Jump to content

Frana de mana


ambro
 Share

Postare recomandată

Nu ma pricep la asta, ce poate fi stricat la ea de nu mai tzine? si cum se repara? Si pana acum se tragea si se lasa in jos absolut normal, acum de o saptamana cand tragi in sus de ea intampina o oarecare rezistenta, si la fel la coborare, tre sa te impingi in ea ca sa se duca. In primul rand as vrea sa o fac sa tzina..pentru ca la mine mai e o treaba..nici nu pot sa o las in viteza..pt ca tot o ia la vale :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot s-a deschis topicul, am si eu cam aceeasi intrebare. mie imi cupleaza cam sus, si nu tine cum mi-as dori. cum pot sa o mai "strang" putin? eu am gti, deci pe spate am discuri.

Modificat de cristivw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima verificare, daca s-a slabit: scoateti masca de plastic de pe maneta si veti vedea de-o parte si de alta cite un cablu, fiecare avind in capat cite 2 piulitze. Astea sunt pentru reglajul intinderii. Desfaceti piulitza exterioara si stringeti-o pe cea interioara. Mergeti in paralel cu ambele (nu actionati numai intr-o parte). In mod normal ar trebui sa vedeti ca incepe sa "tina". Daca nu, mai e o problema pe undeva.

Mie mi-a scapat din fixare piesa acea pe post de piedica pe care vin cele doua piulitze (tinindu-le si in echilibru). In atare conditii, frina nu mai facea nimic. Piesa aia are un pinten care suporta toata tensiunea. Din motivele ei a cedat - pintenul s-a indoit si a cazut pur si simplu pe jos, cu tot cu cabluri. A trebuit sa dau o gaura si sa prind cu surub...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep la asta, ce poate fi stricat la ea de nu mai tzine? si cum se repara? Si pana acum se tragea si se lasa in jos absolut normal, acum de o saptamana cand tragi in sus de ea intampina o oarecare rezistenta, si la fel la coborare, tre sa te impingi in ea ca sa se duca. In primul rand as vrea sa o fac sa tzina..pentru ca la mine mai e o treaba..nici nu pot sa o las in viteza..pt ca tot o ia la vale :)

...cum a spus si @Viorel C, reglajul se poate face de sub masca de plastic al manerului, si se mai poate si de la saboti...insa din cate imi dau seama la tine problema este de cabluri. Daca simti ca agatza atunci c siguranta cel putin un cablu are fire rupte. Eu le-am schimbat acum 2 ani si parca au costat 450 mii. Un test simplu ar fi sa ridici masca de plastic de la maner si sa observi daca unul din cele doua cabluri la coborare ramane tras...atunci 100% trebuie schimbat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!