Jump to content

Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)


alexxxlch
 Share

Postare recomandată

Buna

am un Treg 2017 7P,204CP  ,160k 

indiferent daca motorul este  rece sau cald, indiferent de tipul de motorina , din când in când ,imi apar fluctuatii ale turatiei , când ,concomitent masina se afla in urmatoarele situații  :

 este in D sau R si are o viteza între 0 și 10km/h. 

daca trece de 10km/h sau se muta in P sau N dispar aceste fluctuatii.

am fost cu ea la 2 service-uri  in Timisoara (ovarom și Porsche) si nu Mi au dat un diagnostic .

am vb cu un specialist in Cutii automate si au zips ca nu e de la cutie.

ce trebuie sa fac ?

 

Modificat de lucianser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pot face singur curatarea clapetelor ? Sau exista ceva riscuri si sa o duc tot la service ?

Nu prea vad cum curata acolo ca nu sunt de fata .. sa nu ia doar grosul cu o lingurita si sa le lase asa ...

E ok clipul de aici ca indicatii ?

Aveti alte sfaturi ?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! Poti face singur aceasta operatiune cu un minim de scule si cunostinte!

Eu am folosit o lama de cutit pentru a lua ,,grosul,, apoi am folosit (si recomand) solutia de cuptoare Triumf! Iar la final un spray de curatat franele!

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , multumesc ptr info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut!

Nu aveam vibratii sau admisia infundata dar aveam un tacanit de injectoare la rece si am banuit ca ar putea fi saibele de foc. O alta cauza ar putea fi pompa Petrom de unde am alimentat in mod constant in ultimele 3-4 luni cu motorina standard. Mi-am comandat saibele de foc, o-ringuri, suruburile OE si l-am sunat pe Catalin @EEXCALADEsa programam o intanlire. Am apelat la el in urma discutiilor de pe aici, a review-urilor pozitive si ca na..suntem forumisti. N-am regretat, mi-a placut cum a lucrat, curat, tacticos si dedicat, exact cum imi place mie plus ca am avut si niste discutii interesante. Nu-mi place mie sa deranjez omul cand lucreaza, cum nici mie nu-mi place sa fiu deranjat, dar el se pare ca nu a fost deranjat. Garniturile, dupa cum se vad in poze, aratau destul de bine, valorile injectoarelor erau ok, dar astazi cand am pornit masina n-am mai auzit tacanitul ala, dar mai testam. Am alimentat si cu OMV extra, poate si asta e una din cauze, dar saibele oricum trebuiau schimbate, chiar si preventiv.

7P, CASA, 237.500 Km.

 

Photo 20.11.2024, 10 21 04.jpg

Photo 20.11.2024, 10 21 19.jpg

Photo 20.11.2024, 10 27 58.jpg

Photo 20.11.2024, 10 27 52.jpg

Photo 20.11.2024, 10 28 19.jpg

Photo 20.11.2024, 10 30 40.jpg

Photo 20.11.2024, 10 32 44.jpg

Photo 20.11.2024, 11 53 53.jpg

Photo 20.11.2024, 11 53 39.jpg

Modificat de adidas00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu doar Petrom standard am utilizat in ultimii 100.000 k fara probleme

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Publicat (modificat)

Cam cat timp trebuie lasata masina sa se raceasca dupa ce a mers doar 2 km ( o duc dimineata , in rest sta toata noaptea parcata ) , ptr a demonta clapetele sa fie curatate ?

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu_WOB

Nu este nevoie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu apuca sa se incalzeasca .... mi-au spus ca sa aduc masina de seara , dar o voi duce dimineata totusi

Eram curios cat trebuia lasata ca sa stiu cand ma duc si eu acolo sa vad exact ce si cum

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu_WOB

Eu am facut operatiunea vara...de acasa si pana la garaj sa tot fie vreo 4-5km... 

Ridicat capota, scos capacul motor si pana mi-am pregatit ustensilele a fost suficient! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE
3 hours ago, tavitara said:

Eram curios cat trebuia lasata

Nu trebuie lasata deloc ,se poate demonta imediat fara nici un fel de risc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Doar spre stanga spre galerie s-a adunat mizerie multa , spre dreapta aproape curat

Data viitoare ma gandesc sa demontez galeria complet sa curat iar tot 

S-a curatat tot ce s-a putut acum

 

murdar 1.jpg

murdar 2.jpg

murdar 3.jpg

murdar 4.jpg

curat.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multa mizerie acumulata , umbli mult in oras cu masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% extern drumuri lungi

Atat s-a adunat in 42k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca a scazut putin si consumul , am mers ca de obicei

Ieri Vl-Sibiu dus intors cu 30 km de autostrada - 6.6 , pana acum aveam 7

Sambata Vl-Pitesti cu 20 km autostrada - 6.9 , pana acum aveam 7.2-7.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o incalzit si vremea , nu mai e asa frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No , o fost mai frig decat in saptamanile anterioare , nu cred ca de la vreme

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari! In ultima vreme aveam iar mici trepidatii la pornire dimineata, nu tot timpul, dar aveam, am desfacut galeria si surpriza neplacuta a fost ca dupa numai 30.000 de km parcursi de la ultima curatare depunerile erau consistente. 

Dupa 2 ore de munca am reusit sa curat tot, ramane de vazut daca trepidatiile o sa dispara.

PXL_20250608_122156485.jpg

PXL_20250608_122231388.jpg

PXL_20250608_131836113.jpg

PXL_20250608_131855339.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o solutie  pentru a minimaliza aceste depuneri .

E in testare de aprox 15.000 km ,pana acum totul e ok .

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super , asteptam cu interes 

Nu imi e groaza de desfacut cat imi e de jegul ala depus 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, EEXCALADE said:

Am o solutie  pentru a minimaliza aceste depuneri .

E in testare de aprox 15.000 km ,pana acum totul e ok .

Va tin la curent.

Eu am repozitionat de mai multi ani "degetarul", astfel incat fluxul de gaze sa nu mai dea direct in clapeta.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 TDI e de preferat sa cureti  mai des clapeta decat galeria si porturile supapelor.

Modificarea asta,de obicei ,aduce intreruperi  la turatii mici ,in trepte inferioare,in panta .(mai pronuntat la DSG)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Catalin. Intreruperi eu unul nu am sesizat, poate ca e si datorita faptului ca eu am manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!