Jump to content

Baie de ulei


hiro
 Share

Postare recomandată

chid

Ti-au pus doar scutul de tabla sau si inca ceva din plastic pentru absorbirea zgomotului ? Mie mi-au zis ca n-o sa puna numai tabla, desi in ETKA am vazut ca mai e si chestia aia de plastic care difera fata de scutul de plastic standard.

La service au spus ca in kit sint si doua inele care inalta telescoapele pentru ca scutul de tabla vine un pic mai jos decit cel de plastic.

Ti-au pus din alea?

Mersi,

hyper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hiro

    9

  • chid

    8

  • Andi TDI

    6

  • andREI

    5

Top Posters In This Topic

Salut

Scutul si inelele fac parte din "pachetul de drumuri grele", dar cred ca stii. Eu le-as monta din 2 motive:

1 - dupa cum ai spus, scutul metalic e ceva mai jos

2 - scutul metalic e ceva mai greu, deci masina se va lasa mai tare pe fatza.

Cele 2 inele ar trebui sa compenseze treaba asta.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Scutul si inelele fac parte din "pachetul de drumuri grele", dar cred ca stii. Eu le-as monta din 2 motive:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am primit noile inele .... sunt tare mici.... numai 1 cm...... si sunt din aluminiu... asa ca am vb cu un prieten, si mi-a facut unele mai mari, de 2 cm..... acum sunt curios daca stie cineva cum e prinderea pe spate: as vrea sa le pun pe cele mici pe spate, si cele mari pe fata..... :salut:

hai mai baieti... am nevoie si eu de niste sfaturi la prindere spate... e la fel ca in fatza?? ( ma refer la cote... ) pot sa pun inelul ala pe spate?? am vazut la ei la service ca pe fatza apare ca fiind parte din pachetul de iarna.... dar pe spate???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata!

masinutza mea e mai inalta cu 2cm pe fatza!!! ura.... sincer, nu vad nici un impediment la kestia asta ci numai lucruri bune:

nu mai ating cu scutul, am incercat kiar putin fortat si a fost super

masina are o alta tinuta, nu cu mult, dar se simte!

arata putin a SUV...;-)

pot sa-mi pun roti mai mari!!! ceva gen 225/55 R16 fatza de /50...

singura kestie, neincercata inca.... sa merg cu viteza mare si sa vad diferenta de stabilitate .... am mers cu 150 si nu se simtea nimic negativ, iar in curbe nu am simtit nici o diferenta....

acum pe spate... am observat cum e prinderea, am vb cu tipul care mi-a facut inelele pe fatza ( daca mai vrea cineva, sa ma anunte, se rezolva, mai ieftin decat cele de la VW si duble ca dimensiune sau putem incerca mai multe dimensiuni) si zilele astea ma duc sa incercam o solutie sa ridic si spatele, o sa facem o flansa care sa fie pusa sub arc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb cu tipul care mi-a facut inelele pe fatza ( daca mai vrea cineva, sa ma anunte, se rezolva, mai ieftin decat cele de la VW si duble ca dimensiune sau putem incerca mai multe dimensiuni) si zilele astea ma duc sa incercam o solutie sa ridic si spatele, o sa facem o flansa care sa fie pusa sub arc....

IO IO IO!!!

Io vreau.. dar mai intai daca se poate si pt. masina mea si cam cat costa etc. ce presupune asta (dat jos piese, care? etc) s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb cu tipul care mi-a facut inelele pe fatza ( daca mai vrea cineva, sa ma anunte, se rezolva, mai ieftin decat cele de la VW si duble ca dimensiune sau putem incerca mai multe dimensiuni) si zilele astea ma duc sa incercam o solutie sa ridic si spatele, o sa facem o flansa care sa fie pusa sub arc....

IO IO IO!!!

Io vreau.. dar mai intai daca se poate si pt. masina mea si cam cat costa etc. ce presupune asta (dat jos piese, care? etc) s.a.m.d.

HEHE!! ;-)

pai am vazut ca tu ai un passat din 94... o sa intreb la service sa vad daca pachetul de drumuri grele e la fel; de fapt tre sa fie la fel sistemul de pe fatza, practic inelele vin intre rulment si flansa, din cate am vazut eu. daca e la fel...... e simplu de tot. daca nu, e putin mai complicat, din urmatoarea cauza: eu nu am avut inel, si a trebuit sa comand in Germ sa imi aduca, si in momentul in care am avut un model, am putut sa pastrez cotele si sa maresc numai inaltimea lui..... deci ca sa pot sa-ti fac, trebuie sa am un model.

partea de manopera a fost 400k pt ca ii stiam pe cei din service si am facut-o pe sub mana.... cu factura, te costa cam 2 ore de manopera, adica 800k lei.

astept veshti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... daca stau sa ma gandesc.... am suficienti cm fata de sol... desi la cat merg eu afara.... adica 99% merg in oras la viteze sub 70 km/h

In afara merg rar si chiar si atunci sub 120 km/h ca sa consume mai putin. S-ar putea sa nu fie prea rentabila asta pentru mine. Deci... poate alta data.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... daca stau sa ma gandesc.... am suficienti cm fata de sol... desi la cat merg eu afara.... adica 99% merg in oras la viteze sub 70 km/h

.

eu mi-am pus pentru ca simteam nevoia!! imi atingea scutul de metal intr-o veselie.....

acum m-am intors de la prietenul meu, si am pus la cale si inaltarea partii posterioare cu 15 mm ...... e pe vine si asta...hehe..

deci o sa oferim un "pachet de drumuri grele SUV golf IV" ;-)) cred ca in jur de 500k... eu zic ca merita ! 20mm fatza, 15 mm spate..

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa fi facut poze comparative (before - after) sa vedem cum s-a inaltat masina.

Eu, desi am pachet de drumuri grele, nu am simtit o diferenta majora de stabilitate (am condus si alt Passat ca al meu). Este drept ca ambele aveau ESP, dar iti dai seama cand "intervine".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hyper, ce ulei avea masina ta cand s-a spart baia de ulei? De cat timp il aveai in motor si cam cati KM aveai cu el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Na poftim ca mi s-a intamplat si mie :12: . M-am crezut mai cocos si dupa ce mi-am pus inaltatoarele la suspensii am dat jos scutul metalic. Culmea a fost ca am mers asa si pe drumuri de tara pline de bolovani si n-am avut probleme, dar mi-am spart baia de ulei in intersectia celor mai mari bulevarde din Constanta, chiar in buricul targului

Cand s-a aprins becul la ulei am oprit motorul imediat (din mers !!) si am lasat masina sa se indrepte din inertie catre marginea soselei. Am dat jos baia de ulei, am dus-o la cineva care facea sudura in aluminiu, mi-am luat alt ulei si in 3 ore eram din nou in circulatie.

Urmatorul pas va fi sa-mi pun din nou scutul metalic.

In total m-a costat 400.000 sudura + 1.700.000 uleiul = 2,1 mil. La service-ul VW mi-ar fi luat peste 100 $ numai baia + manopera (la pret de sevice VW) + uleiul +... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na poftim ca mi s-a intamplat si mie :12: . M-am crezut mai cocos si dupa ce mi-am pus inaltatoarele la suspensii am dat jos scutul metalic. Am dat jos baia de ulei, am dus-o la cineva care facea sudura in aluminiu, mi-am luat alt ulei si in 3 ore eram din nou in circulatie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luati-va fratzilor cu pakete de drumuri grele : n-ai nici o treaba te doare la baska cand te dai la groapa si alte alea. Io am simtit cand am dat cu scutu' de caldaram si n-am avut nimik :ok: :ok: :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar cu pachetul de drumuri grele cistigi in siguranta ( la viteze mici si fara viraje bruste in caz contrar la viteze mai mari simti un usor tangaj in cazul unei manevrari mai bruste) dar pierzi in estetic .

Parerea mea : octaviile , chiar fara tuning arata cam " cocotate " cu pachetul asta de drumuri grele .

:)

Fiecare ce alege.

O intrebare :

scutul metalic e f apropiat de baie ? adik exista posibilitatea sa spargi baia chiar cu un scut metalic ?

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre scutul metalic si baia de ulei exista un capitonaj textil/sintetic foarte gros pentru izolatie termica iarna (un alt lucru bun la scuturile metalice) ce face ca temperatura de lucru a motorului sa fie mai usor mentinuta la o valoare constanta.

Nu ai nici cea mai mica "sansa" sa perforezi scutul si baia in acelas timp ... poate doar daca pici cu masina de la 20m intr-o teapa (fara intentie, nea Dracula) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai la 20 ora ? Cu viteza asta merge bunica :(

De ce am intrebat :

La ultima vizita la service am vazut un superb care avea scut metalic si care era CU BAIA SPARTA !!! :) :33:

Intrebandu-l pe individ care a fost cauza mi-a raspuns ca ar fi luat un bolovan .

Cam putin probabil , doar bordura sau teapa amintita de colegul de mai sus :bere:

Oricum vroiam sa stiu in general daca mi se poate intimpla aceeasi bucurie si mie , poate este diferita amplasarea la OCTAVIA si SUPERB a scutului metalic ( distanta intre scut si baie )

Hai noroc :bere: :mrgreen:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt f slabe sanse sa spargi baia cu scut metalic la bord.....

scutul e facut din tabla ranforsata, si e ff solid..... practic cand ating o bordura, se ridica masina!!!!!!!!

ca sa il spargi e imposibil in conditii destul de vitrege, poate sa-l indoi, dar pentru asta trebuie sa te kinui un pic!!!!! :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Stie cineva cat costa o baie de ulei si daca motorul s-ar putea sa fie afectat?????

Am nevoie de o baie de ulei urgent, zilele acestea.Astept oferte.

Cu o zi inainte am completat cu 500 de ml de ulei OMV 505 01 pt Pd cu toate ca eu am facut schimbul cu Havoline exact acelasi cod.Afecteaza motorul? Baia de ulei am spart-o pe drumurile noastre intr-un fier iesit din asfalt care mi-a taiat si scutul.Masina e un Passat din 2002 1,9 Tdi 101 CP 3Bg cu motor AVB.

Modificat de alinvip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin probabil sa aiba cineva o baie de ulei " in camara", incearca si la wolkspart.

Si ia-ti un scut metalic daca tot te duci pana acolo :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul ar putea fi afectat daca nu l-ai oprit dupa ce s-a scurs uleiul..altfel supravietuieste. O baie de ulei originala este vreo 350ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa spui ca ai completat cu alta marca de ulei decat ce aveai in motor?

Nu e deloc indicat sa faci asta, citeste si tu cartea daca nu ma crezi. Se specifica clar lucrul asta, sa nu amesteci uleiurile, chiar daca corespund aceluiasi cod 505.01, uleiurile pot fi foarte diferite, unele sunt minerale, altele semisintetice si altele sintetice, toate pt acelasi cod, sa nu mai faci asa !

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca corespund aceluiasi cod 505.01, uleiurile pot fi foarte diferite, unele sunt minerale, altele semisintetice si altele sintetice, toate pt acelasi cod, sa nu mai faci asa !

Poate gresesc dar nu cred sa existe ulei mineral care sa respecte norma 505.01...

Si atat timp cat uleiurile respecta aceleasi clase de vascozitate si indici de calitate, nu cred ca e o problema sa le amesteci.

Chestia cu "nu le amestecati" din carte este pentru omul de rand care in anumite situatii, in necunostinta de cauza, poate exagera si completa cu 2 tipuri, intr-adevar diferite, de ulei. Asa ca, mai bine, scrie: Nu amestecati.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am avut si eu in seara asta neplacerea de a sparge baia de ulei a unui VW PASSAT VARIANT din 2002. Am chemat imediat pe cineva sa tractez masina asa ca, sper, sa nu am probleme la motor. Ingrijorarea mea e vis-a-vis de costurile de reparatie. Vreau sa stiu si eu la ce sa ma astept.

Asa ca sunt recunoscator oricarei persoane care imi poate spune cam cat ma costa o baie noua si de unde o pot cumpara(adica un loc unde aduc piese de calitate).

Multumesc anticipat,

Tudor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De ce nu incercati sa va sudati baile de ulei? Dupa ce le dati jos de pe masini, normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!