Jump to content

Bara Stabilizatoare


gribelu
 Share

Postare recomandată

alea de 19mm cred ca sunt pentru variante mai puternice gti, vr6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mihaitza83

    8

  • gribelu

    6

  • CT-12-VVV

    6

  • paul_ral

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bara la masina din descriere are 19-20mm! Imi atinge bara de janta cand iau viraj stanga,dreapta.Mecanicii au zis ca din cauza ca bucsele sunt pe duca.Am fost la alt mecanic si a spus ca din cauza jantelor, bucsele sunt ok.Sincer nu stiu ce sa mai cred?!Pana sa fac directia nu atingeau!

post-21874-1238312942_thumb.jpg

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ciudat cum este prinsa bara stabilizatoare de bascula

La mine vine pe deasupra basculei

post-6155-1238315612_thumb.jpg

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu asa credeam si eu ca 19mm e pt vr6 si gti dar.. bara pe care o iau e de 17 si e de pe un gti 2.0 si m-am uitat la un 1.6 gti limited edition si ala avea de 19... masina era de prin 97-98 parca editie aniversara full option, nu m-am documentat ca n-am autodata sa vad ce si cum dar o sa ma uit diseara.. oricum o sa pun de 17mm nu de alta dar nu vreau sa o fac chiar asa rigida.. la sfarsitul saptamanii termin montajul. sa vedem ce iese si ce diferenta o sa fie :)

va tin la curent..

Paul_ral, crezi ca ma poti ajuta cu o poza la rezolutie mai mare sau mai apropiata? ma intereseaza prinderile de pe brat si din spatele casetei de directie.. poate seusesc sa fac si eu la fel si sa nu mai sudez nimic...

Modificat de Mihaitza83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand sa sudezi nimic pe punte. Bieletele de la bara se gasesc la orice magazin de piese auto (eu le-am luat de la volksparts) ca dealtfel si bucsele de prindere dispuse in spatele casetei de directie. Iti trebuie bridele care tin bara fixata de punte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ciudat cum este prinsa bara stabilizatoare de bascula

La mine vine pe deasupra basculei

Salut Paul.E prinsa de capetele de bara la extremitati iar la mijloc e prinsa in doua bucse.Daca bucsele nu strang bara bine atunci se misca stanga-dreapta si nu este bine(se pare ca asta e cauza la mine).Se misca daca impingi cu un levier si nu trebuie sa se deplaseze.La trei mecanicii am fost si am primit trei raspunsuri diferite.Jante prea late,bucsele terminate,directie reglata prost!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul_ral, de bridele alea vorbesc eu, nu le am pe brate deloc. alea sunt brate de gti, vr6..

imi vine un brad de gti si dupa ala o sudez ce trebuie..

rectificare.. acum vb cu mecanicul meu..

problema mare.. nu ma lasa sa sudez nimic pe brat in schimb ma pune sa schimb bratele, sa pun de gti insa tre sa pun pivoti de golf normal nu de gti pt ca nu imi mai vine apoi prins in portfuzeta!

cred ca ma dau batut..uff

stie cineva daca bratele de golf 3 normale sunt identice ca dimensiuni cu cele de gti? si daca pot sa pun pivotul normal pe bratul de gti?

Modificat de Mihaitza83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze pt dublul post dat..

am o rugaminte! cine a facut astfel de modificari imi poate spune ce implica mai exact aceasta schimbare?

precizez ca bara stabilizatoare nu e ca cea din poza postata de paul ci e modelul celalalt de gti cum e in poza lui sorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, gti-ul are altfel de bara ca si bascula de altfel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

well.. ieri am luat bara stabilizatoare si bratele de pe un gti, acum merg sa dau comanda de bucse pt ca bucsele mari de pe brat sunt terminate!

sa vad cand o sa fie cald si frumos si ma apuc de montaj. oricum pana atunci vreau sa am bratele echipate ca sa le montez doar. sper sa se potriveasca pivotul de la golf normal cu pivotul de gti pe brat la prindere..

acum asta e singura mea dilema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat piesele si tot si se pare ca am cam dat-o in bara.. pivotii de la golful normal nu se potrivesc pe bratul de gti, nu vin la toate gaurile, deci nu pun bratele de pe gti.

pivotul normal a costat 30 ron bucata (vin fara suruburi si piulite de prindere), bucsele de brat 13 ron bucata si bucsele de la bara stabilizatoare 5 ron bucata..

cred ca le-am luat degeaba. desi vreau sa fac masina umpic mai stabila pe curbe cred ca renunt la proiectul asta cel putin momentan...

bafta la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, de ce nu ai pus bara stab. normala? eu asa am facut , bara am pus eu singur, totul a fost ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum depinde ce intelegi tu prin bara normala

post-15002-1238751078_thumb.jpg

Modificat de petre_mk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica bara care nu e de pe GTi.

A pus Paul o poza cu bara normala. Asa am si eu la masina, cu bieletele in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

imi spune si mie cineva un producator mai bun(calitate si pret)pentru bucsele antirului(cele cu care se prinde bara de stabilizare pe brate(bascule))...pentru ca am impresia ca la mine se uzeaza prea repede(pe masina din semnatura, deci bara stabilizare NU de gti) si nu stiu ce sa fac...pana acum parca am folosit ruvile(poate nu am scris corect, dar nu mai stiu exact cum se scrie) si ceva firme de astea...care nu depaseau pretul de 35-40 de ron/buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hunior, am vrut sa pun bara dinaia dar nu am gasit pe la dezmembrari.. am luat de pe un gti dar ca sa pun bara de gti trebuia sa pun alt brat, alte bucse, alt pivot si sa schimb si portfuzeta.. nu ca imi parea rau ca asa schimbam si rotile puneam in 5 prezoane dar vreau sa vand masina acum.. sunt hotarat sa iau un golf 4 1.6 16v 105 cai.. desi imi place mai mult golful 3, e mai prietenos la interior vreau un g4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am tot citit si poate mi-a scapat. ce dimensiune trebuie sa aiba bara stabilizatoare la golf 3 1.4 sau ce caracteristici???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.....tot incerc sa imi dau seama despre ce bara vorbiti......este bara de torsiune???? pai nu toate masinile nu sunt dotate cu asa ceva?????!!!!! :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da alecsus, de bara aia e vb. nu, nu toate masinile sunt echipate cu bara stabilizatoare...

emilian81.. nu cred ca are 1.4 asa ceva sau cel putin nu pana in 94..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi poate explica si mie cineva, care a atasat bara de torsiune la un G3 care nu era initial echipat, modalitatea de montare??? Vreau sa imi pun si eu...este normala, cu bieletele in sus (deasupra bratului). Cel putin asa este pe masina de pe care vreau sa o iau, am o impresie ca pe masina mea ar putea sa atinga in bieleta de directie, ma rog....asta nu e o problema nerezolvabila, dar daca trebuie sa sefac toata puntea de fata, adica sa desfac acele brate de pe lonjeroane...mai bine ma las pagubas...pt ca nu vreau sa tin masina o viata, ma gandesc sa imi iau alta mai noua....

Multumesc ! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Deci cum e ?Trebuie dat puntea fata jos pentru montarea barii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am dat puntea jos. Am desfacut doar 2 suruburi de la punte (ultimele 2- cele din spate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G3-urile cu motoare mici 1.4 si 1.6( de 75 de cai) nu au venit cu bara stabilizatoare din fabrica sau daca au venit au fost foarte putine.

Nici alea de 1.8 nu au venit toate. Am impresia ca numai 1.8GT-urile au venit cu bara stabilizatoare in 100% din cazuri.

Am sa caut si eu o bara stabilizatoare pentru motorizarea mea.

Hunior: cum se comporta masina acum? Ca poate ma apuc si eu sa-mi montez in primavara ca acum nu ma bag sub masina nici sa ma picuri cu lumanarea.

Apropo, care vreti asa ceva va sugerez sa va uitati in ETKA , acolo veti gasi dimensiunile si toate informatiile legate de barele stabilizatoare.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am pus bara stabilizatoare, am schimbat si telescoapele pe fata, + 4 arcuri de corrado>>>deci separat nu pot sa-ti spun parerea, ce'i sigur ii ca s-a schimbat comportamentul complet:D acum pot sa iau curbe in loc de 60 cu 80 km/h :D

Modificat de hunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate atasa cineva o poza sa vad si eu cum arata o bara stabilizatoare? m-am uitat la postul 27 la poza aceea dar parca asa am si eu la rotile fata ...si am 1.4..nu stiu, o sa ma mai uit . imi da si mie cineva un link ceva sa vad cum arata ?? va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!