Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Va salut.Imi poate spune si mie cineva etapele demontarii motorasului V158?Sau un DIY ?Multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Ashok said:

Si am uitat sa mentionez.. cand nu mai sufla aer pe gurile de ventilatie incepe sa se auda un vuiet ca si cum ar decola un avion in masina ta. Prima oara cand am auzit chiar m-am speriat.

Poti sa-mi recomanzi pe cineva la care sa ma duc ?

Vezi in aria de prestari servicii. Suntem mai multi in Bucuresti care te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, azi am intampinat o problema. Am pornit AC-ul, merge bine si dupa 20 sec parca se slabeste ventilatia, si se infunda parca, si nu mai da nimic aer, nici rece nici cald nimic, si daca dau pe OFF da un puf asa de rece. Daca pornesc iar clima, merge, si tot asa dupa 20 de secunde face probleme.

Am mai avut probleme de genu cand am incercat sa pun un Climatronic de CC 2010, dar atunci era problema doar cand dadeam pe 16 grade sau low.

Am facut un scan si persista eroarea din poza).

Mi-o spus cineva ca poate sa fie din cauza ca nu are destul freon, altii mi-o spus sa curat sina de carbon a reostatului din interior a motorasului v113. 

13876592_1101945879861996_3666792359634122943_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta solutie nu este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceiasi problema. Am comandat un servomotor cod : 3c1907511b trebuie sa vina maine. Vezi ca piesa originala e 559 RON dar o gasesti si la dezmembrari. Daca vrei te ajut si cu sfaturi la demontat .. :) Stau cu torpedoul demontat pe scaunul din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca servomotorul ala v113 este 250 lei, la prima cautare.

Si-a revenit pur si simplu, sa fie de la sine sau de ce tot am facut adaptarile si basic settings nu stiu, dar si-a revenit, insa eroarea tot o am, dar merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Am si eu ceva probleme cu aerul conditionat.. In prima faza suspectam ca este vorba de valva de pe compresor intrucat dupa ce sta in soare si nepornita de ceva timp(respectiv mai multe ore), incepe sa bage aer rece doar dupa aprox 6-8 minute

Weekendul asta am zis sa fac o diagnoza sa vedem ce "load" are compresorul, si surprinzator la pornire dimineata (fara sa fi stat in soare insa) aveam 3,2Nm. Urca spre 6Nm doar cand temperatura antigelului trece de 70-80 de grade...

Totusi pe caldurile astea din ultimele zile face destul de greu fata AC-ul asa ca am mai verificat temperatura pe evaporator si la gurile de iesire si am fost surprins sa vad ca pe evaporator nu prea scade sub 14 grade (ac pe low, ventilatie medie spre puternica), iar la gurile de ventilatie temperatura este in zona 17-19 grade.

Ca sa fie povestea completa, am motorasul V159 blocat pe rece, iar cel stang are eroare intermitenta si pentru moment vad ca functioneaza corect in sensul ca baga si cald si rece in functie de temperatura setata.

Avand in vedere toate aceste simptome am urmatoarele intrabari:

1) valva de pe compresor e bobosita si trebuie schimbata, avand in vedere ca aerul rece vine dupa mai multe minute?

2) temperatura ridicata din evaporator carui defect se datoreaza? Sa aiba vrea legatura cu erorile V158/V159?

3) sa fie necesar completarea cu freon sau sa fie compresorul obosit cu totul? Vad ca totusi face presiune de 13 bari cand e motorul cald...

 

Atasez si cateva poze din VCDS.

Multumesc anticipat si astept cu interes orice pareri.

 

O zi buna,

Alexandru.

 

 

la pornire.jpg

dupa 20 min.jpg

dupa 20 min1.jpg

err v159.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Revin cu intrebarea mea: Passat b6 2009 clima de 2012+ cand e selectata o zona de directionat aerul motoraslele de cald/rece nu comuta pe cald decat cand ajunge la HI, in rest e congelator in masina. Daca nu e selectata nici o zona se aud cum lucreaza corect. Am facut doar modificarea pinilor 16 si 20, sa mai modific si altceva pentru a functiona corect? A mai intampinat cineva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Al Bundy said:

Schimba electrovalva.

Deci electrovalva se face vinovata si de temperatura ridicata din evaporator/gurile de ventilatie si eficienta scazuta a aerului conditionat?

Multumesc pentru raspuns!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva este vinovata de faptul ca la pornirea masinii nu  merge si AC decat dupa ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data AL pentru raspunsul tau.

Tot intreb daca electrovalva influenteaza cumva temperatura din evaporator pentru ca ma gandesc ca nu cumva compresorul sa fie uzat si sa necesite schimbarea... in acest caz ma gandesc ca un compresor nou vine cu tot cu electrovalva si atunci nu as vrea sa ma apuc sa schimb acum electrovalva (care am inteles ca e obosita si necesita schimbarea) ca ulterior sa ajung la varianta de a schimba compresorul cu totul.

Avand in vedere simptomele pe care le-am descris anterior care ar fi primul pas/prima piesa ce ar trebui schimbată.

O zi frumoasa,

Alexandru. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca este electrovalva !

Dupa ce schimbi electrovalva o sa fii surprins de temeperaturi de 4...2...1 chiar 0...in evoporator !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri inca o data!

Astazi am reusit sa schimb si eu electrovalva si intr-adevar aceasta electrovalva influenteaza si "eficienta" AC-ului daca se poate spune asa. Ideea e ca acum am 4 grade in evaporator si 7-8 la gurile de ventilatie.

Am apelat la cei de la climauto-diag.ro, pretul a fost de 550 lei cu totul (factura si garantie 6 luni), iar operatiunea a durat aprox 30 de minute cu tot cu golit-umplut instalatia. Aparent se schimba f usor electrovalva daca ai experienta :) Am reusit sa ma programez prin sms ca la telefon (cel de pe site) nu am reusit sa discut cu cineva desi am incercat de mai multe ori in zile diferite.

S-a scos 520 g refrigerant si 22 ml de ulei si s-au introdus 550 g refrigerant, 10 ml de ulei si 5 ml ceva substanta UV conform bonului emis de aparat.. 

Oare s-a completat prea putin ulei sau aparatul stie exact cat ulei trebuie sa introduca..?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Imi puteti spune va rog daca servomotorul v158 poate avea codul 0132801363?

P.s pentru cine a demontat,V158-ul este primul motoras de sub acea bara metalica privit de jos in sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cu o pagina in urma 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o nelamurire ptr a schimba electrovalva trebuie sa dau jos neaparat compresorul?? B6 2006 BKC

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/13/2016 at 10:05 AM, Flavyus said:

Preturi de reprezentanta de provincie daca intereseaza pe cineva: compresor AM Denso 1100 lei, condensor/ radiator 400 lei, electrovalva 100 lei, spalare/incarcare/manopera/ piese mici cca 650 lei. A durat o gramada de ore...

Salutare

 

Imi poti spune te rog daca atunci cand incercai sa dai drumul la clima dardaia masina rau? Te intreb pt ca we trecut am cumparat o Jetta 1.6 fsi din 2006 si aseara cand sa ma intorc acasa, am pornit masina, am dat drumu la clima pe treapta 2-3, am luat de volan stanga sa ies din parcare si dupa 2-3m daca nu si mai putin s-a auzit o bubuitura puternica dupa care masina a inceput sa mearga in suturi si sa se zdruncine dim ce in ce mai tare se parca eram in tagada. Am oprit-o imediat si m-am uitat sub capota sa vad daca am ceva spart sau curge ceva, dar nu am vazut nimic. Am urcat in masina, am pornit motorul (a pornit normal, nici nu se auzea) dupa care am incercat sa dau iar drumu la clima pe treapta 1 cred, moment in care a inceput iar masina sa dardaie tot mai rau si binenteles ca am oprit imediat clima dar masina s-a oprit din dardaiala progresiv, abia dupa cateva secunde.

Aveti idee ce ar putea fi pt ca deja incep sa regret alegerea facuta :(

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat sa vezi daca nu cumva vreun ventilator de la radiator s-a rupt si are vreo bucata lipsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, black999 said:

Te-ai uitat sa vezi daca nu cumva vreun ventilator de la radiator s-a rupt si are vreo bucata lipsa?

Da m-am uitat mai bine azi dupa ce am ajuns de la serviciu si am vazut ca ambele au bucati lipsa din rame (paletele pare ca sunt intregi) dar nu mai au nici o stabilitate, cand incepe sa se invarta cel care raceste apa de la radiator se mișcă rau si de acolo vin trepidatiile. Asa la prima cautare pe net am vazut ca intreg ansamblul cu cele 2 ventilatoare e peste 800 de lei nou. Credeti ca s-ar merita luat din dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca functioneaza ok, poti lua si din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Liviu: nu facea niic un zgomot suspect, ventilatoarele mergeau dar bagau aer de eafara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Din logurile astea mi se pare dusa valva corect?

14037655_1273527149366343_670679554_o.jpg

14045040_1273527039366354_150027678_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza 2 da. In prima poza nu prea pare dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • gyo80ag
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!