Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

deci ventilatorul se invarte.. asa ca nu e siguranta.. o alta siguranta? mai poate fi? al bundy o parere iti poti da te rog? chiar sunt curios..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJUTOR !!! am o mare problema cu clima ... nu baga rece ... am schimbat compresor .. lafel .. am schimbat supapa expansiune clima ... lafel ... cu vag`u imi indica temperatura evaporator 18 grade...si la cardinal mi`au spus ca trebuie sa am sub 5 grade si ca asta e cauza de nu baga... mi`au spus ca e compresoru l`am schimbat - degeaba .. lafel .. acum am facut un test cu vag`u si am sa atasez cele 7 erori pe care le`am gasit ... daca cineva stie cum pot rezolva probleme acestea il rog frumos sa imi spuna ...

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 80

Mileage: 149606 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.09

Time: 09:56:40

00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 80

Mileage: 149606 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.09

Time: 09:56:40

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 80

Mileage: 149606 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.09

Time: 09:57:21

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 80

Mileage: 149606 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.09

Time: 09:57:21

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 80

Mileage: 149606 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.09

Time: 09:58:02

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 80

Mileage: 149606 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.09

Time: 09:58:43

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 80

Mileage: 149606 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.09

Time: 09:58:43

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. problema mea, vedictul de la reprezentanta = compresor stricat, si cica deoarece au avut multe probleme se schimba pe banii lor daca masina are mai putin de 5 ani sau 100 mii km, la tata masina are 5 ani si 1 sapt, au dat mail in germania dar neamtul e neamt, a zis 5 ani, asa ramane :) asa ca va fi schimbat pe banii proprietarului, macar diagnoza si 2-3 ore de manopera ca sa vada ce e stricat a fost din partea casei

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:.. mdea...

1) 2-3 ore de manopera ptr ce?

2) de unde treaba cu 5 ani? garantia nu e de 2?

3) in cel mai fericit caz ar fi sunat la porsche bucuresti... in nici un caz in germania... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. au demontat tot, curatat instalatia, demontat compresor, etc

2. da, garantia e 2 ani dar au spus ca au marit la comprosor la 5 pt. ca au fost multe cu probleme

3. posibil, nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ciudata cu climatronicul meu. Am observat de cateva zile ca nu mai tine cont de gradele pe care le setez atunci cand e AC on, si face foarte frig. Daca il tin la 25 de grade, inghet in masina, iar inainte la 23 era ok, il tineam si la 22 cand era foarte cald. De la 27 in sus se incalzeste, dar cred ca incepe sa bage caldura.

Ce poate fi? A mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine AC merge bine , dar am alta problema care a devenit deranjanta : cand pornesc AC setat mai jos de 22 grade , masina e in sarcina de la aprox 1800 - 2100 de ture se aude o vibratie groasa in bord , spre motor ...cand AC e oprit dispare vibratia , cand turez masina pe loc nu se aude , doar in sarcina ...a mai patit cineva asa ceva ???

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ciudata cu climatronicul meu. Am observat de cateva zile ca nu mai tine cont de gradele pe care le setez atunci cand e AC on, si face foarte frig. Daca il tin la 25 de grade, inghet in masina, iar inainte la 23 era ok, il tineam si la 22 cand era foarte cald. De la 27 in sus se incalzeste, dar cred ca incepe sa bage caldura.

Ce poate fi? A mai patit cineva asa?

Am patit acelasi lucru...am fost la reprezentanta Vw in VL si cica ar fi unitatea de clima care nu functioneaza cum trebuie....si cica e vreo 17 mil una noua fara TVA.Sfatul lor a fost sa o tin setata mai mereu pe 22 grade si sa nu dirijez aerul spre picioare sau alte zone...sa il las normal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

markmorison2006

atentie in zilele de caldura " compresorul nu mai face fata si se opreste automat " mai pe romaneste se BLOCHEAZA. daca il deconctati si il reconectati, merge.

sa nu disperati, ca s-a stricat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAac se blocheaza mecanic, la revedere, nu se mai poate face nimic, dar poate fi decuplat de unul din numerosii senzori de la clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie in zilele de caldura " compresorul nu mai face fata si se opreste automat " mai pe romaneste se BLOCHEAZA. daca il deconctati si il reconectati, merge.

sa nu disperati, ca s-a stricat

Salutare,

Sunt curios daca problema asta o am si eu, desi la mine se intampla un pic altfel.

Nu am climatronic la masina, doar sistem manual, ca cel din poza de mai jos:

112_0806_15z%202008_VW_passat%20interior_view.jpg

Dupa o anumita perioada de functionare OK, brusc ceva se intampla si volume de aer care intra in masina se micsoareaza considerabil. Ce intra in masina este in continuare rece, dar si pe treapta 4 de viteza a ventilatorului (maxim) abia se simte ca o adiere. Trebuie sa opresc AC-ul cateva secunde si sa-l repornesc. In momentul in care opresc AC-ul, volumul de aer care intra in masina creste brusc, la valoarea normala. In tot acest timp, nu se observa/aude vreo modificare a turatiei ventilatorului, asa ca nu as putea spun din ce cauza sau ce este raspunzator cu micsorarea volumului de aer. Din cate inteleg din ce spui tu, in cazul in care compresorul nu functioneaza, intra aer in masina, dar nu rece. La mine intra aer rece, dar foarte, foarte putin. Dupa ce-l opresc si repornesc, functioneaza iarasi corect vreun sfert de ora, si iar nu mai baga aer. Poate aveti idee cam ce-ar putea fi.

Multumesc.

Modificat de xti000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O clapeta de admisie a aerului. fa o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM facut acum vreo doua zile. N-am nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, cum se reseteaza climatroniicul? Ca sa mor daca am gasit ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am auzit pana acum de resetare, paote de reinvatarea pozitiilor de cap de cursa ale clapetelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, sa zicem asta, reinvatarea pozitiei clapetelor etc.

Cum se face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vagcom, 8-HVAC, 10-adaptari, motoren and flap learning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit eu cum se reseteaza a mai fost postat ECON+RECIRCULARE+CONTACT PUS am un fisier in care arata l am descarcat de pe net .Sper sa ajute !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e TEST, nu reinvatare pozitii clapete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
corneliustacitus

Oameni buni, am o intrebare simpla: unde este gura de admisie a aerului exterior pentru instalatia de AC la passat B6. A inceput sa miroase oribil in masina si as vrea sa folosesc un spray pentru curatare. Multumesc anticipat pentru raspunsuri :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi , inainte sa te apuci de treaba, verifica filtrul de polen. Nu de alta dar, si mie incepuse sa-mi miroasa urat in masina, si la fel credeam ca trebuie igienizare. Cand am scos filtrul am constatat ca el putea ca naiba. Cu 65 RON am rezolvat treaba la PBN.

La intrebarea ta, nu stiu sa iti dau un raspuns corect. Asa ca mai bine ma abtin, decat sa zic vreo tampenie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corneliustacitus

Nu e din filtrul de polen...sau ma rog, nu numai de acolo...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am descoperit ca nu mai am aer conditionat, fix cand sunt caldurile mai mari. La o privire mai atenta la motor vad fulia de la compresorul de clima rupta - partea pe care sta cureaua se invarte dar mijlocul nu, se vede ca un fel de ruptura la imbinarea dintre mijlocul fuliei si roata.

Ma gandesc daca scap doar cu o alta fulie sau trebuie sa schimb si compresorul ?! Ce parere aveti?

Am incercat sa invart mijlocul cu mana si merge usor, se invarte axul din compresor, iar pe Vag-com nu am erori la modulul de clima.

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rovie, acelasi lucru mi s-a intamplat si mie la O2 (am compresorul acasa :) ). Din pacate n-am scapat fara radiator si compresor schimbate plus instalatie curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!