Jump to content

Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)


alexxxlch
 Share

Postare recomandată

Bun , multumesc

Sigur , il voi spala la un atelier de detaling cand revin , si eu as vrea sa fie curat

Mi s-a spus sa nu spal motorul , sa il las asa , apoi asa l-am lasat ... ascult si eu de toti pana ma prind care raspunsuri sunt ok

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si la 3000 km de la interventie :

https://we.tl/t-31FzICGdLj

Imi cer scuze ca nu am spalat motorul dar nu am revenit acasa , inca merg pe balti la pescuit prin Ardeal

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am pus pe tester si se pare ca am o problema la injectorul cu numarul 3. Masina pare ca merge ok, la pornire are niste trepidatii dar daca o tii putin turata, gen 5 secunde, isi revine. Mai apar cateodata la relanti dar destul de rar. Testul l-am facut cu motorul relativ rece dar nu chiar la prima pornire rece cand de fapt se manifesta trepidatiile.

Test injectoare Tuareg.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa 5000 km si 8 saptamani de plimbat masina pe toate drumurile , pare totul ok ... banuiesc eu

In primele zile dupa schimbarea saibelor parca simteam o senzatie de tremurat usor la pornire , cand eram in P

Ma gandeam ca nu mai e ok injectorul slefuit

Dupa ce am mers prima saptamana cu ea pare ca au disparut complet

Dupa filmare am curatat si eu ptr prima data motorul 10 minute cu un degresant diluat si o laveta , ca sa nu ma mai fac de ras :Driver:

https://we.tl/t-ipCUXmZOOI

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremuratul la rece sau dupa o stationare mai lunga e alta poveste.

Trebuie curatate clapetele si galeria de admisie (problema specifica la aceste motoare)

 

Cam asta o sa gasesti acolo ,aproximativ 1kg de depuneri

 

3B08A1DD-049F-43B3-AE10-39466BECD032.jpeg

E504B0E8-507F-47BD-B66D-A4ED36B2CD20.jpeg

2A17265F-9D1E-4F81-B892-CCA288AAF4AA.jpeg

624CD2EC-A70E-40E5-B304-F2A670D4B7B1.jpeg

A413C555-D142-4638-989A-4FE8F06123F4.jpeg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au ...mama ... cum arata ... ce masina murdara am ...

Poate facea si inainte de schimbare oring-uri dar asa e cu placebo asta , doar dupa am inceput sa fiu atent

Cand si-o reveni lumea la normal , o sa sa imi fac timp ptr o plimbare la Bacau , dupa ce discutam inainte

Ca daca ma mai suporta masina , eu o mai tin destul , ma simt tare bine in ea ?

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit asta la doua motoare CRCA 2014 .

Dupa curatare trepidatiile de la pornire  au disparut ,functionarea motorului s-a imbunatatit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dl Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna seara am si eu o problema am un touareg din 2012 si am gasit pilitura in filtru de motorina care este cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut stimati colegi,

 

mai jos va expun prin ce trec...😔

Am un touareg 7p facelift acum 2 luni am topit un piston🤦‍♂️...am ajuns in service sa refac motorul...

S-a pus piston nou, s-au verificat toate componentele s-au schimbat cuzineti, segmenti etc...intr-un cuvant s-a schimbat tot ce a spus specialistul.

Tot ce am spus mai sus s-au facut intr-un centru specializat in refacut motoare toate bune si frumoase...

 

Aduc motorul la mecanic, se apuca sa monteze...apropo am reconditionat injectoarele, turbina intre timp.

 

Moteaza tot distributie noua...pompa de apa...curea accesorii etc

 

Dam cheie brici totul suna perfect porneste bine se aude bine....dar valorile pe 2 injectoare au corectia de +2.5 si unul -2.5 ....

:tuktuk:Aoleu...sunam la cel care le-a rectificat scandal...nu sunt bine facute etc, omul vine in service le duce pe stand totul OK pe stand.

Dar pe masina valorile la fel....:study:

Mecanicul spune sa facem o tura sa vedem cum merge chiar daca au valorile respective poate are ceva setari etc...mergem in proba, masina nu trage,

se tureaza dar urca liniar in viteza chiar si la kik-down👀.

Revenim sa facem test de compresie la motor...SURPRIZA valorile sunt intre 18 si 19,5, minim dat de producator 25bar 🤷‍♂️

Aoleu....sunam la cei care au facut motorul, uite ce patim MOTORUL NU ARE COMPRESIE....pai stati sa vedeti ca nu e de la noi ca noi am masurat ca noi

am verificat...Dar am vorbit noi la VW si ei spun ca distributia nu este pusa la punct...

OK....desfacem distributia , TOTUL OK la punct!!!!

 

Acum eu am ramas cu paguba nimeni nu stie ce are defapt masina.

 

compresia este sub limita minima dar toate in tolerante de max 1,5 (cum spuneam de la 18 la 19,5 pe fiecare cilindru)

Doua injectoare cu valori de corectie +2,5 -2,5 pe stand sunt bune pe masina nu...

 

NU MAI STIU CE SA MA FAC, mi groaza sa il desfac nu cred ca rezolv problema daca il redeschis plus ca platest iara manopera.

 

IN CONCLUZIE DACA SE DUCE MOTORUL NU IL REFACETI CAUTATI ALTUL SECOND!!!!
Acolo voi ajunge si eu se pare...inca il mai las pe mecanic sa verifice.

 

- mecanicul foarte priceput pe VW (service mare, toate masinile le-am facut la el)

- serviceul unde am facut motorul iara cel mai de top din oras...

Tot ce am facut am facut pe bani nu pe saracie...

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e o masina modificata ( poate EGR anulat ) si forjata la greu , km multi , ulei vechi ...

Imi e greu sa cred ca se poate intampla asa ceva la motorul asta daca ai putina grija de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

De ce sa topit pistonul ?

un injector defect, se pare ca a trimis prea mult combustibil in capul pistonului...si l-a topit.

la verificarea injectoarelor, doar unul a fost defect cel de pe pistonul topit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are logica se spui, dar daca compresia e asa mica de ce nu te duci la cei care ti-au rafacut motorul sa repare problema ? Eventual mai masoara compresia si in alt loc ca sa fii sigur de valorile alea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minute în urmă, tavitara a scris:

Probabil e o masina modificata ( poate EGR anulat ) si forjata la greu , km multi , ulei vechi ...

Imi e greu sa cred ca se poate intampla asa ceva la motorul asta daca ai putina grija de masina

Nu este o masina modificata, nu este nici forjata este adusa in ro de mine din DE la 130mii km.

Asta cu grija da ai in oarecare masura dreptate...daca verificam injectoarele periodic poate idetificam problema si ma costa 400lei reparatia sau 1500lei unul nou....nu 4000e cat am ajuns in acest moment....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are acum ?

Ai facut revizia la timp mereu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minut în urmă, adrian001 a scris:

Are logica se spui, dar daca compresia e asa mica de ce nu te duci la cei care ti-au rafacut motorul sa repare problema ? Eventual mai masoara compresia si in alt loc ca sa fii sigur de valorile alea. 

Da acolo voi ajunge...dar momentan mecanicul vrea sa elimine orice alta problema...ideea e ca daca il dau iara jos sa il duc la ei...platesc iara manopera, garnituri care nu sunt ieftine apox 2000lei...

Inca astept sa vad o reverificare a compresiei....

Dar sincer facand calcule cu costul de dat jos...repus...etc...mai bine iau unul second cu 2500e....cred ca ies tot pe acolo...dar macar ala il pot verifica ca e ok inainte (este pe masina il vad pornit pot test compresie etc)

Chiar acum, tavitara a scris:

Cati km are acum ?

Ai facut revizia la timp mereu ?

masina are acum 200mii km, o am de la 130mii km (luata din DE de la VW)

reviziile le-am facut la fiecare 15mii sau 1 an (uneori am facut sub 10mii intr-un an)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa ...

Mecanicii aia buni , cand ti-au facut revizia , nu au auzit ca ai un injector cu probleme ?

La mine doar saiba era dusa la unul si deja ma deranja la ureche cand auzeam tacanitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da quote la postul anterior , este impotriva regulamentului !

 

Da, asta am întrebat și eu...pentru ca mașina am întreținut-o din scurt făcând multe drumuri lungi.

Ideea e ca la injectorul respectiv s-a defectat partea electronică... Și cel mai probabil a fost de scurta durata faza de la defect la dezastru... 

Eu nu am simțit nimic... Eram pe drum, pe autostrada, veneam din Germania când m-a lăsat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Între timp am mai avansat cu identificarea problemei... 

După cum am spus mai sus, s-au verificat injectoare, distribuție... Totul perfect... 

 

Cauza spusa de mecanic sunt axele cu came, cele puse de firma care a refăcut motorul sunt second (posibil sa fi pus de euro5). 

 

Ca să ii pot face răspunzători trebuie sa cumpăr 4 axe noi... Sa le montez sa arat ca motorul are compresie... Și atunci ei sa facă plata... 

 

 

Modificat de Suta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce au fost inlocuite axele?

Diferenta de compresie nu e de la axe. Problema e la supape/segmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!