Jump to content

Bara Stabilizatoare


gribelu
 Share

Postare recomandată

Nu stiu daca masina mea ar trebui sa aiba asa ceva, ideea e ca nu are... si se inclina cam urat botul pe viraje.

Decat sa pun arcuri sport care sa-mi rupa ficatul, mai bine pun bara stabilizatoare :blink:

Presupunand ca gasesc bara cu pricina la dezmembrari sau noua.. stie cineva exact ce alte piese sau modificari sunt necesare?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mihaitza83

    8

  • gribelu

    6

  • CT-12-VVV

    6

  • paul_ral

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai nu aia.. cealalta :)

Din imaginea atasata, ma refer la piesa cu numarul 11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Am eu, dar cum facem cu distanta Bucuresti-Iasi? Vreau 1 mil lei pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu aia.. cealalta :D

Din imaginea atasata, ma refer la piesa cu numarul 11.

Tie iti trebuie 6,7,8,10,11. Doar bara in sine poate fi sh cu conditia sa nu fie deformata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai toate piesele de conectare?

Daca da eu vin oricum spre Bucuresti pe la sfarsitul lui Mai... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
ai toate piesele de conectare?

Daca da eu vin oricum spre Bucuresti pe la sfarsitul lui Mai... :)

Da am toate piesele de conectare insa cu totul este 1,4 mil lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre detalii legate de vanzare discutati va rog pe PM.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu mi-am cumparat ieri bara stabilizatoare la 1 milion iar bieletele antiruliu le-am cumparat noi la aprox 340 mii bucata ! acum plec sa o montez :) ! aveti de prins doar 4 suruburi ! nici eu nu aveam la masina dar exista din fabrica gaurile in bascule si pentru lagarele stabilizatorului (vezi ca mai ai nevoie si de 2 "tablitze" care fac prinderea lagarelor ! bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm acele "tablitze" vin pe capetele barei? Trebuia sa faci si tu o poza la piese :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu acele "tablitze" vin peste bucsha de cauciuc adica piesa cu nr.10 din poza denumita lagarul stabilizatorului ! in capete se prind bieletele antirului care intra apoi in bascula ! vezi ca bieletele sa aiba si 2 bucshe care se strang pe bascula una sus una jos ! iar tablitzele care vin peste piesa nr.10 se prind pe cadrul fatza al masinii cu 1 surub cu piulitza ! sunt gaurile deja din fabrica si ai si o scobitura mica unde intra piesa 10 ! nu cred ca am fost prea explicit dar poate intelegi ceva ceva :) ! baftaaa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca am inteles de data asta! :(

Mersi, am sa ies la vanatoare de piese si vin cu completari daca mai e ceva :scratch:

Si ia spune-mi... cum s-a schimbat comportamentul in viraje?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a intervenit o problema! inca nu am montat bara deoarece vremea a fost nefavorabila! azi am fost la un service deoarece rampa la care pot lucra eu este afara si inca ploua ! pe bascule prinderea barei cade perfect dar problema a intervenit la prinderea pe cadru ! la prinderea barei pe cadrul fata al masinii se desfac 2 suruburi si bara intra undeva intre lonjeron si 2 intarituri care leaga cadrul de lonjeron ! aceste intarituri sunt sudate pe cadru iar in lonjeron sunt prinse in capete cu cate 1 surub ! problema este ca bucsa cu numarul 10 nu intra in nici un fel acolo si pe langa ea trebuie sa intre si piesa numarul 13 din cate vad eu in poza adica acea "tablitza" care are o ureche ! urechea tablitzei intra in cadru unde este scobitura din fabrica pentru urechea acelei tablitze apoi ea vine peste bucsa nr 10 dupa care o strange cu surubul pe intaritura cadrului ! ne-am uitat atent masina nu prezinta nici un semn de deplasare a pieselor si styu sigur ca masina nu a fost niciodata lovita grav ! chiar nu imi explic de ce nu intra acolo toate cele ! daca ati mai facut operatia asta va rog sa mai postati cate ceva ! bafta si va tin la curent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din cate am citit aceste bare de fabrica sunt aproximativ NULE ca efect.

am testat si eu efectul lor (cu suspensia scoasa) si mi se pare ca ori e dusa bara (sau bucsele) sau nu are nici un efect. asta la MK1 (daca are vreo relevanta)

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu elimina destul de mult 'balanganeala' ( :D ) suspensiilor fata.. in special la manevre rapide stanga/dreapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata fratilor in final s-a rezolvat marea dilema si la mine ! de vina sunt eu ca nu am intrebat de la inceput ce dimensiune are bara de golf 3 ca grosime si ala din dezmembrari care in loc de bara de golf imi daduse bara de passat care este cu 6mm mai groasa decat cea de golf plus bucshile si ele mai groase ! am schimbat azi si bucshile si bara ! acum plec sa o montez :)) ! baftaaa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am ajuns de la garaj ! bara a intrat perfect fata de cea de passat care nu intra in nici un chip la prinderea pe cadru doar daca renuntam la bucshe si ii puneam niste cauciuc ca sa poata intra acolo ! poate as fi avut stabilitate mai mare ! bucsele le-am luat noi 50 mii bucata cele care fac prinderea pe cadru iar bieletele la fel tot noi la 340 mii bucata nemtzesti sau la 250 mii fabricatie spania ! eu am preferat sa merg pe mana neamtzului :D ! vreau sa va spun ca am invartit masina pe stradute si diferenta este mai mult decat enorma ! eu aveam arcuri sport pe masina si tot se inclina ! acum masina este ffff teapana pe viraje f stranse si la viteze destul de mari ! nu am cuvinte pentru ce poate sa faca o bucata de fier ! este super ! va recomand tuturor sa va montati aceasta bara ! isi merita toti banii ! mai tarziu merg in mamaia prin parcari sa iau niste viraje mai la extrem si sensurile giratorii la viteza mai mare sa obosesc putin bara asta minune :P ! baftaaa :D !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

E si normal sa fie diferenta mare in stabilitatea masinii cu sau fara acea bara-minune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

exista cumva vreun model de golf 3/vento care are din fabrica bara stabilizatoare pe spate ? as vrea sa-mi montez si pe spate si nu am auzit sa aibe vreun golf asa ceva din fabrica ! are cineva montat pe masina asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca GT are asa ceva pe puntea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
exista cumva vreun model de golf 3/vento care are din fabrica bara stabilizatoare pe spate ? as vrea sa-mi montez si pe spate si nu am auzit sa aibe vreun golf asa ceva din fabrica ! are cineva montat pe masina asa ceva ?

Este incastrata in puntea spate. Nu poate fi scoasa de acolo ci pur si simplu se inlocuieste puntea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Scuze pentru topic,e din 2006.N-am vrut sa mai deschid altul.Salut prieteni.Dupa ce mi-au reglat directia am observat ca bara stabilizatoare (care vine la capetele de bara) atinge de marginea jentii gand iau volan maxim stanga.Am fost astazi inapoi la servis ,a impins-o cu un levier spre dreapta.Am facut manevre pe loc,nu mai atingea.Cand ajunsei acasa surpriza ,e tot la fel!!Ce naiba sa-i mai fac?!Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin eu acuma am pus bara de o luna. dar nu am probleme (sper), uitate la bucsele de prindere a barii si la bieletel antiruliu in ce stare sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Da,bucsele trebuie sa le schimb.Se deplaseaza in stanga,dreapta daca imping cu un levier.Nu are voie sa se deplaseze bara stabilizatoare.Eu am jantele,cauciucurile foarte late 205/50R15 85V.Multumesc

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, vad ca multa lume a pus bara stabilizatoare pe masina desi din fabrica nu era prevazuta. dupa cum se vede am un 1.8 de 75 de cai momentan, destul de instabila masina in curbe. azi am vrut sa iau bara dar am observat ca pe brate nu am prinderile pt bara. am vb cu un mecanic si mi-a zis ca imi sudeaza pe brate acele prinderi si o sa pot pune bara. saptamana ce vine ma duc sa ia bara si sa dau comanda de bucse si de bieletele antirului pt ca vreau sa le pun noi. sa-mi spuna cineva daca e ok si rezista sudate acele prinderi sau trebuie sa mai schimb si bratele si sa le pun pe cele de gti...

problema ce-a mai mare de care sa pun.. de 17mm diametru sau de 19mm?!?

Modificat de Mihaitza83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!