Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

N-am zis c-ai luat tu teapa, mie mi-a zis cineva c-am luat. Compresorul e identic cu cel cu care a fost echipata masina. 

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles gresit. Sorry.

Nu ai luat teapa, dar cred ca ai platit un pic mai mult. 

Iti urez sa nu mai ai probleme.

WeekEnd placut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Salut, 

Am un 2.0 fsi din 2007. Cand dau drumul la ac imi omoara motorul. "Da in nas" cand schimb vitezele si tot timpul da impresia ca as tracta ceva. Compresorul are vreo 2 ani si este comandat pe original nu am.

Sfaturi?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate fi de la cantitatea injectata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

@EEXCALADE  adica?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea injectata mult prea mica,motorul nu poate tine relantiul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Il tine. Sa fiu mai explicit in a IV-a, de ex., la 50 km/h daca iau piciorul de pe acceleratie e ca si cum as face frana de motor in a II-a. Si accelereaza mult mai greu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesti clima compresorul ingreuneaza motorul,atunci ecu mareste cantitatea injectata (daca are de unde)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu înțeleg cum vrei sa se comporte mașina la 50km/h în treapta a4a în moment ce este sub-turat motorul. Așa se duc și injectoare,supape, catalizatoare e.t.c. Ia mergi tu mai turat sa vezi ca nu mai face așa, de unde cuplu la turații joase? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa
18 hours ago, pinguinuldestepa said:

Daca la 50 in a IV-a iau piciorul de pe acceleratie masina nu trebuia sa incetineasca asa brusc. Incerc sa explic ca motorul este ingreunat. Nu are legatura cu sub-turat-ul . Masina se manifesta ca si cum as tracta ceva. Nu facea asa inainte. Si cand schimb virteza la 3000 rpm, da senzatia de frana de motor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Revin si eu cu o problema anterioara legata de partea stanga a climatronicului care a ramas blocat pe cald(pe high).Am pus testerul pe masina si am gasit codul de eroare permanent 01809(motor reglare temperatura partea stanga).Ma puteti ajuta cu o schema sau un DIY sa il demontez/schimb/repar?Se mai poate repara motorul sau trebuie neaparat cumparat altul.Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la acest model, in majoritatea cazurilor trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.La masina din semnatura am probleme la climatronic,in sensul ca nu da suficient rece si destul de tarziu,cam pe cand ajunge apa la 90 de grade.Daca afara sunt 35 de grade abia pe 16 sau pe low simt putina racoare,dupa cateva minute de mers.Incarcarea cu freon,ulei am facut o de 2 luni.Ventilatoarele cupleaza la ambele turatii.

Primele 2 poze sunt cu motor pornit dupa ce o stat in soare si ultimele doua sunt dupa cateva minute de mers si cand a inceput sa dea ceva racoare.In prima faza evaporatorul pe canal 006 avea vreo 30-40 de grade parca,din greseala nu l am pozat.

Multumesc.




 




 


 


 

10.jpg

11.jpg

30.jpg

31.jpg

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swchimba electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit si eu azi un caz identic. Cum poate fi de vina electrovalva daca aceasta absoarbe cuplu peste 6 Nm, ajungand chiar si pe la 8-9 Nm?

Pe cand la mine absoarbe pana pe la 7Nm maxim si raceste foarte bine.

Nu vreau sa contest pe nimeni, ci doar vreau sa inteleg.

Modificat de black999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Al Bundy said:

swchimba electrovalva.

Nu s ar putea ca incarcarea cu freon sa se fi facut gresit si sa am aer pe tur sau retur ? Electrovalva daca e dusa nu ar trebui sa am un fault pe hvac ?

@black 999  

Care a fost rezolvarea in cazul vostru ?

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu da eroare - se pare ca de la ea este, din logurile postate de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima poza a lui Ionut leon are un cuplu de 3.6 NM, deci este de la electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - tocmai de aceea i-am zis si eu, ca mai mult ca sigur este de la electrovalva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si in situatia postata de mine, avand cuplu de 7-8-9 Nm, de la ce ar fi?

Curent cerut si curent absorbit la aceeasi valoare de 0,820A, presiune freon 12-13 bar, insa temperatura vaporizator 30 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele 2 poze le am facut fara ac on ,doar motor pornit dupa stat in soare mai multe ore.Trebuia sa aiba cuplu mai mare direct la pornirea motorului ? 

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba erau facute cu AC on, chiar imediat ce ai dat drumul la AC. Vezi la grupul 001, prima casuta - Compressor shut off code = 0, deci compresorul era activat. Iti scrie si turatia compresorului la grupul 002 = 1000 rpm. Date fiind presiunea de doar 8.4 bar, cuplu abia 3.6 Nm si curent absorbit 0.810 A din 0.820 A ma duce cu gandul exact la primele secunde de la pornirea AC-ului.

Cuplul, cel putin la pornire, este cat mai mare, ca sa faca presiune in instalatie, apoi poate sa mai reduca un pic, numai cat sa mentina presiunea. Asta la relanti, ca in ture cuplul deja scade considerent odata cu turatiile, pentru ca deja compresorul are mult mai mai multe turatii si nu are nevoie de o cursa asa de mare a pistonaselor pentru a face si a mentine aceeasi presiune in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Va prezint si eu o problema ce o am de cand am pus clima de 2012+: in marja LOW - 26 grade nu se misca motorasele, abia cand ajunge  la HI muta pe cald si baga ca soba. Nu am erori pe clima decat una de comunica cu clusterul. Am facut alinierea clapetilor si mi-a dat OK, insa nu am reusit sa fac compressor first run. Care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai - posibil sa ai probleme de incompatibilitate si din aceasta cauza sa lucreze asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Si rezolvarea care ar fi? Daca merge pe 2006-2007 de ce nu merge pe 2009?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!