Jump to content

Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)


alexxxlch
 Share

Postare recomandată

Buna

am un Treg 2017 7P,204CP  ,160k 

indiferent daca motorul este  rece sau cald, indiferent de tipul de motorina , din când in când ,imi apar fluctuatii ale turatiei , când ,concomitent masina se afla in urmatoarele situații  :

 este in D sau R si are o viteza între 0 și 10km/h. 

daca trece de 10km/h sau se muta in P sau N dispar aceste fluctuatii.

am fost cu ea la 2 service-uri  in Timisoara (ovarom și Porsche) si nu Mi au dat un diagnostic .

am vb cu un specialist in Cutii automate si au zips ca nu e de la cutie.

ce trebuie sa fac ?

 

Modificat de lucianser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pot face singur curatarea clapetelor ? Sau exista ceva riscuri si sa o duc tot la service ?

Nu prea vad cum curata acolo ca nu sunt de fata .. sa nu ia doar grosul cu o lingurita si sa le lase asa ...

E ok clipul de aici ca indicatii ?

Aveti alte sfaturi ?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu_WOB

Da! Poti face singur aceasta operatiune cu un minim de scule si cunostinte!

Eu am folosit o lama de cutit pentru a lua ,,grosul,, apoi am folosit (si recomand) solutia de cuptoare Triumf! Iar la final un spray de curatat franele!

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , multumesc ptr info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut!

Nu aveam vibratii sau admisia infundata dar aveam un tacanit de injectoare la rece si am banuit ca ar putea fi saibele de foc. O alta cauza ar putea fi pompa Petrom de unde am alimentat in mod constant in ultimele 3-4 luni cu motorina standard. Mi-am comandat saibele de foc, o-ringuri, suruburile OE si l-am sunat pe Catalin @EEXCALADEsa programam o intanlire. Am apelat la el in urma discutiilor de pe aici, a review-urilor pozitive si ca na..suntem forumisti. N-am regretat, mi-a placut cum a lucrat, curat, tacticos si dedicat, exact cum imi place mie plus ca am avut si niste discutii interesante. Nu-mi place mie sa deranjez omul cand lucreaza, cum nici mie nu-mi place sa fiu deranjat, dar el se pare ca nu a fost deranjat. Garniturile, dupa cum se vad in poze, aratau destul de bine, valorile injectoarelor erau ok, dar astazi cand am pornit masina n-am mai auzit tacanitul ala, dar mai testam. Am alimentat si cu OMV extra, poate si asta e una din cauze, dar saibele oricum trebuiau schimbate, chiar si preventiv.

7P, CASA, 237.500 Km.

 

Photo 20.11.2024, 10 21 04.jpg

Photo 20.11.2024, 10 21 19.jpg

Photo 20.11.2024, 10 27 58.jpg

Photo 20.11.2024, 10 27 52.jpg

Photo 20.11.2024, 10 28 19.jpg

Photo 20.11.2024, 10 30 40.jpg

Photo 20.11.2024, 10 32 44.jpg

Photo 20.11.2024, 11 53 53.jpg

Photo 20.11.2024, 11 53 39.jpg

Modificat de adidas00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu doar Petrom standard am utilizat in ultimii 100.000 k fara probleme

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!