Jump to content

Senzor ax came


Rby26
 Share

Postare recomandată

Probabil, nu posibil ... daca faceai un test de compresie aflai fara sa desfaci nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am desfăcut nimic momentan,am cerut o părere înainte de demontare chiulasa,poate sa fie o coincidență deși nu cred,de la oring uri injectoare poate sa dea mult fum negru ? de obicei până se încălzește și în turatii da fum negru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am și eu o problema cu senzorul g40, îmi arata scurt la masa iar dacă îl deconectez zice scurt la plus, am cumpărat unul nou, și la fel, când apare când nu apare, am verificat conform schemei de circuit cablajul de plus, minus și semnal cu multimetrul pana la ecu, nu arata întrerupere are continuitate, ce poate fii?

Screenshot_20241103_221702_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea zice că are scurt nu că este întrerupt. Trebuie verificat cu multimetrul pus pe scala cu rezistenta cea mai mare intre fiecare fir și borna +,  intre fiecare fir și borna - și între firele senzorului ( mufa de la ECU respectiv de la senzor scoase 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, lupo_bv a scris:

Trebuie verificat cu multimetrul pus pe scala cu rezistenta cea mai mare intre fiecare fir și borna +,  intre fiecare fir și borna - și între firele senzorului ( mufa de la ECU respectiv de la senzor scoase 

Am încercat asa, am scos mufa de la ecu și senzor și am încercat firele cum ari spus, pe continuitate nu arata nimic, în schimb pe rezistenta arata 000.9 kohm pe plus și minus la senzor cât și la mufa ecu, las atașată și o schema, este vorba despre B132 g40 și ecu A35 cel din stânga este unitate de comandă a clapetei de accelerație A177, și ma gândesc ca face legătura cu plusul pe care îl ia senzorul de la unitatea de la clapeta de acceleratie și face rezistenta cu masa comună. 

Screenshot_20241104_113446_Galle.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu m-am gândit că poate avea o porțiune de cablaj comun cu alta componentă și într-adevăr pe pinul 1 al G40 poate avea o rezistență oarecare către + și/sau -. Scoate și mufa de la clapeta și n-ar mai trebui sa fie. Oricum având în vedere că problema apare intermitent este greu de detectat prin măsurare pentru că cel mai probabil nu o sa nimerești momentul ăla când face scurt. Verifica vizual traseul cablajului sa nu se fi frecat pe undeva și să se fi dezizolat firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!