Jump to content

Seat Leon FR 1P 2.0TSI vs Seat Leon FR 1P 2.0TDI 2010-2011 vs Audi A3 2.0TDI


flaviusmaff
 Share

Postare recomandată

Avand in vedere ca se apropie momentul ca masina din semnatura sa fie schimbata cu ceva mai nou ca an de fabricatie, dar si mai puternic si mai dotat. Am luat in calcul cele doua modele, deoarece sunt cam singurele care incadreaza in bugetul meu de aproximatix 8000+ euro. Ambele masini sunt doatate cu geamuri electrice fata spate, navigatie, incalzire in scaune, pilot automat, senzori parcare fata spate, oglinzi rabatabile, oglinzi exterioare si cea interioara elctrocromatice, bixenon, cutie manuala, singura diferenta fiind de motorizare si culoare. Masina intentionez sa o pastrez 2-3 ani, iar aproximativ un an va fi folosita la naveta, 40 km/zi, dupa care voi cumpara o masina special pentru naveta. Era pe lista si Golf 6 GTI, dar preturile sunt inca foarte mari si iese din buget. In cautarile mele, mai gasisem si Audi A3 Sportback, S-line interior-exterior, an 2009, dotari similare cu Seat-ul, in plus avand trapa panoramica, singurul motiv pentru care mi-a sarit in ochi fiind dotarile . Astept pareri pertinente, in special despre motoarele 2.0TSI, fiabilitate, consum comparat cu cel de 170cp. Consumul nu pot spune ca ma sperie, pentru ca si masina din semnatura nu pot spune ca, consuma chiar putin. Si ca un ultim detaliu, Seat-ul e de la proprietar, Audi-ul de la samsar.

185569277_1_1000x700_seat-leon-fr-2010-211-cp-bucuresti.jpg

185569277_2_1000x700_seat-leon-fr-2010-211-cp-fotografii.jpg

185569277_5_1000x700_seat-leon-fr-2010-211-cp-bucuresti-ilfov.jpg

823546726_1_1080x720_s-lineeuro5fara-defectraritate-targu-mures_rev005.jpg

823546726_8_1080x720_s-lineeuro5fara-defectraritate-_rev005.jpg

823546726_30_1080x720_s-lineeuro5fara-defectraritate-_rev005.jpg

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tine ce te interesează în special la viitoarea mașina? E diferența destul de mare intre audi și Seat, in special la calitatea finisajelor interioare care e net superioara la A3. In schimb, benzinarul e mult mai bun pentru mers sportiv și va suporta cu ușurință upgrade-uri mari de putere. Deci daca nu ești un fan înfocat al cailor putere și nu te deranjeaza sunetul de diesel, in special ca vii de pe benzina, ar merita verificat audi-ul sa vezi ce e cu el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la banii astia gasesti un Golf 6 2.0TDI 140 foarte bine dotat. fata de 1.6 16V e diferenta mare de putere si cuplu dar cu un consum mai mic decat la 2.0TSI sau 2.0TDI 170

iar pentru naveta poti pune GPL pe Golful 4 si ai rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, generatia respectiva de leon sufera la interior destul de mult, atat la calitate, cat si la design, bine, poti lua ceva cu scaune sport/fr insa cu bordul ce faci?

Audi va fi scump, eu as zice sa incerci sa cauti cu atentie un gti edition 30 (foarte bine dotat cu 150.000km) sau eventual un cupra tsi, mare atentie la codul motor, motoarele de 2.0 200cp sunt cunoscute ca fiind mari mancatoare de ulei, de asta ti-am recomandat motorul de 230cp, fiind unul mult mai fiabil, cu interne care nu se ovalizeaza deci nu mananca ulei.

 

Motorul 2.0 tdi, si in general toata gama tdi de la vag e o gluma proasta in materie de fiabilitate, mai pica una alta, mereu e ceva de schimbat, de desfacut, de verificat, de facut mentenanta la chestii.

Decat 2.0 tdi VAg mai bine 2.0 tdi bmw, si macar ai probleme doar cu o distributie, in rest fara lag, si fara probleme la pompa de ulei, egr, injectoare, curele la pompa de ulei si altele.

 

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ss incerc sa raspund pe rand. Golfu ul va pleca, nu il voi tine pentru naveta in niciun caz. O sa cumpar o masina mica si ieftin de intretinut cand va fi cazul.

Intr adevar, Leon-ul nu o sa ai aiba niciodata interiorul Audi-ului, nici macar cu Golful nu se compara, dar o versiune mai bine dotata sa zicem ca mai spala din pacate. In al doilea rand cautam o versiune mai noua de 2.0 benzina, iar Golful 6 Gti sare mult din buget, Golf-ul 5 fiind putin cam vechiut, desi la interior se poate sa stea mai bine ca Leon ul. Golf 6 2.0TDI e o varianta buna, dar mult prea banala pentru mine, va fi la fel celelalte zeci de mii de Golfuri de pe strazi, iar sa ma apuc din nou de la 0 cu modificarile, e mult prea costisitor si nici timpul necesar nu l mai am. Ca si o concluzie, din toate cautarile mele mai pe toate site urile, tot cam in zona asta ma invart. Comparatiile prezentate erau stric dpdv al dotarilor, nu al motorizarilor. Putere si silentiozitate vs consum si ceva mai multa clasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci go for the lion! Chiar e un model pe care nu il vezi asa des pe strazi si asta il face mai special. Ii mai insonorizezi putin usile si aia e, oricum va fi un upgrade fata de actuala.

In plus, faptul ca e de la proprietar poate fi un avantaj destul de mare. Cel din poze e cel de proprietar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cel din poze este. Masina este destul de dotata, are cam tot ce se putea pune pe Leon. Daca tota gandesc sa tin masina in jur de 3 ani, as lua TSI mai mult pentru ce inseamna motorul si ce poate oferii, si mai ales ca eu caut o masina cat se poate de stock. Are avantajul ca, cu investitii minime va rezulta ceva frumos. Arcuri, jante si probabil frane mai mari. Dupa, am timp sa trec la diesel. Astept perioada imediat urmatoare sa vad ce fac cu Golf ul si o sa ma duc sa vizionez cateva masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vazut ca ai reusit sa vinzi golful. Ai luat vreo decizie legata de masinile din versus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Golf ul a plecat. Decizia a fost luata, astazi am luat Seat ul alb. Masina a iesit bine la toate verificarile. Mai am de verificat lantul distributiei. Toate dotarile sunt functionale, mai sunt doua-trei lucruri marunte de pus la punct, cum ar fi revopsirea jantelor, o zgarietura mica pe bara fata si schimbul anvelopelor, care desi au minim 4-5mm, sunt chinezarii si nu merg pe o masina de genul. Ca idee, da, este mai prost antifonata ca Golful, cant trec pietricele pe sub masina se aud intr un fel anume. :)). Dar si diferenta de bani este cat jumatate din pretul masinii. Mai multe detalii o sa apara in topicul pe care o sa l fac, dar mai dureaza putin. 

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut foarte bine. Insonorizarea poti sa o adaugi si tu, dynamat peste tot si aia e. Consumul nu o sa fie cu mult prea mult crescut pt ca oricum vii de pe o benzinara dar power power power si posibilitati de tuning enorme fata de diesel. Asteptam topicul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o sa ramana stock pe parte de putere pentru ca deja trage fff bine. Insonorizarea poate pe viitor. Momentan am cateva chestii de pus ls punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!