conteaza acum cativa km in +.

Link către comentariu
aureliandan

Din cate stiam si am mai citit, NU este o buna practica sa mergi cu ea in N chiar dcaa esti la vale, indiferent daca ai manuala sau DSG.

Din experienta mea, la DSG frana de motor este aproape inexistenta :)

Link către comentariu

Nu vad ce problema ar fi mersul in N. La DSG, la o eventuala problema, se comuta levierul din N in D instant.

Legat de frana de motor, am sesizat o tentativa la viteze mici, cand nu mai accelerezi, parca "da in nas".

Link către comentariu

@Marius82 Au dreptate oamenii, nu mai comuta din D in N la vale, nu este bine , ba chiar consuma mai mult. Citeste putin pe internet si vei intelege. Mai mult, pierzi controlul masinii cat esti in N. Singurele dati in care folosesti N este atunci cand esti tractat sau la spalatoriile automate, cand masina iti este impinsa pe tunel. 

@aureliandan Sa stii ca eu cand nu mai accelerez simt o decelerare a masinii exact ca cea de la cutiile manuale.  Cred ca frana de motor exista si este destul de activa.

Modificat de Xadrian
Link către comentariu

+1 ca nu e recomandat sa mergi cu o masina cu cutie automata “pe liber” si frana de motor e “la mana”, adica poti sa dai o viteza in minus din padele :) 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Nu se mentioneaza nimic in cartea masinii despre asta dar daca ziceti voi ...

Vad ca si tipul asta zice ca n-ar fi bine ☹️

Modificat de Marius82
Link către comentariu

Legat de frana de motor, in carte scrie asta:

Untitled.jpg.8befa05f147707cfddadd1b60fadcd60.jpg

 

Link către comentariu

La modelele noi nu mai este functia coasting? La passat din 2013 la orice ridicare a pedalei de acceleratie cutia trece singura in N.

Link către comentariu

Pentru functia coasting, la Golf mk7 trebuie sa fie DMS pe Eco. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ma gandesc asa, daca ar fi fost ceva in neregula cu mersul in modul N, ar fi trebuit sa fie mentionat in cartea masinii, la fel cum sunt pomenite multe alte chestii.

Poate nu vad eu bine sau nu inteleg cum trebuie ce scrie in carte:

Untitled.thumb.jpg.88422675f3ac6f7f4ed6cc45069befc6.jpgUntitled1.thumb.jpg.d67df470fac55110159f52a4c2aef39e.jpg

Untitled2.thumb.jpg.1ca832e22957bfb56b84960e220e9667.jpg

Si nu-mi mai pomeniti de consum pentru ca nu am facut treaba asta intentionat pentru a scade consumul.

Si daca spuneti ca nu scade consumul, atunci de ce la mine a scazut?

PS: am cam intrat pe taram OT, sorry.

 

Modificat de Marius82
Link către comentariu
6 hours ago, Marius82 said:

Fiind pe coborare, mi se pare mai ok sa lasi masina sa "curga" cu motorul la ralanti.

Pantele sunt destul de mari, prinde viteza destul de mare si o tii doar din frana.

Cat despre consum, mai degraba este spre 0 pe liber.

@yanq, uite:

Untitled.thumb.jpg.f1721c18ec20fb2a3178480be562395f.jpg

Corect. Inseamna ca un utilizator cu  o viteza medie de 100 km/h poate conduce mai economic decar unul cu o medie de 40 km/h chiar daca consumul primului este mai mare.

De asta intrebam si eu de Eco... daca masina stie singura sa treaca "pe liber" cand nu atingi acceleratia de ce sa nu o lasi pe ea sa o faca singura?

Uite ceva interesant...desi turatia maxima nu a depasit 3270 de rotatii m-am putut bucura de aproape toti caii putere...mai exact 175 furnizati in offroad...si nu iti da senzatia ca s-ar chinui nicio clipa indiferent de dificultatea traseului.

Screenshot_20180528-231536_One App.jpg

Link către comentariu

Din ce stiu eu nu e recomandat sa mergi in N ca masura de siguranta, ca in cazul in care ai nevoie sa faci rapid ceva ( sa accelerezi ca sa eviti ceva sau altceva) odata dureaza sa treci in D, apoi exista riscul ca maneta sa se blocheze si sa nu poti sa faci lucrul asta. Consumul scade pentru ca motorul ramane la relanti, la mers in D, mai ales pe pilot automat, turatia oscileaza si motorul este tinut in sarcina mai mult ceea ce duce la un consum mai mare.

Ca sa scapi de batai de cap si “munca” in plus, trecut in N si inapoi in D :), e indicat sa treci in Eco si cutia va face singura coasting cand si cum considera necesar. Pana la urma de-aia ai luat automata, sa bagi in D si sa nu te mai uiti la ea pana opresti...

Link către comentariu
14 minutes ago, darksun said:

Ce aplicatie e asta @yanq, nu pare sa fie Skoda Connect.

Skoda One App

Link către comentariu
aureliandan

Aha, deci asta inseamna Coasting ?:) Chiar ma intrebam cand am testat modul Eco de ce imi apare Coasting cand iau piciorul de pe acceleratie

Exista frana de motor cu DSG, se simte o idee, dar este aproape  inexistenta daca o compari cu o cutie manuala. La corolla mea veche, 1.6 benzina (manual), cand foloseam frana de motor, senzatia de "dat in nas" era brusca si evidenta, cu DSG trebuie sa fii atent sa simti ceva, daca ai fi pasager in spate si nu ai vedea ce face soferul, nu ti-ai da seama ca foloseste frana de motor, atat de slab este impactul retrogradarii chiar pana in treapta 1 :)  

Link către comentariu

@Rave ai dreptate si voi tine cont pe viitor. Bine era sa fi scris si in carte.

Eu de modul Eco, sincer sa fiu, nu m-am atins pana acum dar nu e tarziu.

 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am incercat modul Eco.

La accelerare apare E1, E2, E3, etc

(am prins ora 20 20 :)) )

20180529_221704.thumb.jpg.57cc620ce8371559bf63b2469f38c77a.jpg

iar cand iau piciorul de pe acceleratie apare E simplu, motorul sta la ralanti si apare semnul "Eco trip"

20180529_221730.thumb.jpg.3bcbdebacdd8a9be9ec7f67545dd9c90.jpg

5 hours ago, yanq said:

De asta intrebam si eu de Eco... daca masina stie singura sa treaca "pe liber" cand nu atingi acceleratia de ce sa nu o lasi pe ea sa o faca singura?

@yanq pana astazi nu am incercat modul Eco dar da, este cum zici tu.

Legat de frunza, fi-r-ar mama ei de frunza ?, eu tot tind sa cred ca se inverzeste si tinde spre maxim la consumuri mici, asa mi se pare logic.

Modificat de Marius82
Link către comentariu

Maxim am avut frunza la 96 cand am avut consum de 4.2, adica mangaiat acceleratia vreo 50 de km.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Aici bateam si eu.

Acu' sincer, astfel de consumuri sunt fatale pentru injectoare, dpf si altele.

Modificat de Marius82
Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!