Jump to content

reglaj amestec


TedyBear
 Share

Postare recomandată

am Jetta '90 cod RP, injectie electronica monojetronic.

problema este ca imi innegreste electrozii la bujii. am aflat ca as avea amestec bogat.

stie cineva cum se poate regla amestecu la astfel de motor? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa ai pe undeva un surub sau ceva sa-i reglezi amestecul de aer , cred ca ar trebui sa-i dai mai mult aer motorului ca sa nu-ti mai negreasca electrozii de la bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand te-ai uitat la electrozii bujiilor? Deoarece daca te uiti cat inca motorul nu este complet incalzit, nu are relevanta...

Incalzeste motorul la temperatura de regim, prin mers si nu pe loc. Apoi ia-o la o plimbare in afara localitatii si tine-o la un regim relativ ridicat de turatie (aprox. 3000 ture) cateva minute - peste 5. (In mers evident :), chiar in treapta 3 sau 4 ). Apoi, trage pe dreapta si opreste motorul imediat. Scoate bujiile (cu grija ca sunt calde :( ) si observa daca sunt afumate. Daca nu sunt afumate, lasa injectia in pace. Daca da, atunci regleaza ceva.

Crede-ma, vorbesc in cunostinta de cauza, dupa ce am la activ un sistem de injectie multipunct de conceptie proprie, adaptat pe un motor GM de 3000cc si unde a trebuit sa fac o multime modificari pana am gasit compromisul ideal pentru mapele de injectie si aprindere. Imagineaza-ti cate bujii am vazut pana am nimerit-o... :( Deh, asa e cand nu ai un dyno-road la dispozitie...

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multzam pt raspunsuri.

alex: la primu drum lung promit sa fac asta. zici ca dupa un regim de mers cum ai zis tu, e posibil ca funingina aia sa dispara? mai observasem o chestie: o depunere poroasa de culoare maro inchis pe electrozi. in cantitate f mica.

mashina nu face urat, dar dupa ce am zis unui coleg de forum chestia cu negreala, mi-a zis ca am probleme cu amestecu dar el nu stia sa-mi cum sa-l reglez (el are KR). si n-as vrea sa merg cu mashina asha daca ar fi sa aiba vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zici ca dupa un regim de mers cum ai zis tu, e posibil ca funingina aia sa dispara? mai observasem o chestie: o depunere poroasa de culoare maro inchis pe electrozi. in cantitate f mica.

Daca totul e in regula (amestec, aprindere, etc), da, dispare.

O depunere poroasa (culoarea maronie o da procesul de ardere), poate fi din cauza unui usoare infiltrari de ulei in camera de ardere, cu precadere pe la ghidurile de supapa. Simeringurile de la ghidurile de supapa, in timp, devin rigide din cauza variatiilor mari de temperatura la care sunt supuse, apar microfisuri, si atunci cand cilidrul respectiv este in admisie, datorita vaccumului mare, se infiltreaza o cantitate de ulei.

Dar nu e suparatoare acea depunere atat cat nu este prea mare. Dar este de luat in seama, la urmatoarea revizie a motorului.

Poti folosi impotriva acelei depuneri poroase: 1. bujii un pic mai "calde", 2. sa exploatezi motorul in regimuri normale de turatie (2000-4000), adica nu mai merge cu el subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!