Jump to content

Iluminat Bord Golf IV


Alin Todoran
 Share

Postare recomandată

Orice ecran care are folie de polarizare , atata timp cat il tai la dimensiunea exacta.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    54

  • hremus

    27

  • Al Bundy

    19

  • doyyaru

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

mrs hremus ,azi am mers pe oser de vechituri si am achizitionat un ceas digital defect la care iam desprins folia cu grija cu o cartela de tel .am rezolvat problema.te mai rog inca ceva .ia zimi cum ai calibrat ceasurile fara vag-com ,(daca se poate).mrs mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hremus ,sincer am reusit eu sa schimb smd-urile dar la rezistente nu ma bag pt ca nu le cunosc valorile,dar in schimb imi place cum ai inverrsat displayul la ceas si la km.acum as vrea sa te intreb 2 chestii:1.e greu sa desprinzi folia respectiva cu kuterul pt a o intoarce invers?

                                                              2.oare cum se vede pe albastru(poate ai incercat)

mrs si astept raspuns 

hremus inca ceva?cum ai calibrat acele?

 

da, trebuie rabdare si indemanare, pentru a le scoate intregi.... e destul de dificil, ca e adezivul ala destul de puternic

hremus cand am dezlipit folia am rupto.cu ce se poate inlocui?

cu orice alta folie polarizatoare

 

orice ecran?sau numai de vw?

 

da

mrs hremus ,azi am mers pe oser de vechituri si am achizitionat un ceas digital defect la care iam desprins folia cu grija cu o cartela de tel .am rezolvat problema.te mai rog inca ceva .ia zimi cum ai calibrat ceasurile fara vag-com ,(daca se poate).mrs mult

 

ceasurile, calibrate exact, fara VCDS-  nu se poate.

 

sa fie cat de cat bine, se poate..... ochiometric... dar pe toate, sa le calibrezi bine, este exclus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

ceasurile, calibrate exact, fara VCDS-  nu se poate.

 

sa fie cat de cat bine, se poate..... ochiometric... dar pe toate, sa le calibrezi bine, este exclus...

 

Depinde ce ai mancat dimineata...Sa nimeresti 4 ace la fix e ca si cum ti-ar iesi 6 numere la loto. :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. cam asta am incercat si eu sa explic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hremus .tu cum ai reusit sa le calibrez sau sa inteleg ca si tu si florin aveti acum marje de eroare?mrs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se calibreaza ajutat de VCDS , folosind functia Output Test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mrs al bundy am sa fac posibilul sa le calibrez ca nu am chef sa stiu ca ma duc cu o viteza inferioara/superioara in trafic.mrs mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hremus .tu cum ai reusit sa le calibrez sau sa inteleg ca si tu si florin aveti acum marje de eroare?mrs

 

nu cred ca ai inteles.... am scris ca nu se poate face o calibrare corecta, fara sa folosesti VCDS-ul.. sau VAS-ul, ce vrei tu.

 

eu pe toate le calibrez cu VCDS-ul, deci... nu la ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa calibrezi acele fara VCDS e ca si cum ai crapa lemne cu telefonul, sau sa dau zapada de pe masina cu bricheta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florine le-am calibrat ieri cu vcds si vitezometrul acum e sub 0 cu 3 mm.si spre surprindere cand ajung la 100km/h am 3300rot.normal nu ar trebui sa am 3000 rot?si am observat ca asta sa dovetit a celor 3 mm dub 0.procedura a fost facuta corect la test, adica turometrul sa dus pana la 3000 rot iar vitezometrul sa dus la 105 km(l-am mutat pe 100km).iar cand am decuplat cheia a ajuns sub 0.nu mi se pare in regula sa fie sub 0.aveti vreo idee.mrs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la test se poreste la 100 e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florine le-am calibrat ieri cu vcds si vitezometrul acum e sub 0 cu 3 mm.si spre surprindere cand ajung la 100km/h am 3300rot.normal nu ar trebui sa am 3000 rot?si am observat ca asta sa dovetit a celor 3 mm dub 0.procedura a fost facuta corect la test, adica turometrul sa dus pana la 3000 rot iar vitezometrul sa dus la 105 km(l-am mutat pe 100km).iar cand am decuplat cheia a ajuns sub 0.nu mi se pare in regula sa fie sub 0.aveti vreo idee.mrs

 

deci, faci testul acum, cu VCDS-ul - daca turometrul iti sta la 3000rpm si vitezometrul la 100kmh - atunci e perfect.

 

acele, cand pui contactul se misca un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok sa fie sub 0 fara contact. Fa si  o resetare a clusterului (deconecteaza si reconecteaza mufa albastra) vezi daca se schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am observat sa se miste acele la punerea contactului,doar cel de benzina si temp.iar  clusterului o sa o incerc sa  o fac si revin cu raspuns.mrs.ma mira faptul ca inainte de demontare erau acele pe 0 iar acum numai vitezometru sta sub 0.sa nu fi fost calibrat nici o data la calibrare vechiul proprietar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie..... cu VCDS-ul, pe Engine - poti verifica turatia motorului. Verifici sa fie apropriata cu cea indicata. Daca esre asa, inseamna ca le-ai calibrat ok.

 

Nu uita, ceasurile sunt niste indicatoare, nu sunt pentru metrologie....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cate leduri are un bord de bora? inclusiv panoul de climatronic? am un pret de 5 ron/buc inclusiv montajul, si electricianul lucreaza bine si foarte ingrijit, e ok?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de fabricant.

 

VDO are 22 (scale plus afisaje), restul - tot cam atat. La climatronic depinde de model - 6 sau mai multe.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 am un pret de 5 ron/buc inclusiv montajul, si electricianul lucreaza bine si foarte ingrijit, e ok?

multumesc.

Daca iti  "regleaza" si intensitatea luminoasa sa nu-ti rupa ochii ,pretul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saluate fratilor,azi am mai msterit ceva si cred ca e de bun gust.mi sa ars un led din reostatul dinreglatul  luminilor din bord si am gasit ceva leduri albastre (adica numa 2 aveam)si m-am gandit sa le montez in locul celor 2 rosii(unu imi era prajit)si am sa va arat ce a iesit.la problema intensitatii prea mari a smd din bord am rezolvato cu ceva folie mata gri deschis pe care am puso intre folia neagra de la bord si plasticul cel alb care redreseaza lumina smd-lor si am redus 2/3 din intensitatea smd-lor.cred ca a iesit bine dar am vrut sa va arat ca dupa calibrarea ceasurilor cel de la vitezometru nu mai sta la 0 .asta e poate o explicatie mai buna o sa gasesc.hremus am incercat sa scot mufa albastra dar deaba.asa imi indica .pus pe vcds.

PS:nu este asa luminos bordul dar asa a iesit cu teltefonul  mobil.oricum e f.acceptabil

post-120056-0-08529100-1391099528_thumb.

post-120056-0-57134300-1391099550_thumb.

post-120056-0-24753900-1391099560_thumb.

Modificat de doyyaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos si eu acele de la ceasuri de 2 ori si nu am facut nicio calibrare. Le-am pus cu mana pe 0 si stau perfect la locul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se vrea a fi postul tau @dani 1 ?

Fara indoiala ca nu-ti cad acele din bord daca nu le calibrezi. Categoric nu se opreste motorul daca nu le calibrezi. Daca cumva vrei sa ne convingi ca le-ai calibrat "la ochi" mai bine decat a spus-o  @hremus nu am cum sa o spun : "sa nimeresti 4 ace la fix e ca si cum ti-ar iesi 6 numere la loto".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb ca nu stau, ci unde indica.

 

Sfatul meu - daca aveti VCDS, faceti calibrarea lor, dupa ce au fost demontate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipic romanesc..."Las` ca merge si asa". Dar ce, banii lor nu sunt buni pentru bugetul de stat, atunci cand pe ceas le arata 100 si ii ia radarul cu 105 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!