Jump to content

Seat Ateca 1.4TSI DSG 4Drive Xcellence+


cris2109

Postare recomandată

Exact aceeasi senzatie o am si eu, zici ca esti intr-un hatchback, masina sta foarte bine in curbe.

Ai reusit sa activezi mirror down la marsarier? Leonul sotiei avea functia asta activata din fabrica, ma dispera ca pe Ateca nu e, e cu atat mai greu de parcat la bordura, fiind mai inalta.

Link către comentariu

Posturile referitoare la codari de functii in au fost mutate in aria Seat - Ateca, e mai util sa continuam discutia despre asemenea modificari in aria corespunzatoare. Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu

Pentru ce vrei sa le folosesti? Suport de bicicleta sau cutie de bagaje?

Link către comentariu

Pentru amandoua. Am avut si pe Ibiza si acum imi lipseste. Uneori mai leg direct pe bare diverse ce mai am de transportat.

Mai are omul si urgente, ce sa-i faci, n-ai ce sa-i faci :P

IMG_20180510_173101.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am inlocuit pana la urma stergatoarele stoc ca nu le-am mai suportat. La mine sareau ingrozitor. Am luat bosch modelul A863S (650mm+450mm) pe fata si A282H(280mm) pe spate. S-au potrivit perfect. Sper ca astea sa fie mai ok. Cel putin lamela metalica la cele pe fata este mult mai solida in forma de 'C' comparativ cu cele originale care erau de fapt din doua lamele subtiri pe o parte si pe alta.

Link către comentariu

La Ateca mea sterg perfect deocamdata, bine, masina are doar putin peste o luna. Cat au costat stergatoarele?

De obicei stergatoarele sar din cauza mizeriei de pe parbriz si a asa zisei ceara lichida de la spalarorii.

Link către comentariu

Poate la tine ai nimerit sa fie alt brand, ca nu e exclus, de obicei sunt mai multi furnizori. La mine au fost aiurea de la inceput, am pierdut in scurt timp si varfurile din plastic si se desfacea stergatorul de a trebuit sa improvizez o prindere cu o faseta de plastic.

Stergatoarele le-am luat la set, toate 3, 160lei. Cred ca se pot gasi si separat, fiindca cel pe spate ar fi fost ok, nu mi-a facut probleme.

Link către comentariu

La a mea, dupa 8k km inca sunt in stare buna, desi mai mult o spala ploaia decat la spalatoriile auto (eu o spal de obicei la OMV, cu fise, fara ceara la final) 

Link către comentariu

Probleme mari cu stergatoarele am la frig, cand devin rigide. Acum sunt ok, dar ma gândeam si eu la un set bosch.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ce imi place cand vad oameni ca tine care folosesc masina pentru orice.

Pentru unii e o rusine sa cari diverse cu o masina de peste 5000 de euro.

Mi se pare normal sa folosesti masina ca o masina si nu ca un bibelou.

Totusi cand ai barele puse nu suiera?

Eu am luat niste "mizerii" pentru caddy si cum sar de 80 la ora imi vine sa le dau jos instant.

Link către comentariu

Ba da, suiera, dar nu asa mult ca altele. Ele se lauda ca au profil optimizat pentru asta, dar tor suiera. Nu ma deranjeaza foarte mult. Nu le aud decat daca opresc muzica de tot. Eu am luat modelul asta fix pentru faptul ca se monteaza/demonteaza in mai putin de 5 min, deci le pun doar la nevoie. Nu au pozitie fixa, sunt un pic telescopice si imping cu un arc spre exterior. Le pui si stau singure pana le strangi cu cheia dinamometrica inclusa.

Si daca tot ajung sa mai scriu cate ceva aici, in ultima vreme am incercat modul sport si am ajuns sa il consider cel mai potrivit pentru oras,pentru mine, dar cu cutia in D. Oricum setarea la cutie se reseteaza la restart in D in orice situatie, insa profilul sport ramane selectat. Merg de vreo 500km in felul asta si ce imi place e ca simt sa aiba cuplu de mai devreme, si raspunde mult mai frumos. Diferența nu e mare, dar se reduce acel lag enervant.

Ma asteptam in felul asta sa creasca consumul, dar surprinzator nu a creacut deloc, chiar sensibil mai mic decat ce aveam de obicei. Cam ciudat, nu ?

Link către comentariu

Nu reusesc sa gasesc diferenta intre S activat din profil, si S activat din schimbător. 

Eu o tin pe profil individual, si cand e nevoie o trec in S din schimbător. 

Link către comentariu

Cand treci in modul sport din buton nu iti comuta si cutia automat in s? Eu asa credeam, o sa incerc diseara.

Link către comentariu

La Tiguan am observat ca din schimbator trece doar cutia in sport, din buton trece totul in sport (la mine se observa cel mai mult ca trece suspensia in sport). Mi-ar fi placut sa pot seta sa trec totul in sport din schimbator, dar e adevarat ca acest mod e pentru cand ai nevoie doar de cutie in sport pentru perioade scurte.

Link către comentariu

Da, când treci in modul sport trece si cutia in sport, dar la restart, cutia revine in drive pe cand restul ramane in sport. Oricum la cutie poti trece din D in S si inapoi din schimbator la nevoie.

Link către comentariu

S din schimbator nu schimba doar comportamentul cutiei, schimba si parametrii motorului. Se simte la zgomot, la curbă de accelerație și la turatiade relanti (care e mai mare).

Alte setari sunt AC, volan (la mine nu simt nicio diferenta intre S si D, parca la D se învârte mai usor dar poate fi placebo) si ESP parca. În rest nu prea ai cum să simți S din profil vs S din schimbător. 

Evident ca la selecție Sport mașina trece din D in S.

Link către comentariu

Aplicat protectie ceramica acum vreo luna.

Se comporta foarte frumos pana in prezent.

 

FB_IMG_1532168017404.jpg

FB_IMG_1532168039313.jpg

FB_IMG_1532168021006.jpg

Link către comentariu

Ce ceara ai folosit? O reaplicare in toamna ar fi oricum, indicata.

Eu de vreo 2 sapt tot zic ca imi fac timp sa ii aplic un strat de ceara pe zonele de caroserie neprotejate de folie, dar lenea a fost mare

Link către comentariu

CarPro Cquartz se cheama. Nu am aplicat-o singur, ca la ceramica iti trebuie skill :)

Inca o poza in garaj

 

FB_IMG_1532183251980.jpg

Link către comentariu

Scuze, nusht cum am citit de am inteles ceara. Da, clar, la protectia ceramica nu ai cum sa o faci in fata blocului :) Nu cumva trebuie si lampi UV dupa aplicare?

Link către comentariu

Nu e musai cu UV daca ai timp sa o lasi 24h dupa aplicare si apoi nu se spala o saptamana(eventual doar cu apa).

Link către comentariu
  • 8 months later...

Am inlocuit astazi filtrul de habitaclu dupa 1an si-un pic. Cel vechi arata groaznic. Cred ca o sa il inlocuiesc mai des. Operatiune de 5 minute daca esti lenes asa cum sunt eu. Filtrul nou mann pare identic ca si constructie cu cel original denso. Pret 59ron.

 

IMG_20190326_181822~2.jpg

IMG_20190326_181833~2.jpg

IMG_20190326_181840~2.jpg

IMG_20190326_180528~2.jpg

IMG_20190326_180534~2.jpg

Link către comentariu

Tot FP 26 009 am folosit si eu, dar la 6 luni/9k km de la achizitie si cel original inca era in stare decenta. Dar ptr 60 lei, merita deranjul

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!